quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
er is toch ergens een vrijwilligers topic, misschien daar iemand ?
FHF bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
er is toch ergens een vrijwilligers topic, misschien daar iemand ?
ik zag ooit een topic waarin mensen ritjes aanbodenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
FHF bedoel je?![]()
daar staat ie al
FHF / gezocht, iemand die woont in Hengelo of omgeving...
ah... deze!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik zag ooit een topic waarin mensen ritjes aanboden
dat kan ze bestquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... deze!
FHF / [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
ja moet Sas even zelf doen dan ...
nou ben benieuwdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
done![]()
FHF / [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
dan moet ik zelf op padquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
zou toch raar zijn als dat niet zo was
damnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
* just me geregistreerd op: dinsdag 5 oktober 1999
gefeli!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
dat is wel héél lang geledenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
nee, voor mij welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Het moet wel iets héél bijzonders zijn dan...
Maar je kan er een uitje van maken met Aap
En er is wel veel gebeurd in al die tijdquote:
heb je die dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
anders moet ik mijn tante bellen in Enschede
symph registreerde zich een paar weken later, ook al zo'n fossielquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
En er is wel veel gebeurd in al die tijd
Fok zal ook wel veranderd zijn sinds dien of niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
En er is wel veel gebeurd in al die tijd
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
Jouw man een fossielquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph registreerde zich een paar weken later, ook al zo'n fossiel
tja... dat was gisteren hčquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Waar is de vlaai?![]()
Ja je bent de oudste hierquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef just me het volgende:
Ik denk dat alles en iedereen door de tijd veranderd. Kijk maar naar 40 plusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Fok zal ook wel veranderd zijn sinds dien of niet?
Is het toch nog een beetje hetzelfde?
Is ook wel zo...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat alles en iedereen door de tijd veranderd. Kijk maar naar 40 plus
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook wel zo...toen ik bijna 10 jaar geleden on line kwam hiero had ik geen idee wat
Fok was eigenlijk![]()
nu weet ik beter
kleine delen passen bij me, het overgrote deel nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.
Dat is bij mij net zo en we weten allemaal waar je absoluut niet wezen moet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kleine delen passen bij me, het overgrote deel niet
neuh ik zwerf ook niet heel fok rond, er zijn topics waar ik ook niet wil komenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij past Fok! je of niet, er lijkt mij geen tussenweg.
Ja dat heb ik ook wel geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij zwerft overal rond.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja dat heb ik ook wel geloof ikof gedeeltelijk...
jouw spectrum is wel breder dan het mijne denk ik. Ik lees ook bijna nergens elders dan waar ik actief meepost.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is bij mij net zo en we weten allemaal waar je absoluut niet wezen moet.
Dat klopt, maar ik neem het merendeel met een korrel zout hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jouw spectrum is wel breder dan het mijne denk ik. Ik lees ook bijna nergens elders dan waar ik actief meepost.
ik dacht al dat het aan mijn leesbril lagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
waarom die kleine letters? kan ook in een spoiler
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef chufi het volgende:
waarom die kleine letters? kan ook in een spoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |