quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
er is toch ergens een vrijwilligers topic, misschien daar iemand ?
FHF bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
er is toch ergens een vrijwilligers topic, misschien daar iemand ?
ik zag ooit een topic waarin mensen ritjes aanbodenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
FHF bedoel je?![]()
daar staat ie al
FHF / gezocht, iemand die woont in Hengelo of omgeving...
ah... deze!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik zag ooit een topic waarin mensen ritjes aanboden
dat kan ze bestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... deze!
FHF / [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
ja moet Sas even zelf doen dan ...
nou ben benieuwdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
done![]()
FHF / [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
dan moet ik zelf op padquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
zou toch raar zijn als dat niet zo was
damnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
* just me geregistreerd op: dinsdag 5 oktober 1999
gefeli!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
dat is wel héél lang geledenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
nee, voor mij welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Het moet wel iets héél bijzonders zijn dan...
Maar je kan er een uitje van maken met Aap
En er is wel veel gebeurd in al die tijdquote:
heb je die dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
anders moet ik mijn tante bellen in Enschede
symph registreerde zich een paar weken later, ook al zo'n fossielquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
En er is wel veel gebeurd in al die tijd
Fok zal ook wel veranderd zijn sinds dien of niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
En er is wel veel gebeurd in al die tijd
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
Jouw man een fossielquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph registreerde zich een paar weken later, ook al zo'n fossiel
tja... dat was gisteren hèquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Waar is de vlaai?![]()
Ja je bent de oudste hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
Ik denk dat alles en iedereen door de tijd veranderd. Kijk maar naar 40 plusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Fok zal ook wel veranderd zijn sinds dien of niet?
Is het toch nog een beetje hetzelfde?
Is ook wel zo...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat alles en iedereen door de tijd veranderd. Kijk maar naar 40 plus
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook wel zo...toen ik bijna 10 jaar geleden on line kwam hiero had ik geen idee wat
Fok was eigenlijk![]()
nu weet ik beter
kleine delen passen bij me, het overgrote deel nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.
Dat is bij mij net zo en we weten allemaal waar je absoluut niet wezen moet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kleine delen passen bij me, het overgrote deel niet
neuh ik zwerf ook niet heel fok rond, er zijn topics waar ik ook niet wil komenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.
Ja dat heb ik ook wel geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij zwerft overal rond.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja dat heb ik ook wel geloof ikof gedeeltelijk...
jouw spectrum is wel breder dan het mijne denk ik. Ik lees ook bijna nergens elders dan waar ik actief meepost.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is bij mij net zo en we weten allemaal waar je absoluut niet wezen moet.
Dat klopt, maar ik neem het merendeel met een korrel zout hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jouw spectrum is wel breder dan het mijne denk ik. Ik lees ook bijna nergens elders dan waar ik actief meepost.
ik dacht al dat het aan mijn leesbril lagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
waarom die kleine letters? kan ook in een spoiler
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
waarom die kleine letters? kan ook in een spoiler
owquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
hallo tante Martine
met Sacha
wie?
Sacha...
tuut tuut tuut
Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef just me het volgende:
en kliekjes heb je overal en zie daar maar eens tussen te komen, als je al zou willen
Ik vind het prima zoquote:
We zullen het niet meer proberenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
De pogingen om mij een bepaalde SC in te lokken waren vruchteloos
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie lokte en welke SC was dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
daar zitten toch veel mensenquote:
Ach, je bent daar waar je je op dat moment prettig voelt, en heel soms is dat hier.quote:
heel soms ??quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je bent daar waar je je op dat moment prettig voelt, en heel soms is dat hier.
ik zit niet in die slowchatquote:
Mo heeft een baard en ik nietquote:
* just me kijkt in de spiegel...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mo heeft lang haar en jij niet
Ik heb geen baard, alleen een onderlip sikje, en soms ben ik ongeschoren.quote:
dan ben ik de vrouw met de baardquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen baard, alleen een onderlip sikje, en soms ben ik ongeschoren.
oeh, ik ga met jou kermissen af, vet cashen wordt dat. Zet ik er nog een caravan naast voor mijn glazen bol.quote:
eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeh, ik ga met jou kermissen af, vet cashen wordt dat. Zet ik er nog een caravan naast voor mijn glazen bol.
maar hier is geen hondquote:
Ik beoordeel users, geen hele SC's.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kots op bepaalde lui daar en vind het sowieso een naar sfeertje daar, da's in al die jaren dat ik daar af en toe eens las eigenlijk nooit anders geweest. En laat ik het maar verder niet hebben over het respectloze geblaat.
daar heb ik niks van gemerkt, het sfeertje hiero vind ik nou vaak ook niet om naar huis te schrijven...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kots op bepaalde lui daar en vind het sowieso een naar sfeertje daar, da's in al die jaren dat ik daar af en toe eens las eigenlijk nooit anders geweest. En laat ik het maar verder niet hebben over het respectloze geblaat.
ja, dat doodvermoeiende hier heb ik wel meegekregen, maar daar probeer ik overheen te lezen omdat ik de users hier verder wel tof vindquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
daar heb ik niks van gemerkt, het sfeertje hiero vind ik nou vaak ook niet om naar huis te schrijven...
heb je teruggelezen?![]()
daar wordt je toch doodmoe van
er oet er nog ééntje zijnquote:
Dat is het beste, maar soms verdomde moeilijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat doodvermoeiende hier heb ik wel meegekregen, maar daar probeer ik overheen te lezen omdat ik de users hier verder wel tof vind
die hele SC zit er vol meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beoordeel users, geen hele SC's.
Rotte appels vind je overal wel.
ja ik kán er niet overheenlezen want ik wordt steeds gekwoot, maakt niet uit wát ik zeg, alleen alquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat doodvermoeiende hier heb ik wel meegekregen, maar daar probeer ik overheen te lezen omdat ik de users hier verder wel tof vind
Het is gewoon zielig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik kán er niet overheenlezen want ik wordt steeds gekwoot, maakt niet uit wát ik zeg, alleen al
áls ik iets zeg
de laatste muis in mijn huis in Utrecht heb ik week of 6 niet gezien. Toen ging ik op vakantie en toch maar pindakaas ververst. En ja hoor, bij thuiskomst bingo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
er oet er nog ééntje zijnhij kan er niet in of uit, maar hij zit nog niet in de val
![]()
vanmiddag wel weer pindakaas ververst![]()
dat beest moet wel hongerig zijn nu onderhand denk ik
Tongetje?quote:
ik weet het, ik zag het weer gebeuren. Probeer je niet uit je tent te laten lokken, dan is de lol er meestal snel af, al is dat wel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik kán er niet overheenlezen want ik wordt steeds gekwoot, maakt niet uit wát ik zeg, alleen al
áls ik iets zeg
Ik verwacht het nu ook wel snel, want er is verder niks te halenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de laatste muis in mijn huis in Utrecht heb ik week of 6 niet gezien. Toen ging ik op vakantie en toch maar pindakaas ververst. En ja hoor, bij thuiskomst bingo.
nah... ik laat het verder gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik weet het, ik zag het weer gebeuren. Probeer je niet uit je tent te laten lokken, dan is de lol er meestal snel af, al is dat wel moeilijk hoor.
Je lokt het uit hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik laat het verder gaande lol moet er ééns af gaan denk ik dan, maar het duurt nogal lang
Jij vindt dat ik het uitlok?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En bedankt... Probeer altijd on[partijdig teblijven
Waarom mag het beestje niet bij de naam genoemd worden?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En bedankt... Probeer altijd on[partijdig teblijven
Les 1: Nooit quoten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ik laat het verder gaande lol moet er ééns af gaan denk ik dan, maar het duurt nogal lang
ja dan loop ik iedere avond de droger leeg te halen hieroquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Les 1: Nooit quoten.
Les 2: Droger leeghalen
Les 3: Daarna over iets totaal anders beginnen.
Succes.
Ik heb geen drogerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Les 1: Nooit quoten.
Les 2: Droger leeghalen
Les 3: Daarna over iets totaal anders beginnen.
Succes.
2 en 3 kun je ook omdraaien naar behoefte.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dan loop ik iedere avond de droger leeg te halen hiero
je mag die van mijn schoonmoeder ook wel leeghalen en die van mijn zusje vast ook welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dan loop ik iedere avond de droger leeg te halen hiero
luister naar Piet, hij is heel wijsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 en 3 kun je ook omdraaien naar behoefte.
ga ik doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
luister naar Piet, hij is heel wijs
Nah... ik ga nu in elk geval een film kijken en nee ik weet nooit van te voren wat er komtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik schel maar een week met hem .. Ik dacht het ook toen ik hem plaatste
Veel kijkplezierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik ga nu in elk geval een film kijken en nee ik weet nooit van te voren wat er komt![]()
dus dat komt later
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
Waarom smaakt een stinkkaas lekkerder dan ie ruikt..?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:46 schreef FANN het volgende:
Ik heb mijn kwoot uitgezet, aan mij zal het niet meer liggen....
en waarom moet iedereen dit weten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:46 schreef FANN het volgende:
Ik heb mijn kwoot uitgezet, aan mij zal het niet meer liggen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
oh, gaat het over het quote alarm? dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan weten we dat we fann niauwelijks meer zien posten
Ja dat is wat ik er van heb gemaakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:13 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, gaat het over het quote alarm? dan heb ik het verkeerd begrepen
Krijg jij zoveel kwoots of kom je zo weinig op de laptop?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat quotealarm heb ik al heel lang geleden uitgezet. Op de ipad zie je ze niet en als je dan weer eens de laptop opstart heb je er zomaar 1000 weg te klikken
beidequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg jij zoveel kwoots of kom je zo weinig op de laptop?
Deze is pas net weer vrij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zei iemand onlangs toch al? Iedereen gratie
Broer van Tonyquote:
ja, ik had het verdiend volgens Symph. Hij wilde eigenlijk Tony voor me kiezen, maar de supermarkt had de nieuwe smaken niet, dus toen werd het Johnny fudge en brownie.quote:
Niet verder gezochtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik had het verdiend volgens Symph. Hij wilde eigenlijk Tony voor me kiezen, maar de supermarkt had de nieuwe smaken niet, dus toen werd het Johnny fudge en brownie.
waar mijn huis woont hebben ze eindelijk die van Tony!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, ik had het verdiend volgens Symph. Hij wilde eigenlijk Tony voor me kiezen, maar de supermarkt had de nieuwe smaken niet, dus toen werd het Johnny fudge en brownie.
Die weet ik wel, de streep was ineens weg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heb je je wachtwoord teruggevonden
OK dan .. Nog even en je mag weer in je hol met deze donkere dagenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die weet ik wel, de streep was ineens weg.
ik ben vandaag stront chagrijnig, mijn tieten doen zeer want ongesteldheid komt er aan en ik ben héél erg moe, verder alles goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:34 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lief. Ik ben eigenlijk altijd lief.
Verbieden moeten ze hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waar mijn huis woont hebben ze eindelijk die van Tony!
Wanneer ga je naar de overgang meid? Dan ben je er vanafquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben vandaag stront chagrijnig, mijn tieten doen zeer want ongesteldheid komt er aan en ik ben héél erg moe, verder alles goed
jawel maar die is nu bezetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bootreis geboekt .. Heb je wel een logeerkamer btw?
Pijnlijke tetten kun je laten kussen, moe betekent op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben vandaag stront chagrijnig, mijn tieten doen zeer want ongesteldheid komt er aan en ik ben héél erg moe, verder alles goed
Ik stem voor nog een jaar of tien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
Die van tong staat nog... Maar ja iemand dood wensen ...
Ik heb dat altijd onzin gevonden dat tieten en humeur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is een illusie meneerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar de overgang meid? Dan ben je er vanaf
Ach je word wat dikkerquote:
mijn tieten doen zeer en ik heb ze niet eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd onzin gevonden dat tieten en humeur.
Nooit last gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:47 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn tieten doen zeer en ik heb ze niet eens
Je bent er toch nog niet, als je ongesteld bentquote:
mijn spiraal houdt dat tegen mijn hormonen instrueren mijn hersenenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent er toch nog niet, als je ongesteld bent
Ahh nu snap ik je pas sinds jarenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:50 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn spiraal houdt dat tegen mijn hormonen instrueren mijn hersenen
Even googelen A complete web frontend for your bitcoin mining devicesquote:
Wijven onder elkaarquote:
nr 2 is herkenbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef sacha het volgende:
1) dieren begrijpen gelukkig niets van weekend
2) als je opstaat als je been slaapt, val je op je muil
tot zo ver mijn bevindingen van deze avond
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
'Grab 'm by the pussy' kan eind maken aan Witte Huis-droom Trump.
Die man had komiek moeten worden.quote:
dan was dát zeker een succes gewordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die man had komiek moeten worden.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
dan was dát zeker een succes geworden
Tuurlijk, mensen lachen altijd om domme mensenquote:
Allemaal de schuld van 'Global Warming'.quote:
Dan ben ik daar zeker te slim voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen lachen altijd om domme mensen
Die gast is 70 jaar, hoe kan zo iemand überhaupt de komende 4 tot 8 jaar een land als de V.S. leiden, de kans is groot dat ie over 2 jaar zijn eigen plasje niet meer kan binnenhouden, en wat kan er in vredesnaam macho, interessant of intelligent zijn aan die man?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen lachen altijd om domme mensen
wishfull thinkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
'Grab 'm by the pussy' kan eind maken aan Witte Huis-droom Trump.
Ik weet, het blijven Amerikanen en die zijn veelal dom, het is niet anders.quote:
Kreeg ik ooit op single voor mijn verjaardag, geen idee waarom overigens.quote:
doe ik morgen maar dan met broccoliquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:25 schreef FANN het volgende:
Bloemkool met kaassaus, gekookte aardappeltjes en een Vega gehaktbal, lekker
''Oud Hollandsch''
Te weinig vet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 19:25 schreef FANN het volgende:
Bloemkool met kaassaus, gekookte aardappeltjes en een Vega gehaktbal, lekker
''Oud Hollandsch''
Die van mij raakt niet of nauwelijks leger.. Schiet niet op want dan doe ik er weer iets nieuws inquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben nog steeds met spul uit de dv bezig, dingen geraken wel steeds leger, ben op de goede weg.
Deed ik ook altijd, nu ben ik ervoor aan het waken, minimaal eentje moet helemaal leeg worden, ben goed op weg nu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij raakt niet of nauwelijks leger.. Schiet niet op want dan doe ik er weer iets nieuws in
als ik de vriezer moet leegmaken eet ik 3 weken patat en moet ik tot de kerst barbecueënquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd, nu ben ik ervoor aan het waken, minimaal eentje moet helemaal leeg worden, ben goed op weg nu.
Wel lekker eenvoudigquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik de vriezer moet leegmaken eet ik 3 weken patat en moet ik tot de kerst barbecueën
Wie gooit dan ook voor 3 weken friet in de vriezer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik de vriezer moet leegmaken eet ik 3 weken patat en moet ik tot de kerst barbecueën
Zoiets en zakcentje bijverdienen aan Duitsers in hoogseizoenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het zal op die eilanden wel dun gezaaid zijn met winkels.
die gekke Postbode natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie gooit dan ook voor 3 weken friet in de vriezer?
Met een ijscowagen op stap.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets en zakcentje bijverdienen aan Duitsers in hoogseizoen
eet jij van die diepvriesfriet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
Troost je, voor hetzelfde geld had ie ze met dikke spijkers aan de deurtjes van de keukenkastjes gehangen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
eet jij van die diepvriesfriet?ik dacht dat jij nou echt zo'n type was die zelf aardappeltjes
schilde en sneedgeen idee waarom ik dat dacht
![]()
het gaat mij niet lukken om de viezer leeg te eten, is me nog nooit gelukt![]()
wel ''iets'' leger... maar er zit zóveel in en er komt ook weer iedere keer bij
Ik frituur in een mosselpanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]wat mij betreft is hier geen frituurpan
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Troost je, voor hetzelfde geld had ie ze met dikke spijkers aan de deurtjes van de keukenkastjes gehangen.
Op gas?quote:
Nog geen airfryer gekocht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]wat mij betreft is hier geen frituurpan
lekker ouderwetschquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op gas?![]()
Dat vind ik gevaarlijk.
Dat is iets van vroeger.......
Ik heb 1 nare ervaring daarmee, uit mijn hele wilde tijd, ging toen maar net goed.quote:
Ik ken iemand die zo de afzuiger in de fik stakquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, op gas
Zal wel meevallen doe ik al járen....
Het is niet van deze tijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo de afzuiger in de fik stak
ik kan wel een kortingsvoucher voor je kopen als je dat wilquote:
Dito hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik in olie frituur doe ik dat dan in een dun laagje olie in een koekepan..
dat kan ik nu niet missen Fanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan wel een kortingsvoucher voor je kopen als je dat wil![]()
van mijn campina eurosparen punten, dan kost ie 129 euro
wil je dat?
Ben er ook aan aan het denken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:20 schreef sacha het volgende:
als ik weer eens jarig ben vraag ik een airfryer
Ik heb zoiets dus die gaat niet zo snel in de fik...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo de afzuiger in de fik stak
oké als je wil geef maar een gilquote:
Is dat een vertikaal ding?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb zoiets dus die gaat niet zo snel in de fik...
[ afbeelding ]
Is alleen een kutklus om dat ding schoon te houden
Spaar ik al die munten voor ook vor Sasquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
oké als je wil geef maar een gil![]()
of als je iets ander wil, kan ik kijken of er een voucher voor is
ik wil een huis wat niet kapot isquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
oké als je wil geef maar een gil![]()
of als je iets ander wil, kan ik kijken of er een voucher voor is
Ja jij hebt ook aardig je best gedaan ik heb al een aardig saldoquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaar ik al die munten voor ook vor Sas
Ja hoor met alle liefdequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook aardig je best gedaan ik heb al een aardig saldo![]()
dus als we Sas kunnen helpen doen we dat toch?
hier donderd er ook van alles inelkaar als ik niet uitkijkquote:
voor het nieuwe jaar moet alles klaar zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het net helemaal gemaakt was
de werkmannen hebben mijn horschuifdeur boven verwijderd, en mijn kattenluik is verdwenen, gisteren kwam ik er achter dat ik geen deurbel meer heb maar wel bijna overal nieuwe kozijnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
hier donderd er ook van alles inelkaar als ik niet uitkijk![]()
en die muizen hebben mijn hordeur gemoldgewoon erdoorheengevreten
wie bedenkt dat nou?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
de werkmannen hebben mijn horschuifdeur boven verwijderd, en mijn kattenluik is verdwenen, gisteren kwam ik er achter dat ik geen deurbel meer heb maar wel bijna overal nieuwe kozijnen
jezusquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:33 schreef sacha het volgende:
oh, en de Postbode heeft weer wat ramen gesloopt, dat leek hem een goed idee
Ik zou zeggen voor de winterquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:27 schreef sacha het volgende:
[..]
voor het nieuwe jaar moet alles klaar zijn
Hoe sloopt ie een raam dan? Zijn toch van die geisoleerde dikke ramenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:33 schreef sacha het volgende:
oh, en de Postbode heeft weer wat ramen gesloopt, dat leek hem een goed idee
zodat ze beter open kunnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe sloopt ie een raam dan? Zijn toch van die geisoleerde dikke ramen
Ja zoiets.. Want de enige manier om in een heel huis te wonen is zonder postbodequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je die man niet ruilen?![]()
Of heb je het bonnetje weggegooid?
Tja, maar misschien wil Sas dat helemaal niet zonder haar postbodequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets.. Want de enige manier om in een heel huis te wonen is zonder postbode
Ja dat zou natuurlijk ook zo kunnen zijn..quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, maar misschien wil Sas dat helemaal niet zonder haar postbode
Daar bij die molen toch?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:53 schreef sacha het volgende:
ik wacht, samen met Aap, op een ander huis voor de Postbode, waar mijn huis woont kan dat nog wel even duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door chufi op 08-10-2016 22:35:21 ]
Is er geen plek in de schuur?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:53 schreef sacha het volgende:
ik wacht, samen met Aap, op een ander huis voor de Postbode, waar mijn huis woont kan dat nog wel even duren
Graag gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:32 schreef sacha het volgende:
gunst, enig om eens iemand de schuld te geven
dat wist ik niet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:53 schreef sacha het volgende:
Burgermeesterwoning bewoont door interim, Schooldirekteurswoning bewoont door interim. Ze zullen eerst bij moeten bouwen.. ipv verbouwen Of wat aangespoelde containers ombouwen tot luxe flatquote:
Prima plek voor die postbode dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ben ik een keer in slaap gevallen, iedereen in paniek
ehm, nèhquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima plek voor die postbode dan.
Het zit ook niet mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:28 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn buren hàten bomen, dus nee, alle bomen zijn weg inclusief de hutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |