Die kans is elke dag even grootquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
Als die nog niet ontvreemd is intussen........ die kans groeit natuurlijk elke dag..
Neen die groeit exponentioneelquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kans is elke dag even groot
het klopt dus wat ik zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar het schijnt, blokkeert de stok het verkeer inmiddels.
Nog heel even geduld, kan er over een paar uurtjes kijken.quote:
Alleen al om die laatste zin meenemen.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Nog heel even geduld, kan er over een paar uurtjes kijken.
Wat doe ik trouwens, stok ligt hier nu exact 2 weken. Laat ik 'm liggen of neem ik 'm mee (ongeveer 50km richting het westen)?
quote:Op donderdag 22 september 2016 11:18 schreef Tecumseh het volgende:
[..]
Nog heel even geduld, kan er over een paar uurtjes kijken.
Wat doe ik trouwens, stok ligt hier nu exact 2 weken. Laat ik 'm liggen of neem ik 'm mee (ongeveer 50km richting het westen)?
2 weken is heel lang, dus neem maar meequote:• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen. (uitzonderingen als hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen)
Hiermee laat ik de stok even liggen, code is verstuurd.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:27 schreef dennistd het volgende:
Heeft iemand de code? Wil hem graag ophalen zo namelijk...
Ongeschreven regel, die twee weken.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
2 weken is heel lang, dus neem maar mee
Vandaar dat ik ook vroeg wat ik ermee zou doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ongeschreven regel, die twee weken.
quote:Op donderdag 22 september 2016 20:19 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem opgehaald, morgen een nieuwe plek
quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:23 schreef dennistd het volgende:
In mijn auto
Morgen zal ik hem plaatsen, sorry voor de vertraging
quote:
Is goed.. We moeten nu niet moeilijk gaan doen ..quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:23 schreef dennistd het volgende:
In mijn auto
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Is goed.. We moeten nu niet moeilijk gaan doen ..
En en en?quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:23 schreef dennistd het volgende:
In mijn auto
Vast niet.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Top locatie.
Ligt 'ie weer 3 weken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, ik ga morgen ergens de boel bijwerkenquote:Op zondag 25 september 2016 16:53 schreef Light het volgende:
En voor de wiki, de vorige locatie was hier.
DM gestuurd..quote:Op maandag 26 september 2016 17:40 schreef Thijz het volgende:
Is de code nog steeds hetzelfde? Krijg 'm niet los...
quote:Op maandag 26 september 2016 17:40 schreef Thijz het volgende:
Is de code nog steeds hetzelfde? Krijg 'm niet los...
zat in de verkeerde PM te kijken. Dan gaat 'ie het ook niet doen, nee.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 19:22 schreef Thijz het volgende:
[..]
zat in de verkeerde PM te kijken. Dan gaat 'ie het ook niet doen, nee.![]()
Voordeel is wel dat heel Azelo nu van de Fokistok weet.![]()
Morgen weer een dag.
quote:Op woensdag 28 september 2016 08:53 schreef Thijz het volgende:
en daar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft een stok-sabbatical, die moet je ff lokquoten als het weer tijd wordt om de boel bij te werkenquote:
Check.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |