Jullie kennen die track beter in de uitvoering van The Proppelerheads & David Arnold. Dit was het origineel.quote:
ik ben nu al 3 uur in gesprek met microsoft.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat snap ik...
Heb je deze stappen al gevolgd voordat je hem opstuurde?
Klinkt niet best.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nu al 3 uur in gesprek met microsoft.
Oh joy... Hoe moeilijk kan het zijn om het probleem te diagnostiseren, RMA maken en laten opsturen?quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nu al 3 uur in gesprek met microsoft.
Sorry, kon geen plaatje vinden van "voetbalhooligans die vragen, worden overgeslagen."quote:
quote:
quote:
Blij dat je dat vindt. Een tijdje geleden heb ik van deze band het nummer "Cloaked" ook al eens gedraaid. Een paar maanden geleden hebben ze een EP uitgebracht waar beide tracks op staan. Achter Woolf and the Wondershow gaan twee gerenommeerde songwriters / producers schuil.quote:
wacht is ToT geen roosteraarquote:Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Heb je wat shows meegeluisterd en het topic een beetje leren kennen? Wil je deel uitmaken van dit markante station? Dan kun je je aanmelden voor het DJ team door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, Rafeiro, Symphonic, Fogel, knokkels, MadMaster of Piet_Piraat kan ook nog
laat Jan Cees eerst maar even de sfeer leren kennen hier en wat meeposten.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
stuur even een PM naar robdriessen.
en zet anders wat andere in de CC.
nou ik moest bewijzen dat het niet mijn schuld was. maar goed ik heb nu garantiequote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef knokkels het volgende:
[..]Dat heeft even geduurd
![]()
![]()
Hoe komt het dat het zo lang duurde dan? Enige keer dat ik zo lang (iets minder lang) aan de (andere kant van) de lijn zat, was met een 89 jarige stokdove opa.
En volgens mij ben jij dat niet
hij is er al een paar keer geweestquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
laat Jan Cees eerst maar even de sfeer leren kennen hier en wat meeposten.
Stond dan ook in mijn jaarlijst van 2015quote:
ja een paar keer en amper wat meegepost...quote:
[me=tailfox]quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
ja een paar keer en amper wat meegepost...
* just me lijkt wel streng
Ja telkens even vragen of hij mag draaien en meer niet, behalve in het begin een paar opmerkingen maken die niet geheel in de stijl van onze groep waren.quote:
ja en dat gaat wel op jouw verantwoording, en jij draait hier, jou "kennen" we alquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
[me=tailfox]gaat binnen kort een duo show doen met mensen die hier amper posten mhahah[/me]
Ik ben surrogaat-ToT ToT's opvolgerdquote:
ow dat weet ik niet. maar goed de regel is rob bepaald samen met de roosteraars. dus in geval van JanCees zou ik eerst nog wat meer postenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja telkens even vragen of hij mag draaien en meer niet, behalve in het begin een paar opmerkingen maken die niet geheel in de stijl van onze groep waren.
ik heb je gemeet je kent mij wel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
ja en dat gaat wel op jouw verantwoording, en jij draait hier, jou "kennen" we al
Ik vraag ook of ik mag draaienquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja telkens even vragen of hij mag draaien en meer niet, behalve in het begin een paar opmerkingen maken die niet geheel in de stijl van onze groep waren.
ik vind jou lievquote:
dat is mannen eigenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een DJ horen zeggen dat hij er omheen wil draaien. Dat is pas echt erg.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een DJ horen zeggen dat hij er omheen wil draaien. Dat is pas echt erg.
je hebt me toen laten zitten... je zou de stok meenemenquote:
Ijsland?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
We zitten even in Scandinavië. Je zou het niet gelijk zeggen, maar Kid Astray komt uit Noorwegen. Hierna gaan we één deur verder.
ja die stok dat ding zegmaarquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt me toen laten zitten... je zou de stok meenemen
ja jij liet me zitten zonder dat stokje of ding maar het was wel gezelligquote:
ik denk dat knok hem beter kan halen nuquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
ja jij liet me zitten zonder dat stokje of ding maar het was wel gezellig
Bijna. Zwedenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
We zitten even in Scandinavië. Je zou het niet gelijk zeggen, maar Kid Astray komt uit Noorwegen. Hierna gaan we één deur verder.
Waar ligt ie dan? En wat moet ik doen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik denk dat knok hem beter kan halen nu
Ben helaas niet zo bekend met metalquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]Jij gaat die Noorse hardrockende metalheads draaien waar Fogel er eentje van kent en ik de naam van vergeten ben?
klinkt goed.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna. Zweden
Ik zou probleemloos een topshow van 3 uur kunnen maken met uitsluitend muziek uit Noorwegen en Zweden. Misschien doe ik dat nog wel een keer.
ding pakken. en dan verplaatsen. onze regels zijn breng hem naar een meet is veel leukerquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar ligt ie dan? En wat moet ik doen dan?
BORK BORKquote:
Ja maar nu weet ik nog steeds niet waar ie ligt. Ligt ie in Den Helder dan? Want weet je, ik wil niet te ver gaan moeten lopen of fietsen hooorquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
ding pakken. en dan verplaatsen. onze regels zijn breng hem naar een meet is veel leuker
quote:
Björk vs Swedish Chef - It's all so quiet with duh chicken in duh basket?quote:
ganbatte yoquote:
Vanavond niet in de show aanwezig. Nog wel heel even overwogen. Misschien een andere keer weerquote:
GC / FOK!STOK door Nederland #233 - Borculo (Thijz)quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar nu weet ik nog steeds niet waar ie ligt. Ligt ie in Den Helder dan? Want weet je, ik wil niet te ver gaan moeten lopen of fietsen hooor
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Björk vs Swedish Chef - It's all so quiet with duh chicken in duh basket?
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanavond niet in de show aanwezig. Nog wel heel even overwogen. Misschien een andere keer weer
Hopelijk maakt Rialto het goed. Qua thematiek doet het me denken aan The Day Before You Came van ABBA. Het heeft een zelfde soort treurigheid over zich.quote:
Ik vond altijd al dat het intro van Infinity in het outro van Run Boy Run paste. Vandaag de daad maar eens even bij het woord gevoegdquote:
Ah!quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond altijd al dat het intro van Infinity in het outro van Run Boy Run paste. Vandaag de daad maar eens even bij het woord gevoegd
Tevens het einde van het bombastische blok. Nu even een mix van oude en nieuwe nummers. Straks nog een blokje Rusland
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef Sfeermaker het volgende:
hè toch, heb ik n behoorlijk deel van de show gemist omdat een vriend belde
hoorde best veel leuks voorbij komen
Ik zal straks de tracklisting posten, na afloopquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:33 schreef Sfeermaker het volgende:
hè toch, heb ik n behoorlijk deel van de show gemist omdat een vriend belde
hoorde best veel leuks voorbij komen
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal straks de tracklisting posten, na afloop
Het bombastische blok is voorbij, helaas... Straks komt er nog een Rusland-blokje
Absoluut. Het is eigenlijk zijn grote doorbraak geweest. Het is ook het eerste nummer dat MTV ooit liet zien, ironisch genoeg.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker hoor. Het is niet bepaald een Klyne portie.
Ik hielp je een bruggetje te bouwen op basis van misgespelde (merk)-namenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Zei ik nou Klyne in plaats van kleine? Goh wat raar... Hoe zou dat nou komen...
li'l kleine gaat de volwassen kant op?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is dit het aller, allerbeste dat Nederland momenteel te bieden heeft op het gebied van vernieuwende, frisse, nieuwe muziek: Klyne
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Sfeermaker het volgende:
omdat je Postbode Siemen bent, of Irma ??
Lil Kleine mag de schoenen van deze jongens nog niet eens poetsenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
li'l kleine gaat de volwassen kant op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |