Neequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
kun je met de banden die max heeft, daarmee 46 rondjes rijden?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Nee en hij moet nog op een harde compound rijdenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Al zou het kunnen, het mag niet, hij moet nog naar hard.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Gelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot nu toe wel een leuke race trouwensDat mag ook gezegd worden
Maleisië is toch altijd wel leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt het proberenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Het kan misschien een driestopper worden voor Max, tenzij hij deze stint weet te rekkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Waarom zijn die trouwens verplicht?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee en hij moet nog op een harde compound rijden
Mag niet. Hij moet nog naar een andere compound.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Vaak wel, kan me niet veel saaie edities herinneren. 2004 was wat aan de matige kant.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maleisië is toch altijd wel leuk.
Max rijdt nu toch op hard?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Al zou het kunnen, het mag niet, hij moet nog naar hard.
Omdat regels.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zijn die trouwens verplicht?
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak wel, kan me niet veel saaie edities herinneren. 2004 was wat aan de matige kant.
Hij heeft het voordeel dat hij niet hoeft te battelen op deze set. Rustig naar de kopgroep rijden en wachten tot ze gaan pitten. En dan rustig lead blijven rijden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het kan misschien een driestopper worden voor Max, tenzij hij deze stint weet te rekken
altijd als max goed bezig is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee, hij rijdt hard op softsquote:
Jawel. Maar niet met deze snelhedenquote:
Weer op soft toch?quote:
Bedankt captain obvious,quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Gezicht het volgende:
Hier blijkt toch wel wederom dat de Mercedes gewoon superieur is aan vrijwel iedere auto op de grid.
Echt een verrassing. Hadden we niet verwachtquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Gezicht het volgende:
Hier blijkt toch wel wederom dat de Mercedes gewoon superieur is aan vrijwel iedere auto op de grid.
Ja, maar ze hebben toch drie (droog weer) compunds.quote:
Het was een stop tijdens een virtual safety car dus het kostte hem minder tijd dan een normale pit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Attitude het volgende:
ok, vroeg alleen maar af, want ik las rreacties hier en toen stond er dat max een slimme pitstop heeft gemaakt. maar als hij nog een keer moet en hamilton kien het zo uit dat hij maar 1 keer hoeft..
Rosberg is na Vettel, Alonso, Verstappen, Hamilton en Ricciardo ook misschien wel gewoon de beste coureur. Dus zit net achter de top.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Beach het volgende:
Mooi dat Rosberg wel nu kan laten zien dat hij een echte racer is. Hij is er al heel wat voorbij.
dank je.. ik snap hem.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Het was een stop tijdens een virtual safety car dus het kostte hem minder tijd dan een normale pit.
Daarom had ik ook 10 minuten extra uitgeslapenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie het nu.
Ik let niet op. Het is nog vroeg
Nee, hij eindigt op hard lijkt mequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Greys het volgende:
Dus hij gaat eindigen op mediums? Ik vind dit altijd zo verwarrend met dat hard en medium
Ric gaat zo al naar hard..
Net na de stop van Hamilton mag het wel genottelijk hard gaan regenen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Zorro het volgende:
Het zou nu wel fijn zijn als het de hele race droog blijft.
Hard lijkt me logischer.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Greys het volgende:
Dus hij gaat eindigen op mediums? Ik vind dit altijd zo verwarrend met dat hard en medium
Oké. Thanks. Dat met die banden blijft lastig voor me.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, hij eindigt op hard lijkt me
De mediums zouden niet gebruikt worden dacht ik.
Ligt een beetje aan de positie van Max dan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net na de stop van Hamilton mag het wel genottelijk hard gaan regenen.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net na de stop van Hamilton mag het wel genottelijk hard gaan regenen.
Hij moet sowieso op hard rijden deze race.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Greys het volgende:
Hoe harder, hoe langer ze meegaan, maar hoe minder snel je bent.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké. Thanks. Dat met die banden blijft lastig voor me.
Medium mag ook?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij moet sowieso op hard rijden deze race.
Je moet gewoon 2 verschillende banden rijden in de race. Meestal is op de zachtste starten en daarna ofwel zachtste+hardste ofwel 2x medium de beste strategiequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké. Thanks. Dat met die banden blijft lastig voor me.
De harde banden zijn de verplichte idd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat mediums verplicht waren maar ik had het mis.
Oke goed, RIC en RAI moeten ook effe stoppenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de positie van Max dan.
Moet je daarbij niet verplicht een stint rijden op de aanwezen band van Pirelli?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet gewoon 2 verschillende banden rijden in de race. Meestal is op de zachtste starten en daarna ofwel zachtste+hardste ofwel 2x medium de beste strategie
Tuurlijk mag je op medium rijden, maar ze MOETEN op hard.quote:
Ja, daardoor 'ofwel', is vaak afhankelijk van wat de aangewezen band is. Dat had ik er even bij moeten zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Moet je daarbij niet verplicht een stint rijden op de aanwezen band van Pirelli?
Ah, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je op medium rijden, maar ze MOETEN op hard.
Ja dat was duidelijk, ook op welke band je moet starten in de race is duidelijk ivm quali maar welke er verplicht zijn per race is dus elke keer anders?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe harder, hoe langer ze meegaan, maar hoe minder snel je bent.
En moeten er minimaal twee in de race gebruiken. Drie mag maar moet niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben toch drie (droog weer) compunds.
Blijkbaarquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk, ook op welke band je moet starten in de race is duidelijk ivm quali maar welke er verplicht zijn per race is dus elke keer anders?
Ja word een aantal weken van te voren bekend gemaakt. Worden er 3 compounds gekozen uit de 5 beschikbaren.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk, ook op welke band je moet starten in de race is duidelijk ivm quali maar welke er verplicht zijn per race is dus elke keer anders?
Dat ga ja pas zien als hij de top 6 tegenkomt tbh. Daar zitten auto's die goed genoeg zijn om te kunnen verdedigen. De rest gaat hij gewoon op snelheid voorbij.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Beach het volgende:
Mooi dat Rosberg wel nu kan laten zien dat hij een echte racer is. Hij is er al heel wat voorbij.
Ja, dat weet ik, maar ik wist niet dat er ook één verplichte band per race was.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En moeten er minimaal twee in de race gebruiken. Drie mag maar moet niet.
Er worden altijd drie banden meegenomen. 1 aangewezen band moet je in de race gebruiken en van de 2 overige banden mag je er een kiezen om te gebruiken (meestal is de zachtste van de 2 voordeliger)quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lukt wel, andersom is een groter probleem.quote:
wilde net zeggenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt wel, andersom is een groter probleem.
Dacht je ?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:38 schreef Justevo het volgende:
Kimi laat hem zo toch voorbij gaan, heeft geen enkele zin voor Kimi om nu te gaan verdedigen
Als ik Raikkonen was zou ik hem toch niet zomaar voorbij latenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:38 schreef Justevo het volgende:
Kimi laat hem zo toch voorbij gaan, heeft geen enkele zin voor Kimi om nu te gaan verdedigen
Ja. Er worden twee sets aangewezen door Pirelli waarvan je er een moet gebruiken. Deze race zijn dat twee harde sets.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezien hun verleden ben ik er niet al te zeker vanquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:38 schreef Justevo het volgende:
Dank u! Helemaal duidelijk nu!quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er worden altijd drie banden meegenomen. 1 aangewezen band moet je in de race gebruiken en van de 2 overige banden mag je er een kiezen om te gebruiken (meestal is de zachtste van de 2 voordeliger)
En ja, die keuze is voor elke race anders.
Kimi heeft toch zo nieuwe bandjes nodig. Dus even Max zijn rubber laten oproken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ik Raikkonen was zou ik hem toch niet zomaar voorbij laten
Te grappig, die kunnen elkaars bloed drinkenquote:
28 rondjes volgen pirelliquote:
de rest van de race volgens mij, dus Max kan voor joker spelen vandaag door later te wisselen en dan een voordeel te hebbenquote:
Lijkt me aan de krappe kant?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
Maar de coureurs op hard, gaan dan uitrijden op hard?
Zou moeten kunnen als ze geen gekke dingen doen. Wordt wel spannendquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:41 schreef opgebaarde het volgende:
Maar de coureurs op hard, gaan dan uitrijden op hard?
de volgende stop moet hij voor ric komenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:42 schreef Gezicht het volgende:
Nu hopen dat Max weg kan rijden op de softs
Lijkt me ook niet echt reëel nee. Jammer welquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:42 schreef tja77 het volgende:
Hamilton is snel op hard.
Gaat em niet worden vrees ik.
Zou mooi zijn, maar de snelheid van Hamilton ophard is erg goedquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt reëel nee. Jammer wel
Hopelijk wel voor Ric, maar ook dat betwijfel ik
Sorry. Ik wist niet dat we niet blij mochten zijn dat hij nu op p1 rijdt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Max krijgt de slechtere strategie, dus vergeet het gejuich.
dat mag of het verstandig is een tweedequote:
Ja makkelijk. De rest gaat gewoon voor een 1 stopper denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:44 schreef caspervc het volgende:
Goed, de meesten doen 23 rondes op soft... dus max na ronde 7 naar binnen + 23 op deze -> ronde 30
Daarna 33 rondes hard? Zou moeten kunnen toch??
En de laatste drie ronden te voet?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:44 schreef caspervc het volgende:
Goed, de meesten doen 23 rondes op soft... dus max na ronde 7 naar binnen + 23 op deze -> ronde 30
Uhm, ging Max niet in L10 naar binnen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:44 schreef caspervc het volgende:
Hoe kan Max nu nog een voordeel krijgen als Hamilton niet meer naar binnen hoeft?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de rest van de race volgens mij, dus Max kan voor joker spelen vandaag door later te wisselen en dan een voordeel te hebben
Harde band is onwaarschijnlijk snel op dit asfalt, komt door de temp denk ik?quote:
Ham is toch sneller op de harde banden? Dat gaat dus niet lukken dat opbouwen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:44 schreef Anton91 het volgende:
De rest (top 5) rijd allemaal op een hardere compound.. als verstappen nou even een mooie voorsprong opbouwt en dan een veilige pitstop maakt zonder plaatsen verliezen
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Harde band is onwaarschijnlijk snel op dit asfalt, komt door de temp denk ik?
ik hoop dat ze er samen af gaanquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoop dat max keihard gaat verdedigen tegen hamilton
Rai zit ruim 25 sec achter Max nu. Daar kan ie wel een pits voor maken hoor. Toch?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:46 schreef Nober het volgende:
Podium bekend;
1 Hamilton
2 Ricciardo
3 Räikkönen
jahoorquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Echt een dooddoener dat de hard verplicht is
Dit dus, aan het einde een versere set en dan kan hij 1+2 gaan aanvallen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max moet er voor zorgen dat hij Raikkonen voor blijft.
Hij verliest niet hoor. Alleen als ie achter Rai uitkomtquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jahoor
Zo zijn de regels sinds jaren
Nu max er nadeel van heeft is het een dooddoener
Had ie zn huiswerk maar beter moeten doen
Had die niet een klapband in de eerste lap?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:49 schreef Beach het volgende:
wat heeft Guti gedaan dat hij achteraan ligt
dat heb ik compleet gemist
ze moeten het maximaliseren, zodat ze precies voor de deur van Kimi weer naar buiten komenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:49 schreef Greys het volgende:
Nu naar binnen dan maar en Kimi voorblijven. Anders alleen maar tijd verliezen de komende rondes.
Gelukt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze moeten het maximaliseren, zodat ze precies voor de deur van Kimi weer naar buiten komen
Dat kon niet meer. Hij verloor te veel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:51 schreef Peterselieman het volgende:
Nu al binnen. Had een paar rondjes later verwacht
krijgen we wel vaker te zienquote:
Dan keek je toch echt niet goed.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor Olav opeens over rook, rook, rook. Ik goed naar de tv kijken, zie ik geen rook.
Ik denk dat die nog wel een keer stoppenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:52 schreef Justevo het volgende:
Ham en Ric gaan hem ook uitrijden, maar wel met 7 en 6 rondjes meer richting het einde..
Ja inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
De Duitsers twijfelen of Max op hard kan uitrijden. Maar dan redt de rest dat toch al helemaal niet?
Duitsersquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
De Duitsers twijfelen of Max op hard kan uitrijden. Maar dan redt de rest dat toch al helemaal niet?
Bottas rijd al 27 rondjes op mediumquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
Bottas doet al 28 op mediums.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:52 schreef Remzz het volgende:
Palmer is nog steeds niet binnen geweest heeft er nu ook 28 rondjes op zitten op hard, dus het moet kunnen.
Was er wel. Bij het aanremmen voor de pitstops was er sprake van blokkerende banden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor Olav opeens over rook, rook, rook. Ik goed naar de tv kijken, zie ik geen rook.
Bottas rijdt nu 27 ronden op mediumquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
een ouderwetse exploderende Pirelliquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze gaan niet meer pitten. Hopen op een bandenplot bij HAM dan.
Pitten betekent geen winst voor Ham dus lijkt me duidelijk inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze gaan niet meer pitten. Hopen op een bandenplot bij HAM dan.
Die moeten misschien nog stoppen. Max niet meer.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:53 schreef Greys het volgende:
Dat blijkt. Ik zat naar de auto van Ham te kijken.quote:
P2 is sowieso de max tenzij Ham compleet over de cliff gaat richting t einde.quote:
en max die ric inhaalt = overwinning voor maxquote:
Je was ff pissen?quote:
Gewoon aan het cruisen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:57 schreef Ener-G het volgende:
HAM doet een yolo op de bandjes, wordt nog spannend in die hitte. Zeker nu ie heel hard aan het trappen is. Hoeft nog niet eens lek te gaan, als ze op raken raak je ook grip kwijt.
Dit. Ik denk nl. dat Ham nog naar binnen moet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:57 schreef Justevo het volgende:
Ham wil een pit voor liggen qua tijd dus die gaat trappen.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:59 schreef Gezicht het volgende:
Hoeveel laps hebben HAM en RIC al op de harde band zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |