Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
komt nog welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:29 schreef Fylax het volgende:
Als Lammy nou gewoon zegt: "Ja marcel houdt alles achter "
Dat zou echt geweldig zijn
Zo weing stemmen en dan huisbaas worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:31 schreef Jopie78 het volgende:
Marcel is gekozen met maar 5 stemmen. Met 4 vrienden ben je spekkoper.
zal wel tot een bepaald aantal zijn en dan blijft de rest iets langer, anders kan je het geen 12 weken volhoudenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:33 schreef Prisha het volgende:
ik dacht dat het ene uithoudingsslag zou zijn....maar zo kom je makkelijk van de deelnemers af
het zijn 30 in en huis teveelquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:34 schreef rubbereend het volgende:
ach, met ruim 60 mensen in een huis is het nog steeds heel vol
quote:
euhhhquote:
Uit de helft mocht ie kiezen geloof ik, die in rode zone zaten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:35 schreef ato het volgende:
Mag hij 22 stemmen uit de overige 80 kiezen?
Meeste zullen wel doen -stem jij op mij, stem ik op jou-.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:34 schreef ato het volgende:
[..]
Zo weing stemmen en dan huisbaas worden?
dit programma haalt t slechtste in de mensen naar boven, prachtigquote:
Ik dacht dat utopia dat wasquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit programma haalt t slechtste in de mensen naar boven, prachtig
wist niet dat dat een beroep wasquote:
quote:
Hopelijk wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:39 schreef Prisha het volgende:
Marcel gaat toch straks zo hard op z'n bek...
Oh ja die de minste stemmen hebben natuurlijk..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Uit de helft mocht ie kiezen geloof ik, die in rode zone zaten.
die mag selfs metdoen en niks etenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:38 schreef richolio het volgende:
NicoletteKutpresentatrice #sorrynotsorry
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Prisha het volgende:
weer eentje weg....ik ben nu de tel kwijt...85-22-1 = 62 nog?
er is gewoon erger SPquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik dacht dat utopia dat was
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Prisha het volgende:
weer eentje weg....ik ben nu de tel kwijt...85-22-1 = 62 nog?
en daar vier keer blijven zitten?quote:
jahquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daar vier keer blijven zitten?
quote:
thanks guysquote:
Panman is er nogquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef Charmian het volgende:
Zit die johan er nog in? Die oud-militair?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef Charmian het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef Charmian het volgende:
die is zowiezo nur voor neuken en blazen gekomenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef ato het volgende:
40 uur zonder eten?
Wat een takke wijf is Tessa ook
#teamjohanquote:
blazenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
die is zowiezo nur voor neuken en blazen gekomen
Tsjah hequote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef pullup het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo goed in het bedenken van dit soort programma's?
zonder de a (John) maar ja!quote:
goeie goeiequote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef pullup het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo goed in het bedenken van dit soort programma's?
Hoi Urbquote:
een klein persoontjequote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:46 schreef Urb het volgende:
Oww ik dacht waarom zit die op dr knieen, zag er nogal dubieus uit
Ideaalquote:
Net de echte wereldquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:46 schreef rubbereend het volgende:
het volk werkt en dan jezelf even verwennen
lief ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Lekker bezig John?
[ link | afbeelding ]image hosting no sign up
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Lekker bezig John?
Lekker bezig John?
Lekker bezig John?
een handjob voldoet ook bleek gisterenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:47 schreef richolio het volgende:
Beetje Marcel neuken en je hebt eten en een slaapplek, top
Je denkt wel slecht over panmanquote:
blowjob was hetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:47 schreef richolio het volgende:
Beetje Marcel neuken en je hebt eten en een slaapplek, top
Zo lelijk is ze niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:36 schreef Voetstappen het volgende:
Die lammy is toch ook een lelijke vrouw.
Leek mij meer met het mondje.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
een handjob voldoet ook bleek gisteren
Hij stemde ook redelijk wat kaaskoppen weg, die roven alles leeg en verstoppen het natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:28 schreef raptorix het volgende:
#team #panman, maar heeft hij hem nu geruild voor die plastic schenk unit?
Trouwens, die gast stemde gelijk alle negers eruit, die vreten natuurlijk alle kip en bananen snel op.
Eens ja. Niet van die pure ellende maar door veel mensen weg te stemmen zorg je er toch voor dat je veel mensen niet kunt zien in zon korte periode die wel leuk zouden kunnen zijn voor tvquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat wegstemmen waardeloos, dit ontneemt een hoop magie, mensen moeten uit pure ellende gewoon het huis verlaten.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:28 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, die gast stemde gelijk alle negers eruit, die vreten natuurlijk alle kip en bananen snel op.
Inderdaad, zodra er minder dan 30 mensen in dat huis zitten is het allemaal prima vol te houden lijkt mequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat wegstemmen waardeloos, dit ontneemt een hoop magie, mensen moeten uit pure ellende gewoon het huis verlaten.
Viel mij ook op, echt zo'n PVV stemmertje die Marcel. Racist.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:28 schreef raptorix het volgende:
Ja vroeg me al af waarom de programmamakers al na 1 dag zoveel mensen uit het huis willen hebben, er gaan er al genoeg vrijwiligquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:07 schreef matthijst het volgende:
Geinige show. Wel veel 22 in een keer eruit. Leuker als het nog een beetje druk blijft. Benieuwd naar morgen, gladjakker die Marcel
Kan natuurlijk ook een tactiek zijn.. gewoon in het huis zitten en wachten, weinig energie gebruiken en zo weinig mogelijk opvallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:37 schreef raptorix het volgende:
Het valt me ook op dat sommige helemaal niet in beeld komen of zich ergens ook maar mee bemoeien. Ik zie eigenlijk alleen maar kampsjaak, limbo en die ene marokkaan aan het woord.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:37 schreef raptorix het volgende:
Het valt me ook op dat sommige helemaal niet in beeld komen of zich ergens ook maar mee bemoeien. Ik zie eigenlijk alleen maar kampsjaak, limbo en die ene marokkaan aan het woord.
ik weet niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Logisch ook. Want mensen uit het team van de programmamakers wil je ook niet prominent in beeld hebben anders gaat het publiek vragen stellen. Maar we komen toch overal achter.
Stel oplichters daar
Kan natuurlijk zijn dat er een introductiedag was, waarbij ze op de foto zijn gegaan.quote:
Ok Sherlockquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:11 schreef raptorix het volgende:
Meh, ik heb even verder gekeken die Bas Schneider heeft niet van die gaatjes in zijn oor.
Dat geloof ik niet. Ze zegt ook op haar Instagram dat ze bezig is voor werk. En die kerel werkt overduidelijk bij RTL 5.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zijn dat er een introductiedag was, waarbij ze op de foto zijn gegaan.
Zullen wel de mensen zijn die als laatste overblijven. Marcel, Tessa, John, Boy, Lenny en die Marrokaanse chick zullen wel als laatste overlbijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:37 schreef raptorix het volgende:
Ik dacht 6 weken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:52 schreef sjampoeh het volgende:
weer een trash pareltjehoelang moeten ze daar zitten? Gaat wel snel zo..
Weg met Marcel
Ja toch welquote:
Dat dacht ook wel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht 6 weken?
Vraag me dan af of niet in alle 3 die doosjes het getal 22 zat, lijkt een soort twist om het wat te versneller als het te langzaam gaat ofzo. Wel jammer denk.
Rondom de kerst zal de winnaar bekend gemaakt worden. Zijn 60 afleveringen (werkdagen). Dus 20 per maand dan klopt dat wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht 6 weken?
Vraag me dan af of niet in alle 3 die doosjes het getal 22 zat, lijkt een soort twist om het wat te versneller als het te langzaam gaat ofzo. Wel jammer denk.
Dat vond ik ook raar. Doe lekker een t-shirt aan, voor haar ook wel zo prettig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:58 schreef Paxcon het volgende:
Waarom ging panman eigenlijk zonder shirt terwijl die kleine vrouw de hele tijd in z'n buik zat te hijgen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:09 schreef Fylax het volgende:
Kijkcijfers:
Hieronder zie je de kijkcijfers van GTFOOMH. Het eerste cijfer is de uitzending van 19:20, het tweede cijfer die van de herhaling om 22:30.
Maandag 03-10: 286.000 (H: 181.000)
Dinsdag 04-10: 291.000 (H: 113.000)
Woensdag 05-10: 237.000 (H: 238.000)
maar echt brrrr... gênantquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar. Doe lekker een t-shirt aan, voor haar ook wel zo prettig.
Dit is inderdaad een faalshow. Het idee is leuk, maar de uitvoering zwaar ruk. Ben eerder die talentenjachten in alle vormen en soorten zat. Maar het gekke is mensen blijven daar wel naar kijken terwijl dat 10494844 keer per jaar op tv komt op alle zenders.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:24 schreef Voetstappen het volgende:
Denk niet dat het een hitje wordt. Mensen zijn zat van dit soort tv
die talentenjachten daar wordt je toch ook niet goed van...allemaal hetzelfde..je ziet zelfs dezelfde gezichten van sneue wannabees.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een faalshow. Het idee is leuk, maar de uitvoering zwaar ruk. Ben eerder die talentenjachten in alle vormen en soorten zat. Maar het gekke is mensen blijven daar wel naar kijken terwijl dat 10494844 keer per jaar op tv komt op alle zenders.
Geef mij maar reality zoals Secret Story , Utopia (in het begin) en De Bus etc.
quote:http://www.mediacourant.n(...)n-lift-naar-beneden/
De Nicolette Kluijver-show Get The F*ck Out Of My House zit in de lift naar beneden. De RTL 5-vooravondshow heeft woensdag wederom marktaandeel ingeleverd. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Get The F*ck Out Of My House begon maandag met 286.000 kijkers en 6,0 procent marktaandeel, scoorde dinsdag 291.000 kijkers en 5,4 procent marktaandeel en zat woensdag op 237.000 kijkers en 4,9 procent marktaandeel. Het gaat hier om de vooravonduitzending.
Naast de uitzending tussen 19.20 en 19.50 uur, is er ook een late herhaling tussen 22.30 en 23.00 uur. Op maandag scoorde de herhaling 181.000 kijkers (4,0 procent), op dinsdag 113.000 kijkers (2,5 procent) en op woensdag 238.000 kijkers (5,2 procent).
Woensdag trok de late herhaling dus voor het eerst meer kijkers dan de eerste uitzending in de vooravond, waar het programma rechtstreeks concurreert met het soortgelijke Utopia.
soortgelijke Utopia....mwoaaaaquote:
Het moet gewoon niet te lang duren.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:24 schreef Voetstappen het volgende:
Denk niet dat het een hitje wordt. Mensen zijn zat van dit soort tv
heel snel ja..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar zo zie je maar hoe snel ze zouden vertrekken zonder gegijzeld te worden door een borg.
22 werden weggestemd gister...dom gedoequote:
Dat is gewoon spelbederfquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
22 werden weggestemd gister...dom gedoe
ja.. enorme tegenvaller dat..quote:
Zij had al snel door dat ze met Marcel geassocieerd zou worden, slimme keuze gemaakt om weg te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |