Het ging over stemmen. Niet per se over premierskandidaten.quote:
Bij Tan zat wel een lekker wijf aan tafel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:56 schreef MakkieR het volgende:
Waarom zitten er geen lekkere wijven bij Pauw
Bij Pauw zijn ze te bang om meegenomen te worden naar z'n woonbootquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bij Tan zat wel een lekker wijf aan tafel.
Wie is dat pijpbekkie die aan tafel zit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:56 schreef MakkieR het volgende:
Waarom zitten er geen lekkere wijven bij Pauw
Zit standaard in het contract natuurlijk. 20 minuutjes je spreekbeurt houden, dan een uur naar het schommelschip. ¤250quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Bij Pauw zijn ze te bang om meegenomen te worden naar z'n woonboot
Een linkse slet die verkracht is door de Taliban.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is dat pijpbekkie die aan tafel zit?
Genoeg goede Nederlandse films hoor.quote:
Ik had het over lekkere wijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie is dat pijpbekkie die aan tafel zit?
Ze is rechtsch lees ik net in de ADquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een linkse slet die verkracht is door de Taliban.
Nieuwe schandalen bij het studentencorps?quote:
Acteurtjes mogen niet bij het corps.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Nieuwe schandalen bij het studentencorps?
Dagelijkse stukje Ruslandbashing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef Zipportal het volgende:
NOS Journaal begint gelijk weer over Aleppo. Dat kut land boeit echt helemaal niemand.
Hoogstens wat belegen, maar nog goed te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Om Theo Massen even te quoten "als je een necrofiel bent"
Maar je wel drukmaken over de vluchtelingenstroom zeker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef Zipportal het volgende:
NOS Journaal begint gelijk weer over Aleppo. Dat kut land boeit echt helemaal niemand.
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:05 schreef MakkieR het volgende:
Jongens, ik ga pitten, mijn wekker gaat over 5 uurtjes alweer zucht...
Jammer, zou wel tof zijn als Rutte zou FOK!ken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik mag wel Mark heten, maar ik ben Rutte niet
Rutte fokt niet, masturbeert alleen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer, zou wel tof zijn als Rutte zou FOK!ken.
Hij fokt Jort in z'n holquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rutte fokt niet, masturbeert alleen.
Mauritsquote:Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Jeroen Pauw.Te gast:
* Maurits Hendriks,chef de mission
tijdens Rio 2016,geeft voor eerst
een interview sinds de Spelen.
* Nabeschouwing met Ruud Gullit van
de WK kwalificatie-wedstrijd
Nederland-Frankrijk.
* Terugblik met Sofie van den Enk,Tom
Kleijn en Sybrand Buma op het tweede