Neequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
kun je met de banden die max heeft, daarmee 46 rondjes rijden?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Nee en hij moet nog op een harde compound rijdenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Al zou het kunnen, het mag niet, hij moet nog naar hard.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Gelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot nu toe wel een leuke race trouwensDat mag ook gezegd worden
Maleisië is toch altijd wel leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt het proberenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Het kan misschien een driestopper worden voor Max, tenzij hij deze stint weet te rekkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Waarom zijn die trouwens verplicht?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee en hij moet nog op een harde compound rijden
Mag niet. Hij moet nog naar een andere compound.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Attitude het volgende:
Vaak wel, kan me niet veel saaie edities herinneren. 2004 was wat aan de matige kant.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maleisië is toch altijd wel leuk.
Max rijdt nu toch op hard?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Al zou het kunnen, het mag niet, hij moet nog naar hard.
Omdat regels.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zijn die trouwens verplicht?
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak wel, kan me niet veel saaie edities herinneren. 2004 was wat aan de matige kant.
Hij heeft het voordeel dat hij niet hoeft te battelen op deze set. Rustig naar de kopgroep rijden en wachten tot ze gaan pitten. En dan rustig lead blijven rijden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het kan misschien een driestopper worden voor Max, tenzij hij deze stint weet te rekken
altijd als max goed bezig is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee, hij rijdt hard op softsquote:
Jawel. Maar niet met deze snelhedenquote:
Weer op soft toch?quote:
Bedankt captain obvious,quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Gezicht het volgende:
Hier blijkt toch wel wederom dat de Mercedes gewoon superieur is aan vrijwel iedere auto op de grid.
Echt een verrassing. Hadden we niet verwachtquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Gezicht het volgende:
Hier blijkt toch wel wederom dat de Mercedes gewoon superieur is aan vrijwel iedere auto op de grid.
Ja, maar ze hebben toch drie (droog weer) compunds.quote:
Het was een stop tijdens een virtual safety car dus het kostte hem minder tijd dan een normale pit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Attitude het volgende:
ok, vroeg alleen maar af, want ik las rreacties hier en toen stond er dat max een slimme pitstop heeft gemaakt. maar als hij nog een keer moet en hamilton kien het zo uit dat hij maar 1 keer hoeft..
Rosberg is na Vettel, Alonso, Verstappen, Hamilton en Ricciardo ook misschien wel gewoon de beste coureur. Dus zit net achter de top.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:31 schreef Beach het volgende:
Mooi dat Rosberg wel nu kan laten zien dat hij een echte racer is. Hij is er al heel wat voorbij.
dank je.. ik snap hem.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Het was een stop tijdens een virtual safety car dus het kostte hem minder tijd dan een normale pit.
Daarom had ik ook 10 minuten extra uitgeslapenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie het nu.
Ik let niet op. Het is nog vroeg
Nee, hij eindigt op hard lijkt mequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Greys het volgende:
Dus hij gaat eindigen op mediums? Ik vind dit altijd zo verwarrend met dat hard en medium
Ric gaat zo al naar hard..
Net na de stop van Hamilton mag het wel genottelijk hard gaan regenen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:32 schreef Zorro het volgende:
Het zou nu wel fijn zijn als het de hele race droog blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |