Hij moet ook gewoon schilderen en verder niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
De conditie van Bob Ross schijnt niet zo best meer te zijn
Ho ho, zij mag Leonard zeggen. Maar misschien alleen tegen kleine Leonard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Goede relatie met Cohen. Hij regelt ze dus nog steeds
Toppunt van ijdelheid natuurlijk dat je de dwdd redactie een foto stuurt dat je in een tuin zit van een beroemdheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Ho ho, zij mag Leonard zeggen. Maar misschien alleen tegen kleine Leonard.
Of trots.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Toppunt van ijdelheid natuurlijk dat je de dwdd redactie een foto stuurt dat je in een tuin zit van een beroemdheid.
racistquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:43 schreef gosschalks het volgende:
Marokkanen die problematisch gedrag vertonen mogen van mij ook wel gedeporteerd worden, naar een heropvoedingskamp
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Als Donald Trump de verkiezingen verliest maak ik er een eind aan.
Geen wonder dat de wereld zo'n enorme teringzooi is. God is Low Energy(™).quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
God staat ook achter Clinton:
http://www.telegraph.co.u(...)s-biographical-movi/
What Hillary Clinton Should Say about Islam and the “War on Terror”quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
God staat ook achter Clinton:
http://www.telegraph.co.u(...)s-biographical-movi/
Aldus terrorist en zionist Clinton.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
What Hillary Clinton Should Say about Islam and the “War on Terror”
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Aldus terrorist en zionist Clinton.
Jullie zijn echt fucking dom en ontwetend
FLOPSHOWquote:Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Matthijs van Nieuwkerk,tafelheer:Tom
Egbers.
* De Vlaamse schrijver Dimitri Verhulst
* Twan Huys over het debat tussen de
runningmates van Clinton en Trump
* Samen met Chris Buur,Sanne Groot
Koerkamp en Diederik Jekel bespreken
we welke mensen de laatste vijf jaar,
door anders te durven denken,de
wereld hebben veranderd
* Huisdichter Nico Dijkshoorn
* Muziek van Teus Nobel
Prince charming zeg.quote:
Die dacht ik ook te zien, vlakbij Merkelquote:
Gerechtigheidquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Mensen die tegen gerechtigdheid wat doen ja?
Een voorwerp / ding / virtueel wezen kan niet "gay" zijn. Om het dan maar zo te noemen omdat het je persoonlijke voorkeur niet heeft, is erg goedkoop en imo ook onredelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:48 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Een voorwerp / ding / virtueel wezen kan niet "gay" zijn. Om het dan maar zo te noemen omdat het je persoonlijke voorkeur niet heeft, is erg goedkoop en imo ook onredelijk.Ik had hierdoor daadwerkelijk de emogif op mijn gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voelt vreemdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Daaromquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:09 schreef Felagund het volgende:
Waarom zit Matthijs niet op zijn plek?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Anoonumos het volgende:
Scheikunde is gewoon toegepaste Natuurkunde
Deze dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Felagund het volgende:
[..], en Natuurkunde is toegepaste Wiskunde.
Alles is toegepaste wiskunde.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef Felagund het volgende:
[..], en Natuurkunde is toegepaste Wiskunde.
Lastig. Als Beyonce dat laatste album Lemonade niet had uitgebracht had ik ja gezegdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling:
Solange >>>>>>> Beyonce
Waarom geen Taylor Swiftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:43 schreef DrDentz het volgende:
Maar Beyonce maakt kutmuziek :/
waarom wordt zij altijd verheerlijkt in DWDD
Verantwoordelijk voor een paar van de grootste zeikgenres in de muziek. Met name soul.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
"zwarte artiesten zijn zooooveel beter dan blanke" gezeik
Er is best goeie soul. Maar die is wel schaars ja. Otisquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verantwoordelijk voor een paar van de grootste zeikgenres in de muziek. Met name soul.
Taylor Swift is wel echt goed. Sia ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het prima. Maar Taylor Swift moet een pro-white album kunnen maken. Die krijgt al gezeur over een clip als er niet genoeg zwarten in zitten, gvd.
Het slaat allemaal wat door ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:26 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat zijn negertjes toch zielig hè!?
Dit dus..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het slaat allemaal wat door ja.
Maar het is helemaal geen grote hit in de VS zoals gezegd wordt, het chart helemaal niet (heb de facts gecheckt)quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou niet van dit gejank, ondanks dat de muziek prima is.
Calexico is wel goed overigens.quote:
Ik kijk enkel de Chris Zegers itemsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb weinig met Floortje Dressing.
Aan het tijdstip van deze post te zien naar het achtuurjournaal.quote:
Vorige week nog 60/40. Valt geen pijl op te trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |