Het ging over stemmen. Niet per se over premierskandidaten.quote:
Bij Tan zat wel een lekker wijf aan tafel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:56 schreef MakkieR het volgende:
Waarom zitten er geen lekkere wijven bij Pauw
Bij Pauw zijn ze te bang om meegenomen te worden naar z'n woonbootquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bij Tan zat wel een lekker wijf aan tafel.
Wie is dat pijpbekkie die aan tafel zit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:56 schreef MakkieR het volgende:
Waarom zitten er geen lekkere wijven bij Pauw
Zit standaard in het contract natuurlijk. 20 minuutjes je spreekbeurt houden, dan een uur naar het schommelschip. ¤250quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Bij Pauw zijn ze te bang om meegenomen te worden naar z'n woonboot
Een linkse slet die verkracht is door de Taliban.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is dat pijpbekkie die aan tafel zit?
Genoeg goede Nederlandse films hoor.quote:
Ik had het over lekkere wijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is dat pijpbekkie die aan tafel zit?
Ze is rechtsch lees ik net in de ADquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een linkse slet die verkracht is door de Taliban.
Nieuwe schandalen bij het studentencorps?quote:
Acteurtjes mogen niet bij het corps.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Nieuwe schandalen bij het studentencorps?
Dagelijkse stukje Ruslandbashing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef Zipportal het volgende:
NOS Journaal begint gelijk weer over Aleppo. Dat kut land boeit echt helemaal niemand.
Hoogstens wat belegen, maar nog goed te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Om Theo Massen even te quoten "als je een necrofiel bent"
Maar je wel drukmaken over de vluchtelingenstroom zeker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef Zipportal het volgende:
NOS Journaal begint gelijk weer over Aleppo. Dat kut land boeit echt helemaal niemand.
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:05 schreef MakkieR het volgende:
Jongens, ik ga pitten, mijn wekker gaat over 5 uurtjes alweer zucht...
Jammer, zou wel tof zijn als Rutte zou FOK!ken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik mag wel Mark heten, maar ik ben Rutte niet
Rutte fokt niet, masturbeert alleen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer, zou wel tof zijn als Rutte zou FOK!ken.
Hij fokt Jort in z'n holquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rutte fokt niet, masturbeert alleen.
Mauritsquote:Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Jeroen Pauw.Te gast:
* Maurits Hendriks,chef de mission
tijdens Rio 2016,geeft voor eerst
een interview sinds de Spelen.
* Nabeschouwing met Ruud Gullit van
de WK kwalificatie-wedstrijd
Nederland-Frankrijk.
* Terugblik met Sofie van den Enk,Tom
Kleijn en Sybrand Buma op het tweede
grote verkiezingsdebat tussen Trump
en Clinton.
Ik neem VI niet meer zo serieus.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lachen als het bij VI over de analytische kwaliteiten van Gullit gaat.
Ze gaan het straks nog over dat bekvechtdebat hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff is sport van een half jaar geleden echt belangrijker dan de presidentsverkiezingen
Sportonderwerpen zijn altijd kut bij Pauw.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Waarom beginnen ze met zo'n kut onderwerp. Pauw wordt met de dag kutter!
Er is niet zoveel gebeurd. Maar om nou de olympische spelen terug te halen is wel erg karigquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Omdat jij anders gaat zappen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zodra ze wilden overgaan naar de zorg begon Trump meteen te roepen "Ja maar Clintons emails, stel daar eens een vraag over!"quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb een haf uur gekeken dit debat, en er is geen politiek besproken
Dat dus. Niemand gaf antwoordquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zodra ze wilden overgaan naar de zorg begon Trump meteen te roepen "Ja maar Clintons emails, stel daar eens een vraag over!"
Ik krijg al oog- en oorkanker van Hillary, dus dan maar Trump pijpen voor een flinke viral load HIV.quote:
Erger nog, anderen kiezen voor je.quote:
Kogel door de Trumpkerk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flying kick door een open kerkdeur
Ja dat verstond ik ookquote:
De losersvlucht in zo de nieuw gebouwde muur over.quote:
Maurits is genieping, speelt de ideale schoonzoon maar is ondertussen een dictatortje.quote:
Dat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:38 schreef OProg het volgende:
Iemand is jaren druk aan het trainen geweest en Maurits, die gewoon wat moet faciliteren, denkt echt oprecht een belangrijke bijdrage aan de prestatie geleverd te hebben.
Terwijl hij gewoon moet zorgen dat hij vooral zo onopvallend mogelijk alles netjes moet regelen. Maurits was echter druk met zorgen dat hij vooraan op de boot bij WimLex en Maxima kon staan.
Hij is ook nog inconsequent.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:38 schreef OProg het volgende:
Iemand is jaren druk aan het trainen geweest en Maurits, die gewoon wat moet faciliteren, denkt echt oprecht een belangrijke bijdrage aan de prestatie geleverd te hebben.
Terwijl hij gewoon moet zorgen dat hij vooral zo onopvallend mogelijk alles netjes moet regelen. Maurits was echter druk met zorgen dat hij vooraan op de boot bij WimLex en Maxima kon staan.
jaquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Arjen Lubach?
Fylax en GGMMquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Fylax.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Fylax en GGMMquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Jimmy Fallon?
Fylax.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:46 schreef DrDentz het volgende:
neequote:Op maandag 10 oktober 2016 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Een goede trainer ernaast, omdat hij er zelf weinig van bakt.quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gullit als bondscoach met een goede veldtrainer ernaast
♪ I can see clearly now the rain is gone ♪quote:Op maandag 10 oktober 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gullit als bondscoach met een goede veldtrainer ernaast
zoals altijd heeft Johan Derksen weer gelijk. Ik kijk zelf ook altijd eerst wat Derksen zegt en dan volg ik hem in zijn meningquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Derksen zei het al, de coach voelde zichzelf te belangrijk.
Lekker ding hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Nu terugkijken. Met frisse tegenzin, want wat heb ik een hekel aan die sofie van der eng
Lijkt me een redelijke vergoeding voor voorbereiding, reistijd en show.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind de financiële prestaties van Jort ook tegenvallen. Gaat hij voor 500 euro bij Pauw zitten.
muh taxesquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:10 schreef marcodej het volgende:
Het boeit me eigenlijk totaal niet wat Willy verdient.
hopelijk veelquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:10 schreef marcodej het volgende:
Mij ook niet, maar het zou wel openbaar moeten zijn. Het is een kostenpost waarvoor we als belastingbetalers opdraaien. Transparantie is dus nodig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:10 schreef marcodej het volgende:
En dan ook de uitkeringen verhogen om de werknemers te trollen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker al die republikeinen trollen.
Zij is er uiteindelijk toch verantwoordelijk voor, aldus Jort.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Waarom weet de minister van volksgezondheid, Welzijn en Sport dit niet?
had je wat anders verwacht?quote:
Erg matig is dat altijd jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaat het nou over hoe veel geld Willy heeft?
Zo irritant dat het overzicht verdwijnt op de website zodra het programma begint
SAMSON!quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:18 schreef Szura het volgende:
Frits en Jeroen willen naar de woonboot, maar wie nemen ze mee?
Bovendien krijg je ook nog een enorme bak diarree over je heen als premier. Of je nou Kok, Balkenende of Rutte heet, je bent altijd de kop van jut.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Ik snap niet waarom Willy het tienvoudige of twintigvoudige van de premier moet krijgen. En dan ook nog op zo'n schimmige manier.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
''Incidenten''
Gooi jezelf voor een trein Edith
Als je 2 meter bent, is de rest ook groot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Pauw heeft best grote handen valt me op.
Eerst zien, dan geloven. Genoeg van die kroonprinsen die nooit echt doorstoten. Vergeet Halbe Zijlstra trouwens niet.quote:
Inkomensafhankelijk bier en wijn in het SP-café.quote:
Laat mij (als niet-VVD'er) hopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Genoeg van die kroonprinsen die nooit echt doorstoten. Vergeet Halbe Zijlstra trouwens niet.
Gratis bier in het SP-café zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inkomensafhankelijk bier en wijn in het SP-café.
totdat je zorg nodig hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:26 schreef borisz het volgende:
Je kan met zorgtoeslag zelfs een groter bedrag terug krijgen, dan je moet betalen aan premie.
En volgende maand geen SP-café meer en dan klagen bij Den-Haag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Gratis bier in het SP-café zul je bedoelen.
Koningen van het niet doorrekenen van plannen. Roemert.
Geen politicus heeft het afgelopen jaar mijn mening beter vertolkt dan Zijlstra. Wat mij als oud-PvdA-stemmer te denken geeft.quote:
De SPquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:27 schreef Szura het volgende:
SP verkoopt een heus sprookjesbos met hun Zorgfonds
Alleen drukt Halbe het nooit door in de Kamer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen politicus heeft het afgelopen jaar mijn mening beter vertolkt dan Zijlstra. Wat mij als oud-PvdA-stemmer te denken geeft.
Zweden toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom is de zorg in het buitenland wel gratis dan...
Idd. En de kids moeten wel merkkleding hebben, die baarmoederhalskanker kan wel wachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een gezin beginnen terwijl je geen geld hebt
Ze heeft drie onderzoeken helemaal zelf gedaan zegt zequote:
En toen wilde ze een stickerquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft drie onderzoeken helemaal zelf gedaan zegt ze
Italie ook dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zweden toch?
Enorme belastingen op alle producten
Welk buitenland bedoel je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom is de zorg in het buitenland wel gratis dan...
Geen geld meer naar het koningshuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:30 schreef matthijst het volgende:
Af van eigen risico, we betalen allemaal wel wat meer.
Prima hoor, maar uiteindelijk moet het ergens vandaan komen.
ER niet kennequote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een serie? Beetje willekeurig
Dan laat Roemer z'n minister van Financiën aankloppen bij de eurogroep, net als Tsipras.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Als je die 8.5 miljard wegtrekt bij de verzekeraars, gaat de overheid ze dan ook helpen als ze dreigen in te instorten als ze een paar slechte jaren hebben?
steunt de overheid niet elke big to fall bedrijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Als je die 8.5 miljard wegtrekt bij de verzekeraars, gaat de overheid ze dan ook helpen als ze dreigen in te instorten als ze een paar slechte jaren hebben?
Bij Pauw houden ze van afkortingen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een serie? Beetje willekeurig
Ja, maar je moet ze niet laten falen door de voorraden bij ze weg te halen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
steunt de overheid niet elke big to fall bedrijven
Er is dan ook weinig reden voor een TrumpJubel-blokje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het dagelijks TrumpBash blokje.
Heb geen kabel meer menquote:
ER is uit de jaren 90quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb geen kabel meer menAnders zou ik nog wel tv sc volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |