*jouw foto.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ben gewoon al klaargetrokken op jou foto. Die doet het niet meer voor me.
Wat een zelfreflectie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet kieskeurig, met mijn kop kan ik me dat ook niet permiteren
Was toch ook jouw mattie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
Hij ging daten met die mongool van een Haan
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
Die rat heb ik al een tijdje uit mijn leven verbannen. Hij is denk 1 van de grootste mongolen die ik kenquote:
Hij heeft bitter zaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
ah zo. Volgens mij was die Bonnet toch ook een R&B-zanger ofzo. Wel grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:00 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar de gelijkenis was in mijn herinnering treffender
Wowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die rat heb ik al een tijdje uit mijn leven verbannen. Hij is denk 1 van de grootste mongolen die ik ken
Nou, ik ga niet in detail treden op een publiekelijk forum maar hij is een skeere kneus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowargumenten? naast de bekende vanuit FOK!
Ah oke, zover was ik ook alquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet in detail treden op een publiekelijk forum maar hij is een skeere kneus.
En drinken kan hij niet zo goed hahahaah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een hond, kat of een paard? ;s
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2016 10:33:18 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |