quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kennen ze op de Filippijnen vast ook wel.
Hehehe ach jawel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ze al beetje over de cultuurschok heen?
Dan zul je Symph lief aan moeten kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als er nou eens iemand thee voor me ging zetten, dan kan ik lekker onder een dekentje Say yes to the dress blijven kijken
Ik zit al de hele middag aan de peperthee, je bent welkom...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Als er nou eens iemand thee voor me ging zetten, dan kan ik lekker onder een dekentje Say yes to the dress blijven kijken
Peperthee? Ken ik niet. Smaakt dat een beetje? Of is dat puur alleen om van de snotterij af te komen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit al de hele middag aan de peperthee, je bent welkom...
https://www.salusi.nl/wp-(...)ne-thee-afvallen.jpgquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Appel, citroen en gemalen pepers met theeblaadjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Peperthee? Ken ik niet. Smaakt dat een beetje? Of is dat puur alleen om van de snotterij af te komen?
Liev...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:23 schreef just me het volgende:
Ik hadpost vandaag !
Kabouter had een kleurplaat ingekleurd van een..... varkentjeen opgestuurd in een envelop die ze versierd had.
Kabouterfamilie en ik hebben net zitten skypen
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:23 schreef just me het volgende:
Ik hadpost vandaag !
Kabouter had een kleurplaat ingekleurd van een..... varkentjeen opgestuurd in een envelop die ze versierd had.
Kabouterfamilie en ik hebben net zitten skypen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |