Nee, alleen als ie van toepassing is.quote:
ah..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, alleen als ie van toepassing is.
Jij begint meteen met SM zo vroeg in de ochtend.quote:
Ik word er wel vrolijk van om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij begint meteen met SM zo vroeg in de ochtend.
Je denkt toch niet dat ik daar, en zeker nu niet, het is ochtend, moet aan mijn humeur denken, naar ga luisteren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik word er wel vrolijk van om eerlijk te zijn
Ik ken het, een draak van een man en lied.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:52 schreef FANN het volgende:
Deze is wel eng.... die ken ik helemaal niet![]()
Ik heb geen seconde gedacht dat jij hem aan ging klikken, maar dat doe ik bij jouw toepjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daar, en zeker nu niet, het is ochtend, moet aan mijn humeur denken, naar ga luisteren.
Nooit gezien nooit gehoord... eng hoofd welquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken het, een draak van een man en lied.
Het ligt eraan, ik klik soms wel hoor, als ik benieuwd ben, maar waarom moet ik naar bagger luisteren die ik al ken, als je niet naar de mijne luistert kan het zijn dat je soms iets mist, zit zelfs voor jou wel af en toe iets tussen, maar je bent vrij om te doen en laten wat je wilt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde gedacht dat jij hem aan ging klikken, maar dat doe ik bij jouw toepjes
ook niet
's avond zou ik die wel redelijk aangenaam vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ligt eraan, ik klik soms wel hoor, als ik benieuwd ben, maar waarom moet ik naar bagger luisteren die ik al ken, als je niet naar de mijne luistert kan het zijn dat je soms iets mist, zit zelfs voor jou wel af en toe iets tussen, maar je bent vrij om te doen en laten wat je wilt.
Is een lekker nummer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:58 schreef FANN het volgende:
[..]
's avond zou ik die wel redelijk aangenaam vindennu nog niet....
oe... dit is het nummer dat op de begravenis van mijn schoonmoeder werd gedraaid...quote:
En wat ga jij vandaag met je peulvruchten doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:05 schreef FANN het volgende:
Ik had Nana gevraagd, maar hadden ze niet...
ze hield wel van Nana
Ik ga eerst even koffie en cake pakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat ga jij vandaag met je peulvruchten doen?
eh... ten eerste vanmiddag og een koppie Witte Bonensoep van gisteren de restquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat ga jij vandaag met je peulvruchten doen?
Geen beterlevenkippetje vandaag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ten eerste vanmiddag og een koppie Witte Bonensoep van gisteren de rest
zit in de vriezer
Nee, heb ik nou écht helemáál geen trek in eigenlijkquote:
Heb al maanden geen ei meer gegeten, ik heb soms van die tijden dat ik ergens totaal geen zin in heb, en dat opeens weer wel, maar dat moment is er nog niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, heb ik nou écht helemáál geen trek in eigenlijkgeen idee, wat wel...
misschien bak ik wel een ei
Kan je zo hebben.... of zo'n periode dat je iets juist héél vaak eet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al maanden geen ei meer gegeten, ik heb soms van die tijden dat ik ergens totaal geen zin in heb, en dat opeens weer wel, maar dat moment is er nog niet.
Waarschijnlijk in de winter weer vaak spek met ei.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je zo hebben.... of zo'n periode dat je iets juist héél vaak eet...
heb ik ook hoor
zomers eet je vaak ook anders dan 's winters toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de winter weer vaak spek met ei.
Genoeg mensen die het héérlijk vinden, die Griek ookquote:
Zwarte natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
2 nieuwe truien besteld, laat de winter maar komen.
Uiteraard, 2 precies dezelfde, 100% katoen.quote:
Stijl is een groot woord, maar op een gegeven moment heb je je eigen stijl wel gevonden lijkt me.quote:
Juist en dat is niet een 3-delig pak in mijn geval ..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stijl is een groot woord, maar op een gegeven moment heb je je eigen stijl wel gevonden lijkt me.
De grens ligt bij mij bij een zwarte 5-pocket en een simpel zwart colbert, liefst met T-shirt, maar in het uiterste geval mag het ook met overhemd en eventueel zelfs nog een das zijn, ik heb enkele mooie, maar die zijn zeer zelden gebruikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en dat is niet een 3-delig pak in mijn geval ..
ook datquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Klik je steeds random wiki pagina's aan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:07 schreef Soury het volgende:
Mazdatje is door de keuring [ afbeelding ]
Weer een jaar te gaan. Ik ben echt bij. Meer sparenquote:
Toppertje hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
de medaille van 40+ topic kicker van de week gaat naar Iwanius
[ afbeelding ]
volgens mij raakt ie meer opgewonden van kikkerbilletjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
de medaille van 40+ topic kicker van de week gaat naar Iwanius
[ afbeelding ]
Ik word er bijna opgewonden van van die fotoquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij raakt ie meer opgewonden van kikkerbilletjes
[ afbeelding ]
De bovenste helft is eraf gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik word er bijna opgewonden van van die foto![]()
het lijkt niet eens op een kikker
Kliervlees lijktme niet lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
aan kikkerborstjes zal wel niet veel vlees zitten
Dan stop je er toch meequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:45 schreef FANN het volgende:
Ik zit weer in een discussie over vlees en ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in![]()
altijd hetzelfde liedje
dat is een beetje laf toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kwooten en uit je AT halen
Ik zat al ergens anders te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet je niet meer laten verleiden...
Nah is ook alweer een jaar geleden, eigenlijk helemaal geen behoefte aan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij zondigt doe je dat juist met een bio-kippetje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:33 schreef sacha het volgende:
de Aap wil minder vlees eten en experimenteren met vleesvervangers![]()
eieren mogen alleen nog van scharrelkippen![]()
en hij wil alleen nog slaven vrije chocola![]()
lang leve de bewustwording
Ik zal ook weer eens een paar verse kopen bij onze bio-tuin in Westquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
EIEREN VAN VRIJE UILOOP MOET IE HEBBEN TROUWENS
sorry caps
https://twitter.com/NBoed/status/645232733342564352
[ afbeelding ]
Ja doe maar... beetje sponserenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal ook weer eens een paar verse kopen bij onze bio-tuin in West
Je kunt ze zelfs zelf rapen http://fruittuinvanwest.nl/quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doe maar... beetje sponseren![]()
Hebben jullie dat trouwens daaro?![]()
Heb ik hier niet volgens mij, ik haal ze gewoon bij de super...
ow...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ze zelf zelf rapen http://fruittuinvanwest.nl/
ga ik doen, witte kip is helemaal van de leg sinds ie alleen isquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:59 schreef FANN het volgende:
Sas????
Leg effe uit aan AAP...
Het verschil is dat de ''vrije uitloop-kippen'' de gelegenheid hebben om naar buiten te gaan en ''scharrelkippen'' binnen worden gehouden. De beste eieren zijn van de biologische kippen en dat proef je. Ter aanvulling: Scharreleieren is een stapje beter dan legbatterij-eieren.
ah... sneu...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ga ik doen, witte kip is helemaal van de leg sinds ie alleen is
Kun je gelijk eitjes meenemen, kan ook uit de winkelquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... sneu...en dan zeggen ze dat di beessies geen gevoel hebben...
ik was effe aan het lezen op die website van Chuf,
ik ga een keer koffie drinken hiero en appeltaarts eten... http://fruittuinvanwest.nl/tuin-cafe/
Is Aap niet van streek door doodgaan van zwarte Kip?
Ja zag ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je gelijk eitjes meenemen, kan ook uit de winkel
Tis niet midden in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zag ikeffe neuzen daaro, best wel bijzonder zo midden in Amsterdam
ik moet het adres nog opzoeken, het is toch in West?quote:
Zo moeilijk is het niet Het is nog voor de A5 aan je rechterhand .. het valt niet te missenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
Adres
De navigatiesystemen kennen ons huisnummer niet, maar als u als huisnr 12 invoert en de Tom Schreursweg blijft volgen; kunt u ons niet missen!
we hebben geen navigatie systeemdat wordt zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |