SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Of het is gewoonweg waar wat er staat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:36 schreef Refragmental het volgende:
Dit is trouwens ook wel een mooie.
[ afbeelding ]
Heel duidelijk de invloed van CTR te zien. Een volledige subreddit, vroeger 1 van de grotere zelfs, is helemaal overgenomen door de betaalde "shills", zelfs op moderator niveau.
Een normale forum heeft een veel eerlijkere mix tussen anti trump en anti clinton, en die mix is op r/politics niet te vinden.
En het is algemeen bekend dat Clinton geen grote online aanwezigheid heeft (zelfs niet in het echt, getuige de opkomst van haar rallies), dit maakt deze situatie des te dubieuzer.
Als politiek forum moeten wij hier toch faliekant tegen zijn? Deze inmenging van het grote geld om zo een bepaalde onwerkelijke narrative te creëren.
Welnee, Hillary zelf zit er hoogstpersoonlijk de hele tijd te posten, om 3 uur 's nachts, die is namelijk overal de schuld van,quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:55 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Of het is gewoonweg waar wat er staat.
En zijn bovendien het merendeel van de mensen (en journalisten) tegen Trump.
Wat je voor het gemak even vergeet is dat het een vrij dramatische week voor Trump was. Slecht debat, kleutertweets, tax returns, enzovoort. Er waren ook gewoon periodes waarin Clinton veel meer negatief in het nieuws was, net voor het debat bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:36 schreef Refragmental het volgende:
Dit is trouwens ook wel een mooie.
[ afbeelding ]
Heel duidelijk de invloed van CTR te zien. Een volledige subreddit, vroeger 1 van de grotere zelfs, is helemaal overgenomen door de betaalde "shills", zelfs op moderator niveau.
Een normale forum heeft een veel eerlijkere mix tussen anti trump en anti clinton, en die mix is op r/politics niet te vinden.
En het is algemeen bekend dat Clinton geen grote online aanwezigheid heeft (zelfs niet in het echt, getuige de opkomst van haar rallies), dit maakt deze situatie des te dubieuzer.
Als politiek forum moeten wij hier toch faliekant tegen zijn? Deze inmenging van het grote geld om zo een bepaalde onwerkelijke narrative te creëren.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:13 schreef Zith het volgende:
Assange hint erop dat dit vandaag niet grote leak zal worden.
Ah, de écht 'Groote Onthuling' houden ze nog héél eventjes vast en uiteindelijk zal het écht heus een enorme Klapper worden en zal Clinton absoluut volledig klaar zijn, als die 'Groote Onthulling' eindelijk ge-openbaart wordt ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:13 schreef Zith het volgende:
Ach, hij heeft op inhoud nog nooit teleurgesteld voor mij. Al had ik toch liever die leaks nu gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij is toch ook niet meer serieus te nemen? Tjongejonge.
https://www.wired.com/201(...)t-moral-high-ground/
Ik meen me te herinneren dat hij jaren geleden ook met veel bombarie aankondigde met grote onthullingen over een Amerikaanse bank te komen die enorme gevolgen zouden hebben. Ik kan me niet herinneren dat er vervolgens ook daadwerkelijk belangrijke berichten volgden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Ach, hij heeft op inhoud nog nooit teleurgesteld voor mij. Al had ik toch liever die leaks nu gehad
Wikileaks werkt alleen als het duidelijk zorgvuldig, onafhankelijk en neutraal is. Dat heeft Assange zelf kapot gemaakt met zijn arrogantie en partijdige opmerkingen en zijn gedweep met russische staatstelevisie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Ach, hij heeft op inhoud nog nooit teleurgesteld voor mij. Al had ik toch liever die leaks nu gehad
Toen de Panama Papers gepubliceert werden, (wat niet via Wikileaks gebeurde) en hier van een aantal Putin vertrouwenspersonen financiele zwartgeldrekeningen bekend werden (evenals politici van de EU, bv Neelie smit-Kroes) begon het Wikileaks twitteraccount te beweren dat de Panama-papers een amerikaanse 'setup' waren gericht tegen Putin...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:30 schreef Ulx het volgende:
Dan komt vanzelf de vraag: Wat houden ze zelf achter? Hoe betrouwbaar is wikileaks nog?
Zoals meneer al een paar maanden doet dus. Kunnen we er dan nu over stoppen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:13 schreef Zith het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |