SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kermismeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!![]()
bob ross gone hipsterquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
TRUSTEquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag gaat het niks meer worden....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
De dag is nog jongquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag gaat het niks meer worden....
With the stars as her umbrella![]()
Het is nog geen 12 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag gaat het niks meer worden....gmtaquote:
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2016 11:52:56 ]![]()
Zeg, ik heet geen Ienie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon terug je bed in kruipen dan.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ik denk dat ieni stiekem ook niet Ieni heetquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik kruip overdag nooit terug mijn bed in.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dacht je ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kruip overdag nooit terug mijn bed in."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ook niet, maar het zou best kunnen.quote:Trotste mama van Ambar
ik heet ook niet gianni. al word ik wel af en toe zo genoemdquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
foei Fannquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet gewoon?
Omdat je lui bent... ja ja ik weet hetReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dadelijk eerst maar eens brunchen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet gewoon?
Omdat je lui bent... ja ja ik weet het"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Je moet gewoon je dag eerder beginnenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dadelijk eerst maar eens brunchen.
Trotste mama van Ambar
Ik welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kruip overdag nooit terug mijn bed in.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
en dan wachten op je truien....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dadelijk eerst maar eens brunchen.
je hebt het al druk zat mandat zou bijna teveel voor je worden
![]()
maar ik hoop dat de truien niet terug naar de Hema hoeven want dan mot je toch écht effe
je huis uit![]()
![]()
ik heet niet eens Koen irl, al luister ik daar ook naarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heet ook niet gianni. al word ik wel af en toe zo genoemd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind moeten een onplezierig woord.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet gewoon je dag eerder beginnen
Je moet ook ademhalenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind moeten een onplezierig woord.
Trotste mama van Ambar
Dat moet ik sws, straks even naar de Jumbo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan wachten op je truien....
je hebt het al druk zat mandat zou bijna teveel voor je worden
![]()
maar ik hoop dat de truien niet terug naar de Hema hoeven want dan mot je toch écht effe
je huis uit"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ik ook, maar dat komt omdat ik geen dag en nachtritme meer heb, vannacht was ik ook omquote:
4 uur op, Fok is trouwens uitgestorven op dat uur, dat was vroeger wel anders![]()
![]()
Maar dat gaat gelukkig helemaal vanzelf.quote:
Vroeg opstaan kan ook vanzelf gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar dat gaat gelukkig helemaal vanzelf.
Trotste mama van Ambar
naar Paddy luister ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heet niet eens Koen irl, al luister ik daar ook naarReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dekentje, hete thee, slofjes, katten over je heen draperenquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik zit ook met een dikke ochtendjas aan over mijn huispakquote:![]()
en sloffenwel Nike sloffen maar het blijven sloffen
![]()
![]()
quote:
Genoeg kleding aan?
En anders gewoon even iets doen waar je gelukkig van wordt?Trotste mama van Ambar
Even bewegen idd en een hete douche....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hierbinnen is het anders bloedheet. Die koukleum op mijn kamer heeft vast de verwarming weer stiekem op 25 graden gezet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dekentje, hete thee, slofjes, katten over je heen draperenPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Ik ben op het werkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dekentje, hete thee, slofjes, katten over je heen draperen
Maar zodra ik thuis ben
Heerlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit ook met een dikke ochtendjas aan over mijn huispak![]()
Stiekem naar huis gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben op het werk
Maar zodra ik thuis ben
Trotste mama van Ambar
25quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:07 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hierbinnen is het anders bloedheet. Die koukleum op mijn kamer heeft vast de verwarming weer stiekem op 25 graden gezet.Dat is met verwarmingswarmte enorm onaangenaam. Hier staat hij op 20 en dat is lekker.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Chocola eten, fappen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg kleding aan?
En anders gewoon even iets doen waar je gelukkig van wordt?
En dat noemt mij lui.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit ook met een dikke ochtendjas aan over mijn huispak![]()
hete thee kan wel toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben op het werk
Maar zodra ik thuis benPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: