quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
er is toch ergens een vrijwilligers topic, misschien daar iemand ?
FHF bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
er is toch ergens een vrijwilligers topic, misschien daar iemand ?
ik zag ooit een topic waarin mensen ritjes aanbodenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
FHF bedoel je?![]()
daar staat ie al
FHF / gezocht, iemand die woont in Hengelo of omgeving...
ah... deze!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik zag ooit een topic waarin mensen ritjes aanboden
dat kan ze bestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... deze!
FHF / [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
ja moet Sas even zelf doen dan ...
nou ben benieuwdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
done![]()
FHF / [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
dan moet ik zelf op padquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
zou toch raar zijn als dat niet zo was
damnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
* just me geregistreerd op: dinsdag 5 oktober 1999
gefeli!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
dat is wel héél lang geledenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
nee, voor mij welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Het moet wel iets héél bijzonders zijn dan...
Maar je kan er een uitje van maken met Aap
En er is wel veel gebeurd in al die tijdquote:
heb je die dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
anders moet ik mijn tante bellen in Enschede
symph registreerde zich een paar weken later, ook al zo'n fossielquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
En er is wel veel gebeurd in al die tijd
Fok zal ook wel veranderd zijn sinds dien of niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
En er is wel veel gebeurd in al die tijd
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
Jouw man een fossielquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph registreerde zich een paar weken later, ook al zo'n fossiel
tja... dat was gisteren hèquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Waar is de vlaai?![]()
Ja je bent de oudste hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
Ik denk dat alles en iedereen door de tijd veranderd. Kijk maar naar 40 plusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Fok zal ook wel veranderd zijn sinds dien of niet?
Is het toch nog een beetje hetzelfde?
Is ook wel zo...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat alles en iedereen door de tijd veranderd. Kijk maar naar 40 plus
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook wel zo...toen ik bijna 10 jaar geleden on line kwam hiero had ik geen idee wat
Fok was eigenlijk![]()
nu weet ik beter
kleine delen passen bij me, het overgrote deel nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.
Dat is bij mij net zo en we weten allemaal waar je absoluut niet wezen moet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kleine delen passen bij me, het overgrote deel niet
neuh ik zwerf ook niet heel fok rond, er zijn topics waar ik ook niet wil komenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.
Ja dat heb ik ook wel geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij zwerft overal rond.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja dat heb ik ook wel geloof ikof gedeeltelijk...
jouw spectrum is wel breder dan het mijne denk ik. Ik lees ook bijna nergens elders dan waar ik actief meepost.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is bij mij net zo en we weten allemaal waar je absoluut niet wezen moet.
Dat klopt, maar ik neem het merendeel met een korrel zout hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jouw spectrum is wel breder dan het mijne denk ik. Ik lees ook bijna nergens elders dan waar ik actief meepost.
ik dacht al dat het aan mijn leesbril lagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
waarom die kleine letters? kan ook in een spoiler
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
waarom die kleine letters? kan ook in een spoiler
owquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
hallo tante Martine
met Sacha
wie?
Sacha...
tuut tuut tuut
Waar een wil is, is een weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef just me het volgende:
en kliekjes heb je overal en zie daar maar eens tussen te komen, als je al zou willen
Ik vind het prima zoquote:
We zullen het niet meer proberenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
De pogingen om mij een bepaalde SC in te lokken waren vruchteloos
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie lokte en welke SC was dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
daar zitten toch veel mensenquote:
Ach, je bent daar waar je je op dat moment prettig voelt, en heel soms is dat hier.quote:
heel soms ??quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, je bent daar waar je je op dat moment prettig voelt, en heel soms is dat hier.
ik zit niet in die slowchatquote:
Mo heeft een baard en ik nietquote:
* just me kijkt in de spiegel...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mo heeft lang haar en jij niet
Ik heb geen baard, alleen een onderlip sikje, en soms ben ik ongeschoren.quote:
dan ben ik de vrouw met de baardquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen baard, alleen een onderlip sikje, en soms ben ik ongeschoren.
oeh, ik ga met jou kermissen af, vet cashen wordt dat. Zet ik er nog een caravan naast voor mijn glazen bol.quote:
eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeh, ik ga met jou kermissen af, vet cashen wordt dat. Zet ik er nog een caravan naast voor mijn glazen bol.
maar hier is geen hondquote:
Ik beoordeel users, geen hele SC's.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kots op bepaalde lui daar en vind het sowieso een naar sfeertje daar, da's in al die jaren dat ik daar af en toe eens las eigenlijk nooit anders geweest. En laat ik het maar verder niet hebben over het respectloze geblaat.
daar heb ik niks van gemerkt, het sfeertje hiero vind ik nou vaak ook niet om naar huis te schrijven...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kots op bepaalde lui daar en vind het sowieso een naar sfeertje daar, da's in al die jaren dat ik daar af en toe eens las eigenlijk nooit anders geweest. En laat ik het maar verder niet hebben over het respectloze geblaat.
ja, dat doodvermoeiende hier heb ik wel meegekregen, maar daar probeer ik overheen te lezen omdat ik de users hier verder wel tof vindquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
daar heb ik niks van gemerkt, het sfeertje hiero vind ik nou vaak ook niet om naar huis te schrijven...
heb je teruggelezen?![]()
daar wordt je toch doodmoe van
er oet er nog ééntje zijnquote:
Dat is het beste, maar soms verdomde moeilijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat doodvermoeiende hier heb ik wel meegekregen, maar daar probeer ik overheen te lezen omdat ik de users hier verder wel tof vind
die hele SC zit er vol meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beoordeel users, geen hele SC's.
Rotte appels vind je overal wel.
ja ik kán er niet overheenlezen want ik wordt steeds gekwoot, maakt niet uit wát ik zeg, alleen alquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat doodvermoeiende hier heb ik wel meegekregen, maar daar probeer ik overheen te lezen omdat ik de users hier verder wel tof vind
Het is gewoon zielig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik kán er niet overheenlezen want ik wordt steeds gekwoot, maakt niet uit wát ik zeg, alleen al
áls ik iets zeg
de laatste muis in mijn huis in Utrecht heb ik week of 6 niet gezien. Toen ging ik op vakantie en toch maar pindakaas ververst. En ja hoor, bij thuiskomst bingo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
er oet er nog ééntje zijnhij kan er niet in of uit, maar hij zit nog niet in de val
![]()
vanmiddag wel weer pindakaas ververst![]()
dat beest moet wel hongerig zijn nu onderhand denk ik
Tongetje?quote:
ik weet het, ik zag het weer gebeuren. Probeer je niet uit je tent te laten lokken, dan is de lol er meestal snel af, al is dat wel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik kán er niet overheenlezen want ik wordt steeds gekwoot, maakt niet uit wát ik zeg, alleen al
áls ik iets zeg
Ik verwacht het nu ook wel snel, want er is verder niks te halenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de laatste muis in mijn huis in Utrecht heb ik week of 6 niet gezien. Toen ging ik op vakantie en toch maar pindakaas ververst. En ja hoor, bij thuiskomst bingo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |