Nee, alleen als ie van toepassing is.quote:
ah..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, alleen als ie van toepassing is.
Jij begint meteen met SM zo vroeg in de ochtend.quote:
Ik word er wel vrolijk van om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij begint meteen met SM zo vroeg in de ochtend.
Je denkt toch niet dat ik daar, en zeker nu niet, het is ochtend, moet aan mijn humeur denken, naar ga luisteren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik word er wel vrolijk van om eerlijk te zijn
Ik ken het, een draak van een man en lied.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:52 schreef FANN het volgende:
Deze is wel eng.... die ken ik helemaal niet![]()
Ik heb geen seconde gedacht dat jij hem aan ging klikken, maar dat doe ik bij jouw toepjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar, en zeker nu niet, het is ochtend, moet aan mijn humeur denken, naar ga luisteren.
Nooit gezien nooit gehoord... eng hoofd welquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken het, een draak van een man en lied.
Het ligt eraan, ik klik soms wel hoor, als ik benieuwd ben, maar waarom moet ik naar bagger luisteren die ik al ken, als je niet naar de mijne luistert kan het zijn dat je soms iets mist, zit zelfs voor jou wel af en toe iets tussen, maar je bent vrij om te doen en laten wat je wilt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde gedacht dat jij hem aan ging klikken, maar dat doe ik bij jouw toepjes
ook niet
's avond zou ik die wel redelijk aangenaam vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ligt eraan, ik klik soms wel hoor, als ik benieuwd ben, maar waarom moet ik naar bagger luisteren die ik al ken, als je niet naar de mijne luistert kan het zijn dat je soms iets mist, zit zelfs voor jou wel af en toe iets tussen, maar je bent vrij om te doen en laten wat je wilt.
Is een lekker nummer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:58 schreef FANN het volgende:
[..]
's avond zou ik die wel redelijk aangenaam vindennu nog niet....
oe... dit is het nummer dat op de begravenis van mijn schoonmoeder werd gedraaid...quote:
En wat ga jij vandaag met je peulvruchten doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:05 schreef FANN het volgende:
Ik had Nana gevraagd, maar hadden ze niet...
ze hield wel van Nana
Ik ga eerst even koffie en cake pakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat ga jij vandaag met je peulvruchten doen?
eh... ten eerste vanmiddag og een koppie Witte Bonensoep van gisteren de restquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat ga jij vandaag met je peulvruchten doen?
Geen beterlevenkippetje vandaag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ten eerste vanmiddag og een koppie Witte Bonensoep van gisteren de rest
zit in de vriezer
Nee, heb ik nou écht helemáál geen trek in eigenlijkquote:
Heb al maanden geen ei meer gegeten, ik heb soms van die tijden dat ik ergens totaal geen zin in heb, en dat opeens weer wel, maar dat moment is er nog niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, heb ik nou écht helemáál geen trek in eigenlijkgeen idee, wat wel...
misschien bak ik wel een ei
Kan je zo hebben.... of zo'n periode dat je iets juist héél vaak eet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al maanden geen ei meer gegeten, ik heb soms van die tijden dat ik ergens totaal geen zin in heb, en dat opeens weer wel, maar dat moment is er nog niet.
Waarschijnlijk in de winter weer vaak spek met ei.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je zo hebben.... of zo'n periode dat je iets juist héél vaak eet...
heb ik ook hoor
zomers eet je vaak ook anders dan 's winters toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de winter weer vaak spek met ei.
Genoeg mensen die het héérlijk vinden, die Griek ookquote:
Zwarte natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
2 nieuwe truien besteld, laat de winter maar komen.
Uiteraard, 2 precies dezelfde, 100% katoen.quote:
Stijl is een groot woord, maar op een gegeven moment heb je je eigen stijl wel gevonden lijkt me.quote:
Juist en dat is niet een 3-delig pak in mijn geval ..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stijl is een groot woord, maar op een gegeven moment heb je je eigen stijl wel gevonden lijkt me.
De grens ligt bij mij bij een zwarte 5-pocket en een simpel zwart colbert, liefst met T-shirt, maar in het uiterste geval mag het ook met overhemd en eventueel zelfs nog een das zijn, ik heb enkele mooie, maar die zijn zeer zelden gebruikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dat is niet een 3-delig pak in mijn geval ..
ook datquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Klik je steeds random wiki pagina's aan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:07 schreef Soury het volgende:
Mazdatje is door de keuring [ afbeelding ]
Weer een jaar te gaan. Ik ben echt bij. Meer sparenquote:
Toppertje hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
de medaille van 40+ topic kicker van de week gaat naar Iwanius
[ afbeelding ]
volgens mij raakt ie meer opgewonden van kikkerbilletjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
de medaille van 40+ topic kicker van de week gaat naar Iwanius
[ afbeelding ]
Ik word er bijna opgewonden van van die fotoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij raakt ie meer opgewonden van kikkerbilletjes
[ afbeelding ]
De bovenste helft is eraf gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik word er bijna opgewonden van van die foto![]()
het lijkt niet eens op een kikker
Kliervlees lijktme niet lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
aan kikkerborstjes zal wel niet veel vlees zitten
Dan stop je er toch meequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
Ik zit weer in een discussie over vlees en ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in![]()
altijd hetzelfde liedje
dat is een beetje laf toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kwooten en uit je AT halen
Ik zat al ergens anders te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet je niet meer laten verleiden...
Nah is ook alweer een jaar geleden, eigenlijk helemaal geen behoefte aan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij zondigt doe je dat juist met een bio-kippetje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:33 schreef sacha het volgende:
de Aap wil minder vlees eten en experimenteren met vleesvervangers![]()
eieren mogen alleen nog van scharrelkippen![]()
en hij wil alleen nog slaven vrije chocola![]()
lang leve de bewustwording
Ik zal ook weer eens een paar verse kopen bij onze bio-tuin in Westquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
EIEREN VAN VRIJE UILOOP MOET IE HEBBEN TROUWENS
sorry caps
https://twitter.com/NBoed/status/645232733342564352
[ afbeelding ]
Ja doe maar... beetje sponserenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal ook weer eens een paar verse kopen bij onze bio-tuin in West
Je kunt ze zelfs zelf rapen http://fruittuinvanwest.nl/quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doe maar... beetje sponseren![]()
Hebben jullie dat trouwens daaro?![]()
Heb ik hier niet volgens mij, ik haal ze gewoon bij de super...
ow...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ze zelf zelf rapen http://fruittuinvanwest.nl/
ga ik doen, witte kip is helemaal van de leg sinds ie alleen isquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:59 schreef FANN het volgende:
Sas????
Leg effe uit aan AAP...
Het verschil is dat de ''vrije uitloop-kippen'' de gelegenheid hebben om naar buiten te gaan en ''scharrelkippen'' binnen worden gehouden. De beste eieren zijn van de biologische kippen en dat proef je. Ter aanvulling: Scharreleieren is een stapje beter dan legbatterij-eieren.
ah... sneu...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ga ik doen, witte kip is helemaal van de leg sinds ie alleen is
Kun je gelijk eitjes meenemen, kan ook uit de winkelquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... sneu...en dan zeggen ze dat di beessies geen gevoel hebben...
ik was effe aan het lezen op die website van Chuf,
ik ga een keer koffie drinken hiero en appeltaarts eten... http://fruittuinvanwest.nl/tuin-cafe/
Is Aap niet van streek door doodgaan van zwarte Kip?
Ja zag ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je gelijk eitjes meenemen, kan ook uit de winkel
Tis niet midden in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zag ikeffe neuzen daaro, best wel bijzonder zo midden in Amsterdam
ik moet het adres nog opzoeken, het is toch in West?quote:
Zo moeilijk is het niet Het is nog voor de A5 aan je rechterhand .. het valt niet te missenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
Adres
De navigatiesystemen kennen ons huisnummer niet, maar als u als huisnr 12 invoert en de Tom Schreursweg blijft volgen; kunt u ons niet missen!
we hebben geen navigatie systeemdat wordt zoeken
Ga ik doorgevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet Het is nog voor de A5 aan je rechterhand .. het valt niet te missen
da's lief Chuf, maar komt wel goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders moet je maar ff bellen dan wijs ik jullie de weg
hij zei: 'is niet erg hoor mam, we hebben er nog één'quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... sneu...en dan zeggen ze dat di beessies geen gevoel hebben...
Is Aap niet van streek door doodgaan van zwarte Kip?
Sterkte, ik zal ook proberen om op tijd te gaan slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:21 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe bankhangen en dan vroeg naar bed...
morgen weer een dag
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
hij zei: 'is niet erg hoor mam, we hebben er nog één'
Thanksquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte, ik zal ook proberen om op tijd te gaan slapen
Die had ik vorig jaar ook al een keer geplaatst maar OKquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Thanks![]()
Jij ook truste Chuf en bedankt voor de link![]()
doei doei...
Dat hele gebied is de afgelopen 7 jaar kompleet overhoop gegooid van boerenakker een soort bio recreatie gebied onder de noemer " De tuinen van West"quote:
At je dat vanavond ook?quote:
De VU is hier nog wel een eindje vandaan hoor.. Morgen ga ik die richting opquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... dank dank dank ....
en lekker in de buurt van het VU, die kant moet ik wel vaker op
ah ik zag het op het kaartje voorijkomen, maar misschien was die route ingetikt, want mijn adresquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
De VU is hier nog wel een eindje vandaan hoor.. Morgen ga ik die richting op
Wat moet je morgen in het Vu doen Chuf? Problemen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
De VU is hier nog wel een eindje vandaan hoor.. Morgen ga ik die richting op
Ik ga niet naar de VU, maar die richting bedoel ik, maar dan niet zo verquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat moet je morgen in het Vu doen Chuf? Problemen?
ah... okéquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de VU, maar die richting bedoel ik, maar dan niet zo ver
Maakt niet uit hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké
tis nog vroeg verkeerd begrepen
Das wel liefquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou was toch ernstig, maar ik heb nu je adres ik stuur je wel een fruitmand
Ben er weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
niet te lang blijven hangen daar hoor![]()
Had gehoopt dat mijn pakje vandaag zou komen, als het morgen pas komt ben ik beperkt in de tijd waarop ik mijn boodschappen kan doen.quote:
Dan kun je beter vandaag de boodschappen van morgen doenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had gehoopt dat mijn pakje vandaag zou komen, als het morgen pas komt ben ik beperkt in de tijd waarop ik mijn boodschappen kan doen.
Maar het is vanmorgen pas aan de post aangeboden dus vandaag gaat hem niet meer worden.
En dan zul je zien dat ze juist wel nog vandaag komen en ik er dan weer net niet ben, nee, ik wacht wel tot morgen en hoop dat ik na ontvangst van het pakje nog tijd over heb om te gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je beter vandaag de boodschappen van morgen doen
Oh, het is niet zo dat ik die truien dringend nodig heb omdat ik geen andere heb, heb wel truien, ik kocht deze eigenlijk omdat ze wat betreft het plaatje precies zijn wat ik zoek.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:22 schreef chufi het volgende:
Oh ja .. Tis wel wat frisser inmiddels, maar binnenshuis is het nog wel te doen.. Beneden en bovenburen mogen wel even wat harder stoken
het is hier heerlijk, de zon warmt de woonkamer lekker op. Kreeg net de afrekening van Nuon, ik krijg een fiks bedrag terug. Niet zo gek als ze een bizar hoog voorschotbedrag in rekening brengen, maar dat het zo veel zou zijn had ik ook niet verwacht. Lang leve de zonnepanelenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:22 schreef chufi het volgende:
Oh ja .. Tis wel wat frisser inmiddels, maar binnenshuis is het nog wel te doen.. Beneden en bovenburen mogen wel even wat harder stoken
Dat de zon maar flink veel mag schijnenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is hier heerlijk, de zon warmt de woonkamer lekker op. Kreeg net de afrekening van Nuon, ik krijg een fiks bedrag terug. Niet zo gek als ze een bizar hoog voorschotbedrag in rekening brengen, maar dat het zo veel zou zijn had ik ook niet verwacht. Lang leve de zonnepanelen
precies. En zo'n fantastische zomer qua zon hebben we nou ook weer niet gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat de zon maar flink veel mag schijnen
Dat scheelt idd een hoop, alleen in de zomer kan het wel heel erg warm worden.. Ik heb alleen directe zon in de ochtenduren op de slaapkamers verder niet. Dus k hoop op de onder en bovenburen dat die wat harder stoken... Maar een beglaasd balkon scheelt ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. En zo'n fantastische zomer qua zon hebben we nou ook weer niet gehad.
In de flat waar ik ooit woonde stookte ik erg weinig, de buren stookten voor mij en de woonkamer was aan de zonkant met een heel groot raam.
Wat een stel idioten zijn het daar toh ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:51 schreef sacha het volgende:
naar school om aan te horen waarom de school van Aap het predicaat slecht/zwak heeft gekregen van de inspectie
Wel een slecht idee om de redenen naar buiten te brengen idd..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:51 schreef sacha het volgende:
naar school om aan te horen waarom de school van Aap het predicaat slecht/zwak heeft gekregen van de inspectie
1 school van peuter tot en met puber.. Daarna moet je van het eiland als je nog meer wilt wetenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als er maar één school is ben je wel de klos![]()
Je wordt toch niet gedwongen om op een eiland te gaan wonen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als er maar één school is ben je wel de klos![]()
Da's waar,maar dannog wel balen natuurlijk...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wordt toch niet gedwongen om op een eiland te gaan wonen.
Nog niet ontvangen, zal wel morgen worden, beetje lullig want toen ik bestelde stond er dat het op 5 okt bezorgd zou worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar,maar dannog wel balen natuurlijk...
Hoe waren je truien?
ah... ja da's altijd en beetje klote...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog niet ontvangen, zal wel morgen worden, beetje lullig want toen ik bestelde stond er dat het op 5 okt bezorgd zou worden.
Topquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar,maar dannog wel balen natuurlijk...
Hoe waren je truien?
Moet alleen boodschappen doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja da's altijd en beetje klote...
Moet je morgen wéér wachten, maar ja het is niet dat je het druk het ofzo... toch?
Krijg je geen mail met update of track en tracecode?quote:
Nog niet ontvangen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg je geen mail met update of track en tracecode?
Staat meestal wel op tussen hoe laat en hoe laat....
Ik reken erop dat ik ze morgen rond een uur of half een wel heb, maak me er niet druk om iig.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
oh......... da's wel ráár......... die hoor je te krijgen....
Ik hoop het voor je en anders effe bellen, je hebt toch wel een mail van de orderbevestiging?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik reken erop dat ik ze morgen rond een uur of half een wel heb, maak me er niet druk om iig.
Ja joh, het is Hema, die zijn niet zo snel.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je en anders effe bellen, je hebt toch wel een mail van de orderbevestiging?
Oh daar heb ik nog tegoed dingen van .. Kun je die ook online gebruiken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, het is Hema, die zijn niet zo snel.
Ik werk niet bij de Hema, dus dat weet ik niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog tegoed dingen van .. Kun je die ook online gebruiken?
Da's wel waar.... maar hoe als er 5/10 stond dat je ze zou ontvangen dan eh...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, het is Hema, die zijn niet zo snel.
als het een kadobon is wel...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog tegoed dingen van .. Kun je die ook online gebruiken?
Het waren de laatste 2 truien in zwart, maat L, zag ik later, dus als ze bevallen en ik ze niet terug hoef te brengen heb ik toch mazzel gehad, dingen zijn 100% gebreid katoen en daar hou ik normaliter van.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's wel waar.... maar hoe als er 5/10 stond dat je ze zou ontvangen dan eh...
maar ja zal wel goed komen
ik wil wel even voor je juichen maar ik zal het maar niet doenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het waren de laatste 2 truien in zwart, maat L, zag ik later, dus als ze bevallen en ik ze niet terug hoef te brengen heb ik toch mazzel gehad, dingen zijn 100% gebreid katoen en daar hou ik normaliter van.
Als ze niet bevallen breng ik ze terug, niks aan de hand, heb ook nog wel andere truien hoor, maar als ze zo leuk zijn als ze op het plaatje lijken zou ik dat wel fijn vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil wel even voor je juichen maar ik zal het maar niet doen
Nah... morgen een updatequote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ze niet bevallen breng ik ze terug, niks aan de hand, heb ook nog wel andere truien hoor, maar als ze zo leuk zijn als ze op het plaatje lijken zou ik dat wel fin vinden.
Wees niet bang, geuren en kleuren.quote:
Ik dacht dat ze zwart waren?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees niet bang, geuren en kleuren.
Nog 2 x 5E tot eind jan 2017....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
als het een kadobon is wel...
http://www.hema.nl/advies(...)kaart-saldo-opvragen
Ik was er ook niet, ik surfde toevallig langs en zag een trui die me op het plaatje beviel.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
Ik kom eik nooit meer in de Hema..vergane glorie... Koop er waarschijnlijk gewoon wijn voor of zo...
Ja ja begreep ik ...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, ik surfde toevallig langs en zag een trui die me op het plaatje beviel.
bla bla bla eigenlijk was het zeer zwak maar dat zou de doodsteek zijn bla bla bla met z'n allen bla bla bla nieuw bestuur bla bla bla de schouders eronder bla bla bla nieuwe directeur bla bla bla veren in reet bla bla bla komt allemaal goed bla bla blaquote:
En nu ? Opstand onder de mensen ... geroezemoes over en weer?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:29 schreef sacha het volgende:
[..]
bla bla bla eigenlijk was het zeer zwak maar dat zou de doodsteek zijn bla bla bla met z'n allen bla bla bla nieuw bestuur bla bla bla de schouders eronder bla bla bla nieuwe directeur bla bla bla veren in reet bla bla bla komt allemaal goed bla bla bla![]()
tot zo ver de notulen![]()
bla die bla
weet ik veel, niets nieuws onder de zon, binnenkort komt het rapport online, dat wordt lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu ? Opstand onder de mensen ... geroezemoes over en weer?
Is die burgervader nog steeds niet vervangen door een echte?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:35 schreef sacha het volgende:
[..]
weet ik veel, niets nieuws onder de zon, binnenkort komt het rapport online, dat wordt lachen![]()
interim burgemeester, interim directeur, interim eiland
Kent ie al Engels?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:37 schreef sacha het volgende:
[..]
het zou voor Aap een zegen zijn![]()
zo intens treurig
nee, alles is interim onderhandquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is die burgervader nog steeds niet vervangen door een echte?
goed idee, ik ga naar Spanje met de Aap, er staat vast wel ergens een molen te koopquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had mn dochter ook volgens mij toen ze naar SPanje vertrok
Kans is grootquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
goed idee, ik ga naar Spanje met de Aap, er staat vast wel ergens een molen te koop
Als ik een tip mag geven: Falafel dat is lekker.quote:
Wel met pindasaus, zelfgemaakte uiteraard.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als ik een tip mag geven: Falafel dat is lekker.
dus
Ja uit het vuistjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel met pindasaus, zelfgemaakte uiteraard.
Of tegen het behang smijten dat het zo naar benedenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik prik er altijd van die vlaggetjes in.
Jeuh.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Of tegen het behang smijten dat het zo naar beneden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nieuwe provider Hut?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:23 schreef Treehut362 het volgende:
Heden ben ik "aangesloten op een ander netwerk" waardoor ik meen nieuw IP nummer heb en toen moest ik opnieuw inloggen.
er zijn hier binnenkort snelheden mogelijk tot wel 100zoveel bytes per seconde.
nee, ander netwerkquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:29 schreef Treehut362 het volgende:
Kenzo, de bekende franse mode-ontwerpen japanDie was lang geleden al grijs zeg ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK dan zijn ze vooruit gegaan in hun snelheid... Denk meer dat het met de huawei apparatuur te maken heeft op de PoPsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee, ander netwerk
ik weet niet ik kreeg een brief en een e-mail dat het gelukt was
Ons kenmerk: E05M-omzetting
Uw klantnummer: xxxxxxxx
Met een nieuw netwerk ook een verbeterde Mijn Online.nl
Beste meneer xxxxx,
Gefeliciteerd! U bent nu aangesloten op ons nieuwe netwerk. Hierop zijn op termijn snelheden mogelijk tot wel 100 Mb/s. Het is de start van een nieuw tijdperk, een nieuw begin!
Mijn Online.nl
Op onze site kunt u inloggen op uw vernieuwde persoonlijke pagina: Mijn Online.nl. Hier kunt u uw nota’s inzien, instellingen wijzigen of een verhuizing doorgeven. Uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn ongewijzigd gebleven.
Uw gebruikersnaam is uw Online.nl e-mailadres: (xxxxxxxx@online.nl).
Vragen?
Heeft u nog vragen over onze diensten? Onze Klantenservice staat online 24/7 klaar om u te helpen.
Staat het antwoord er niet bij? Dan kunt u ook bellen met ons speciale team op 088 003 85 85 (bereikbaar maandag t/m zaterdag van 9.00 - 21.00 uur, lokaal tarief).
Met vriendelijke groet,
Serviceteam Online.nl
Heb je die prijzen gezienquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was lang geleden al grijs zeg ..
ik toevallig was mijn modem kapot en kreeg ik een nieuwe een zwartequote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zijn ze vooruit gegaan in hun snelheid... Denk meer dat het met de huawei apparatuur te maken heeft op de PoPs
OK, wist ik nog, maar de andere kant van de lijn ligt ergens in een wijkcentrale van de KPN en denk dat de apparatuur daar nu (ook) iets sneller kan..quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik toevallig was mijn modem kapot en kreeg ik een nieuwe een zwarte
met een ander merk
ZyXEL
wat is "op de PoPs"?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zijn ze vooruit gegaan in hun snelheid... Denk meer dat het met de huawei apparatuur te maken heeft op de PoPs
Werkt tegenwoordig met glasvezel naar straatkasten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, wist ik nog, maar de andere kant van de lijn ligt ergens in een wijkcentrale van de KPN en denk dat de apparatuur daar nu iets sneller kan..
Ja ok maar het laatste stuk is een koperen (telefoon)draad dat heeft toch een bepaalde weerstandquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, wist ik nog, maar de andere kant van de lijn ligt ergens in een wijkcentrale van de KPN en denk dat de apparatuur daar nu (ook) iets sneller kan..
das dan alleen nog het laatste stukje als ze glas naar de straatkasten hebben inmiddelsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja ok maar het laatste stuk is een koperen (telefoon)draad dat heeft toch een bepaalde weerstand
Dan heb je weer een ander modem nodigquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:47 schreef Treehut362 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
das dan alleen nog het laatste stukje
[/quote
Dan moet ik dus met glasvezel gaan kloten hier
Zo te zien wel.quote:
En meerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo te zien wel.
Hij post ook sneller lijkt het.
Niet eens het origineel van Norman Greenbaum......quote:
Was ik alweer vergeten, goed dat je het zegt, die komen meestal tussen 12 en 13 u.quote:
ah... spannend, dus toch nog een mail gekregen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was ik alweer vergeten, goed dat je het zegt, die komen meestal tussen 12 en 13 u.
Verwacht bezorgmomentquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... spannend, dus toch nog een mail gekregen?
oh.. lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verwacht bezorgmoment
Donderdag 6 oktober
14:00 - 18:00 uur.
Vaag lulverhaal, is de moeite niet waard.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. lekker![]()
ik was een spannende OP aan het lezen![]()
R&P / Wat te doen met vermoeden ziekte van Alzheimer?
ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vaag lulverhaal, is de moeite niet waard.
Zodra ik dat gevoel krijg stop ik met lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk
Nah,ik heb even op de posthistorie geklikt, zal wel een troll zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zodra ik dat gevoel krijg stop ik met lezen.
nou.... daar hoef je zéker geen tweede date meer mee, dat heeft ze goed aangevoeld danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/bizar/ti(...)e-afspraak~a251235e/
Haar ondertitel op Twitter luidt:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nou.... daar hoef je zéker geen tweede date meer mee, dat heeft ze goed aangevoeld dan
ah...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag gaat het niks meer worden....
Nee, die leg ik aan de kant maar het wordt vandaag niks meer....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:51 schreef FANN het volgende:
en nu zag ik deze voorbij schieten...
GC / [KSC #8588] Is je plafond nu al wit Mo-muffin?
ik volg niet meer jullie gaan te snel daaro, maar eh... toch niet in je zwarte trui heh?
Laatste topic even bijgelezen die was net begonnen, ik zag het alquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die leg ik aan de kant maar het wordt vandaag niks meer....
Ik was ook even naar de super, maar ik ga voorlopig maar niet meer op de fietsquote:
Ik was naar een interview...Dus ik dacht weet ik gelijk hoever het in de toekomst zou kunnen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was ook even naar de super, maar ik ga voorlopig maar niet meer op de fiets![]()
Ja best wel lekker weer
Truien hebben óf een perfecte pasvorm óf ik heb gewoon een goed lijf.quote:
Goed om te horen .. Je kunt de winter weer inquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truien hebben óf een perfecte pasvorm óf ik heb gewoon een goed lijf.![]()
Zitten perfect en ze voelen heel lekker aan.
Voor de winter is mijn leren jas gewoon onmisbaar, dat ding is echt zo lekker warm en waterafstotend, en dat al 28 jaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed om te horen .. Je kunt de winter weer in
interview ... hoe ging het? Is het wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was naar een interview...Dus ik dacht weet ik gelijk hoever het in de toekomst zou kunnen zijn
Was wel een aardig gesprek, er werd later zelfs een Spanjool uit Valencia bij gehaald en toe babbelden we in het Spaans over van alles en nog wat de 2 dames (interviewsters0 maar toekijken. Was wel grappig, bleken we ook nog een aantal mensen van vroeger werk te kennen..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
interview ... hoe ging het? Is het wat?
Oké klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wel een aardig gesprek, er werd later zelfs een Spanjool uit Valencia bij gehaald en toe babbelden we in het Spaans over van alles en nog wat de 2 dames (interviewsters0 maar toekijken. Was wel grappig, bleken we ook nog een aantal mensen van vroeger werk te kennen..
Maar zoals altijd is het afwachten, maar ik hield er iig een goed gevoel aan over..
Ik zal mee duimen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké klinkt wel gezellig![]()
Ik hoop het voor je Chuf, ik hoop het...
Dacht dat je dat niet meer online zou zetten. Maar succesquote:
True, maar dank jequote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat je dat niet meer online zou zetten. Maar succes
Dat je dat hier durft te vragen of hoop je nu dat er een lurkert opstaat?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
Hengelo.
wie woont er in, vlakbij of kent iemand in Hengelo?
ik ken niemand in Hengelo maar hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
Hengelo.
wie woont er in, vlakbij of kent iemand in Hengelo?
Al die tijd al een streep, maar ik zag ergens dat ie wel een artikel had gepubliceerd op de Frontpage over zn voetbal jeugd herinneringen..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
ah... streep door zijn naam, gelukkig een banals niet zo was was wel raar geweest...
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:00 schreef FANN het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken over Tong, die is al een week niet online geweest of heeft hij nog steeds een ban?
Nah, dan leeft ie nog gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die tijd al een streep, maar ik zag ergens dat ie wel een artikel had gepubliceerd op de Frontpage over zn voetbal jeugd herinneringen..
Achquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja doe maarmaar het viel me op dat hij er niet meer was
Jij hebt hem op negeer staan dus jou gaat het niet opvallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach![]()
Je doet je dommer door dan je bent (alhoewel)
heb je weer zo'n fijne bui, je zoekt me wel altijd op als je weer effe wil bitchen, wordt eenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach![]()
Je doet je dommer door dan je bent (alhoewel)
Al een tijdje niet meer, dat stelt niks voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt hem op negeer staan dus jou gaat het niet opvallen
Dat maak je er zelf vanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je weer zo'n fijne bui, je zoekt me wel altijd op als je weer effe wil bitchen, wordt een
beetje sneu hoor....
Kukelekuhquote:
Overijssel of Gelderland?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
er moet toch goftedomme wel één Fokker uit Hengelo komen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In STA kijken of er Hengelo topic is?
Ik ken alleen Amsterdam van STAquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In STA kijken of er Hengelo topic is?
idioot gewoon helemaal geen reactiesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
er moet toch goftedomme wel één Fokker uit Hengelo komen?
Ik heb net de FokSTok gespammed, die ligt nu in Borculo das in de buurt daarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oe goeie er moet toch iemand zijn, is best ráár
ow.. slimquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net de FokSTok gespammed, die ligt nu in Borculo das in de buurt daar
er is toch ergens een vrijwilligers topic, misschien daar iemand ?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oe goeie er moet toch iemand zijn, is best ráár
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |