SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kermismeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!![]()
bob ross gone hipsterquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
TRUSTEquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag gaat het niks meer worden....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
De dag is nog jongquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag gaat het niks meer worden....
With the stars as her umbrella![]()
Het is nog geen 12 uurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag gaat het niks meer worden....gmtaquote:
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2016 11:52:56 ]![]()
Zeg, ik heet geen Ienie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon terug je bed in kruipen dan.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ik denk dat ieni stiekem ook niet Ieni heetquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik kruip overdag nooit terug mijn bed in.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dacht je ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kruip overdag nooit terug mijn bed in."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ook niet, maar het zou best kunnen.quote:Trotste mama van Ambar
ik heet ook niet gianni. al word ik wel af en toe zo genoemdquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
foei Fannquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet gewoon?
Omdat je lui bent... ja ja ik weet hetReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dadelijk eerst maar eens brunchen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet gewoon?
Omdat je lui bent... ja ja ik weet het"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Je moet gewoon je dag eerder beginnenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dadelijk eerst maar eens brunchen.
Trotste mama van Ambar
Ik welquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kruip overdag nooit terug mijn bed in.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
en dan wachten op je truien....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dadelijk eerst maar eens brunchen.
je hebt het al druk zat mandat zou bijna teveel voor je worden
![]()
maar ik hoop dat de truien niet terug naar de Hema hoeven want dan mot je toch écht effe
je huis uit![]()
![]()
ik heet niet eens Koen irl, al luister ik daar ook naarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heet ook niet gianni. al word ik wel af en toe zo genoemd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind moeten een onplezierig woord.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet gewoon je dag eerder beginnen
Je moet ook ademhalenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind moeten een onplezierig woord.
Trotste mama van Ambar
Dat moet ik sws, straks even naar de Jumbo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan wachten op je truien....
je hebt het al druk zat mandat zou bijna teveel voor je worden
![]()
maar ik hoop dat de truien niet terug naar de Hema hoeven want dan mot je toch écht effe
je huis uit"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ik ook, maar dat komt omdat ik geen dag en nachtritme meer heb, vannacht was ik ook omquote:
4 uur op, Fok is trouwens uitgestorven op dat uur, dat was vroeger wel anders![]()
![]()
Maar dat gaat gelukkig helemaal vanzelf.quote:
Vroeg opstaan kan ook vanzelf gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar dat gaat gelukkig helemaal vanzelf.
Trotste mama van Ambar
naar Paddy luister ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heet niet eens Koen irl, al luister ik daar ook naarReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dekentje, hete thee, slofjes, katten over je heen draperenquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik zit ook met een dikke ochtendjas aan over mijn huispakquote:![]()
en sloffenwel Nike sloffen maar het blijven sloffen
![]()
![]()
quote:
Genoeg kleding aan?
En anders gewoon even iets doen waar je gelukkig van wordt?Trotste mama van Ambar
Even bewegen idd en een hete douche....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hierbinnen is het anders bloedheet. Die koukleum op mijn kamer heeft vast de verwarming weer stiekem op 25 graden gezet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dekentje, hete thee, slofjes, katten over je heen draperenPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Ik ben op het werkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dekentje, hete thee, slofjes, katten over je heen draperen
Maar zodra ik thuis ben
Heerlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit ook met een dikke ochtendjas aan over mijn huispak![]()
Stiekem naar huis gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben op het werk
Maar zodra ik thuis ben
Trotste mama van Ambar
25quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:07 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hierbinnen is het anders bloedheet. Die koukleum op mijn kamer heeft vast de verwarming weer stiekem op 25 graden gezet.Dat is met verwarmingswarmte enorm onaangenaam. Hier staat hij op 20 en dat is lekker.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Chocola eten, fappen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg kleding aan?
En anders gewoon even iets doen waar je gelukkig van wordt?
En dat noemt mij lui.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit ook met een dikke ochtendjas aan over mijn huispak![]()
hete thee kan wel toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben op het werk
Maar zodra ik thuis benPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Geslaagd!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Gaan klagen bij de gebouwbeheerderquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben op het werk
Maar zodra ik thuis ben
Ik zou wel willen maar zit in een soort 'Debiteuren/Crediteuren' situatiequote:![]()
En ik zit écht op de afdleing debiteuren/crediteuren trouwens
Yeah!quote:Gefeliciteerd!
Ren naar de snoepautomaat en daarna naar de wc!quote:Trotste mama van Ambar
Juffrouw Jannie, ik wist het!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar zit in een soort 'Debiteuren/Crediteuren' situatie![]()
En ik zit écht op de afdleing debiteuren/crediteuren trouwensPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Hihihi dankjewelquote:Een 6je
Maar jeuj!
![]()
Ik ben er voor nu vanaf
Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe studiekansen
Yay!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik had tot vandaag allemaal afspraken, ik ben zó blij dat ik vandaag niks hóef
Gefeliciteerdquote:
Dankjequote:
Wft Adviseur Basis PE Plusquote:
Wettelijk verplicht diploma voor m'n baan
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi dankjewelEen 6je
Maar jeuj!
![]()
Ik ben er voor nu vanaf
![]()
Daarom, wie dan zorgt...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi dankjewelEen 6je
Maar jeuj!
![]()
Ik ben er voor nu vanaf
![]()
![]()
da's niet niks!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wft Adviseur Basis PE Plus
Wettelijk verplicht diploma voor m'n baan![]()
dan écht Feli![]()
![]()
Dankjequote:
Wat een kutexamen zegBen blij dat ik er klaar mee ben
Of je nu slaagt met een 6je of met een 9, geslaagd blijft geslaagdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi dankjewelEen 6je
Maar jeuj!
![]()
Ik ben er voor nu vanaf
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Klinkt gewichter dan het is hoorquote:En ik doe helemaal niets met m'n kennis, behalve prive
Jaquote:
Ik had gewoon heel hard geleerd, ieder proefexamen een 9 of 10... Dus stiekem had ik op een 8 gehooptquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je nu slaagt met een 6je of met een 9, geslaagd blijft geslaagdMaar de vragen waren zo kut zeg, ik twijfelde of ik wel geslaagd was
Dat is dan wel effe stressen, maar je hebt het.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gewoon heel hard geleerd, ieder proefexamen een 9 of 10... Dus stiekem had ik op een 8 gehooptMaar de vragen waren zo kut zeg, ik twijfelde of ik wel geslaagd was
Punten zijn binnen. Niet meer aan denkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had gewoon heel hard geleerd, ieder proefexamen een 9 of 10... Dus stiekem had ik op een 8 gehooptMaar de vragen waren zo kut zeg, ik twijfelde of ik wel geslaagd was
mag het weten![]()
oja eten.. restje van gister
Espressoapparaat wil echt niet meer
En ik krijg vanmiddag koffievisite
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Nieuwe halen? Oploskoffie?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:33 schreef Deisyy het volgende:
Espressoapparaat wil echt niet meer
En ik krijg vanmiddag koffievisiteThee? Apparaat lenen? Richting Starbucks?
Wat heeft Starbucks nu weer met koffie te makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nieuwe halen? Oploskoffie?Thee? Apparaat lenen? Richting Starbucks?
Ik wilde stapte de deur uit om een nieuwe te halen, maar er worden pakjes bezorgd tussen 12 en 2.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nieuwe halen? Oploskoffie?Thee? Apparaat lenen? Richting Starbucks?
Dan maar thee met gevuld speculaas van de bakker
Nou, frappuccino van Starbucksquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Starbucks nu weer met koffie te maken
Hier ook maar dan zonder de pesto..quote:
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.![]()
oh menquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie starbucks
Apple android
Patat friet
Tomato toomeetooo
Potato poteetoo![]()
![]()
Hetzelfde als oploskoffiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alweer mijn bek opengetrokken over starbucks
milkshakesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja foeiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb alweer mijn bek opengetrokken over starbucks![]()
![]()
Die is heerlijk, een gebakje en koffie in éénquote:
Heel leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:42 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Ferris Bueller is best een leuke film
Had je 'm nog niet eerder gezien?With the stars as her umbrella![]()
Dit is correct en tevens juistquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:42 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Ferris Bueller is best een leuke film
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel leuk!
Had je 'm nog niet eerder gezien?![]()
![]()
Ik wilde hem bewaren voor Isax, maar dit kon ookquote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:42 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Ferris Bueller is best een leuke film...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
The Breakfast club dan?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Oke, dacht even dat het helemaal mis was met je algemene ontwikkelingquote:
Daar is niks mis meequote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, dacht even dat het helemaal mis was met je algemene ontwikkeling![]()
![]()
Waar is isax though.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wilde hem bewaren voor Isax, maar dit kon ook🐙![]()
Verdwaald in Splashtoon misschien?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Drink die maar 1x per seizoen waarin ze het verkopen. Ik ken namelijk een Starbucks verslaafde. En als ik met haar afspreek is het standaard bij de Starbucks. Is mij te duur en hip. Ik ga wel richting Black en Bloom in Groningenquote:
mag het weten![]()
ik ga weer eens aan de slagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Laatste bakkie koffie en dan ga ik eens richting de bieb, kijken of ik nog wat aan mijn studie kan doen
Doe dan een ginger dame rawrquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:40 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.kappit.com%2Fimg%2Fpics%2F201508_1812_ebicg_sm.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
mag het weten![]()
Ik houd van zwarte koffie en soms in de winter met amaretto of een Irish.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Drink die maar 1x per seizoen waarin ze het verkopen. Ik ken namelijk een Starbucks verslaafde. En als ik met haar afspreek is het standaard bij de Starbucks. Is mij te duur en hip. Ik ga wel richting Black en Bloom in GroningenDat schreef ik dus verkeerdquote:
![]()
Franse tv-zender komt met 'Big Brother' voor katten."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ben alweer terugquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij is iedereen lunchen, zonder mij![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wat moet ik me hier dan bij voorstellenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Franse tv-zender komt met 'Big Brother' voor katten.
Ik had mijn lunch al op voordat ik hier kwamquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
dan kun je de hele dag kijken naar slapende beesten denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier dan bij voorstellenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Moet ik je weer komen halen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
Weird Science vond ik ook fantastisch toenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Jaren 80 films. Wat zijn die toch een verademing met het vele pulp van nu.![]()
Kelly LeBrock
http://www.ad.nl/buitenla(...)oor-katten~a7ba62ee/quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier dan bij voorstellen"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Weird Sciencequote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weird Science vond ik ook fantastisch toen![]()
Kelly LeBrock![]()
![]()
Jaren 80 pulp though.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Jaren 80 films. Wat zijn die toch een verademing met het vele pulp van nu.
🐙![]()
Nog 1 keer vragen en jij ja zeggen en ik doe het hoor....quote:
Moet je wel ff zeggen waar je bent en zo via DM.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik zie het je ook nog echt doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog 1 keer vragen en jij ja zeggen en ik doe het hoor....
Moet je wel ff zeggen waar je bent en zo via DM.
quote:De Canadese superster Justin Bieber (22) heeft gisteren het eerste van zijn twee concerten gegeven in het Antwerpse Sportpaleis, waar plek is voor zo'n 20.000 man. Daar werd flink uitgepakt: Justin kwam uit een glazen box tevoorschijn en showde, tot groot genoegen van fans, zijn ontblote bovenlijf.
Hij sloeg moeiteloos bekertjes water achterover terwijl zijn stem door het Sportpaleis galmde. De aandacht lag vooral op het visuele aspect van de show.
werkelijk, ik snap nog steeds niet waarom die gast van gehaat naar populair is overgegaanquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
omdat hij van bagger als baby, baby baby, ooeoeoewww is overgegaan naar liedjes die nog wel best te luisteren zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkelijk, ik snap nog steeds niet waarom die gast van gehaat naar populair is overgegaanReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ah, dus hij hoort nu bij de categorie waar playback kennelijk gepruimd wordtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat hij van bagger als baby, baby baby, ooeoeoewww is overgegaan naar liedjes die nog wel best te luisteren zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
alsof die meisjes er op letten of hij live zingtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, dus hij hoort nu bij de categorie waar playback kennelijk gepruimd wordtReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ieder zijn smaak, ik vind vooral grappig dat mensen zich laten beduvelen door veel geld te betalen voor een zogenaamd optreden, je kan net zo goed thuis het plaatje opzetten, er gebeurt namelijk weinig live qua muziek, de show moet dat compenseren, ach ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkelijk, ik snap nog steeds niet waarom die gast van gehaat naar populair is overgegaan
Nee joh, geen playback. Gewoon zoveel effecten over de stem heen gooien dat je het net zo goed met een spraaksynthesizer kan doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, dus hij hoort nu bij de categorie waar playback kennelijk gepruimd wordt🐙![]()
Zelfs dat niet, hij playbackt dus gewoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee joh, geen playback. Gewoon zoveel effecten over de stem heen gooien dat je het net zo goed met een spraaksynthesizer kan doen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Hahahaha. Oh damn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, hij playbackt dus gewoon.🐙![]()
naja, is sowieso 'normaal' tegenwoordig, Michael Jackson, Madonna en Britney Spears waren/zijn er ook niet vies vanquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, hij playbackt dus gewoon.Same shit, different day
SC hopper present![]()
vaak onder het mom van 'dansen en zingen gaan niet goed samen' etcSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:quote:Hij sloeg moeiteloos bekertjes water achterover terwijl zijn stem door het Sportpaleis galmde......"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nee, ik begin wel morgen.....denk ik...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt je plafond gewit?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nice.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik begin wel morgen.....denk ik...Zonder wrijving geen glans![]()
deze is ook leukquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:53 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Het wordt winter
http://m.telegraaf.nl/bin(...)lucht-naar-nederland
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Goddankquote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:53 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Het wordt winter
http://m.telegraaf.nl/bin(...)lucht-naar-nederland![]()
![]()
Het weerbericht van de telegraaf.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je garen op?
Kantjes zoek?
Geen stroom voor de naaimachine?Trotste mama van Ambar
Omdat daar zo veel makkelijker mee om te gaan is dan met warm weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:28 schreef Koen66 het volgende:
waarom wil iedereen hier toch koud weerBis vincit qui se vincit!![]()
Onbegrijpelijk, ik zit te balen van dit waardeloze weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:28 schreef Koen66 het volgende:
waarom wil iedereen hier toch koud weer"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
we hebben hier duidelijk 2 kampen in KSCquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omdat daar zo veel makkelijker mee om te gaan is dan met warm weer.Same shit, different day
SC hopper present![]()
nu valt het goed te doen. Echt vriesweer handle ik ook nog prima. maar kou en neerslagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, ik zit te balen van dit waardeloze weer.
maar ik heb van kou zoveel sneller genoeg dan van lekker weer
Same shit, different day
SC hopper present![]()
"jullie" hebben je tijd gehad hoor, nu komt onze tijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben hier duidelijk 2 kampen in KSC
ja, maanden lang 5-10 graden en regenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
"jullie" hebben je tijd gehad hoor, nu komt onze tijd.de typische Hollandse winter. Enjoy
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
"jullie" hebben je tijd gehad hoor, nu komt onze tijd.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wel zomerzon, katten en friet.![]()
Geen kou, wind en nattigheid, honden en patat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
is die winter al klaar?
ik ben er al wel klaar mee namelijk
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
nee, je mag eerst nog even herfst hatenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
is die winter al klaar?
ik ben er al wel klaar mee namelijkReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
3. Ik ben mijn eigen kampquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trotste mama van Ambar
Ik houd gewoon van lekker kleding aan, en dan raam open voor frisse lucht en dan zonder dat het echt koud is. Dus ik pleit voor 20 graden. Dan kan ik 's nachts ook gewoon onder een fatsoenlijk pakket dekens liggen.Trotste mama van Ambar
Aanstellerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
is die winter al klaar?
ik ben er al wel klaar mee namelijk
Meer vet kweken wokkie![]()
ik heb het niet koud maar het doet zeerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aansteller
Meer vet kweken wokkie
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Hey, ho evenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aansteller
Meer vet kweken wokkiebeetje relaxt tegen wok, want die zit met mij op 1 lijn.
Heb je reuma?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het niet koud maar het doet zeer![]()
jaquote:en dan is dit weer niet fijn
tot het echt gaat vriezen, dan gaat het wel weernee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Wist ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaen dan is dit weer niet fijn
tot het echt gaat vriezen, dan gaat het wel weerHey Ho even, beetje chill tegen mij, ik ben niet alles wetend he?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, ho evenbeetje relaxt tegen wok, want die zit met mij op 1 lijn.
![]()
![]()
Dat bekt lekker hè.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wist ik niet
[..]
Hey Ho even, beetje chill tegen mij, ik ben niet alles wetend he?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En wie is die andere?Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Ik weet niet precies wie er hier allemaal naar Noorwegen willen binnenkort, maar bij mijn zus daar is het regelmatig -30. En die woont nog wat zuidelijker dan Trondheim.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:20 schreef clixplicity het volgende:
Ik weet niet precies wie er hier allemaal naar Noorwegen willen binnenkort, maar bij mijn zus daar is het regelmatig -30. En die woont nog wat zuidelijker dan Trondheim.
Ik moet het toch nog een keer kwijt, wat heb jij een mooi kind, die laatste foto, dat haar, te gek.quote:
wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet het toch nog een keer kwijt, wat heb jij een mooi kind, die laatste foto, dat haar, te gek.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet het toch nog een keer kwijt, wat heb jij een mooi kind, die laatste foto, dat haar, te gek.
Ik had wat babypics online staan van Larfjequote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Koffie zoals koffie hoort te zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik houd van zwarte koffie en soms in de winter met amaretto of een Irish.Oeh amaretto, Irish zijn heerlijk in de winter ja.
Al geef ik de voorkeur aan Baileys ipv whisky.
mag het weten![]()
en die zijn nu weer offline?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had wat babypics online staan van LarfjePics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Is ze ook, blij klein aapjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze kijkt ook heerlijk tevreden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Probeer eens Drambuiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie zoals koffie hoort te zijn?Oeh amaretto, Irish zijn heerlijk in de winter ja.
Al geef ik de voorkeur aan Baileys ipv whisky.
Ahaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door clixplicity op 06-10-2016 15:37:55 ]Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Iewwwquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn mandarijn was vanbinnen een beetje gecarameliseerdOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Misschien was ie wel genetisch gemanipuleerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit eerder gezien
Geheugentje hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien was ie wel genetisch gemanipuleerd.![]()
![]()
Mijn buik doet MRAUWWWRRRRRRRR geluiden makenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:47 schreef clixplicity het volgende:
https://www.facebook.com/lun.chen.56?fref=ts
handig waarmee dan?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat kan niet gezond zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn buik doet MRAUWWWRRRRRRRR geluiden makenPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Ik had ontbijt ook overgeslagenquote:
http://www.hema.nl/winkel(...)34291700&color=zwartquote:
Het is meer een T-shirt, lange mouw dan trui maar goed, ze zijn oke."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
én bevallen ze? of moet je ze terug brengen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/winkel(...)34291700&color=zwart![]()
![]()
Zwart, altijd goed tochquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/winkel(...)34291700&color=zwart
Het is meer een T-shirt lange mouw dan trui maar goed., ze zijn oke.
owquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is meer een T-shirt, lange mouw dan trui maar goed., ze zijn oke.![]()
![]()
Ik hou ze, vallen niet groot uit overigens, had niet kleiner mogen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
én bevallen ze? of moet je ze terug brengen?
Zijn leuk voor over een onderlaag, denk winter.
Besloten dat ik ze leuk vind."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Als ik een tip mag geven....?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou ze, vallen niet groot uit overigens, had niet kleiner mogen zijn.
Zijn leuk voor over een onderlaag, denk winter.
Ja dat mag ikwaarom niet?
![]()
Zalando, gratis verzending, gratis retour,
Herentruien, filters zetten op kleur: zwart materiaal; katoen en sorteren op laagste prijs....
heb je meer te kiezen voor 20 euro![]()
https://www.zalando.nl/he(...)&order=price&dir=asc![]()
Toch geen leren giletje erboven dan hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou ze, vallen niet groot uit overigens, had niet kleiner mogen zijn.
Zijn leuk voor over een onderlaag, denk winter.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zulke dingen draag ik niet, ik ben volkomen basic.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch geen leren giletje erboven dan hè?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke dingen draag ik niet, ik ben volkomen basic.Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Hmmm zitten wel leuke heren truien tussen ...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een tip mag geven....?
Ja dat mag ikwaarom niet?
![]()
Zalando, gratis verzending, gratis retour,
Herentruien, filters zetten op kleur: zwart materiaal; katoen en sorteren op laagste prijs....
heb je meer te kiezen voor 20 euro![]()
https://www.zalando.nl/he(...)&order=price&dir=asc![]()
![]()
![]()
wordt je niet helemaal gestoord van die kattenharen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke dingen draag ik niet, ik ben volkomen basic.![]()
Dat had ik altijd toen ik katten had en ik had iets zwarts aan... werd ik gek van...![]()
Mehquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Hmmm zitten wel leuke heren truien tussen ...![]()
[ afbeelding ]
Ik zoek niet zo vaak, soms kijk ik wat rond, dan moet ik al toevallig iets zien dat ik leuk vind en anders koop ik niks, heb in principe genoeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Hmmm zitten wel leuke heren truien tussen ...![]()
[ afbeelding ]
haha, moet je bijna een week wachten!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... voor de woensdagmiddag ofzo...Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Valt mee, ben eraan gewend en zoveel haren die beesten nou ook weer niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:08 schreef FANN het volgende:
[..]
wordt je niet helemaal gestoord van die kattenharen?![]()
Dat had ik altijd toen ik katten had en ik had iets zwarts aan... werd ik gek van..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nou áls je toevallig volgende keer iets zoekt is het misschien handig en dan altijd éérstquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zoek niet zo vaak, soms kijk ik wat rond, dan moet ik al toevallig iets zien dat ik leuk vind en anders koop ik niks, heb in principe genoeg.
googelen naar een kortingscodescheelt écht!
http://www.kortingscode.nl/zalando![]()
Is op mijn leeftijd niet écht een probleemquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
haha, moet je bijna een week wachten!![]()
![]()
Welke knul?quote:
BTW, jij koopt elke mnd kleding, ik misschien 1 keer per half jaar.
Ja toevallig laatst 2 broeken en nu deze 'truien', maar verder win jij van mij qua hoeveelheid aankopen.
En ik heb geen zin om steeds spullen terug te moeten sturen......
Ik heb niet zoveel gekocht hoor dit jaar, een paar UV hoeden en UV shirts en een paar sjaaltjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke knul?
Ja toevallig laatst 2 broeken en nu deze 'truien', maar verder win jij van mij qua hoeveelheid aankopen.
En ik heb geen zin om steeds spullen terug te moeten sturen......
dat is over het hele jaar![]()
![]()
Dank je, ik zal het in de gaten houden.quote:
Laatste wat ik gekocht heb is deze http://www.bonprix.nl/pro(...)eleerd-916241/#image
voor die Griek....![]()
Ik krijg al de kriebels als ik het zie....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:22 schreef FANN het volgende:
Laatste wat ik gekocht heb is deze http://www.bonprix.nl/pro(...)eleerd-916241/#image
voor die Griek....
En dan zo'n hoge nek.. *rilt*Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik heb mijn kleding altijd zelf gekocht.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:22 schreef FANN het volgende:
voor die Griek....
1 keer per half jaar? Waarom zo vaak?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke knul?
En ik heb geen zin om steeds spullen terug te moeten sturen......🐙![]()
Meestal kom ik ook niet aan 1 keer per half jaar, maar juist dit laatste half jaar 2 keer iets gekocht.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 keer per half jaar? Waarom zo vaak?
Hij vond hem wel mooi, staat ook wel mooiquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik krijg al de kriebels als ik het zie....
En dan zo'n hoge nek.. *rilt*
Als ik niet af en toe wat voor hem koop koopt ie nooit watquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleding altijd zelf gekocht.![]()
Die geeft er écht hélemaal niks om...![]()
Huh, waarom zie ik deze niet meer in mijn lijstje actieve topics?Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Per ongeluk aan het vinkje gezeten?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:46 schreef clixplicity het volgende:
Huh, waarom zie ik deze niet meer in mijn lijstje actieve topics?
Misschien, maar hij is er weer, pffffffffffffquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Per ongeluk aan het vinkje gezeten?Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:49 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Misschien, maar hij is er weer, pffffffffffff
Als ik op mijn actieve topics klik zie ik allemaal topics waar ik nooit geweest ben, en geen idee hoe ik die zooi kan verwijderen, ik kijk daar ook nooit verder.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:46 schreef clixplicity het volgende:
Huh, waarom zie ik deze niet meer in mijn lijstje actieve topics?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Probeer eens in te loggen op je eigen account?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik op mijn actieve topics klik zie ik allemaal topics waar ik nooit geweest ben, en geen idee hoe ik die zooi kan verwijderen, ik kijk daar ook nooit verder.🐙![]()
Oh nee, verrek er staan actieve en mijn actieve, dat wist ik niet eens, nooit op gelet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer eens in te loggen op je eigen account?
Gewoon even op 'stop volgen' klikken toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik op mijn actieve topics klik zie ik allemaal topics waar ik nooit geweest ben, en geen idee hoe ik die zooi kan verwijderen, ik kijk daar ook nooit verder.
Oh nee, verrek er staan actieve en mijn actieve, dat wist ik niet eens, nooit op gelet.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer eens in te loggen op je eigen account?![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh nee, verrek er staan actieve en mijn actieve, dat wist ik niet eens, nooit op gelet.
Laat maar staan, ik kijk er toch nooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon even op 'stop volgen' klikken toch?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probeer eens in te loggen op je eigen account?![]()
![]()
jezus. hoeveel jaar ben je of Fok?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh nee, verrek er staan actieve en mijn actieve, dat wist ik niet eens, nooit op gelet.![]()
2e account dit, ik begon ooit ergens in 2007, maar toen kwam ik niet in SC's, daarna een tijdje weggeweest en weer teruggekomen, maar was inlog kwijt.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
oh zo lang al? had je een andere usernaam toen dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
2e account dit, ik begon ooit ergens in 2007, maar toen kwam ik niet in SC's, daarna een tijdje weggeweest en weer teruggekomen, maar was inlog kwijt.![]()
![]()
Uhuh.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oh zo lang al? had je een andere usernaam toen dan?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Dat is ook een jubileumquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:01 schreef clixplicity het volgende:
[..]
En dan kom ik aan met mijn bijna 1 jaar...
Ik moest even zoeken...
met deze FANNvanhetlaatsteuur
Is korter dan ik dacht![]()
![]()
Zeker, en dat is al over een paar weken :-)quote:
Volgens mij had ik vroeger ook een account, geen idee of dat nog bestaat eigenlijkPics or it didn't happen | https://clixplicit.nl![]()
oh nee,,, dezequote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
Ik moest even zoeken...
Is korter dan ik dacht
fanvanheteersteuur
dat is niet zo lang meer dan![]()
![]()
Maar jij was er toch voor mij?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
Ik moest even zoeken...
Is korter dan ik dachtIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Feestje!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:02 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Zeker, en dat is al over een paar weken :-)
Volgens mij had ik vroeger ook een account, geen idee of dat nog bestaat eigenlijk
27 september 2006 én 8 posts, verdorie mijn hele jubileum gemist!Pics or it didn't happen | https://clixplicit.nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: