Waar in Zuidoost??quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:48 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm Amsterdam Zuid-Oost is best goed qua Pokemon.
Gisteren een Snorlax en een Lapras, en vandaag weer!
Nu een Lapras bij Bijlmer ArenA, nog 11 minuten.
Waar werk jij dan?!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:06 schreef So_Surreal het volgende:
Weer een Lapras vlakbij het werk, maar geen tijd om er heen te gaan
Nu al 3 dagen op rij elke dag minimaal 1 Lapras en 1 Snorlax.
quote:
Ik scan een beetje het gebied van de ArenA, de A2, Bijlmer-Centrum (Bijlmer poort) tot de Gaasperdammerweg.quote:
Tussen de IKEA en station Bullewijk (ter hoogte van Cisco en brandweer) zitten ook regelmatig Omanytesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Ik scan een beetje het gebied van de ArenA, de A2, Bijlmer-Centrum (Bijlmer poort) tot de Gaasperdammerweg.
Een beetje tussen het Nelson Mandelapark en de A2 en de Gaasperdammerweg en de ArenA.
Had gisteren weer een Omanyte in IJmuiden. Rond de pier in IJmuiden en bij het zgn. bunkerpad zitten ook hotspots. Daar kom ik nog wel eens. Maar het wordt wel steeds lastiger om nieuwe Pokemon te vangen in het wild, zal toch voornamelijk door moeten sparen voor evoluties en daarnaast een paar keer geluk moeten hebben...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:36 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tussen de IKEA en station Bullewijk (ter hoogte van Cisco en brandweer) zitten ook regelmatig Omanytes
Niet?!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:59 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... net op het moment dat mijn tram een paar minuten geleden vertrok vanaf Den Haag Centraal, verscheen er voor het eerst een Snorlax op mijn radar.
Eerste halte uitstappenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:59 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... net op het moment dat mijn tram een paar minuten geleden vertrok vanaf Den Haag Centraal, verscheen er voor het eerst een Snorlax op mijn radar.
Gemiddeld 1km per eiquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
445 kilometer, 445 eierenGeen idee waarom maar ik was al een tijdje aan het streven naar gelijke nummers op die onderdelen
Sinds 11 juli in totaal iets van 100 euro inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gemiddeld 1km per ei
Jij geeft vast een fortuin uit aan dit spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |