sowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daarom noem ik hem ook een rat en daarom heeft hij ook geen echte vrienden.
wtfquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:35 schreef Fushia2 het volgende:
Gelukkig voor Haan heeft hij wel enkele fok vriendjes die hem financieel steunen
jammer ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
WCHEnige kwaliteitsuser hier nu
Die Wickedmen heb ik ooit eens na 40 min mijn huis uitgetraptquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow
[..]
wtfvan die wickedmen debieltjes zeker?
en nu?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
WCHEnige kwaliteitsuser hier nu
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:33 schreef xcachet het volgende:
leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een hond, kat of een paard? ;s
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij zichzelf ook geen kwaliteitsuser noemt haha
Ja, zijn hoofd is idd best grappig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:37 schreef Fushia2 het volgende:
Maar Wickedman is grappig op zich, niet te vergelijken met Haan
Totaal niet verbaast hier omquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die Wickedmen heb ik ooit eens na 40 min mijn huis uitgetrapt
Nee ja, avonds is het leuker hier. Ochtends zie ik alleen maar paar woordjes per post en hoop emoticonaids van haags en hplcquote:
ja klopt, in de ochtend is het alsof iedereen hersendood isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ja, avonds is het leuker hier. Ochtends zie ik alleen maar paar woordjes per post en hoop emoticonaids van haags en hplc
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:33 schreef xcachet het volgende:
hey, een FB linkjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een hond, kat of een paard? ;s
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
en als je naar wo gaat dan zeggen ze dat weer over hbo. Zo werkt de wereld nou gewoon eenmaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:42 schreef xcachet het volgende:
Mensen in de klas die neer kijken op mbo
en dat ligt in het Ruhr-gebied hihahoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
Man man man wat een varkenstaal is het toch ook...
Darmstadt. Het gaat om de sh-klank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |