abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2016 @ 22:42:41 #1
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_165781010
quote:
House Rules Holland

Het nieuwe tv-seizoen gaat 1 september groots van start bij Net5 met het nieuwe realityprogramma House Rules Holland. In dit programma verbouwen vijf voor elkaar onbekende koppels elkaars huis aan de hand van slechts vijf huisregels. Elk duo overhandigt de sleutel -en hiermee het lot- van hun woning aan de vier andere stellen, die gelijktijdig het huis onder handen nemen. De resultaten worden beoordeeld door de internationaal bekende ontwerper Edward van Vliet en styliste Odette Simons. De koppels krijgen tijdens deze monsterklus bouwkundig advies van ‘huizendokter’ Fred Tokkie en interieurontwerpster Marijke Schipper. De presentatie is in handen van Erik van der Hoff.

In de Nederlandse versie van het oorspronkelijk Australische format House Rules nemen vijf compleet verschillende koppels het tegen elkaar op in een aantal spannende klusrondes waarin ieders huis rigoureus wordt getransformeerd. De enige invloed die de huiseigenaren uitoefenen, is middels het lijstje van vijf ‘huisregels’ dat ze achterlaten. Dit zijn do’s en dont’s, zoals bepaalde kleuren, materialen of stijlen die wel of juist niet terug mogen komen in hun woning.

Het winnende duo gaat er uiteindelijk vandoor met een unieke prijs, namelijk twee jaar hypotheekvrij leven!
bron

Alwin & Renate

Alwin (44) en Renate (42) wonen in Hoedekenskerke. Dit vrolijke koppel uit Zeeland ontmoette elkaar tijdens een optreden van Alwin, ze hadden allebei toen nog een andere relatie. Na moeilijke jaren is het tijd klaar voor een frisse start. Het huis waar ze wonen moet echt hún huis worden, dus al die oude herinneringen eruit, nieuwe herinneringen erin. Alwin: “We hebben onze drie kids een fijn thuis kunnen geven, nu alleen nog een huis.”

Renate werkt al jaren in de zorg, Alwin is makelaar en zanger. Renate: “Het voelt alsof we heel lang samen zijn omdat we elkaar zo goed aanvoelen.” Renate heeft twee kinderen uit een eerder huwelijk: Jeffrey van zestien en Melissa van elf. Samen hebben Alwin en Renate nog een meisje van vijf jaar, Fleur. Ze typeren hun gezin als ‘lekker gezellig’.

Ze zijn echte mensen-mensen. Alwin: “We houden ontzettend van mensen in alle soorten en we zijn heel gastvrij en bij ons dus altijd een koekje bij de koffie.” Renate omschrijft zichzelf als een open boek, spontaan, gezellig en soms wat te druk. “Ik ben iemand die fladdert, ik ben snel gestrest en ongeduldig.” Renate noemt Alwin een goedzakje, die zichzelf altijd wegcijfert voor anderen.

Ze zien House Rules Holland als de kans voor een nieuwe fase in hun leven waar ze acht jaar naar toe zijn gegroeid. Alwin ziet het al voor zich: zingend aan de slag met verfkwasten in de hand. Wat betreft de klus- skills zit het wel goed. Renate is vooral van het breken en verven, Alwin is meer van het fijnere werk. Renate denkt dat ze geen mot krijgen tijdens het klussen: “We zijn een goed teampje, wij zijn mensen van vijf voor twaalf, maar we krijgen het altijd geregeld.”

Rosalie & Babette

Rosalie (26) en Babette (24) hebben een jaar een relatie. Hun net aangekochte woning staat in Beverwijk en ze willen meedoen aan House Rules om van hun huis een droomhuis te maken!

Rosalie werkt bij een zorginstelling voor psychiatrische patiënten, Babette werkt nu nog in de makelaardij maar ze heeft haar baan opgezegd om te werken in de kluswereld. Babette heeft het altijd al leuk gevonden om van iets niet moois iets moois te maken. “Ik ben dat klussen nooit zat, ik vind het altijd jammer als iets af is.” Ze zijn makkelijk in de omgang en zijn niet snel gestrest. Babette: “Als we iets moeten doen en het lukt niet, dan proberen we het gewoon nog een keer. Net zolang tot het wel lukt.” Als Babette begint met klussen krijgt ze een waas voor haar ogen en vergeet ze de rest van de wereld. Rosalie: "En al moet ik haar dan aan haar haren trekken, ik zal dan echt eisen dat ze blijft communiceren en dan vooral met mij."

Ze voelen zich in hun huidige huurhuis niet echt thuis, vandaar dat ze op zoek zijn gegaan naar een koophuis. Huren vinden ze ‘doodzonde’, en ondanks dat ze nog jong zijn wilden ze graag een koophuis. Het huis in Beverwijk hadden ze snel op het oog, maar het vele klussen aan het huis weerhield ze ervan om het te kopen. Toch hebben ze doorgezet. Rosalie: “We hebben dit huis gekocht met het idee om er ons hele leven te blijven wonen. Het moet worden zoals wij dat willen, zodat wij het over tien jaar nog steeds mooi vinden.” Bij de aankoop van dit huis hebben Babette en Rosalie wel rekening gehouden met eventuele gezinsuitbreiding. Rosalie: “Er zijn genoeg slaapkamers, dus het kan allemaal. Ik heb nog nooit in mijn hele leven geklust. Maar als Babette mij zegt wat ik moet doen, dan ga ik gelijk aan de bak.”

Babette ziet zichzelf als een echte klusser en zal daarnaast het financiële plaatje in de gaten houden. Rosalie neemt de styling op zich en helpt Babette waar ze kan. Rosalie: “Als we aan zoiets mee doen dan zijn we echt heel fanatiek, dan gaan we er voor de volle honderd procent voor!”

Ben & Kasia

Ben (33) en Kasia (37) zijn stapelverliefd en gaan samenwonen in Geleen. Ze leerde elkaar kennen toen Ben zijn huis verkocht aan Kasia. Toen hij een keer de post kwam brengen sloeg de vonk over.

Kasia werkt in de financiën, houdt van nagelstyling en sinds kort ook van klussen. Ben werkt als internationaal vrachtwagenchauffeur en is alleen in het weekend thuis. Ben noemt haar lief, aardig, zacht en rustig. Kasia vindt Ben vooral heel direct omdat hij altijd zegt wat hij denkt. Kasia: “Ik ben zelf eigenlijk ook heel direct, maar als hem iets niet uitkomt weet je dat meteen.” Kasia en Ben zijn super verliefd maar soms is er een ontploffing. “Ik ben iemand die gelijk zegt wat mij dwars zit, het moet er gelijk uit.” Ze typeren zichzelf als twee politieagenten: Kasia is de goede, Ben is de slechte.

Ze houden van reizen, uiteten en klussen! Doordat Ben alleen het weekend thuis is willen ze het hele weekend samen zijn. De zaterdag of zondag gebruiken ze altijd om te klussen in het nieuwe huis. Volgens Kasia vinden mensen hun vaak gek en spontaan. Dat kan Ben weinig schelen, het interesseert hem niet wat anderen van hem vinden. Volgens Kasia kunnen weinig mensen het waarderen als je eerlijk en direct bent.

Ben en Kasia willen voor duizend procent voor het programma gaan en geloven dat ze kans maken om te winnen. Ze hebben lef om te kiezen voor verschillende uitgesproken woonstijlen en die te combineren. Als ze iets niet mooi vinden zullen ze dat dan ook eerlijk zeggen. Ben gaat er vanuit dat de andere koppels dat ook zullen doen. “Als iets echt lelijk is dan is het lelijk.” Ben en Kasia zijn bereid keihard te werken om mooie ruimtes te creëren in de huizen van de andere koppels. Ben: “Ik zeg gelijk waar het op staat en hoe ik er zelf over denk. Het kan met mensen botsen en het kan goed gaan.”

Marte & Dirk

Marte (26) en Dirk (33) zijn dolverliefd, getrouwd en ze hebben hun droomhuis gekocht in de buurt van het Vondelpark in Amsterdam. Hun huis is gebouwd in 1915 en sinds 1976 is er niets aan gedaan.

Drie jaar geleden ontmoette Marte en Dirk elkaar in de trein en sindsdien zijn ze onafscheidelijk. Na vier maanden relatie vroeg Dirk haar ten huwelijk, ze trouwden twee jaar later in de duinen van Terschelling. Marte: “Iedere dag is nog beter dan de vorige, iedere dag zijn we nog verliefder dan de vorige. We vrijen iedere dag, we zijn het gelukkigste paar op aarde, echt waar.”

Marte is plus-size model en houdt van theater, koken, acteren en schrijven. Piekeren doet ze bijna niet, daar vindt Marte het leven veel te kort voor. Haar levensmotto is: “Volg je intuïtie en stort je overal met je hele hebben en houden in”. Vrienden noemen Marte: ‘het rode monster’ vanwege haar explosieve karakter. Dirk typeert zichzelf als nerveus en vrij wild. Maar vergeleken bij Marte stelt dat volgens hem niet zoveel voor. Dirk is schrijver, hij houdt van lezen, klussen, zingen, houthakken met de hand, reizen en auto rijden. Zijn levensmotto is: ‘ken uzelf’. Dirk is een daadkrachtig type, Marte is meer meegaand. Volgens Marte is Dirk koppig en denkt dat hij altijd gelijk heeft. Ze houden een puntentelling bij wie het meest gelijk heeft: Marte staat voor.

Dirk en Marte hebben van al hun spaargeld dit droomhuis gekocht. Geld om te klussen is er dus niet meer. Ze zien deelname aan ‘House Rules’ als dé enige kans om van hun huis hun droomhuis te maken. Marte is het creatieve brein, Dirk zal zich richten op de uitvoering.
Marte: “Ik heb geen discipline, maar als ik ga, dan ga ik door tot het af is.”

Arno & Rianne

Arno (30) en Rianne (26) zijn getrouwd en trotse ouders van zoon Fox (6 maanden). Het stoere stel woont sinds twee jaar in een hoekwoning in een rustige wijk in Zaandam. Arno is natuurkundedocent op het VMBO: "Ik ga met een grote smile naar mijn werk en kom met nog een grotere smile ervan terug." Rianne zorgt voor zoon Fox en zoekt werk als basisschooljuf. Dit nuchtere stel is 'laid-back' en willen door hun kijk op de wereld een voorbeeld zijn voor anderen. Ze zijn creatief en maken graag herinneringen met familie en vrienden.

Rianne en Arno zijn altijd bezig met auto’s: sleutelen, racen en altijd op zoek naar een nieuw model. Rianne heeft zelfs een inbussleutel op haar arm getatoeëerd. Met de klus-skills van Arno en Rianne zit het dan ook helemaal goed. Ze deinzen nergens voor terug: vloeren leggen, radiatoren ombouwen, schilderen en behangen. Alleen vergeten ze soms dingen af te maken…

Hun huis is in goede staat, maar kan absoluut een flinke opfrisser gebruiken. Ze zijn er hier en daar wel aan begonnen, maar ook zijn er nog veel details uit de jaren ’70 zichtbaar.

Arno en Rianne willen meedoen aan House Rules omdat ze in zijn voor avontuur, maar ook echt denken dat ze dit kunnen winnen. Ze maken verschil omdat ze samen heel sterk in hun schoenen staan. Dit jonge stel is creatief, zitten bomvol bravoure en gaan er voor de volle 100 procent voor!

Filmpje: Bij klussende stellen gaat wel eens wat fout

Dinsdag op Net5 om 20:30 :).
  woensdag 5 oktober 2016 @ 22:45:06 #2
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_165781059
Iemand zin om een topic te maken?
pi_165781090
Ik wel. Maar ik heb het niet gezien. Moet het nog terug kijkrn
  Moderator woensdag 5 oktober 2016 @ 23:06:26 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165781424
Wanneer begint het weer?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_165781638
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:06 schreef MaJo het volgende:
Wanneer begint het weer?
Vandaag meen ik
pi_165785094
Saaie aflevering eerlijk gezegd.

die lopende plakplaat vind ik maar een kwal, elke keer van die kleine anti-homo grapjes :') Volgens mij is hij zelf gewoon een kasthomo
pi_165787930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
Saaie aflevering eerlijk gezegd.

die lopende plakplaat vind ik maar een kwal, elke keer van die kleine anti-homo grapjes :') Volgens mij is hij zelf gewoon een kasthomo
En die vrouwen zijn ook niet voor de poes. Wat een kenaus! Die van het plakkaat en die uit Nuenen.
Die homo's zijn grappig.
pi_165790475
Wat een waardeloze kandidaten. Die serre was echt heel slecht en toch was er een soort algehele verbazing dat ze een 5 kregen. Ik vond het eerlijk gezegd nogal hoog.
Die twee homo's hebben gevoel voor styling, dat stel dat de keuken deed misschien een beetje. Verder helemaal niemand. En werkelijk niemand is echt handig.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_165791161
Ze hebben het veelal over het verneuken van andermans woning omdat iemand hen niet aanstaat.
pi_165791327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:57 schreef Nixx- het volgende:
Ze hebben het veelal over het verneuken van andermans woning omdat iemand hen niet aanstaat.
Dat valt me ook enorm tegen. Nare lui.
pi_165791782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een waardeloze kandidaten. Die serre was echt heel slecht en toch was er een soort algehele verbazing dat ze een 5 kregen. Ik vond het eerlijk gezegd nogal hoog.
Die twee homo's hebben gevoel voor styling, dat stel dat de keuken deed misschien een beetje. Verder helemaal niemand. En werkelijk niemand is echt handig.
Dat is natuurlijk bewust. Anders was er geen programma. Kandidaten worden zodanig geselecteerd dat er dingen mis gaan, wrijvingen ontstaan, etc. Het is enorm saai als het allemaal hele voorkomende, vriendelijke mensen zijn, die supergoed kunnen klussen. Daar kijkt geen hond naar.
pi_165791875
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk bewust. Anders was er geen programma. Kandidaten worden zodanig geselecteerd dat er dingen mis gaan, wrijvingen ontstaan, etc. Het is enorm saai als het allemaal hele voorkomende, vriendelijke mensen zijn, die supergoed kunnen klussen. Daar kijkt geen hond naar.
Vorig seizoen werd er absoluut niet steeds gedreigd met het verklooien van andermans huis.
pi_165791929
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Vorig seizoen werd er absoluut niet steeds gedreigd met het verklooien van andermans huis.
Toen waren er ook stellen die bij de ander niet hun best wilden doen. En kandidaten die nauwelijks konden klussen, het verplichte gay-stel, etc.
pi_165792322
Ik snap niet dat ze met zo'n aflevering beginnen. Het leukste aan House Rules zijn de conflicterende persoonlijke stijlen van de koppels en dan begin je niet in het huis van een van de stellen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_165792687
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zou het leuk vinden als ze wel konden klussen, maar toch botsende karakters hadden.

Wat ik in de preview zag met het mollen van de muur en de 1 die werd gegeven stemt mij helemaal niet hoopvol op een leuk seizoen.
pi_165842197
net aflevering 1 gekeken, vind het ook minder dan vorig seizoen...

wel heel verschillende koppels, dat gaat nog leuk worden! :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_165874648
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 17:31 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik zou het leuk vinden als ze wel konden klussen, maar toch botsende karakters hadden.

Wat ik in de preview zag met het mollen van de muur en de 1 die werd gegeven stemt mij helemaal niet hoopvol op een leuk seizoen.
Dit dus.
pi_165888911
Viel me ook op de eerste aflevering, Hele banken van steigerhout werden er opgeleverd maar het enige waar we ze mee bezig hebben gezien was dat mini barretje.
pi_165890276
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:38 schreef forzavit het volgende:
Viel me ook op de eerste aflevering, Hele banken van steigerhout werden er opgeleverd maar het enige waar we ze mee bezig hebben gezien was dat mini barretje.
Omdat daar kennelijk niks mee mis ging. Dan is het oninteressant om dat uit te zenden.

Het is geen klusprogramma, het is een real-life-soap. Het klussen is alleen de aanleiding, maar wat je ziet zijn de conflicten, de mislukkingen, de tactische spelletjes, etc.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 20:53:40 #20
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_165919450
En los...
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:29:38 #21
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_165920392
Lekker stel van team rood... pff.. daar wil je geen ruzie mee.
pi_165920674
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:29 schreef Starlie het volgende:
Lekker stel van team rood... pff.. daar wil je geen ruzie mee.
Stiekem vind ik het vooral zonde van de klok...
pi_165920703
Wat een afschuwelijk stel, die Joyce en Bas.
pi_165920718
Godsamme, tikt even een fles Jack weg tijdens het klussen.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:47:30 #25
125420 Starlie
pi_165920791
Ik hoop dat ze Bas en Joyce uit het programma halen, in en in gemeen die twee.
pi_165920912
O M G, die klok van 350 jaar oud.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:53:50 #27
125420 Starlie
pi_165920931
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Stiekem vind ik het vooral zonde van de klok...
Ja, Bas kan er alleen maar van opknappen!
pi_165920932
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:52 schreef mootie het volgende:
O M G, die klok van 350 jaar oud.
Kijk jij met een half uur vertraging of zo? :?
pi_165921024
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:53 schreef k_man het volgende:

[..]

Kijk jij met een half uur vertraging of zo? :?
Een kwartiertje ofzo.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 22:01:42 #30
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_165921112
Die klok was overigens kitch.
pi_165921374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:01 schreef xzaz het volgende:
Die klok was overigens kitch.
Hoezo? Hij was niet echt oud? :?
  woensdag 12 oktober 2016 @ 22:31:16 #32
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_165921742
quote:
5s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoezo? Hij was niet echt oud? :?
de kop was niet goed, meerdere klokken hebben ze vaak, geen slingerweg, poten kloppen niet.
pi_165929410
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:44 schreef mootie het volgende:
Wat een afschuwelijk stel, die Joyce en Bas.
Ze passen wel goed bij elkaar, match made in heaven.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_165931585
Aan het einde werd er niets meer over die klok gezegd. Foutje in de montage?
pi_165931649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 15:22 schreef DavidTwente het volgende:
Aan het einde werd er niets meer over die klok gezegd. Foutje in de montage?
Viel mij ook op.
Antieke klok kapot. Niks meer over zeggen.
pi_165931714
En daar was nog wel zo enthousiast over gedaan door de scriptschrijvers in de vergadering!
Een scriptschrijver oppert: "Dan nemen we een "antieke" klok, zeggen dat ie heel duur is, die gaat kapot, er vloeit bloed en de reactie op de kapotte klok". Applaus van de andere schrijvers :Y
pi_165931875
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 15:29 schreef DavidTwente het volgende:
En daar was nog wel zo enthousiast over gedaan door de scriptschrijvers in de vergadering!
Een scriptschrijver oppert: "Dan nemen we een "antieke" klok, zeggen dat ie heel duur is, die gaat kapot, er vloeit bloed en de reactie op de kapotte klok". Applaus van de andere schrijvers :Y
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze een enorm dure klok laten staan als ze weten dat mensen gaan klussen. Je echt waardevolle spullen haal je weg.
pi_165933692
Die openingspost gaat hem niet worden vrees ik ik heb woensdag een cursus en ik heb niet eens tijd om de afleveringen terug te kijken
pi_165950136
Ik snap de haat op Bas en Joyce wel, maar ondertussen was Bas de enige kandidaat die hielp met de klok verslepen. Zelfs degene die de klok weg wou hebben hielp volgens mij niet.

En verder hebben die twee van de slaapkamer wel schandalig weinig gedaan.
pi_165959368
de geloofwaardigheid is echt wel ver te zoeken, elke keer die externe klusjesmannen. die netjes nieuwe muurtjes zetten, deuren dichtmaken en alles strak afwerken...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_165960159
en team rood was verbaasd over hun cijfer, want Lorenzo en Gaston hadden "de keuken die ze wilden". dus dat zegt ook genoeg over hoeveel er van tevoren is geregeld en beslist :N -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_165961825
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en team rood was verbaasd over hun cijfer, want Lorenzo en Gaston hadden "de keuken die ze wilden". dus dat zegt ook genoeg over hoeveel er van tevoren is geregeld en beslist :N -O-
Ze krijgen een setje regels mee. Ze wilden een keuken met veel natuurlijke accenten oid.
pi_165962141
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze krijgen een setje regels mee. Ze wilden een keuken met veel natuurlijke accenten oid.
Natuurlijke materialen. B&J hadden dat geïnterpreteerd als groen, planten. :')
pi_165964052
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 22:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Natuurlijke materialen. B&J hadden dat geïnterpreteerd als groen, planten. :')
Niemand heeft ook gezegd dat ze de scherpste potloodjes zijn. :P
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:37:57 #45
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166069120
Bas en Joyce haha wat een stel.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 22:32:22 #46
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166071299
Kritiek op de jury is wel terecht. Commentaar slaat nergens op.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 22:41:36 #47
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166071603
Waarom geef je iedereen niet gewoon een één?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 22:44:18 #48
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166071669
Stormlooptopic
  donderdag 20 oktober 2016 @ 06:44:08 #49
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_166075099
als je hashtag tijdens de uitzending volgt is ook al niet veel nee.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_166076031
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:32 schreef xzaz het volgende:
Kritiek op de jury is wel terecht. Commentaar slaat nergens op.
Vorig jaar was er ook al wat discussie over de rol van de jury. Geven ze punten aan het beste resultaat of aan degenen die de beste tv opleveren? Je ziet het nu ook die kant op gaan; het homostel en de aso's leveren de mooiste tv op en krijgen ook de hoogste punten. Toeval of bewust?
pi_166076556
In dit geval was de kamer van Bas en Joyce ook wel de beste. Dus terecht dat ze daarvoor het hoogste cijfer krijgen.
En die jury is iets beter dan vorig jaar, maar het is nog steeds redelijk ruk.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 07:31:59 #52
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_166100160
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 15:36 schreef mootie het volgende:

Je echt waardevolle spullen haal je weg.
Die twee uit Nieuwegein hadden dat goed in de gaten. iMac en PS4 ingepakt, en verder gewoon een grote teringzooi achtergelaten. Speelgoed. O-ve-ral speelgoed. Ik dacht dat mijn huis vol lag :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:03:58 #53
125420 Starlie
pi_166227853
Joyce en Bas lijken wel onder invloed... met name Bas!
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:11:07 #54
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_166228094
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:03 schreef Starlie het volgende:
Joyce en Bas lijken wel onder invloed... met name Bas!
zie geen verschil met anders.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:21:41 #55
125420 Starlie
pi_166228488
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:11 schreef avotar het volgende:

[..]

zie geen verschil met anders.
ze lijken dan ook altijd onder invloed te zijn.
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:28:53 #56
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166228759
Geverfde spullen tussen ongeverfde spullen stoppen om ze terug te brengen en je geld terug te krijgen. Wat ben je dan voor sneu volk :')
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:48:00 #57
125420 Starlie
pi_166229407
Selena is een kloon van haar moeder :D
  woensdag 26 oktober 2016 @ 21:52:18 #58
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166229608
Barndeuren... bedoel je niet gewoon staldeuren?
pi_166230800
Hadden ze niet van die overzettreden kunnen gebruiken?
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:28:55 #60
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166230849
Dat die trap niet af is is wel ontzettend jammer. Zo heel veel was er daar niet meer te doen toch?
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:29:17 #61
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_166230864
Ja jullie hebben een kut tafel gekozen en dus krijg je net zo'n laag punt als het team dat de trap gewoon niet gedaan hebben.
Wat een waardeloos kut programma is het ook eigenlijk .
  woensdag 26 oktober 2016 @ 22:32:26 #62
125420 Starlie
pi_166230948
De kandidaten van seizoen 1 waren zo slecht nog niet. Die deden tenminste ook zelf wat. Dit jaar doen ze vooral het schilderwerk en de styling.
pi_166232257
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:28 schreef James1988 het volgende:
Geverfde spullen tussen ongeverfde spullen stoppen om ze terug te brengen en je geld terug te krijgen. Wat ben je dan voor sneu volk :')
En er nog trots op zijn ook. Ze vonden het prachtig dat ze die winkel hadden opgelicht.

Sowieso een stelletje asocialen. Ze werken ook ontzettend lomp. En dan bij een ander moedwillig de boel gaan lopen vernielen om een ongelukje, terwijl je het wel lachen vond dat je bij hun dwars door de wand heen boort.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 06:31:52 #64
125420 Starlie
pi_166234971
quote:
13s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:18 schreef k_man het volgende:

[..]

En dan bij een ander moedwillig de boel gaan lopen vernielen om een ongelukje, terwijl je het wel lachen vond dat je bij hun dwars door de wand heen boort.
Nou dat sloeg echt nergens op! De kras op de muur van Joyce en Bas werd volgens mij ook veroorzaakt door de bezorger.

Ik blijf het nog wel kijken maar vorig jaar was zoveel echter en leuker!
pi_166237715
Vorig jaar werkte zo volgens mij wel langer door.
pi_166237878
Ik lees al dat ik de aflevering nodig terug moet kijken :7
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:02:40 #67
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166275413
Als ik de aankondigingen mag geloven heeft dat stel niet de moeite genomen om hun slaapkamer een beetje op te kuisen voordat ze er wildvreemden in loslaten? Ik zie in ieder geval een voorbinddildo. En aan het einde zegt iemand dat ze ontzettend geschrokken is.

Prima dat je je niet schaamt voor je kinks, maar een beetje rekening houden met de mensen die je in huis laat kan toch geen kwaad?
pi_166275668
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 00:02 schreef James1988 het volgende:
Als ik de aankondigingen mag geloven heeft dat stel niet de moeite genomen om hun slaapkamer een beetje op te kuisen voordat ze er wildvreemden in loslaten? Ik zie in ieder geval een voorbinddildo. En aan het einde zegt iemand dat ze ontzettend geschrokken is.

Prima dat je je niet schaamt voor je kinks, maar een beetje rekening houden met de mensen die je in huis laat kan toch geen kwaad?
Nicole stond zich in een sexshop toch ook te verwonderen over een orgielaken? :D
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:30:24 #69
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_166324202
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef James1988 het volgende:
Barndeuren... bedoel je niet gewoon staldeuren?
Ja, of schuurdeuren.

Nederlanders zijn idioten, altijd bereid hun eigen taal, achtergrond en cultuur op te geven. Hetzelfde verhaal met 'sale / solden' in plaats van 'uitverkoop'. Of 'kids' in plaats van 'kinderen'. Of het overvloedige gebruik van dat debiele 'awkward' tegenwoordig. Of mensen die bij het minste of geringste 'oh my god' roepen. Of een 'apparaat' dat opeens 'device' wordt genoemd. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik hoop trouwens dat die Limburgers winnen. Die zijn wel wat saai, maar verder prima. Of die homo's wellicht, die kunnen ook wel wat.

Die beschilderde juffrouw is een vals kreng, die gun ik niks en niemendal.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 2 november 2016 @ 20:41:31 #70
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166377171
Die homo's zijn leuk, en kunnen niet alleen stylen maar ook echt wat voor elkaar krijgen.

Veel beter dan die meiden van vorig jaar, die waren niet vooruit te branden. En keken voortdurend naar elkaars mond. :')
pi_166377299
We goan nieuwe tietuh kopuh!
  woensdag 2 november 2016 @ 20:46:34 #72
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166377366
Hopelijk kan de moeder van die ene gast een beetje goed klussen. :D
pi_166377390
Die handboeien :D
pi_166377420
Me stefferd, hij heet saicow. :7
  woensdag 2 november 2016 @ 20:49:30 #75
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166377468
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:44 schreef mootie het volgende:
We goan nieuwe tietuh kopuh!
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:48 schreef mootie het volgende:
Me stefferd, hij heet saicow. :7
:')
pi_166377531
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:49 schreef James1988 het volgende:

[..]

[..]

:')
Sorry, ik vind het vreselijke mensen. :@
  woensdag 2 november 2016 @ 20:52:41 #77
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166377565
Ik snap je heel goed, ik ook namelijk :D
pi_166377635
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:52 schreef James1988 het volgende:
Die honkbalknuppel in de gang ook. Zo typerend.
pi_166377672
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:52 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het toch wel lef hebben om je fetish zo op tv te laten verschijnen.
pi_166377728
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel lef hebben om je fetish zo op tv te laten verschijnen.
Op zich zijn het alleen maar handboeien. Verder is er niks.
pi_166377791
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Op zich zijn het alleen maar handboeien. Verder is er niks.
Mjah maar toch. Ik zou t zelf niet doen :P
pi_166377849
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Mjah maar toch. Ik zou t zelf niet doen :P
Uitgaande van het voorstukje had ik wel een kast vol latexpakjes, zwepen en aanverwante artikelen verwacht. :D
pi_166377894
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Uitgaande van het voorstukje had ik wel een kast vol latexpakjes, zwepen en aanverwante artikelen verwacht. :D
Je weet niet wat er niet gefilmd is he :D
  woensdag 2 november 2016 @ 21:20:30 #84
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166378418
Huren ze nou serieus klusjesmannen in? :{
  woensdag 2 november 2016 @ 21:35:51 #85
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166378908
Wat vinden jullie eigenlijk van Daphne als presentatrice?
pi_166379324
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:35 schreef James1988 het volgende:
Leuk. Af en toe lekker sarcastisch. I like.
pi_166379730
Ik denk dat ze helemaal mis zitten met de slaapkamer.
Maar dat komt ook door Bas en Joyce. Handboeien achterlaten, zeggen dat ze vuur in de slaapkamer willen.
Maar dan tegen Dafne vertellen dat ze een romantische kamer willen.
pi_166379817
Wat een naar wijf, die Joyce.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:07:21 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166379898
Goede genade, wat een brok negativiteit. :{
pi_166379934
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:07 schreef James1988 het volgende:
Goede genade, wat een brok negativiteit. :{
Het is echt om je kapot te schamen. Wat een vreselijke vrouw.
pi_166379946
Iedereen een 1 *O*
  woensdag 2 november 2016 @ 22:09:14 #92
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166379967
Ze krijgt wat ze verdient. :D
pi_166379980
Die slaapkamer is ook echt lelijk, maar ze hebben wel zelf de indruk gewekt dat ze zoiets mooi zouden vinden.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:10:30 #94
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:04 schreef mootie het volgende:
Wat een naar wijf, die Joyce.
Is het spel
pi_166380026
Wateen ondankbaar wicht
pi_166380054
Die slaapkamer _O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  woensdag 2 november 2016 @ 22:11:23 #97
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166380059
Ben benieuwd naar wat de jury ervan vindt.
pi_166380065
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:10 schreef xzaz het volgende:

[..]

Is het spel
Het spel is om zo vervelend, negatief en ondankbaar als mogelijk te zijn?
Kijk ik al 2 seizoenen met de verkeerde insteek. :{
  woensdag 2 november 2016 @ 22:12:28 #99
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166380098
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:10 schreef xzaz het volgende:

[..]

Is het spel
Ben en Kasia samen waren nog minder negatief dan die vrouw in haar eentje.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:12:56 #100
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380110
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Het spel is om zo vervelend, negatief en ondankbaar als mogelijk te zijn?
Kijk ik al 2 seizoenen met de verkeerde insteek. :{
Het gaat om winnen als ik mee zal doen zal ik iedereen een 1 geven.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:14:07 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166380143
Odette is helemaal te spreken over die hal en geeft... een 7,5.

Wat moet je doen om van haar een 10 te krijgen?
  woensdag 2 november 2016 @ 22:14:44 #102
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:14 schreef James1988 het volgende:
Odette is helemaal te spreken over die hal en geeft... een 7,5.

Wat moet je doen om van haar een 10 te krijgen?
Iets nieuws. Out of the box.
pi_166380182
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:12 schreef xzaz het volgende:

[..]

En dan ook alles en iedereen afzeiken?
pi_166380205
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:12 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ben en Kasia samen waren nog minder negatief dan die vrouw in haar eentje.
Dat waren goddorie zonnestraaltjes. *;
  woensdag 2 november 2016 @ 22:16:04 #105
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380213
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:15 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan ook alles en iedereen afzeiken?
Ja
pi_166380241
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:16 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ja
Dan begrijp je het programma niet helemaal.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:18:08 #107
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166380282
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat waren goddorie zonnestraaltjes. *;
Ik vond dat nog best een leuk koppel eigenlijk.

Die negens voor die woonkamer zijn wel terecht trouwens. Wat een gewaagde keuze, en goed afgeleverd.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:18:25 #108
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380290
Ledjes zijn niet goed in de koof.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:19:03 #109
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380299
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan begrijp je het programma niet helemaal.
In tegenstelling.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:19:12 #110
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166380304
De afwerking van die keuken is jammer. Die kieren :X
  woensdag 2 november 2016 @ 22:20:19 #111
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380347
Hahaha Joyce dropt de bom.
pi_166380354
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:19 schreef James1988 het volgende:
De afwerking van die keuken is jammer. Die kieren :X
'Ik vind de afwerking haske goed, jah... Een plankje hier of daar...'

Ik moest lachen.

Bas en Joyce hadden vorige week toch ook broddelwerk afgeleverd, qua afwerking?
  woensdag 2 november 2016 @ 22:23:24 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380463
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:20 schreef mootie het volgende:

[..]

'Ik vind de afwerking haske goed, jah... Een plankje hier of daar...'

Ik moest lachen.

Die twee zijn echt de ratten.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:24:35 #114
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380507
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:18 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik vond dat nog best een leuk koppel eigenlijk.

Die negens voor die woonkamer zijn wel terecht trouwens. Wat een gewaagde keuze, en goed afgeleverd.
Leuk gedaan maar totaal niet praktisch. Ik vind het ook niet mooi maar dat is smaak. Ik geef een 1.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:30:51 #115
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166380758
Een "heftige" kamer. _O-

Zeg dat wel. Die past beter op de wallen. :D
pi_166380780
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:30 schreef James1988 het volgende:
Een "heftige" kamer. _O-

Zeg dat wel. Die past beter op de wallen. :D
Gewoon een 6,5 :D
  woensdag 2 november 2016 @ 22:31:56 #117
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380799
Here we go.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:31:58 #118
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166380804
Valt me nog mee. :D
pi_166380855
Het is toch een vrij simpele eiken vloer?
  woensdag 2 november 2016 @ 22:34:12 #120
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380876
Slim
pi_166380884
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:34 schreef xzaz het volgende:
Slim
Onsportief
  woensdag 2 november 2016 @ 22:35:36 #122
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166380924
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Onsportief
sportiviteit :')
  woensdag 2 november 2016 @ 22:36:58 #123
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166380967
Zozo, een 7 voor de keuken?
  woensdag 2 november 2016 @ 22:39:19 #124
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166381060
Hoppa slim gespeeld.
pi_166381078
Wat ik al zei, ze hebben echt de verkeerde hints gegeven.
  woensdag 2 november 2016 @ 22:41:18 #126
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166381124
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:39 schreef mootie het volgende:
Wat ik al zei, ze hebben echt de verkeerde hints gegeven.
Of juist de goede.
pi_166381975
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:20 schreef mootie het volgende:
Niet alleen vorige week. Elke week.
pi_166382142
quote:
Op het eerste gezicht heeft ze het goed gedaan. Je snapt direct het idee. Het voelt vertrouwd en de styling is ook prima voor elkaar. Alleen als je langer kijkt merk je dat er op de details wel wat valt aan te merken. Het is ook niet erg origineel. Daar mag best wat meer durf getoond worden. Je ziet ook dat de afwerking gewoon niet strak meer is. Ik geef een 7.
  woensdag 2 november 2016 @ 23:18:12 #129
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166382236
quote:
6s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht heeft ze het goed gedaan. Je snapt direct het idee. Het voelt vertrouwd en de styling is ook prima voor elkaar. Alleen als je langer kijkt merk je dat er op de details wel wat valt aan te merken. Het is ook niet erg origineel. Daar mag best wat meer durf getoond worden. Je ziet ook dat de afwerking gewoon niet strak meer is. Ik geef een 7.
:D
pi_166384995
quote:
ik vond Erik leuker...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 3 november 2016 @ 08:22:30 #131
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_166385078
Ik ben afgehaakt. Eigenlijk is alles minder leuk dan vorig jaar. Vooral de kandidaten.
pi_166385406
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:12 schreef xzaz het volgende:

[..]

Jullie hebben allemaal een ONVOLLLDOENDE!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 08:48:05 ]
pi_166385648
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:22 schreef Barrah het volgende:
Ik ben afgehaakt. Eigenlijk is alles minder leuk dan vorig jaar. Vooral de kandidaten.
hier nog niet afgehaakt, maar inderdaad zwaar minder leuk dan vorig jaar.
typische mengelmoes van kandidaten met aparte karakters, voor zoveel mogelijk wrijving.
het 'verplichte' homostel (die overigens stukken beter zijn dan die mutsen van vorig jaar!).
Daphne die blijkbaar geen normale outfit kan vinden, gelukkig mag Erik nog wel de voice-overs doen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_166386341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig mag Erik nog wel de voice-overs doen...
Is Erik niet ook de producent?
  donderdag 3 november 2016 @ 10:05:23 #135
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166386563
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Jullie hebben allemaal een ONVOLLLDOENDE!!!
[ afbeelding ]
_O_
pi_166389713
quote:
Ik vind haar nogal blanco. Het leuke aan de vorige presentator (kom effe niet op zijn naam) was juist dat hij de boel een beetje ging lopen stangen. Zij probeert het ook omdat het waarschijnlijk in de profielschets van de presentator staat, maar het komt totaal niet over op mij.
pi_166390196
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het leuke aan de vorige presentator (kom effe niet op zijn naam)
Geeft niks. Hij staat een stuk of vijf keer genoemd in de posts direct hierboven... :P
pi_166413641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:01 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat ze helemaal mis zitten met de slaapkamer.
Maar dat komt ook door Bas en Joyce. Handboeien achterlaten, zeggen dat ze vuur in de slaapkamer willen.
Maar dan tegen Dafne vertellen dat ze een romantische kamer willen.
Joyce verdiende die slaapkamer.
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:15:25 #139
441440 aquawoman
Bitch please
pi_166414371
Wat een heks, die Joyce :D Bas wilde her en der nog wel kijken naar de leuke punten, maar zij kwam gewoon binnen met het doel om te emmeren.

Ik vond de hal, wc en keuken redelijk prima en de woonkamer hartstikke mooi en origineel. Dat die slaapkamer niet in de smaak zou vallen was te verwachten. Wat een lelijkheid.

Ik zou de homo's (en Vera, zo heette de invaller toch) zo loslaten in mijn huis, vind het best leuk wat ze doen.
  zondag 6 november 2016 @ 10:36:06 #140
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_166449077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik vind haar nogal blanco. Het leuke aan de vorige presentator (kom effe niet op zijn naam) was juist dat hij de boel een beetje ging lopen stangen. Zij probeert het ook omdat het waarschijnlijk in de profielschets van de presentator staat, maar het komt totaal niet over op mij.
Daphne komt erg vlak over, vind ik. Een beetje als een junior-presentatrice. Erik heeft veel meer persoonlijkheid.
  zondag 6 november 2016 @ 10:37:00 #141
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_166449097
dubbel
  woensdag 9 november 2016 @ 20:47:51 #142
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166545897
"Sober klassiek landelijk met een industriële twist"

Succes. ^O^
  woensdag 9 november 2016 @ 22:22:46 #143
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166549532
Die gang ... Nee gewoon het origineel verpesten hoor. Wat een jury.
pi_166549778
Wat een kut jury :') :') :')
pi_166549811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:22 schreef xzaz het volgende:
Die gang ... Nee gewoon het origineel verpesten hoor. Wat een jury.
Sowieso, van die jury die het belangrijker lijkt te vinden dat het "van nu" is ipv mooi en/of praktisch. Tief toch op.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 9 november 2016 @ 22:30:41 #146
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166549836
Over die kamer van Bas & Joyce geef ik ze dan wel weer gelijk. Wat een prutswerk -O-
  woensdag 9 november 2016 @ 22:32:16 #147
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166549899
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:30 schreef James1988 het volgende:
Over die kamer van Bas & Joyce geef ik ze dan wel weer gelijk. Wat een prutswerk -O-
boeit ze niet
  woensdag 9 november 2016 @ 22:34:01 #148
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166549972
Ze hebben geen kinderen?
  woensdag 9 november 2016 @ 22:35:17 #149
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166550021
Over die zolderkamer geef ik ze ook wel gelijk. Zowel die "gemeenschappelijke ruimte" als de slaapkamer voor die zoon is veel te meisjesachtig. :P
  woensdag 9 november 2016 @ 22:39:30 #150
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166550168
"Jullie hebben hartstikke mooi geverfd"

Heb je wel eens naar het trapgat gekeken? Daar zit het paars er echt niet mooi op :D
  woensdag 9 november 2016 @ 22:40:30 #151
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166550200
Die muren waren de eerste fout.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:41:06 #152
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166550221
Yes!
pi_166561876
Die zolder, ohhh daar had je zo'n mooie jongenskamer van kunnen maken. Zeker met die balken. Resultaat een slaaphokje(wel gaaf behang) en een gezamelijke speelhoek vooral aangekleed voor kleutermeiden. Iedere keer vonden ze hun resultaat erg mooi, daarom ook zeer terecht exit.

En die tokkies, pffffff wat zijn die asociaal. Maar ja zonder hen was het ook maar saai.
  woensdag 16 november 2016 @ 20:31:46 #154
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166700675
Los
  woensdag 16 november 2016 @ 20:36:34 #155
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166700793
24 uur om die hoerenkamer om te toveren tot een fatsoenlijke slaapkamer? Succes... :')
  woensdag 16 november 2016 @ 20:40:37 #156
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166700904
"We houden van Scandinavisch design"

Ofwel, koop de IKEA leeg :P
  woensdag 16 november 2016 @ 20:45:18 #157
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166701034
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 20:36 schreef James1988 het volgende:
24 uur om die hoerenkamer om te toveren tot een fatsoenlijke slaapkamer? Succes... :')
mr Bean methode
  woensdag 16 november 2016 @ 20:46:11 #158
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166701053
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:38 schreef JJ76 het volgende:
En die tokkies, pffffff wat zijn die asociaal. Maar ja zonder hen was het ook maar saai.
idd die homo's :')
  woensdag 16 november 2016 @ 20:54:29 #159
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166701242
Wat gaat dat behang er allemaal makkelijk af :')
  woensdag 16 november 2016 @ 20:59:03 #160
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166701364
Allemaal wel donkere kleuren
  woensdag 16 november 2016 @ 21:44:31 #161
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166702664
Moeten ze naar de Praxis?
pi_166704264
Nou, daar gaan de kijkcijfers.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 16 november 2016 @ 23:12:48 #163
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166705013
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:40 schreef Litpho het volgende:
Nou, daar gaan de kijkcijfers.
ja niet best.
pi_166864626
Pffff.
Huisregels:
- City Chic
- Beige en wit

Jury:
Het is zo eerder City Cheap (Hihi). City Chic is niet perse wit. Ik vind het wit niet mooi. Het is zo niet City Chic, maar City Cheap (Hihi). Je had geen wit moeten dan. dat is niet mooi, dat maakt het juist City Cheap (Hihi)
  donderdag 24 november 2016 @ 10:55:38 #165
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_166865587
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pffff.
Huisregels:
- City Chic
- Beige en wit

Jury:
Het is zo eerder City Cheap (Hihi). City Chic is niet perse wit. Ik vind het wit niet mooi. Het is zo niet City Chic, maar City Cheap (Hihi). Je had geen wit moeten dan. dat is niet mooi, dat maakt het juist City Cheap (Hihi)
En dat kan echt niet. Daarom kan ik je echt niet hoger geven dan een 6,5

Verder naar de keuken. Echt wel leuk en zo. Dus een zwaar verdiende 6,5.
pi_166865866
Als ze dit terugkijken, zouden ze dan zelf ook zien dat het lachwekkend is?
De stellen die in de finale zitten zijn terecht, maar wees daar dan ook transparant in met het geven van cijfers.
pi_166870018
Ach, is het echt terecht? Het zou mij in ieder geval erg verbaasd hebben als Lorenzo en Gaston eruit hadden gelegen. Dat is immers het enig overgebleven stel dat nog een klein beetje excentriek is (en dus voor kijkcijfers zorgt), na het vertrek van Team Tokkie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2016 15:20:41 ]
pi_166871291
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:20 schreef k_man het volgende:
Ach, is het echt terecht? Het zou mij in ieder geval erg verbaasd hebben als Lorenzo en Gaston eruit hadden gelegen. Dat is immers het enig overgebleven stel dat nog een klein beetje excentriek is (en dus voor kijkcijfers zorgt), na het vertrek van Team Tokkie.
Plus ze hebben de hele serie door prima gepresteerd.
pi_166871422
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:20 schreef k_man het volgende:
Ja, het is terecht. Die twee die eruit zijn waren de minste van de twee stellen alleen deze week toevallig niet. Gemiddeld genomen presteerden ze zelfs nog onder de tokkies.
pi_166871718
Net nog even zitten kijken - ik snap niet dat ze zo lyrisch zijn over die slaapkamer. Weinig creatief en niks bijzonders vind ik persoonlijk.
pi_166871872
Bij de slaapkamer zijn ze toch ook een hoop bergruimte kwijt?
Dat zijn ze in de keuken ook trouwens. Keuken ston helemaal vol. Dat kunnen ze nooit allemaal kwijt. Ik vraag me ook af wat ze met alle machines gedaan hebben. Leuk hoor zo'n nieuwe keuken, maar het is wel vals spelen als je de wasmachine en de droger ergens anders dumpt.
pi_166873108
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat zijn ze in de keuken ook trouwens. Keuken ston helemaal vol. Dat kunnen ze nooit allemaal kwijt. Ik vraag me ook af wat ze met alle machines gedaan hebben. Leuk hoor zo'n nieuwe keuken, maar het is wel vals spelen als je de wasmachine en de droger ergens anders dumpt.
De kasten die er stonden waren laag. Deze zijn tot het plafond en een stukje dieper. Effectief denk ik dat het niet scheelt in de slaapkamers. We mis je bij de jongens ruimte voor speelgoed en dat is wel zonde.
  vrijdag 25 november 2016 @ 09:05:28 #173
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_166886301
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja inderdaad. Waar zijn de wasmachine en zo naar toe.
pi_167117201
gisteren aflevering met huis van kijker gekeken, die jury :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 december 2016 @ 20:33:21 #175
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_167174298
Los
  woensdag 7 december 2016 @ 20:34:42 #176
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_167174337
De homo's moeten natuurlijk winnen :')
  woensdag 7 december 2016 @ 20:41:16 #177
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_167174542
Naar mijn mening zou dat ook wel terecht zijn. Ze leveren goed werk.
  woensdag 7 december 2016 @ 20:51:04 #178
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_167174861
Ja die anders fd die hele wand.
pi_167174905
Ik gun het de Limburgers :Y
  woensdag 7 december 2016 @ 20:56:08 #180
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_167175009
Haha Joyce en Bas.
pi_167175625
Team Tokkie leest kennelijk mee.
pi_167175626
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:52 schreef Puala het volgende:
Ik gun het de Limburgers :Y
Ik ook. Die deden echt overal hun uiterste best om iets te maken wat de bewoners tof zouden vinden.
  woensdag 7 december 2016 @ 21:18:46 #183
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_167175742
Ik gun het ze allebei. Beide teams hebben hard gewerkt en waren vooral bezig met het resultaat en niet met spelletjes (zoals Bas en Joyce).
pi_167175806
Ik vond het echt wel een jammer seizoen. Vorige keer die tuinen en badkamer er bij. Vind dit toch wel jammer.
  woensdag 7 december 2016 @ 21:27:14 #185
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_167176006
Die slaapkamer voor Bas en Joyce blijft briljant :D
  woensdag 7 december 2016 @ 22:35:28 #186
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_167178576
Gay
pi_167180725
mensen oordelen op de tattoos, nee hoor Joyce en Bas...... op julllie houding en zwaar aso gedrag.
  donderdag 8 december 2016 @ 00:06:58 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_167180988
Zo te zien op Twitter hebben Lorenzo en Gaston gewonnen. :)
pi_173389720
quote:
Net5 zet House Rules twee keer per week op prime time

Een grote verandering bij het Net5-programma House Rules NL van Daphne Bunskoek: de woonshow is dit jaar niet één keer per week, maar twee keer per week te zien op prime time. Dat heeft de tv-zender laten weten. Liefhebbers van House Rules NL (vorig seizoen House Rules: Stellen Verbouwen Ons Huis geheten) worden getrakteerd op een dubbele portie. Vanaf 26 september is het programma elke dinsdag én woensdag om 20.30 uur te zien op de vrouwenzender van SBS.
Het is volgens Net5 geen unicum. Het tv-station wijst erop dat House Rules ook in Australië ‘op meerdere dagen succesvol prime time wordt uitgezonden’.

In de nieuwe reeks verbouwen wederom vijf koppels elkaars huis rigoureus aan de hand van vooraf opgestelde ‘huisregels’. De stellen zijn onbekenden van elkaar en Daphne Bunskoek volgt hen in de felle strijd om de hoofdprijs die bestaat uit twee jaar hypotheekvrij wonen.

De enige invloed die de huiseigenaren kunnen uitoefenen, is middels ‘huisregels’ die ze achterlaten. Dit zijn do’s en don’ts, zoals bepaalde materialen of stijlen, die wel of juist niet terug mogen komen in hun woning.

Het is aan de koppels om deze regels zo goed mogelijk te interpreteren en in korte tijd verschillende ruimtes in het huis een complete make-over te geven. Dit doen ze onder toeziend oog van juryleden Odette Simons (Styliste & Creative Director) en Osiris Hertman (Architect & Designer).

Net5 heeft vertrouwen in de derde serie. Seizoen één behaalde 8 procent marktaandeel in de commerciële doelgroep 20 tot 54-jarigen en het tweede seizoen 9,6 procent
bron
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:51:18 #190
125420 Starlie
pi_173394829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 17:56 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Leuk!! Vermaak me nu ook goed met de Australische versie!
pi_173951074
Een dinsdag gaat het beginnen, om 20:30 met aanvullend terug van weggeweest Grenzeloos Verliefd.
pi_173986168
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 21:51 schreef Starlie het volgende:

[..]

Leuk!! Vermaak me nu ook goed met de Australische versie!
Ik ben enorm van the Block Australia, op dit moment wordt S13 uitgezonden. 4 Afleveringen per week *O* *O* *O* *O*
pi_173989716
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:25 schreef Juweel het volgende:

[..]

Ik ben enorm van the Block Australia, op dit moment wordt S13 uitgezonden. 4 Afleveringen per week *O* *O* *O* *O*
Op welke zender is dat?

Ik vind de Aussie HouseRules ook geweldig. Geniet er elke dag van.
pi_173991950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:41 schreef Mylene het volgende:
Een dinsdag gaat het beginnen, om 20:30 met aanvullend terug van weggeweest Grenzeloos Verliefd.
http://www.sbs.nl/twee-ke(...)e-rules-nl-bij-net5/ :)
  dinsdag 26 september 2017 @ 20:41:59 #195
125420 Starlie
pi_174015687
Paulien of Dinie (de donkerharige in elk geval) komt me bekend voor... nog meer mensen die haar ergens van (her)kennen?
pi_174015755
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:41 schreef Starlie het volgende:
Paulien of Dinie (de donkerharige in elk geval) komt me bekend voor... nog meer mensen die haar ergens van (her)kennen?
Is dat niet de zus van Andy van der Meijden?
pi_174015808
Volgens mij gaat dit erg tegenvallen na de Australische serie. Ook weinig sympathieke deelnemers.
pi_174015941
Charissa mag van mij nu al weg :@
pi_174015960
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:44 schreef mootie het volgende:
Volgens mij gaat dit erg tegenvallen na de Australische serie. Ook weinig sympathieke deelnemers.
Ik dacht bij het intro al hetzelfde met dat gebekvecht.
En afgelopen weken hetzelfde bij het kijken van de Aussie versie met de Nederlandse van vorig jaar in gedachten. De Nederlandse deelnemers zijn minder sympathiek of zo. En die Australiërs kunnen er echt wat van maken.
  dinsdag 26 september 2017 @ 20:48:30 #200
125420 Starlie
pi_174015973
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Jaaaa wat goed van je!
  dinsdag 26 september 2017 @ 20:49:10 #201
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174016010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:48 schreef NedKelly het volgende:
En die Australiërs kunnen er echt wat van maken.
Die krijgen ook veel meer tijd en geld, de beloning is ook veel groter.
pi_174016090
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:43 schreef mootie het volgende:

[..]

ja, volgens mij wel
pi_174016299
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:49 schreef James1988 het volgende:

[..]

Die krijgen ook veel meer tijd en geld, de beloning is ook veel groter.
Dat is waar ja, helemaal hypotheekvrij.
Maar bedoelde eigenlijk dat die meer overkomen als kundige klussers of met oog op inrichten. In die gesprekjes net leek dat bij deze mensen niet echt.
pi_174016439
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:48 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik dacht bij het intro al hetzelfde met dat gebekvecht.
En afgelopen weken hetzelfde bij het kijken van de Aussie versie met de Nederlandse van vorig jaar in gedachten. De Nederlandse deelnemers zijn minder sympathiek of zo. En die Australiërs kunnen er echt wat van maken.
In het voorstukje was inderdaad al een behoorlijk gebrek aan beschaving te zien. Dat zie je in de
Australische versie echt niet.
  dinsdag 26 september 2017 @ 20:57:40 #205
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174016513
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:53 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Maar bedoelde eigenlijk dat die meer overkomen als kundige klussers of met oog op inrichten.
Dat sowieso, die Australiërs zijn veel gedrevener dan wat ik tot nu toe in de Nederlandse versie heb gezien.
pi_174016552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:53 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Maar bedoelde eigenlijk dat die meer overkomen als kundige klussers of met oog op inrichten. In die gesprekjes net leek dat bij deze mensen niet echt.
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Op de een of andere manier komen deze mensen veel minder kundig, geïnspireerd, vernieuwend over.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:02:20 #207
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174016750
Heb ik wat gemist, of zijn ze nu al aan het inrichten? :?
pi_174016786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:02 schreef James1988 het volgende:
Heb ik wat gemist, of zijn ze nu al aan het inrichten? :?
Ja in een bejaarden tehuis
pi_174016825
Gelukkig beginnen ze rustig aan. Muurtje verven, stoeltje neerzetten. Nog geen badkamers tegelen.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:05:05 #210
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174016894
Een paar schroefjes in de muur jassen met een accuschroefboormachine, en dan de pluggen eruit trekken, is al zwaar kluswerk? _O-
pi_174016927
Mijn god, mevrouw megatrots dat ze een schroef kan losdraaien.
pi_174016947
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:05 schreef James1988 het volgende:
Een paar schroefjes in de muur jassen met een accuschroefboormachine, en dan de pluggen eruit trekken, is al zwaar kluswerk? _O-
Maar het ging echt supergoed!
pi_174016986
Ze schilderen allemaal over behang heen :{
pi_174016989
Ik word gek van die stem :(
pi_174017020
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:06 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ze schilderen allemaal over behang heen :{
Ze gaat nu heel boos worden omdat hij heeft afgeplakt. :D
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:07:31 #216
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174017029
"Wat wil je doen? Wat Wil Je Nu Doen? ZEG DAN WAT JE NU WIL DOEN?"

Mens, geef hem even de tijd om te antwoorden :')
pi_174017067
Voor een militair volgt ie wel heel slecht bevelen op......
pi_174017099
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:08 schreef NedKelly het volgende:
Voor een militair volgt ie wel heel slecht bevelen op......
Terwijl zijn meisje toch klinkt als een ouwe drilsergeant.
pi_174017102
En voor wie haar huis doen die 2 paarsen mee?

En die ene charlaine ofzo? Heeft een irritante mannen stem
pi_174017131
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Terwijl zijn meisje toch klinkt als een ouwe drilsergeant.
die drilsergeant kan er waarschijnlijk nog wat van leren oO/
pi_174017228
Kom op mensen, grijze gordijnen bij perzisch tapijt?
Lekker groen velours of zo, op zijn minst.

en dan ben ik niet goed in inrichten....
pi_174017289
Ik ben Nigel en ik praat binnensmonds
pi_174017316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:11 schreef NedKelly het volgende:
Kom op mensen, grijze gordijnen bij perzisch tapijt?
Lekker groen velours of zo, op zijn minst.

en dan ben ik niet goed in inrichten....
*zet bromstem op 'Maar ik ben alle kleurstalen vergeten en dat is JOUW schuld!'
pi_174017338
Ik ben de vriendin van Nigel en mijn haar zit kut
pi_174017409
Ah, dat mis ik. Een likeable koppel.
pi_174017493
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:56 schreef mootie het volgende:

[..]

In het voorstukje was inderdaad al een behoorlijk gebrek aan beschaving te zien. Dat zie je in de
Australische versie echt niet.
Waarschijnlijk worden ze daar zelfs op geselecteerd. Vorig jaar zat er ook zo'n ontzettend aso-koppel bij. En standaard elk jaar een gay koppel natuurlijk.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:16:49 #227
125420 Starlie
pi_174017498
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:14 schreef mootie het volgende:
Ah, dat mis ik. Een likeable koppel.
De zus van Andy is wel lief volgens mij
pi_174017550
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:13 schreef amaranta het volgende:
Ik ben de vriendin van Nigel en mijn haar zit kut
Wat is het nou? Net was je nog Nigel en nu ben je opeens z'n vriendin? :?
pi_174017657
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarschijnlijk worden ze daar zelfs op geselecteerd. Vorig jaar zat er ook zo'n ontzettend aso-koppel bij. En standaard elk jaar een gay koppel natuurlijk.
Die twee dames het gay koppel? Ik dacht gewoon vriendinnen.
pi_174017674
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:09 schreef amaranta het volgende:
En voor wie haar huis doen die 2 paarsen mee?
Wonen die niet samen dan?
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:23:36 #231
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174017774
Geforceerde homo stellen. Kots.
pi_174017797
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Wonen die niet samen dan?
Nee.
Maar dat weet Leandra vast wel.
pi_174017807
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Die twee dames het gay koppel? Ik dacht gewoon vriendinnen.
Oh ja. Beste vriendinnen lees ik. Raar.
pi_174017810
Nu al einde dag 2.
Ouwe muts weet niet dat ze verf moet roeren. :|W
pi_174017815
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat is het nou? Net was je nog Nigel en nu ben je opeens z'n vriendin? :?
Ik ben alle deelnemers
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:24:37 #236
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174017820
Die kleur rood :o
pi_174017878
Dag 3, ze beginnen met schilderen. Wat de neuk hebben ze tot nu toe gedaan.
Hoe bevestig je een verfroller op een beugel.

Voor geen goud dat zulke mensen in mijn huis mogen klussen.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:26:18 #238
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174017894
Hoe moet dit..
Ik wil geen hulp van jouw
pi_174017919
Briljant. Een houten schaal, daar kun je dan fruit op leggen.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:26:58 #240
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174017924
Ze hoeft geen instructies want ze "kan het heus wel".

Maar ze kreeg de verfroller niet op de houder _O-
pi_174017927
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:26 schreef xzaz het volgende:
Hoe moet dit..
Ik wil geen hulp van jouw
Van jouw wat? :?
pi_174017928
Dit is allemaal niet best zeg :N
pi_174017948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:26 schreef James1988 het volgende:
Ze hoeft geen instructies want ze "kan het heus wel".

Maar ze kreeg de verfroller niet op de houder _O-
Waaaaarom doe je dan mee aan een klusprogramma.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:28:12 #244
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174017980
"De keuken wordt beplakt"

Wat de neuk is dit? :?
pi_174017996
Ah prachtig, keukenkastjes beplakken met folie.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:29:05 #246
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174018019
Dit programma is nog erger dan roba grote tuin verbouwing.
pi_174018027
Zijn Jamie en Charissa stiekem het homokoppel?
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:30:20 #248
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174018064
"Er zit een lampje op joh, dat is grappig"

Mens, als je je al verbaast over een lampje op een schroefboormachine... wat doe je dan in een klusprogramma? :?
pi_174018069
Wow! Ze kan een schroef indraaien! *O* *O* *O*
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:30:34 #250
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174018074
Bitje in de boor :')
pi_174018122
Tegelen, progressie.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:33:23 #252
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174018166
Lamp van 200 eur :')
pi_174018169
Dien en Pien hebben dus drie dagen geshopt.
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:34:54 #254
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174018211
Maar waar zijn ze nu al 3 dagen mee bezig geweest? Met het schilderen van een muur?

Ze hebben niet eens de stopcontacten of thermostaat van de muur gehaald, maar dat is afgeplakt. Dat blijf je zien. :')
pi_174018229
Nee Astrid, accentmuur! Niet die hele toko rood!

Oh, dit was het al?
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:39:06 #256
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174018330
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:35 schreef mootie het volgende:
Nee Astrid, accentmuur! Niet die hele toko rood!
En terwijl ze aan het verven waren is die man weggelopen ofzo, je kon echt gigantische kleurverschillen zien op die muur _O-

quote:
Oh, dit was het al?
Yep.

Maar waar heb ik nou eigenlijk naar zitten kijken? In een uur tijd gingen ze van "Hallo ik ben ..." naar een verbouwde woonkamer in een bejaardencomplex? Er is amper wat te zien geweest van het klussen -O-
pi_174018353
Maar gaan ze ook nog in hun eigen huizen klussen?
pi_174018463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef James1988 het volgende:

[..]

En terwijl ze aan het verven waren is die man weggelopen ofzo, je kon echt gigantische kleurverschillen zien op die muur _O-

[..]

Yep.

Maar waar heb ik nou eigenlijk naar zitten kijken? In een uur tijd gingen ze van "Hallo ik ben ..." naar een verbouwde woonkamer in een bejaardencomplex? Er is amper wat te zien geweest van het klussen -O-
Oh jij kijkt voor het eerst? Dit is geen klusprogramma. Het klussen is gewoon de aanleiding voor een real life soap.
pi_174018467
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef amaranta het volgende:
Tuurlijk.
Eerst hun onkunde even loslaten op een paar onschuldige bejaarden. :{
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:43:48 #260
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174018477
quote:
¯\_(ツ)_/¯

Ik vind het een beetje opvallend dat er met een opdracht als deze begonnen wordt. Dit is meer een opdracht voor voor wanneer de prutskoppels al geëlimineerd zijn. Nu zadel je zo'n bejaarde op met een prutsklus. _O-
  dinsdag 26 september 2017 @ 21:44:22 #261
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174018489
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 september 2017 21:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh jij kijkt voor het eerst? Dit is geen klusprogramma. Het klussen is gewoon de aanleiding voor een real life soap.
Ik heb eerdere jaren al gekeken, in vergelijking daarmee was dit maar flauw.

In vergelijking met de Australische versie helemaal :')
pi_174018495
quote:
Nee alleen maar verzorgingshuizen dit jaar. :P
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 23:00:53 #263
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_174021117
Naast de zus van Andy van der Meijde herkende ik meer koppels :D

Zekai & Larissa in 'de allerslechtste echtgenoot van Nederland'

en

Charissa in Peking Express

Samen met Jamie in Cheat on me

Lekker gerecycled weer :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator dinsdag 26 september 2017 @ 23:01:16 #264
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_174021132
Verder kijk ik niet teveel tv hoor, dat ik deelnemers van járen geleden herken :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  dinsdag 26 september 2017 @ 23:07:44 #265
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174021284
Ze konden niemand vinden die echt wilde, dus hebben ze maar een castingbureau gebeld met de vraag of ze nog wat onbekende wannabe-tv-sterren hebben?

Dat verklaart wel waarom ze zijn begonnen met zo'n suffe opdracht _O-
pi_174022004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:07 schreef James1988 het volgende:
Ze konden niemand vinden die echt wilde, dus hebben ze maar een castingbureau gebeld met de vraag of ze nog wat onbekende wannabe-tv-sterren hebben?

Zelfde opdracht als waarmee ze vorig jaar begonnen. Dan straks de eigen huizen en vervolgens waarschijnlijk weer bij een zielige bijstandsmoeder, oder so etwas ähnliches.
pi_174022211
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:00 schreef Meke het volgende:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jezus.... -O-
pi_174022227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:07 schreef James1988 het volgende:

Verklaart ook waarom ze helemaal niks hebben met klussen, verbouwen, inrichten en stylen.
  woensdag 27 september 2017 @ 11:55:10 #269
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_174027891
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Verklaart ook waarom ze helemaal niks hebben met klussen, verbouwen, inrichten en stylen.
Dat is wel jammer, de Australische versie heeft wel kandidaten die kunnen klussen.
  woensdag 27 september 2017 @ 20:36:46 #270
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  woensdag 27 september 2017 @ 20:37:09 #271
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174039535
quote:
15s.gif Op woensdag 27 september 2017 20:36 schreef Ludwig. het volgende:
Die. Rode. Muur.
Ja :X
  woensdag 27 september 2017 @ 20:39:33 #272
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174039627
Charissa, kom eens met die luie kont van die bank af en ga eens wat nuttigs doen. Je moet een woonkamer verbouwen.
pi_174039714
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:00 schreef Meke het volgende:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:o nou wat stom zeg! -O-
pi_174039777
Heeft die Larissa nou een soort Turks accent overgenomen via haar man/schoonfamilie? Of komt ze uit een gebied met rare klemtonen?
  woensdag 27 september 2017 @ 20:52:26 #275
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174040083
Die gele muur. Wat is dat ontzettend slecht gedaan. :X
  woensdag 27 september 2017 @ 20:54:12 #276
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  woensdag 27 september 2017 @ 20:57:36 #277
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174040244
Nee muts, een schelp blijft niet zitten met één mm2 kit :X

Sowieso, scherpe schelpen op een muur plakken... wie bedenkt zoiets? Dat kán niet goed gaan... :')
  woensdag 27 september 2017 @ 21:06:07 #278
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  woensdag 27 september 2017 @ 21:07:04 #279
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174040576
Ja hoor, 10 minuten terug waren ze nog volop aan het schilderen en nu zijn ze ineens helemaal klaar :')
  woensdag 27 september 2017 @ 21:08:52 #280
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  woensdag 27 september 2017 @ 21:21:33 #281
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174040977
Duidelijk weer, er wordt alleen maar gekeken naar "het thema" maar niet naar de kwaliteit van het geleverde kluswerk. Dat behang op de deur was al aan het loskomen :')
  woensdag 27 september 2017 @ 21:31:53 #282
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_174041232
Ik ben voor team rood denk ik
  woensdag 27 september 2017 @ 21:32:25 #284
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_174041237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 21:31 schreef Ludwig. het volgende:
Wat moet je fabriceren om een onvoldoende te krijgen?
De gezamenlijke ruimte, maar die telt helaas niet mee. :N
pi_174041709
Even terugkijken. Krijg nu al jeuk van dat rotzooierige tegelwerk in de gezamelijke ruimte. In een half uur, en dat is duidelijk te zien.
pi_174043104
Wat slecht allemaal :{
  woensdag 27 september 2017 @ 22:58:24 #287
125420 Starlie
pi_174044005
Feit dat de meeste kandidaten al eens op TV zijn geweest + dat je ze amper ziet klussen/shoppen/enz + dat de Australische versie veel leuker en echter is maakt het voor mij eigenlijk niet echt de moeite waard om naar te kijken. Jammer want ik vond de vorige seizoenen wél leuk!
pi_174054212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:58 schreef Starlie het volgende:
Feit dat de meeste kandidaten al eens op TV zijn geweest + dat je ze amper ziet klussen/shoppen/enz + dat de Australische versie veel leuker en echter is maakt het voor mij eigenlijk niet echt de moeite waard om naar te kijken. Jammer want ik vond de vorige seizoenen wél leuk!
Helemaal eens!
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:39:52 #289
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:17:59 #290
125420 Starlie
pi_174176042
Wat een kut lui allemaal..
pi_174179262
quote:
Dit dus. Ook zo pussyvoorzichtig met die simpele ruimtes. Niks badkamer of woonkamer en hal en trap in 1 week.
En dan ook nog twee uitzendingen per week. Met wat? Gepruts. Boeh.
pi_174180210
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 22:59 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dit dus. Ook zo pussyvoorzichtig met die simpele ruimtes. Niks badkamer of woonkamer en hal en trap in 1 week.
En dan ook nog twee uitzendingen per week. Met wat? Gepruts. Boeh.
En het is zo zonde! Want het is een enorm leuk format. Op de cijferdagen van Australie zet ik de tv zelfs op pauze tot (8> thuis is.
pi_174184654
Vorig seizoen was al minder, maar dit seizoen is te slecht voor woorden. Kandidaten die alleen gecast zijn op dingen die geen ruk met verbouwen te maken hebben en uitgerekte afleveringen omdat er ineens twee afleveringen in de week moeten. Ik ben afgehaakt.
pi_174197389
Alle cliché's komen langs. Bakkersrek, lichtbak met letters, geweien, ladder, poster met tekst, hangstoel.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:06:58 #295
125420 Starlie
pi_174197559
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:01 schreef mootie het volgende:
Alle cliché's komen langs. Bakkersrek, lichtbak met letters, geweien, ladder, poster met tekst, hangstoel.
Ja de Kwantum is leeggekocht.

Vind die Lisanne (toch?) Wel een beetje eng...
pi_174197600
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:06 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja de Kwantum is leeggekocht.

Vind die Lisanne (toch?) Wel een beetje eng...
Ik ook.
pi_174197954
En die twee slakken die het niet af hebben gekregen. Quelle surprise.
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:28:16 #298
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_174198363
Wel leuk dat de 'ouwetjes' als enigen wat originele dingen deden.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 06:47:27 #300
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_174204143
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 21:28 schreef Ludwig. het volgende:
Eindelijk onvoldoendes, volkomen terecht natuurlijk.
En nog veel te hoge punten.

Wat hebben die 2 dozen uiteindelijk gedaan. Half vloertjes gelegd en een paar muren gesausd.
pi_174204519
quote:
Daarom ben ik eigenlijk afgehaakt...zo jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')