quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:20 schreef tailfox het volgende:
Ik ga een bom op Microsoft gooien laptop niet gemaakt
Ahh...quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:20 schreef tailfox het volgende:
Ik ga een bom op Microsoft gooien laptop niet gemaakt
Wat is er dan mee aan de hand?quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
3 weken kwijt. Dus leuk kan weer regelen
alleen het geld klopt niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh...
"defect niet gevonden, retour klant"
Meneer Tail, of u even nog heel veel geld voor onderzoek wil overmaken, ja?
Zoiets?
oei, dat is best wel een belangrijk onderdeel ja.quote:
nou niet 100 procent op sommige gebieden niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
oei, dat is best wel een belangrijk onderdeel ja.
Die werkt helemaal niet meer?
Ja dat snap ik...quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou niet 100 procent op sommige gebieden niet.
is een dure tablet dus ja ik wil er een met werkend scherm
Have fun, ik ga maar weer eens richting honkbalveld, waar de afgelaste wedstrijd van gisteren gespeeld wordt....quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is druk bezig met het samenstellen van de show. Het leeuwendeel is klaar
Veel plezierquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun, ik ga maar weer eens richting honkbalveld, waar de afgelaste wedstrijd van gisteren gespeeld wordt....
Thanks. Jij ook veel plezier.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun, ik ga maar weer eens richting honkbalveld, waar de afgelaste wedstrijd van gisteren gespeeld wordt....
Ik vind alles best.. En als mijn draadloze dinges het ook vindt, zou ik best wel na je kunnen gaan. Op zich.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee of er nog iemand na mij wil draaien? (Ik ben van plan om het gewoon bij 2 uur te houden vanavond). Zal ik het om 19:30 uur laten staan of zal ik om 20:00 uur beginnen?
Ik begin gewoon zo meteen. Ik ga nu opnieuw opstartenquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind alles best.. En als mijn draadloze dinges het ook vindt, zou ik best wel na je kunnen gaan. Op zich.
\o/quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begin gewoon zo meteen. Ik ga nu opnieuw opstarten
* knokkels meldt zich inquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt weer een privé-show te worden
1902? Hmmmm, interessantquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hallo luisteraar, we zijn begonnen.
Vanavond:
- Een groot blok bombastische nummers (dat inmiddels is begonnen)
- Nieuw werk van Robbie Williams; keer twee
- Een blokje Rusland
- Een nummer dat in 1902 werd gecomponeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |