normale tijdquote:
Oh dat is dan weer vervelendquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
bijna bus gemist. Ik functioneer niet sochtends
beterschapquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Blaffen als een zeehond en snotteren als een slak.
Yeah!
Goedemorgen!
Het is tenslotte dierendagquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Yeah!
Goedemorgen!
Klinkt niet best, snotteren als een slak. Een slak trekt een heel spoor van slijm achter zich aan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Yeah!
Goedemorgen!
beterschap! Hier blijft het voorlopig beperkt tot niesbuien, soms in stereo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 08:09 schreef MadMaster het volgende:
Yeah!
Goedemorgen!
De halve show was gevuld met bombastische nummersquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beterschap! Hier blijft het voorlopig beperkt tot niesbuien, soms in stereo.
Aan de tracklist te zien heb ik gisteravond een erg leuke show van Elfje gemist. Rialto
ik ken een groot deel van je tracklist, dat is meestal wel andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De halve show was gevuld met bombastische nummers
De show was dan ook een beetje anders dan anders. Er zat wat minder veel nieuwe muziek in dan normaal (hoewel: toch nog een nummertje of 6-7). Ik probeer erop te letten dat ik ook wat bekende oldies draaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken een groot deel van je tracklist, dat is meestal wel anders
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:25 schreef Symphonic het volgende:
Soms krijg ik gewoon inspiratie als er een klas ICT voor mijn deur staat te wauwelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:25 schreef Symphonic het volgende:
Soms krijg ik gewoon inspiratie als er een klas ICT voor mijn deur staat te wauwelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scherp!
Zo ziek als een hond nu...
jij bent gek en gup ligt ook op zijn rugquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben ik gek of hoor ik niks op radio49?
Ja, okee. Domme vraagstelling van mijquote:
Ah. Staking of gewoon lui?quote:en gup ligt ook op zijn rug
Dat is niet voor de poesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scherp!
Zo ziek als een hond nu...
Die van achter (just me wijst even) waren gisterenavond met een update bezig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, okee. Domme vraagstelling van mij
[..]
Ah. Staking of gewoon lui?
Goeie update wel. Werkt stukken beter. *kuch* *hoest*quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:02 schreef just me het volgende:
Die van achter (just me wijst even) waren gisterenavond met een update bezig.
ja iets met windows hoor, snap er niets van maar dat hoef ik ook niet te snappenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goeie update wel. Werkt stukken beter. *kuch* *hoest*
Good job, die van achter (spijkerbroek wijst ook even)!
Iets als "When Microsoft is making something that doesn't suck, it's vacuum cleaners"?quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iets als "When Microsoft is making something that doesn't suck, it's vacuum cleaners"?
Ja, wat dacht je dat ik aan het doen wasquote:
jij vroeg waar Gup wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dat ik aan het doen was
Dank, Oh Heer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:56 schreef knokkels het volgende:
And on the first day, Hiryu said: "Let There Be Music"
All hail Hiryu!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:56 schreef knokkels het volgende:
And on the first day, Hiryu said: "Let There Be Music"
En toen heb ik heel lief aan "achter" gevraagd of gup weer mocht zwemmen, et voilaquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:24 schreef just me het volgende:
[..]
En toen heb ik heel lief aan "achter" gevraagd of gup weer mocht zwemmen, et voila
ik ken er eentje die beide is geweest, maar die is hard aan het werk en heeft geen tijd voor gupquote:
Whehehe 2 verzoekjes van mij!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, wie hier is taxichauffeur? Joe le taxi en Big yellow taxi na elkaar als verzoekjes. Toeval? I think not!
kuch kuch ik ben techsupportquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
ja iets met windows hoor, snap er niets van maar dat hoef ik ook niet te snappen
Ik ben gewoon supporterquote:
Neem dan contact op met Rob of Muis 🐭quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil best een keer helpen met gup
zitten die nog wel eens op FOK!?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:10 schreef just me het volgende:
[..]
Neem dan contact op met Rob of Muis 🐭
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lekker zonnetje, ff een Reggae mix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |