Het grote geheim is zo vroeg mogelijk vaart minderen en niet te snel optrekkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag, vandaag maar 1.3 km gepakt met de tramik moet gewoon langzamer rijden en niet druk maken om passagiers die te laat aankomen
Man die bagspace van sommigen. Ben ik de enige die nog nooit een upgrade heeft gekocht?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je daar die aziatische niet krijgen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort naar Bali maar volgens mij zijn er geen speciale daar toch?
Ik was ook anti, tot ik op mijn eerste hotspot ooit ballen tekort kwam. Vond ballen kopen zo enorm zonde van het geld, deze investering heeft zich wat dat betreft wel terug verdiendquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Man die bagspace van sommigen. Ben ik de enige die nog nooit een upgrade heeft gekocht?
Daar heb je toch het meisje met de prei?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort naar Bali maar volgens mij zijn er geen speciale daar toch?
Ik heb er altijd tussen 150 en 180, ben nog nergens geweest waar dat te weinig was. Maar ik kom niet in kijkduin..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan je daar die aziatische niet krijgen?
[..]
Ik was ook anti, tot ik op mijn eerste hotspot ooit ballen tekort kwam. Vond ballen kopen zo enorm zonde van het geld, deze investering heeft zich wat dat betreft wel terug verdiend
Als je gewoon blijft lopen is het wel prima inderdaad. Maar als je een paar uur met een drankje op het terras wil zitten aan de Oudegracht in Utrecht tussen de lures of een dagje kijkduin wil meepakken dan is alles te weinigquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er altijd tussen 150 en 180, ben nog nergens geweest waar dat te weinig was. Maar ik kom niet in kijkduin..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daar heb je toch het meisje met de prei?
Oja Farfetch'dquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan je daar die aziatische niet krijgen?
[..]
Ik was ook anti, tot ik op mijn eerste hotspot ooit ballen tekort kwam. Vond ballen kopen zo enorm zonde van het geld, deze investering heeft zich wat dat betreft wel terug verdiend
Neem er 40 mee voor de FOK! POK! Ruildag als die functie komtquote:
Misschien kan onze achtertuin wel als natuurgebied door danquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meest simpele dingen hebben een Pokestop hier, dus zo veel moeite kost het nou ook weer niet
Simpel?
- simpel bordje voor ingang natuurgebied
- speeltuin
- ingang sportclub
- schoolzone oversteekplaats
- jongerenhangplek
Of log daar ter plekken in op iemands anders z'n accountquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem er 40 mee voor de FOK! POK! Ruildag als die functie komt
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neem er 40 mee voor de FOK! POK! Ruildag als die functie komt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:50 schreef Unites het volgende:
[..]
Of log daar ter plekken in op iemands anders z'n account![]()
#nietdoenhoor
Hier ook dit weekend. En gisteren per ongeluk incense gekocht :/quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is me ook één keer overkomen toen ik in de bus zat.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hier ook dit weekend. En gisteren per ongeluk incense gekocht :/
Pluspunten: wel eindelijk Jigglypuff kunnen evolueren en de dichtstbijzijnde gym van level 9 naar 10 gebracht. Dat het maar veel muntjes mag opleveren.
Is het eigenlijk random wat er uit stops komt? Toen we (zoon en ik) nl. zelden iets met gyms deed kregen we veel revive en potions maar nu we dit weekend zowat alleen maar gyms gedaan hebben, kregen we alleen nog maar ballen. Totdat ik dus vanmiddag weer wat beestjes ving, sindsdien krijg ik weer een mix van alles
Ik vraag me af of er ook nog een idee zit achter welke portal een pokértop is geworden en welke portal een gym. Ik heb het idee dat in kleinere plaatsen in verhouding meer gym zijn dan in grote steden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ze waren met ingress soms wel errug makkelijk met het toekennen van portals ja.
Elke x km2 een gym, verder bepaalde verhouding.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook nog een idee zit achter welke portal een pokértop is geworden en welke portal een gym. Ik heb het idee dat in kleinere plaatsen in verhouding meer gym zijn dan in grote steden.
Ben ook wel benieuwd achter het systeem van portal -> pokestop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook nog een idee zit achter welke portal een pokértop is geworden en welke portal een gym. Ik heb het idee dat in kleinere plaatsen in verhouding meer gym zijn dan in grote steden.
Maar sommige gyms staan wel erg dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke x km2 een gym, verder bepaalde verhouding.
Dat dus. Hier vlakbij staan er 2 op 60 meter van elkaar. En dat is dus in een suffe buitenwijk, niet middenin de stad of op een interessante plek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar sommige gyms staan wel erg dicht bij elkaar.
Ik ben erachter gekomen van niet, maandje gedaan maar het is gewoon vervelend om constant te switchen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Spelen jullie nog steeds Ingress? Wil dat wel gelijktijdig met PoGo?
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag, vandaag maar 1.3 km gepakt met de tramik moet gewoon langzamer rijden en niet druk maken om passagiers die te laat aankomen
Dat is dus die verhouding.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar sommige gyms staan wel erg dicht bij elkaar.
Hmm dan ga ik er maar niet aan beginnenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen van niet, maandje gedaan maar het is gewoon vervelend om constant te switchen.
Ik had ook net level 14 bereikt, toen kwam pokemon go.
Had 't vandaag nog wel opgestart voor de uniques in Den Haag, paar linkjes geschoten en portals gepakt.
Daarnaast kan het best zijn dat als ze de actiefste portals als gyms hebben genomen dat ze bij toeval vrij dicht bij elkaar liggen, terwijl het aantal gym/km intact blijft.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus die verhouding.
Minimaal 1 gym per x km2, daarna voor elke y stops een gym.
Kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik er maar niet aan beginnen
[..]
Daarnaast kan het best zijn dat als ze de actiefste portals als gyms hebben genomen dat ze bij toeval vrij dicht bij elkaar liggen, terwijl het aantal gym/km intact blijft.
Ik ga het ooit wel weer oppakken hoor, blijft een geweldig spel en het voorbereiden/tekenen van al die velden is erg leuk en als het allemaal werkt geeft dat veel voldoeningquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik er maar niet aan beginnen
[..]
Daarnaast kan het best zijn dat als ze de actiefste portals als gyms hebben genomen dat ze bij toeval vrij dicht bij elkaar liggen, terwijl het aantal gym/km intact blijft.
Toch wel pas als je ze allemaal gevangen hebt he?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ga het ooit wel weer oppakken hoor, blijft een geweldig spel en het voorbereiden/tekenen van al die velden is erg leuk en als het allemaal werkt geeft dat veel voldoening. Van die heerlijke meerlaagse velden.
.
Dat lijkt me wel een goed moment om weer te gaan fielden jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch wel pas als je ze allemaal gevangen hebt he?
Zou ik blij mee zijn hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:41 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Jeej een Blastoise gevangen.... 34 cp.
Meerlaagse velden? Verklaar je nader?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ga het ooit wel weer oppakken hoor, blijft een geweldig spel en het voorbereiden/tekenen van al die velden is erg leuk en als het allemaal werkt geeft dat veel voldoening. Van die heerlijke meerlaagse velden.
.
Nice. Ik merk dat het gemakkelijker lijkt te worden om langer in een Gym te blijven en staan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meerlaagse velden? Verklaar je nader?
Ik sta nu in 4 gyms. Kijken hoe lang ik het uithou. Ben bij de hoge lvl gyms helaas de laagste en bij de lage level gyms wel de hoogste, maar de rest is 3 x niets. Dus die is gemakkelijk te veroveren..
Ik los dat meestal op door de naam van de Pokemon na het plaatsen aan te passen en daarin de locatie van de gym te vermelden (met afkortingen, in verband met de beperkte naamlengte).quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nice. Ik merk dat het gemakkelijker lijkt te worden om langer in een Gym te blijven en staan.
Had gisteren mijn record dat ik 80 muntjes kon claimen.
Daarvan staan er nu nog 7 uit. Heb alleen geen idee meer uit welke Gym ik gewipt ben aangezien ik in de helft slowbro's had staan. Jammer dat je niet de gyms van geplaatste pokémon kan bekijken. Dat zou een leuke optie zijn.
5 wekenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:54 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, had ik ook al bedacht. Zou ik moeten doen inderdaad.
Heb trouwens één Gym waar ik al 5 weken in sta, erg afgelegen van de openbare weg. Kwam hem toevallig tegen tijdens het hardlopen.
Mijn pokemon hebben allemaal hun IV% in de naam staan, dus dat wordt dan echt proppenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik los dat meestal op door de naam van de Pokemon na het plaatsen aan te passen en daarin de locatie van de gym te vermelden (met afkortingen, in verband met de beperkte naamlengte).
Bij gelijke CP in deze volgorde:quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:27 schreef So_Surreal het volgende:
Wat vinden jullie van de volgende Pokemon de vervelendste om tegen je te hebben in een gym, als je er van uit gaat dat ze allemaal dezelfde CP hebben ?
In welke volgorde van vervelend naar minst vervelend ?
Lapras, Snorlax, Dragonite, Gyarados.
Waar in Zuidoost??quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:48 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm Amsterdam Zuid-Oost is best goed qua Pokemon.
Gisteren een Snorlax en een Lapras, en vandaag weer!
Nu een Lapras bij Bijlmer ArenA, nog 11 minuten.
Waar werk jij dan?!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:06 schreef So_Surreal het volgende:
Weer een Lapras vlakbij het werk, maar geen tijd om er heen te gaan
Nu al 3 dagen op rij elke dag minimaal 1 Lapras en 1 Snorlax.
quote:
Ik scan een beetje het gebied van de ArenA, de A2, Bijlmer-Centrum (Bijlmer poort) tot de Gaasperdammerweg.quote:
Tussen de IKEA en station Bullewijk (ter hoogte van Cisco en brandweer) zitten ook regelmatig Omanytesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Ik scan een beetje het gebied van de ArenA, de A2, Bijlmer-Centrum (Bijlmer poort) tot de Gaasperdammerweg.
Een beetje tussen het Nelson Mandelapark en de A2 en de Gaasperdammerweg en de ArenA.
Had gisteren weer een Omanyte in IJmuiden. Rond de pier in IJmuiden en bij het zgn. bunkerpad zitten ook hotspots. Daar kom ik nog wel eens. Maar het wordt wel steeds lastiger om nieuwe Pokemon te vangen in het wild, zal toch voornamelijk door moeten sparen voor evoluties en daarnaast een paar keer geluk moeten hebben...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tussen de IKEA en station Bullewijk (ter hoogte van Cisco en brandweer) zitten ook regelmatig Omanytes
Niet?!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:59 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... net op het moment dat mijn tram een paar minuten geleden vertrok vanaf Den Haag Centraal, verscheen er voor het eerst een Snorlax op mijn radar.
Eerste halte uitstappenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:59 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... net op het moment dat mijn tram een paar minuten geleden vertrok vanaf Den Haag Centraal, verscheen er voor het eerst een Snorlax op mijn radar.
Gemiddeld 1km per eiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
445 kilometer, 445 eierenGeen idee waarom maar ik was al een tijdje aan het streven naar gelijke nummers op die onderdelen
Sinds 11 juli in totaal iets van 100 euro inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gemiddeld 1km per ei
Jij geeft vast een fortuin uit aan dit spel
Als je maar plezier hebtquote:
Altijd leuk, nieuwe toevoegingenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een lucky egg sessie gedaan. Uit mijn vier Eevee evoluties kreeg ik eerst een Jolteon, daarna een Flareon en vervolgens ook nog Vaporeon, als vierde een tweede Flareon. Dus drie nieuwe voor mijn Pokédex.
Verdere nieuwe Pokémon zijn: Seaking, Seadra, Persian en een Starmie.
Heb nu ook eindelijk Pokémon die boven de 1000+cp zitten.zeven in totaal
Mijn sterkste is nu Vaporeon met 1237 cp.
Ben van eind level 18 naar eind level 20 gestegen, nog 9400xp te gaan voor level 21.
Dat is ook fijn. Ik heb destijd mijn diglett ook uit een ei gekregen, verder nog nooit gezien in het wild.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Altijd leuk, nieuwe toevoegingen. Ik kreeg een Digglet uit een ei dus kan die nu evolven
.
Toen ik op vakantie was in Canada heb ik er een paar gevangen, allemaal op 1 plek ook nogquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook fijn. Ik heb destijd mijn diglett ook uit een ei gekregen, verder nog nooit gezien in het wild.
Omanytequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was in Canada heb ik er een paar gevangen, allemaal op 1 plek ook nog. Maar nu dus eindelijk genoeg candies. En m'n eerste Oman..iets gevangen daarstraks. Dat schattig blauwe slakje
De tijd van spawnen verschuift de hele tijd, misschien net als die 21 uurs counter van de coinclaim, de tijd lijkt ook niet altijd meer :20 te zijn, ik zie geen patroonquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omanyteheb er daar tot nu toe ook pas één van gevangen, terwijl ik wel weet waar het nest zit, echter komen ze nooit wanneer ik daar ben.
Misschien spawnt ie dan wel een keer als ik daar ook ben.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De tijd van spawnen verschuift de hele tijd, misschien net als die 21 uurs counter van de coinclaim, de tijd lijkt ook niet altijd meer :20 te zijn, ik zie geen patroon.
Gaat random tot het tegendeel bewezen is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De tijd van spawnen verschuift de hele tijd, misschien net als die 21 uurs counter van de coinclaim, de tijd lijkt ook niet altijd meer :20 te zijn, ik zie geen patroon.
Lijkt erop dat ze nu wat vaker in de lichtstad zitten, maar ik ben nooit in die buurt normaal gesprokenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omanyteheb er daar tot nu toe ook pas één van gevangen, terwijl ik wel weet waar het nest zit, echter komen ze nooit wanneer ik daar ben.
En ondertekenenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jigglypuff in huis, die komt me vast in slaap zingen.
Dan morgenochtend maar wat langer douchen.quote:
Dat is behoorlijk smerig ja, al die mensen die ook 4 of meer Gyarados met Twister krijgen (voor zover Gyarados eigenlijk nog boeit, zo goed is die eigenlijk ook weer niet).quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:09 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Grimer 91% IV geevolved naar Muk met weer kut aanvallen.
Dat is altijd zo balen, ben je vet lang aan het sparen voor een goede pokemon en dan krijgt hij van die bout aanvallen waar je niks aan hebt.
Plezier heb ik er genoeg van inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt(en nog steeds de boodschappen kan betalen
).
Is ons spelleke nog gezond ook. Volgens mn telefoon heb ik de afgelopen 3 dagen iedere dag 160% van de aangeraden stappen gezet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Plezier heb ik er genoeg van inderdaadEn anders was dat geld toch naar de kroeg gegaan
Aangeraden stappen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is ons spelleke nog gezond ook. Volgens mn telefoon heb ik de afgelopen 3 dagen iedere dag 160% van de aangeraden stappen gezet.
Ik ben vies gezond.
Dan moet dat echt gebeurd zijn op het moment dat je dat schreef, want mijn bot doet het nog gewoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 23:35 schreef VerdachtParkietje het volgende:
FPM ligt eruit, niantic heeft nieuwe beveiliging, Hoop dat het nog terug komt.
Als er verder geen alternatief is gaan echt veel mensen stoppen, de meeste mensen die ik ken die lvl30+ zijn spelen alleen nog maar via fpm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |