quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kennen ze op de Filippijnen vast ook wel.
Hehehe ach jawel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ze al beetje over de cultuurschok heen?
Dan zul je Symph lief aan moeten kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als er nou eens iemand thee voor me ging zetten, dan kan ik lekker onder een dekentje Say yes to the dress blijven kijken
Ik zit al de hele middag aan de peperthee, je bent welkom...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als er nou eens iemand thee voor me ging zetten, dan kan ik lekker onder een dekentje Say yes to the dress blijven kijken
Peperthee? Ken ik niet. Smaakt dat een beetje? Of is dat puur alleen om van de snotterij af te komen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit al de hele middag aan de peperthee, je bent welkom...
https://www.salusi.nl/wp-(...)ne-thee-afvallen.jpgquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Appel, citroen en gemalen pepers met theeblaadjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Peperthee? Ken ik niet. Smaakt dat een beetje? Of is dat puur alleen om van de snotterij af te komen?
Liev...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:23 schreef just me het volgende:
Ik hadpost vandaag !
Kabouter had een kleurplaat ingekleurd van een..... varkentjeen opgestuurd in een envelop die ze versierd had.
Kabouterfamilie en ik hebben net zitten skypen
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:23 schreef just me het volgende:
Ik hadpost vandaag !
Kabouter had een kleurplaat ingekleurd van een..... varkentjeen opgestuurd in een envelop die ze versierd had.
![]()
Jep en ze was heel blij met de ballon die ik opgestuurd hadquote:
Ah, ze voelde zich gewoon verplicht om iets terug te sturen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en ze was heel blij met de ballon die ik opgestuurd had
Ik was ingeseind, met foto's en alquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ze voelde zich gewoon verplicht om iets terug te sturen...
Wat lief!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:23 schreef just me het volgende:
Ik hadpost vandaag !
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is met z'n ballen gaan spelen.
ja en dan klagen dat ze roestig zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een lieve kabouterpost en die peperthee lijkt me prima. Symph is met z'n ballen gaan spelen.
mja hou een les miserables bruiloft en ga lekker op een honeymoonquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een lieve kabouterpost en die peperthee lijkt me prima. Symph is met z'n ballen gaan spelen.
Jeetje, trouwjurken van $20.000, een bruid die 3 trouwjurken koopt ( en die haar verloofde moet betalen), echt niet te filmen
Ron's honeymoon quizquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja hou een les miserables bruiloft en ga lekker op een honeymoon
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dan klagen dat ze roestig zijn
dat de roestige ballen van Symph in een te dure jurk op huwelijksreis gaanquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
dat de roestige ballen van Symph in een te dure jurk op huwelijksreis gaanvergaderen
Als die verloofde die moest betalen nou moet huilen, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Tranen bij het uitzoeken van een trouwjurk, ik zal er wel te nuchter voor zijn. Ik heb een mooie jurk gevonden, maar ik moet er niet van huilen
ja precies. De manier waarop dat mens zich opstelde, je krijgt echt medelijden met zo'n ventquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Als die verloofde die moest betalen nou moet huilen, dan snap ik het wel.
Die zit nu dus al onder de plak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies. De manier waarop dat mens zich opstelde, je krijgt echt medelijden met zo'n vent
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:59 schreef Karzai het volgende:
als ik zou trouwen zou ik het niet traditioneel doen
Zou jij überhaupt nog wel trouwen?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik trouw maar 1 keer ( ok, technisch gezien wordt het 3 keer, maar wel met dezelfde persoon)
nog 30 jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dat duurt nog even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |