ter compensatie draai ik alle andere radiatoren altijd dichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, snap het wel. Lekker warme voetjes. Goed voor de bloedsomloop.
Ik zou het liefst verwarming op 30 graden zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ter compensatie draai ik alle andere radiatoren altijd dicht
lekker zweten eheheheequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou het liefst verwarming op 30 graden zetten
gek meisjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou het liefst verwarming op 30 graden zetten
mensen die die domme vogel posten zouden een levende duif anaal ingebracht moeten krijgenquote:
Krakaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die die domme vogel posten zouden een een levende duif anaal ingebracht moeten krijgen
Wat een kutleven heb je danquote:
Voorstander van dierenmishandeling jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die die domme vogel posten zouden een levende duif anaal ingebracht moeten krijgen
netjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:40 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt 135 notes gekregen van onze moderators.
Wel weinig relatief gezien.quote:
kijk. iemand met verstandquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:34 schreef Drug het volgende:
[..]
haha 80s guns n roses was badass vriend
Nee, je bent een wanstaltige userquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er 59. Ben een voorbeeldig user
ik heb gisteravond minimaal 20 mensen beledigd en ik heb 0 notes bijgekregenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:40 schreef 2NutZ het volgende:
Huehuehuequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:40 schreef 2NutZ het volgende:
ik heb er 6. ik ben keilief.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er 59. Ben een voorbeeldig user
Beledigen mag ook gewoon hoor. Anders had ik nu ook een miljard notes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb gisteravond minimaal 20 mensen beledigd en ik heb 0 notes bijgekregen
Mannenharten breken denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huehuehue
Ik loop voor met 137
Die laatste is er recentelijk bijgekomenvraag me af wrm
Wat is volgens jou dan de beste tactiek?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beledigen mag ook gewoon hoor. Anders had ik nu ook een miljard notes.
Tactiek voor wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de beste tactiek?
2x het verkeerde weerbericht doorgegeven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:48 schreef Kurovski het volgende:
Sinds gisteren weer 2 erbij. 22 totaal nu vanaf januari met dit account.
quote:
Goed dat ik het vroeg ik dacht Minskquote:
vooral met ziektes leuren en mods beledigenquote:
duiven zijn de untermenschen onder de dierenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voorstander van dierenmishandeling jij!
Voorstanders van dierenmishandeling zouden een drol oraal ingebracht moeten krijgen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die die domme vogel posten zouden een levende duif anaal ingebracht moeten krijgen
had kun weten dat jij dit wel een prettige gedachte zou vindenquote:
hmm met ziektes leuren is niet echt 1 van mijn skills.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vooral met ziektes leuren en mods beledigen
Dit! Vieze schijtbeestenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duiven zijn de untermenschen onder de dieren
Ik denk zelf dat je niet badass genoeg bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hmm met ziektes leuren is niet echt 1 van mijn skills.
En mods kom ik te weinig tegen. Dat zal het zijn denk ik.
Dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat je niet badass genoeg bent.
Vervelend ja. In Oostende ook vaak last van gehad. Hier is het heel rustig wat dat betreft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:51 schreef -supergirl- het volgende:
#blondjestyle
GVD irritante kutverbouwers lopen ELKE DAG lawaai te maken al maanden lang![]()
Daardoor kan ik niet uitslapen en presteer ik slecht op school. Klacht indienen bij degene die hierover gaat?
Ik hoop dat je huifkar een lekke band krijgtquote:
Gewoon hout, jwz.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je huifkar een lekke band krijgt
johquote:
trquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je huifkar een lekke band krijgt
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:23 schreef Kurovski het volgende:
lol, oproerpolitie. Die MOET ik gewoon hebben. Limited edition, maar is wel aan te komen. EUR12 zag ik staan.
Kijk, Haags zit er ook bij.
[ afbeelding ]
Mooie das Haags.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:23 schreef Kurovski het volgende:
lol, oproerpolitie. Die MOET ik gewoon hebben. Limited edition, maar is wel aan te komen. EUR12 zag ik staan.
Kijk, Haags zit er ook bij.
[ afbeelding ]
Mooi schoongemaakt voor de boor van Haags?quote:
Natuurlijk niet, anders is het toch niets aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:28 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Mooi schoon gemaakt voor de boor van Haags?
sowdejuquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt, je hebt echt niets te klagen hoor.
Bovendien studeer je geneeskunde, beetje vrouwenstudie. Dus niet zeuren en hop gewoon die mede-co-assistentes aanduwen
Eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:35 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Patricia?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:45 schreef HPLC het volgende:
Sleep with the devil and then you must paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayy
quote:
Ook leuk nummer, maar met RJD was Rainbow natuurlijk stukken beterquote:
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook leuk nummer, maar met RJD was Rainbow natuurlijk stukken beter
zoveel interesseert die band me nou ook weer niet :squote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
sws, die kerel die ze daar hebben rockt de hunter s thompson swek
Hplc wins again.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zoveel interesseert die band me nou ook weer niet :s
ik gun hem dat gewoonquote:
Ik hoop dat je zelf snel volgtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:09 schreef xcachet het volgende:
Mijn motivatie bevindt zich ergens onder de aardkorst
Sowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf snel volgt
wat een binnenkomer..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed zo, keihard aanpakkenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoezo, ik wens je gewoon een carrière als geoloog toe hoorquote:
heyquote:
Gewoon geen grote bek tegen mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoezo, ik wens je gewoon een carrière als geoloog toe hoor
das niet liefquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voetschimmel en diarreequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar een voetschimmel opgelopen.....
hoop dat het doorslaat naar je hersensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In je diarree rondgebanjerd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Sow!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat het doorslaat naar je hersens
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beter doe je niet stoer, ik weet waar je werktquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
diaree door de activiteiten tijdens het douchen na het sporten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Voetschimmel komt door sporten en douchen zonder slippers
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
[..]
Beter doe je niet stoer, ik weet waar je werkt
Openbaar douche ik altijd met slippers idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Voetschimmel komt door sporten en douchen zonder slippers
moest lachenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
diaree door de activiteiten tijdens het douchen na het sporten?
gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
[..]
Beter doe je niet stoer, ik weet waar je werkt
loop ons nou geen valse hoop te geven hequote:
Kan niet makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
loop ons nou geen valse hoop te geven he
Ons? de enige die er op zit te geilen ben jij volgens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
loop ons nou geen valse hoop te geven he
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gezelligik zet de koffie klaar
Drink geen koffie. Vieze hipster ben jequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gezelligik zet de koffie klaar
hoho! en Noel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ons? de enige die er op zit te geilen ben jij volgens mij
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
diaree door de activiteiten tijdens het douchen na het sporten?
Die is er nu niet ;oquote:
geilquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
mijn vinger ruikt niet zo fris merk ik net wejoo
ja sorry maar ik ben gewoon al klaargetrokken op jou foto. Die doet het niet meer voor me.quote:
*jouw foto.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ben gewoon al klaargetrokken op jou foto. Die doet het niet meer voor me.
Wat een zelfreflectie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet kieskeurig, met mijn kop kan ik me dat ook niet permiteren
Was toch ook jouw mattie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
Hij ging daten met die mongool van een Haan
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
Die rat heb ik al een tijdje uit mijn leven verbannen. Hij is denk 1 van de grootste mongolen die ik kenquote:
Hij heeft bitter zaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
ah zo. Volgens mij was die Bonnet toch ook een R&B-zanger ofzo. Wel grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar de gelijkenis was in mijn herinnering treffender
Wowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die rat heb ik al een tijdje uit mijn leven verbannen. Hij is denk 1 van de grootste mongolen die ik ken
Nou, ik ga niet in detail treden op een publiekelijk forum maar hij is een skeere kneus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowargumenten? naast de bekende vanuit FOK!
Ah oke, zover was ik ook alquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet in detail treden op een publiekelijk forum maar hij is een skeere kneus.
En drinken kan hij niet zo goed hahahaah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een hond, kat of een paard? ;s
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2016 10:33:18 ]
sowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daarom noem ik hem ook een rat en daarom heeft hij ook geen echte vrienden.
wtfquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:35 schreef Fushia2 het volgende:
Gelukkig voor Haan heeft hij wel enkele fok vriendjes die hem financieel steunen
jammer ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
WCHEnige kwaliteitsuser hier nu
Die Wickedmen heb ik ooit eens na 40 min mijn huis uitgetraptquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow
[..]
wtfvan die wickedmen debieltjes zeker?
en nu?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:33 schreef xcachet het volgende:
leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een hond, kat of een paard? ;s
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij zichzelf ook geen kwaliteitsuser noemt haha
Ja, zijn hoofd is idd best grappig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:37 schreef Fushia2 het volgende:
Maar Wickedman is grappig op zich, niet te vergelijken met Haan
Totaal niet verbaast hier omquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die Wickedmen heb ik ooit eens na 40 min mijn huis uitgetrapt
Nee ja, avonds is het leuker hier. Ochtends zie ik alleen maar paar woordjes per post en hoop emoticonaids van haags en hplcquote:
ja klopt, in de ochtend is het alsof iedereen hersendood isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ja, avonds is het leuker hier. Ochtends zie ik alleen maar paar woordjes per post en hoop emoticonaids van haags en hplc
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:33 schreef xcachet het volgende:
hey, een FB linkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een hond, kat of een paard? ;s
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
en als je naar wo gaat dan zeggen ze dat weer over hbo. Zo werkt de wereld nou gewoon eenmaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:42 schreef xcachet het volgende:
Mensen in de klas die neer kijken op mbo
en dat ligt in het Ruhr-gebied hihahoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
Man man man wat een varkenstaal is het toch ook...
Darmstadt. Het gaat om de sh-klank.
Welke?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:26 schreef Pensylvania het volgende:
Sorry ben weer terug. Er was een topic dat even flink om wat tr's vroeg
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:26 schreef Pensylvania het volgende:
Maarja dat krijg je als Rozevla en Hans vogeltjes naar elkaar gaan sturen
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
deze: ONZ / Een uur lang wachten.
wow! die is nog niet genoemd. Bravo!quote:
Ik sta daar ver boven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
gelukkig doe je er zelf aan mee
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:35 schreef Pharkus het volgende:
Wat een onder de grond verwensingen weer
goede tipquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is er toch aldoor met die smiley? gewoon negeren dan waait het wel over....
Jullie voeden het zelf he ; )
goedmaakseks?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:49 schreef Fylax het volgende:
Sorry voor vannacht was beetje in een boze bui
ze zijn hun eigen graf al aan het gravenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die wens ik nou echt de grond in
jaloers zijn omdat jij geen seks mag hebben met fylax en pensylvaniaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
Met sorry kom je er zo makkelijk vanaf he.
ze wil mijn salamiquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jaloers zijn omdat jij geen seks mag hebben met fylax en pensylvania
mensen buitensluiten door in een andere taal te communicerenquote:
cool. Wanneer en wie nodigen we uit?quote:
iedereen uit deze scquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
cool. Wanneer en wie nodigen we uit?
No thanksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
jaloers zijn omdat jij geen seks mag hebben met fylax en pensylvania
gewoon blijven ontkennen.quote:
Liever Noel dan wie dan ook hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
gewoon blijven ontkennen.
Snap ik dat je dat doet voor Noel
rustigquote:
Geloof ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
Trek in Pizza. Ik zit op school. Moet werken tot half 3. Daarna wiskunde practicum tot half 5. Ik wil weekend.
Als je een klaploper bent wel. Als je fulltime werkt niet.quote:
Klaploper wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je een klaploper bent wel. Als je fulltime werkt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |