Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
komt nog welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:29 schreef Fylax het volgende:
Als Lammy nou gewoon zegt: "Ja marcel houdt alles achter "
Dat zou echt geweldig zijn
Zo weing stemmen en dan huisbaas worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:31 schreef Jopie78 het volgende:
Marcel is gekozen met maar 5 stemmen. Met 4 vrienden ben je spekkoper.
zal wel tot een bepaald aantal zijn en dan blijft de rest iets langer, anders kan je het geen 12 weken volhoudenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:33 schreef Prisha het volgende:
ik dacht dat het ene uithoudingsslag zou zijn....maar zo kom je makkelijk van de deelnemers af
het zijn 30 in en huis teveelquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:34 schreef rubbereend het volgende:
ach, met ruim 60 mensen in een huis is het nog steeds heel vol
quote:
euhhhquote:
Uit de helft mocht ie kiezen geloof ik, die in rode zone zaten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:35 schreef ato het volgende:
Mag hij 22 stemmen uit de overige 80 kiezen?
Meeste zullen wel doen -stem jij op mij, stem ik op jou-.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:34 schreef ato het volgende:
[..]
Zo weing stemmen en dan huisbaas worden?
dit programma haalt t slechtste in de mensen naar boven, prachtigquote:
Ik dacht dat utopia dat wasquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit programma haalt t slechtste in de mensen naar boven, prachtig
wist niet dat dat een beroep wasquote:
quote:
Hopelijk wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:39 schreef Prisha het volgende:
Marcel gaat toch straks zo hard op z'n bek...
Oh ja die de minste stemmen hebben natuurlijk..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Uit de helft mocht ie kiezen geloof ik, die in rode zone zaten.
die mag selfs metdoen en niks etenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:38 schreef richolio het volgende:
NicoletteKutpresentatrice #sorrynotsorry
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Prisha het volgende:
weer eentje weg....ik ben nu de tel kwijt...85-22-1 = 62 nog?
er is gewoon erger SPquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik dacht dat utopia dat was
jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:40 schreef Prisha het volgende:
weer eentje weg....ik ben nu de tel kwijt...85-22-1 = 62 nog?
en daar vier keer blijven zitten?quote:
jahquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daar vier keer blijven zitten?
quote:
thanks guysquote:
Panman is er nogquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef Charmian het volgende:
Zit die johan er nog in? Die oud-militair?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef Charmian het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef Charmian het volgende:
die is zowiezo nur voor neuken en blazen gekomenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef ato het volgende:
40 uur zonder eten?
Wat een takke wijf is Tessa ook
#teamjohanquote:
blazenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
die is zowiezo nur voor neuken en blazen gekomen
Tsjah hequote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:41 schreef pullup het volgende:
Waarom zijn Nederlanders zo goed in het bedenken van dit soort programma's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |