duiven zijn de untermenschen onder de dierenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voorstander van dierenmishandeling jij!
Voorstanders van dierenmishandeling zouden een drol oraal ingebracht moeten krijgen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die die domme vogel posten zouden een levende duif anaal ingebracht moeten krijgen
had kun weten dat jij dit wel een prettige gedachte zou vindenquote:
hmm met ziektes leuren is niet echt 1 van mijn skills.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vooral met ziektes leuren en mods beledigen
Dit! Vieze schijtbeestenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duiven zijn de untermenschen onder de dieren
Ik denk zelf dat je niet badass genoeg bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hmm met ziektes leuren is niet echt 1 van mijn skills.
En mods kom ik te weinig tegen. Dat zal het zijn denk ik.
Dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat je niet badass genoeg bent.
Vervelend ja. In Oostende ook vaak last van gehad. Hier is het heel rustig wat dat betreft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:51 schreef -supergirl- het volgende:
#blondjestyle
GVD irritante kutverbouwers lopen ELKE DAG lawaai te maken al maanden lang![]()
Daardoor kan ik niet uitslapen en presteer ik slecht op school. Klacht indienen bij degene die hierover gaat?
Ik hoop dat je huifkar een lekke band krijgtquote:
Gewoon hout, jwz.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je huifkar een lekke band krijgt
johquote:
trquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je huifkar een lekke band krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |