Iets nieuws. Out of the box.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:14 schreef James1988 het volgende:
Odette is helemaal te spreken over die hal en geeft... een 7,5.
Wat moet je doen om van haar een 10 te krijgen?
En dan ook alles en iedereen afzeiken?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het gaat om winnen als ik mee zal doen zal ik iedereen een 1 geven.
Dat waren goddorie zonnestraaltjes.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ben en Kasia samen waren nog minder negatief dan die vrouw in haar eentje.
Jaquote:Op woensdag 2 november 2016 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan ook alles en iedereen afzeiken?
Ik vond dat nog best een leuk koppel eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat waren goddorie zonnestraaltjes.
In tegenstelling.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan begrijp je het programma niet helemaal.
'Ik vind de afwerking haske goed, jah... Een plankje hier of daar...'quote:Op woensdag 2 november 2016 22:19 schreef James1988 het volgende:
De afwerking van die keuken is jammer. Die kieren
Die twee zijn echt de ratten.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
'Ik vind de afwerking haske goed, jah... Een plankje hier of daar...'
Ik moest lachen.
Bas en Joyce hadden vorige week toch ook broddelwerk afgeleverd, qua afwerking?
Leuk gedaan maar totaal niet praktisch. Ik vind het ook niet mooi maar dat is smaak. Ik geef een 1.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vond dat nog best een leuk koppel eigenlijk.
Die negens voor die woonkamer zijn wel terecht trouwens. Wat een gewaagde keuze, en goed afgeleverd.
Gewoon een 6,5quote:Op woensdag 2 november 2016 22:30 schreef James1988 het volgende:
Een "heftige" kamer.![]()
Zeg dat wel. Die past beter op de wallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |