abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165743947

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_165744279
Nou ben benieuwd.

Moet wel iets zijn waardoor Hillary nat gaat. Komen ze met heel weinig dan zal Wikileaks over het algemeen toch minder serieus genomen worden.

En uiteraard worden straks hier ook de voorspelbare reacties gepost. :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door Eppie_NL op 04-10-2016 09:25:28 ]
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 09:41:51 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165744516
quote:
Moet wel iets zijn waardoor Hillary nat gaat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165744778
Nog wel een aardig stuk van the Atlantic over millennials:
http://www.theatlantic.co(...)27/?utm_source=atlfb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:07:51 #5
230491 Zith
pls tip
pi_165744924
Nou we gaan het zien..

Voor de geinteresseerden hier de live uitzending:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:08:01 #6
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165744928
Hoe laat worden die Wikileaks verwacht?
pi_165745269
Dit is trouwens ook wel een mooie.

Heel duidelijk de invloed van CTR te zien. Een volledige subreddit, vroeger 1 van de grotere zelfs, is helemaal overgenomen door de betaalde "shills", zelfs op moderator niveau.

Een normale forum heeft een veel eerlijkere mix tussen anti trump en anti clinton, en die mix is op r/politics niet te vinden.
En het is algemeen bekend dat Clinton geen grote online aanwezigheid heeft (zelfs niet in het echt, getuige de opkomst van haar rallies), dit maakt deze situatie des te dubieuzer.

Als politiek forum moeten wij hier toch faliekant tegen zijn? Deze inmenging van het grote geld om zo een bepaalde onwerkelijke narrative te creëren.
pi_165745481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:36 schreef Refragmental het volgende:

[ afbeelding ]

Heel duidelijk de invloed van CTR te zien. Een volledige subreddit, vroeger 1 van de grotere zelfs, is helemaal overgenomen door de betaalde "shills", zelfs op moderator niveau.

Een normale forum heeft een veel eerlijkere mix tussen anti trump en anti clinton, en die mix is op r/politics niet te vinden.
En het is algemeen bekend dat Clinton geen grote online aanwezigheid heeft (zelfs niet in het echt, getuige de opkomst van haar rallies), dit maakt deze situatie des te dubieuzer.

Als politiek forum moeten wij hier toch faliekant tegen zijn? Deze inmenging van het grote geld om zo een bepaalde onwerkelijke narrative te creëren.
Of het is gewoonweg waar wat er staat.

En zijn bovendien het merendeel van de mensen (en journalisten) tegen Trump.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:59:35 #9
230491 Zith
pls tip
pi_165745527
Als er op reddit politics 55% voor hillary zijn en 45% voor Trump, dan betekent dat niet dat 45% van de topics pro-Trump zullen zijn, maar dat bijna 100% pro-Hillary is. Gewoon omdat er meer geupvote zal worden op pro-Hillary topics en meer gedownvote op pro-Trump topics.

Net zoals, als 55% van de stemmers voor Hillary is dat niet betekent dat Trump 45% kans heeft om president te worden, maar bijna 0%.

/r/Politics is inderdaad geen unbiased subreddit, en ja, er is weinig ruimte voor anti-Hillary (omdat die meer downvotes dan upvotes zal krijgen). En Ja, CTR bestaat en die zijn er ook actief, maar het hoeft niet per se zo te zijn dat het helemaal door CTR is overgenomen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_165745572
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:55 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Of het is gewoonweg waar wat er staat.

En zijn bovendien het merendeel van de mensen (en journalisten) tegen Trump.
Welnee, Hillary zelf zit er hoogstpersoonlijk de hele tijd te posten, om 3 uur 's nachts, die is namelijk overal de schuld van,

inclusief het verbreken van de diplomatieke banden van Vanuatu en Tuvalu met Abchazie in 2011
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165745613
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:36 schreef Refragmental het volgende:

[ afbeelding ]

Wat je voor het gemak even vergeet is dat het een vrij dramatische week voor Trump was. Slecht debat, kleutertweets, tax returns, enzovoort. Er waren ook gewoon periodes waarin Clinton veel meer negatief in het nieuws was, net voor het debat bijvoorbeeld.
En persoonlijk interesseert Reddit me echt geen ruk. Waarom mensen altijd lijken te denken dat eventuele bias op Reddit mij ook maar ene reet zou moeten interesseren of zelfs maar relevant zou zijn op Fok is mij echt een raadsel.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:13:03 #12
230491 Zith
pls tip
pi_165745747
Assange hint erop dat dit vandaag niet grote leak zal worden. :N
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:20:01 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165745840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:13 schreef Zith het volgende:
:D

Hij is toch ook niet meer serieus te nemen? Tjongejonge.

https://www.wired.com/201(...)t-moral-high-ground/
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165745848
quote:
Ah, de écht 'Groote Onthuling' houden ze nog héél eventjes vast en uiteindelijk zal het écht heus een enorme Klapper worden en zal Clinton absoluut volledig klaar zijn, als die 'Groote Onthulling' eindelijk ge-openbaart wordt ...

Nou-nou, we zullen braaf en vol spanning blijven wachten (en in de tussentijd vol plezier bekijken hoe Trump zichzelf 'verkoopt')
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:24:15 #15
230491 Zith
pls tip
pi_165745887
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

:D

Hij is toch ook niet meer serieus te nemen? Tjongejonge.

https://www.wired.com/201(...)t-moral-high-ground/
Ach, hij heeft op inhoud nog nooit teleurgesteld voor mij. Al had ik toch liever die leaks nu gehad _O-
pi_165745965
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Ach, hij heeft op inhoud nog nooit teleurgesteld voor mij. Al had ik toch liever die leaks nu gehad _O-
Ik meen me te herinneren dat hij jaren geleden ook met veel bombarie aankondigde met grote onthullingen over een Amerikaanse bank te komen die enorme gevolgen zouden hebben. Ik kan me niet herinneren dat er vervolgens ook daadwerkelijk belangrijke berichten volgden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:30:39 #17
3928 Ulx
pi_165745973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Wikileaks werkt alleen als het duidelijk zorgvuldig, onafhankelijk en neutraal is. Dat heeft Assange zelf kapot gemaakt met zijn arrogantie en partijdige opmerkingen en zijn gedweep met russische staatstelevisie.

Dan komt vanzelf de vraag: Wat houden ze zelf achter? Hoe betrouwbaar is wikileaks nog?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:31:59 #18
3928 Ulx
pi_165745987
Maar goed, Trump heeft niks aan Assange en Poetin vandaag. Lastig voor hem.
pi_165745997
Het is vooral heel veel sensatiezucht. Al die gelekte interne communicatie is ondanks de intensieve quotemining allemaal niet zo spannend. Echte schandalen zijn er niet boven komen drijven.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:37:27 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165746047
Gaat het wel goed met die Assange? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165746145
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:30 schreef Ulx het volgende:
Dan komt vanzelf de vraag: Wat houden ze zelf achter? Hoe betrouwbaar is wikileaks nog?
Toen de Panama Papers gepubliceert werden, (wat niet via Wikileaks gebeurde) en hier van een aantal Putin vertrouwenspersonen financiele zwartgeldrekeningen bekend werden (evenals politici van de EU, bv Neelie smit-Kroes) begon het Wikileaks twitteraccount te beweren dat de Panama-papers een amerikaanse 'setup' waren gericht tegen Putin...

Het is jammer, maar volgens mij is wikileaks behoorljk ver onder russische regeringsinvloed gekomen en weing objectief meer...

verder niet erg, Leaktivisme zelf kan niet enkel dor Wikileaks gebeuren, het is hooguit een technische oplossing en ook andere platformen kunnen dit vernemen en verdergaan met het publiceren en transparant maken van verborgen documenten...

Wel kan het zorgwekkend zijn als er een publiciteitsslacht of zucht anar snelle aandacht ontstaat die ervoor zorgt dat men onzorgvuldig gaat werken...

Wat dat betreft heeft Wikileaks volgens mij schandalg slecht werk gelevert in het gehaast publiceren van private Turkse mail-coversaties van private Turkse personen (voornamelijk turkse vrouwen) in hun vermeende "Erdogan Mails" publicatie (die uiteindelijk verdomd weinig Turkse overheidscommunicatie bevatte)
http://www.huffingtonpost(...)ails_b_11158792.html
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:47:35 #22
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165746176
quote:
Zoals meneer al een paar maanden doet dus. Kunnen we er dan nu over stoppen?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:19:58 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165746740
Ik denk dat er niks bijzonders is en Assange Clinton probeert te stangen

De eerdere onthullingen over de DNC zijn ook niet echt boeiend te noemen. Het maakt vooral duidelijk dat topbestuurders ook menselijk gedrag vertonen.
pi_165746803
Wikileaks is verworden tot een nietszeggend treurig clubje wat vooral in dienst lijkt te staan in het behartigen van Russische belangen.
pi_165746829
TVP

[ Bericht 99% gewijzigd door DrDentz op 04-10-2016 12:34:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')