SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Volgens media slechts één wijziging tov Standard, Ziyech erin voor Gudelj
Hopelijk wordt Schone niet overlopen, triest dat Riedegod nu opeens een reeks moet banken![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt Schone niet overlopen, triest dat Riedegod nu opeens een reeks moet banken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Schone kan het niet belopen, dat weten we nu al.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt Schone niet overlopen, triest dat Riedegod nu opeens een reeks moet bankenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zucht, weer Veltman op rechtsback en weer Tete op de bank. Wanneer gaat Bosz daar nou een keer wat aan doen?![]()
Want Tete speelt zo lekker als aanvallende back?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:17 schreef TheArt het volgende:
Zucht, weer Veltman op rechtsback en weer Tete op de bank. Wanneer gaat Bosz daar nou een keer wat aan doen?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
veltman wel dan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Want Tete speelt zo lekker als aanvallende back?
tete wel 10x verdedigend beter.![]()
Dat doet er toch niet toe. Je hebt nu op linksback al iemand staat die meer vertrouwd is met aanvallen dan met verdedigen. Dan hoeft er op rechtsback toch ook niemand bij die vooral aan aanvallen denkt. Een back moet in eerste instantie kunnen verdedigen. En aangezien Veltman net zo matig in het aanvallende component is als Tete, geven wat mij betreft de verdedigende kwaliteiten op die positie de doorslag en dan hoort Tete altijd in de basis te staan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Want Tete speelt zo lekker als aanvallende back?![]()
Mwoah, vind Veltman niet zo zwak als de meesten hier. Ben fan van Tete als verdediger, maar aan de bal wel erg pover..Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Had wel het idee dat het aanvallend steeds beter ging bij hem, van mij mag hij zeker de kans krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:26 schreef Bugno het volgende:
Mwoah, vind Veltman niet zo zwak als de meesten hier. Ben fan van Tete als verdediger, maar aan de bal wel erg pover..![]()
Dit lijkt mij toch zijn vaste 11 worden. Bosz kan bij mij iig niet meer stuk door eindelijk Gudelj en Dijks eruit te gooien.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Alleen Viergever en Veltman er nog uit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef Sir.Myph het volgende:
Dit lijkt mij toch zijn vaste 11 worden. Bosz kan bij mij iig niet meer stuk door eindelijk Gudelj en Dijks eruit te gooien.![]()
Riedewald, Bazoer & Tete moeten er wel alledrie in eigenlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen Viergever en Veltman er nog uit.Oh.![]()
Ik begrijp dan ook echt niet waarom hij Riedewald niet op de plek van Viergever zetquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen Viergever en Veltman er nog uit.![]()
dat lijkt mij ook de betere optie, de enige reden die ik kan bedenken is meer rugdekking voor Sinkgravenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook echt niet waarom hij Riedewald niet op de plek van Viergever zet![]()
Bazoer voor Klaassen? dat mag van mij ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald, Bazoer & Tete moeten er wel alledrie in eigenlijk.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Op termijn wel, als Klaassen verkocht is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef Sir.Myph het volgende:
[..]
Bazoer voor Klaassen? dat mag van mij ook wel.Oh.![]()
Viergever brengt ERVARING.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook echt niet waarom hij Riedewald niet op de plek van Viergever zet
Net als Schöne.Oh.![]()
Die is volgens Bosz een 6.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook echt niet waarom hij Riedewald niet op de plek van Viergever zet![]()
Gelukkig hebben we weer wat leuke spelertjes, maar dat bestuur van ajax en alles eromheen... nu dit weertwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 02-10-2016 om 11:50:43#Ajax anno 2016... #ajautr https://t.co/AQmG1I7Djt reageer retweet
![]()
Klaassen is wel heel taak bewust en knap (te) veel vuil werk op, Bazoer is daar weer wat minder in.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef Sir.Myph het volgende:
[..]
Bazoer voor Klaassen? dat mag van mij ook wel.
Klaassen op 6 en Bazoer rechtshalf kan naar mijn mening ook.![]()
Zou ik ook niet erg vinden, Klaassen lekker verkopen in de winter anders ben je straks Bazoer kwijt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef Sir.Myph het volgende:
[..]
Bazoer voor Klaassen? dat mag van mij ook wel.![]()
Wat een Rod Stewart.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:53 schreef skysherrif het volgende:
Gelukkig hebben we weer wat leuke spelertjes, maar dat bestuur van ajax en alles eromheen... nu dit weertwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 02-10-2016 om 11:50:43#Ajax anno 2016... #ajautr https://t.co/AQmG1I7Djt reageer retweet
Oh.![]()
Dat valt mee. Dat valt behoorlijk mee. Kan me nog herinneren dat klaassen zijn mannetje mooi liet lopen. Klaassen is taak bewust als zijn opdracht luieren op de 10 is ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen is wel heel taak bewust en knap (te) veel vuil werk op, Bazoer is daar weer wat minder in.
Klaassen op 6 en Bazoer rechtshalf kan naar mijn mening ook.![]()
Dit is ook wel een mogelijkheid ja, al haal je dan Klaassen zijn grootste kracht (diepgaan en scoren) wel weg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen is wel heel taak bewust en knap (te) veel vuil werk op, Bazoer is daar weer wat minder in.
Klaassen op 6 en Bazoer rechtshalf kan naar mijn mening ook.Oh.![]()
Hebben we nu een andere middenvelder voor. Klaassen moet vandaag eens laten zien wat ie kan op het middenveld.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is ook wel een mogelijkheid ja, al haal je dan Klaassen zijn grootste kracht (diepgaan en scoren) wel weg.![]()
Weer een weggestuurde speler terugkopen als opvolgerquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
In de winter Haps ophalen en Dijks terug sturen.![]()
Schone kan ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen Viergever en Veltman er nog uit.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Eens.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niks mis met Schone, zeker niet in combinatie met Ziyech.
Vond het sowieso raar dat hij eruit werd gehaald tegen Luik en niet Gudelj.![]()
Omdat Gudelj al de hele tijd uitgefloten werd als hij aan de bal was, en als hij er dan af wordt gehaald gebeurd dat al helemaal onder een striemend fluitconcert. Tenminste ik gok erop dat Bosz hierbij het menselijke aspect in ogenschouw nam.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Vond het sowieso raar dat hij eruit werd gehaald tegen Luik en niet Gudelj.Oh.![]()
Dat had juist goed geweest. Gudelj leeft in een eigen universum. Die slaat alleen maar arrogant geblaat uit in de media en denkt dat Bosz uiteindelijk wel weer bij hem uitkomt. Wie prikt die universele zeepbel van die jongen nou eens lek? Hij moet zich beseffen dat hij met zijn fysiek en mentale gepredik nergens recht op heeft.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Gudelj al de hele tijd uitgefloten werd als hij aan de bal was, en als hij er dan af wordt gehaald gebeurd dat al helemaal onder een striemend fluitconcert. Tenminste ik gok erop dat Bosz hierbij het menselijke aspect in ogenschouw nam.![]()
Ja maar wij kijken vanuit de supporterskant en baseren het op hoe hij zich in de media uit, maar kan best dat Bosz een andere indruk van hem heeft. En hij zal hem vast later nog eens nodig hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat had juist goed geweest. Gudelj leeft in een eigen universum. Die slaat alleen maar arrogant geblaat uit in de media en denkt dat Bosz uiteindelijk wel weer bij hem uitkomt. Wie prikt die universele zeepbel van die jongen nou eens lek? Hij moet zich beseffen dat hij met zijn fysiek en mentale gepredik nergens recht op heeft.Oh.![]()
Ook wat een speler uit in de media kan invloed hebben in de kleedkamer. Het is niet alsof een Sinkgraven niet een dag een voetbalwebsite bezoekt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wij kijken vanuit de supporterskant en baseren het op hoe hij zich in de media uit, maar kan best dat Bosz een andere indruk van hem heeft. En hij zal hem vast later nog eens nodig hebben.![]()
Ik maak me een beetje zorgen om het dynamische Utrecht-middenveld icm Schone. Hoop dat dat goed gaat..Fitter. Happier. More productive
Vast wel, maar ik snap Bosz zijn standpunt wel als hij Gudelj een beetje wilde beschermen. Want ook ik riep donderdag wel hij eruit moest omdat hij er niks van bakte.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook wat een speler uit in de media kan invloed hebben in de kleedkamer. Het is niet alsof een Sinkgraven niet een dag een voetbalwebsite bezoekt.
Kan ook zijn dat Schöne geen 90 minuten kon volmaken.Oh.![]()
Ze lezen uiteraard ook mee op FOK!, dus even wat vriendelijkere teksten over Gudelj aubquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook wat een speler uit in de media kan invloed hebben in de kleedkamer. Het is niet alsof een Sinkgraven niet een dag een voetbalwebsite bezoekt.![]()
De vader van Boerrigter las hier wel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze lezen uiteraard ook mee op FOK!, dus even wat vriendelijkere teksten over Gudelj aubOh.![]()
arme manquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vader van Boerrigter las hier wel mee.![]()
Ben wel benieuwd naar het gif van de f side vandaag. Zolang het meer is dan alleen een dronken gast die lalt in een megafoon.
Dit vuurwerk is wel broekje uit zeg. Hopelijk net zoveel vuurwerk op het veld.![]()
Wat een poppenkastvuurwerk zeg
Fitter. Happier. More productive
Ah, Nijhuis. Verheug me alweer op wat moordaanslagen die "lekker mannelijk" worden beoordeeld door de tukkerFitter. Happier. More productive
Zeker in snelle combinaties met weinig ruimte kunnen Schone, Ziyech en Bazoer geweldig combineren. Gudelj en Klaassen weten het dan niet meer als het tempo omhoog gaatquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Vond het sowieso raar dat hij eruit werd gehaald tegen Luik en niet Gudelj.![]()
Vind Bazoer nou niet bij uitstek een combinatiespeler eerlijk gezegd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zeker in snelle combinaties met weinig ruimte kunnen Schone, Ziyech en Bazoer geweldig combineren. Gudelj en Klaassen weten het dan niet meer als het tempo omhoog gaat![]()
Nee, maar kan qua techniek er wel in mee en snapt het ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind Bazoer nou niet bij uitstek een combinatiespeler eerlijk gezegd.![]()
Ik vind Ajax prima spelen. Wel een reeks slordigheden maar het middenveld wordt prima bereikt en Utrecht lijdt onder het drukzetten van Ajax en ook als Ajax inzakt zien ze de voetballende oplossing niet snel.![]()
Barazite
Met z'n hoofd. Die doucht vast en zeker in z'n onderbroekjeBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Beste kopbal, die was niet makkelijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Veltman staat achter con en kopt in de leegte, hoe de neuk kun je niet bedenken te gaan dekken.AFCA
En die corner had er ook niet hoeven zijn natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Onze verdediging met kan echt niet op de man dekken he. Viergever en daley staan ook vaak in de zone lucht te dekken.AFCA
Serieus?quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Ajax prima spelen. Wel een reeks slordigheden maar het middenveld wordt prima bereikt en Utrecht lijdt onder het drukzetten van Ajax en ook als Ajax inzakt zien ze de voetballende oplossing niet snel.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Kunnen ze elkaar daar na afloop weer lekker op aansprekenquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:06 schreef danos het volgende:
Man man man weer afgetroefd op scherpte, mag toch niet..![]()
Bosz moet eens verdedigend dekken ipv leuke voetballertjes opstellen in de verdedigingAFCA
Nou ja kampioen worden we toch niet, maar dat ze in Rotterdam nu die schaal gaan pakkenmogen we dat weer jaren gaan aanhoren. En dat allemaal omdat we zelf falen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gast het is oktoberquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nou ja kampioen worden we toch niet, maar dat ze in Rotterdam nu die schaal gaan pakkenmogen we dat weer jaren gaan aanhoren. En dat allemaal omdat we zelf falen.
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
![]()
Straks 8 punten achterstand al, en het is pas oktoberquote:gaat gewoon een dramatisch jaar worden zo. Beetje tegenstand en hop, Ajax is weer helemaal het spoor bijster.
Ja maar Boszquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:09 schreef Smoofie het volgende:
Sinkgraven wordt echt zo makkelijk weggezet.mag niet oordelen dit dat alles
Bosz is ook totaal de weg kwijt met Sinkgraven op lb. Hij moet weer eens stoer doen. Op JR na ziet iedereen dat dit niet kan.![]()
Feyenoord zeven punten los na acht wedstrijden, wie had dat gedachtquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
. Gemiddeld (bijna) een punt meer per wedstrijd dan Ajax en PSV.
![]()
Maar we spelen wel leuk voetbal.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Feyenoord zeven punten los na acht wedstrijden, wie had dat gedacht. Gemiddeld (bijna) een punt meer per wedstrijd dan Ajax en PSV.
De prijzen boeien ons niet, toch?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We creëren gelukkig wel legio kansen.
Klaassen wordt toch nooit gewisseld.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:20 schreef skysherrif het volgende:
ach sinkgraven, viergever
klaassen is je slechtste man op het veldOh.![]()
Dit is zo verschrikkelijk bar en barslecht, hier zijn geen woorden voor.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kan er ook gewoon geen kut vanquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:20 schreef skysherrif het volgende:
ach sinkgraven, viergever
klaassen is je slechtste man op het veld![]()
En dan moeten we nog uit naar ze, laatste overwinning daar was in 2008/09?quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat dit niet meer winnen. Het is elk jaar hetzelfde liedje tegen UtrechtSnelle Egel![]()
Moet je klaassen eens op twitter zoeken bij live tweets. Zie er nu 50 in 5 minuten allemaal consequent negatief. Heeft iig ook niet meer de draagkracht onder supporters dus.... wie weetquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen wordt toch nooit gewisseld.![]()
Dolberg is ook niet helemaal scherp maar dat neem ik hem niet zo kwalijk.
Aanvallend wil het niet echt lukken, er zijn ook steeds maar weinig Ajacieden mee lijkt het, nauwelijks bezetting voor het goal.![]()
En uit tegen ze missen we Ziyech en Traoré door die Afrika Cup onzin.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
En dan moeten we nog uit naar ze, laatste overwinning daar was in 2008/09?Oh.![]()
Ongelofelijk wat een kutwedstrijd. Het is dat ik in principe altijd tot het eind blijf, maar ik kan beter naar huis gaan en daar gaan stofzuigen. Dat is spannender.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Bazoer maar voor hem inbrengen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet je klaassen eens op twitter zoeken bij live tweets. Zie er nu 50 in 5 minuten allemaal consequent negatief. Heeft iig ook niet meer de draagkracht onder supporters dus.... wie weetOh.![]()
Alleen Viergever rent telkens als een gek naar vorenquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:25 schreef BobW het volgende:
Aanvallend wil het niet echt lukken, er zijn ook steeds maar weinig Ajacieden mee lijkt het, nauwelijks bezetting voor het goal.
Oh.![]()
Gelukkig hebben we dan Gudelj en El Ghazi als vervangers.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En uit tegen ze missen we Ziyech en Traoré door die Afrika Cup onzin.
Snelle Egel![]()
Viergever de nieuw MikeHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dan hoeven we dus niet te gaan kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan Gudelj en El Ghazi als vervangers.Oh.![]()
Dat moet je hem nageven, hij doet wel zijn best er wat van te makenquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Viergever rent telkens als een gek naar vorenmet bijna een mooie panna
![]()
![]()
Kan me een aantal jaar geleden nog herinneren met Babel, maar dat was in de bekerquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
En dan moeten we nog uit naar ze, laatste overwinning daar was in 2008/09?![]()
Ik heb liever dat hij gewoon zijn verdedigende werk doet. Voorin doet hij toch niks goed met een bal.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat moet je hem nageven, hij doet wel zijn best er wat van te makenmet bijna een mooie panna
Oh.![]()
Lekker Sanchez alles op laten lossen. Ik heb daar geen waardering voor. Hij kan toch niet voetballen voorin.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat moet je hem nageven, hij doet wel zijn best er wat van te makenmet bijna een mooie panna
wooblabalurg![]()
#BringBackTetequote:Op zondag 2 oktober 2016 13:29 schreef Baconbus het volgende:
Mooi hoe Veltman in het luchtledige kopt bij de tegengoal.
Die Veltman en Klaassen, dat zijn mij allemaal teveel De Boer voetballers.Oh.![]()
So true...quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:12 schreef hafcfan het volgende:
Bosz is ook totaal de weg kwijt met Sinkgraven op lb. Hij moet weer eens stoer doen. Op JR na ziet iedereen dat dit niet kan.![]()
Geef je nu toe dat Sink niet kan op lb?quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoeven we dus niet te gaan kijken.![]()
Zowel Klaassen als Veltman stellen erg teleur. Net zoals Younes, wederom. Je zal echt meer moeten brengen tegen dit Utrecht.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
#BringBackTete
Die Veltman en Klaassen, dat zijn mij allemaal teveel De Boer voetballers.wooblabalurg![]()
Het ligt wat mij betreft voor een groot deel, en dat is al gigantisch lang het geval, dat het allemaal veel te statisch is. Als we in balbezit zijn, staat voor de rest haast iedereen stil. Dat kan gewoon echt niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:25 schreef BobW het volgende:
Aanvallend wil het niet echt lukken, er zijn ook steeds maar weinig Ajacieden mee lijkt het, nauwelijks bezetting voor het goal.![]()
Klopt ja in de beker, maar competitie was idd in 2009 laatste overwinning. Niet te geloven.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan me een aantal jaar geleden nog herinneren met Babel, maar dat was in de bekerSnelle Egel![]()
Die moet je toch na zo'n bal direct naar de kant halen? Wat een dramaspeler...quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:29 schreef Baconbus het volgende:
Mooi hoe Veltman in het luchtledige kopt bij de tegengoal.![]()
Ja, als iemand een actie maakt reageren ze daar wel op. Maar bijna niemand maakt een beweging of loopactie om een opening te vinden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het ligt wat mij betreft voor een groot deel, en dat is al gigantisch lang het geval, dat het allemaal veel te statisch is. Als we in balbezit zijn, staat voor de rest haast iedereen stil. Dat kan gewoon echt niet.![]()
Die moet je toch na zo'n bal direct naar de kant halen? Wat een dramaspeler...quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:29 schreef Baconbus het volgende:
Mooi hoe Veltman in het luchtledige kopt bij de tegengoal.
Als ik dat doe op zondagochtend word ik verrot gescholden. En terecht.![]()
lucky ajaxquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Holy shit, zo slecht spelen en nog zoveel geluk. Dat kan ook echt alleen Ajax![]()
![]()
op zondag voetballenquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:33 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die moet je toch na zo'n bal direct naar de kant halen? Wat een dramaspeler...
Als ik dat doe op zondagochtend word ik verrot gescholden. En terecht.![]()
![]()
Veltman, Klaassen en Viergever mogen zich schamen vandaag.
En dan weten dat je Tete, Bazoer en Riedewald op de bank hebt.
wooblabalurg![]()
Hier zaten we op te wachtenquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Holy shit, zo slecht spelen en nog zoveel geluk. Dat kan ook echt alleen AjaxDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hier verbaas ik mij ook over inderdaad!quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:49 schreef Baconbus het volgende:
En dan weten dat je Tete, Bazoer en Riedewald op de bank hebt.![]()
Dat dus. Tering heyquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:49 schreef Baconbus het volgende:
En dan weten dat je Tete, Bazoer en Riedewald op de bank hebt.
Ziyech overigens redelijk onzichtbaar vandaag, had eigenlijk op een galavoorstelling gerekend...Fitter. Happier. More productive
Daar moeten we nog lang op wachten denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:01 schreef Duzzy het volgende:
Bazoer!!Mag klaassen dan eindelijk eruit?
wooblabalurg![]()
Blij dat we haller niet hebben gehaald, vrij beperkte spelerHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Precies dit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef coronatus het volgende:
Uit een penalty, maar je moet wat als er 2 bussen geparkeerd staan..
Utrecht speelt ook nog eens een smerig spelletje. Niet voor niets al 7 afzonderlijke gele kaarten![]()
Lekker manquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Eigen goal en een pingel, het zit weer mee.![]()
Ja best veel gele kaarten, maarjah ze spelen het beste spel tegen Ajaxquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Ooku het volgende:
[..]
Precies dit.
Utrecht speelt ook nog eens een smerig spelletje. Niet voor niets al 7 afzonderlijke gele kaarten![]()
![]()
Atletico Madrid styloquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Ooku het volgende:
[..]
Precies dit.
Deze man is redelijk mad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Eigen goal en een pingel, het zit weer mee.![]()
Heerlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:16 schreef Duzzy het volgende:
Zelden zo'n slechte 3-1 overwinning gezienVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
nee echt matigquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje om aan te gluren , ben aan het werkHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wel opvallend: ipv Sinkgraven naar Bazoer en dan naar Riedewald.
Schøne speelt nog steeds als een controleur, veelzeggend dat Gudelj niet als halfspeler komt?![]()
Laten we het hopen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Schøne speelt nog steeds als een controleur, veelzeggend dat Gudelj niet als halfspeler komt?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gudelj is klaar. Hoop ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Schøne speelt nog steeds als een controleur, veelzeggend dat Gudelj niet als halfspeler komt?Snelle Egel![]()
Knap van traoreHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Knap van Traoré dat ie 'm zó ver over schiet.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Mooi dat je de punten hebt, maar verder moeten we nooit meer zo'n wedstrijd krijgen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Juich nou niet te vroeg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Mooi dat je de punten hebt, maar verder moeten we nooit meer zo'n wedstrijd krijgen.Snelle Egel![]()
Ligt ook aan de tegenstander. Als je zo verdedigend speelt, ik noem het anti voetbal dan is het niet om aan te gluren nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Mooi dat je de punten hebt, maar verder moeten we nooit meer zo'n wedstrijd krijgen.![]()
Goeie poging van Ziyech. Bijna mis.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb niet kunnen kijken, maar ging/gaat niet zo best lees ik?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee joh, makkie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb niet kunnen kijken, maar ging/gaat niet zo best lees ik?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Wat ben jij zuur zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Mooi dat je de punten hebt, maar verder moeten we nooit meer zo'n wedstrijd krijgen.![]()
Heb echt het idee dat Traoré zich maar voor 40% inzet.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Heb m'n sluitspier weer flink kunnen trainen in ieder gevalquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sowieso. Overwinning tegen Utrecht is de laatste jaren alles behalve een zekerheidje dus dit is bonusquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volkomen terechte overwinning.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Ben wel benieuwd naar de mening van Sjaak Swart over de wedstrijd.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ADO-uit winnen we wel. Feyenoord-uit denk ik een gelijkspelletje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Perfecte reeks na interlandbreak
Straks komt er nog een zwaardere reeksOh.![]()
Ik vrees voor Celta-uit en thuis en AZ-uitquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO-uit winnen we wel. Feyenoord-uit denk ik een gelijkspelletje.![]()
Gewoon twee winstpartijenquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ADO-uit winnen we wel. Feyenoord-uit denk ik een gelijkspelletje.![]()
Ziyech liep mij wel te veel te pingelen op het middenveld in die laatste minutenTelkens balverlies
Oh.![]()
Celta-uit gewoon hopen op een puntje. AZ-uit wanneer is dat? Die kan nog wel lastig worden ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees voor Celta-uit en thuis en AZ-uitOh.![]()
Geen leuke wedstrijd, maar goed gevochten en goede drie punten.
Vergeet niet dat Utrecht voor topclubs gewoon een uitermate lastige en taaie tegenstander is. Kansencreëermachine PSV had slechts 10 schoten tegen Utrecht.![]()
*tegen Ajax.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen leuke wedstrijd, maar goed gevochten en goede drie punten.
Vergeet niet dat Utrecht voor topclubs gewoon een uitermate lastige en taaie tegenstander is. Kansencreëermachine PSV had slechts 10 schoten tegen Utrecht.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Anderzijds zagen we donderdag wat er gebeurt als je Feyenoord onder druk zet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Feyenoord Ajax onder druk zet krijgen we het heel erg lastig denk ik.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tot volgende interlandbreakquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Celta-uit gewoon hopen op een puntje. AZ-uit wanneer is dat? Die kan nog wel lastig worden ja.
ADO-uit
Celta-uit
Feyenoord-uit
Kozakken-uit
Exelsior-thuis
Celta-thuis
AZ-uit![]()
Behoorlijk pittige reeks.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot volgende interlandbreak
ADO-uit
Celta-uit
Feyenoord-uit
Kozakken-uit
Exelsior-thuis
Celta-thuis
AZ-uitDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Klopt, dus ik ben erg benieuwd naar die wedstrijd. Het is te hopen dat Traoré dan niet weer opgelegde kansen gaat missen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Anderzijds zagen we donderdag wat er gebeurt als je Feyenoord onder druk zet.Ach ik vind dit wel een lekker programma met die topwedstrijden, dan kunnen we zien hoever Ajax nu echt is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ADO-uit
Celta-uit
Feyenoord-uit
Kozakken-uit
Exelsior-thuis
Celta-thuis
AZ-uitOh.![]()
Begint wel een beetje hopeloos te worden ja. Leuke acties, maar lijkt vooral geforceerd voor zichzelf te spelen. Rendement 0.0.0quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dus ik ben erg benieuwd naar die wedstrijd. Het is te hopen dat Traoré dan niet weer opgelegde kansen gaat missen.
[..]
Ach ik vind dit wel een lekker programma met die topwedstrijden, dan kunnen we zien hoever Ajax nu echt is.
Younes vond ik vandaag wel sterk.Charlie: How's it going in there?
4 uitpotjes op een rij. Genotquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ADO-uit
Celta-uit
Feyenoord-uit
Kozakken-uit
Exelsior-thuis
Celta-thuis
AZ-uitCharlie: How's it going in there?
Ik wil niet janken ofzo maar waarom krijgen we zo vaak lastige potten als ADO en Feyenoord uit voor/na een Europese pot?quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ADO-uit
Celta-uit
Feyenoord-uit
Kozakken-uit
Exelsior-thuis
Celta-thuis
AZ-uit![]()
Feyenoord moet ook gewoon zelf EL spelen, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wil niet janken ofzo maar waarom krijgen we zo vaak lastige potten als ADO en Feyenoord uit voor/na een Europese pot?![]()
Traoré verdedigd opzich wel goed mee, maar als je dan voor jezelf speelt moet je wel dat soort kansen maken. Hij is gewoon te nonchalant in de afronding.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Begint wel een beetje hopeloos te worden ja. Leuke acties, maar lijkt vooral geforceerd voor zichzelf te spelen. Rendement 0.0.0
Younes vond ik vandaag wel sterk.Oh.![]()
Omdat in de eerste seizoenshelft bijna elke Eredivisiepot wel voor of na een Europese wedstrijd is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wil niet janken ofzo maar waarom krijgen we zo vaak lastige potten als ADO en Feyenoord uit voor/na een Europese pot?Oh.![]()
ADO uit is toch niet lastig meer? Wel een beetje gejank want Feyenoord moet tegen luhansk natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wil niet janken ofzo maar waarom krijgen we zo vaak lastige potten als ADO en Feyenoord uit voor/na een Europese pot?Charlie: How's it going in there?
En het dan vervolgens wel doen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wil niet janken ofzo maar waarom krijgen we zo vaak lastige potten als ADO en Feyenoord uit voor/na een Europese pot?![]()
![]()
Sanchez en schone waren wel lekker bezig imo.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jankenquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wil niet janken ofzo maar waarom krijgen we zo vaak lastige potten als ADO en Feyenoord uit voor/na een Europese pot?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Te wild. Hij had die bal gewoon kunnen aannemen en erin leggen. Mijn grootste ergernis is dat hij zijn man 1 a 2 keer voorbij gaat en dan altijd terugdraait voor een balletje breed of terug. Nooit eens een voorzet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré verdedigd opzich wel goed mee, maar als je dan voor jezelf speelt moet je wel dat soort kansen maken. Hij is gewoon te nonchalant in de afronding.Charlie: How's it going in there?
Dat vond ik ook wel wat irritant worden, al word hij ook nauwelijks aangespeeld rond de zestien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Te wild. Hij had die bal gewoon kunnen aannemen en erin leggen. Mijn grootste ergernis is dat hij zijn man 1 a 2 keer voorbij gaat en dan altijd terugdraait voor een balletje breed of terug. Nooit eens een voorzet.Oh.![]()
Voor maakt niet zo veel uit, en Feyenoord speelt zelf ook Europees.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel beter neem ik aan. Het is wel een goed ventje met kwaliteiten. Younes aan de ene kant en Traore aan de andere. Lekker voor die backsquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel wat irritant worden, al word hij ook nauwelijks aangespeeld rond de zestien.
Charlie: How's it going in there?
Heb vandaag ook genoten van Younes. Niet altijd de beste keuze maar , Jezus wat had die Troupee het lastigquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
Traore moet sowieso dodelijker worden maar ik kan zo genieten van die man.
Die kans had er wel echt in gemoeten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
Traore moet sowieso dodelijker worden maar ik kan zo genieten van die man.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat staat buiten kijf, denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die kans had er wel echt in gemoeten.
Hij had m ook aan kunnen nemen.
wooblabalurg![]()
Die kans van traore. Vind het verder wel een fantastische voetballer om naar te kijken, moet alleen wel echt zijn kansen afmaken. Vond Younes wel weer sterk spelen in de tweede helft.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ja ze hebben leuke acties, maar wat meer rendement zou fijn zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel beter neem ik aan. Het is wel een goed ventje met kwaliteiten. Younes aan de ene kant en Traore aan de andere. Lekker voor die backsOh.![]()
Traore oogt laconiek.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:59 schreef marp0 het volgende:
Die kans van traore. Vind het verder wel een fantastische voetballer om naar te kijken, moet alleen wel echt zijn kansen afmaken. Vond Younes wel weer sterk spelen in de tweede helft.
madquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Feyenoord speelt thuis tegen Zorya en Ajax uit tegen Celta, dat is toch net even wat kutterquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feyenoord moet ook gewoon zelf EL spelen, dus dat maakt niet uit
Al kan de KNVB daar niets aan doen![]()
Nou ja, wedstrijd begint om 19.00, 23.00 kan je al in vliegtuig zitten en ben je om 1 uur weer thuisquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord speelt thuis tegen Zorya en Ajax uit tegen Celta, dat is toch net even wat kutter
Al kan de KNVB daar niets aan doen![]()
Lekker negeren en Sinkgraven bashen. Dat is leuker.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat stipje van Klaassen
[ afbeelding ]![]()
Mooi dat je hier kan zien hoe nutteloos Klaassen bezig was en dat Traore niet diep kon staan omdat Veltman als een centrale verdediger speelt.quote:wooblabalurg![]()
Ja maar hij had 2 foute aannames!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker negeren en Sinkgraven bashen. Dat is leuker.
Veltman wordt ook voor een of andere reden weer heerlijk gebashed op AN.![]()
Wat vond jij dan van Veltman?quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja maar hij had 2 foute aannames!!!!!!!!!!!!
Veltman wordt ook voor een of andere reden weer heerlijk gebashed op AN.
Lekkere pot gespeeld of?wooblabalurg![]()
Ik mis inderdaad de 2 pijlen die Sinkgraven voorbij gaanquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker negeren en Sinkgraven bashen. Dat is leuker.![]()
![]()
Ja door hafcfan, de grootste opportunist van het forum.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker negeren en Sinkgraven bashen. Dat is leuker.Oh.![]()
Hoe hebben wij ooit punten kunnen laten liggen tegen dit G-elftal van Willem II
Ok Hansquote:
Succes met je faaldag verder.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Voor een of andere reden? Dat was zowat de slechtste van alle 22...quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja maar hij had 2 foute aannames!!!!!!!!!!!!
Veltman wordt ook voor een of andere reden weer heerlijk gebashed op AN.![]()
Omdat we toen met een boutmiddenveld speelde.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe hebben wij ooit punten kunnen laten liggen tegen dit G-elftal van Willem IIOh.![]()
Veltman viel me niet negatief op ofzo. In tegenstelling tot Sinkgraven, Viergever en Klaassen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Voor een of andere reden? Dat was zowat de slechtste van alle 22...Charlie: How's it going in there?
Ook al speel je met C-junioren moet je nog van Willem 2 winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat we toen met een boutmiddenveld speelde.Charlie: How's it going in there?
De 0-1 gemist?quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman viel me niet negatief op ofzo. In tegenstelling tot Sinkgraven, Viergever en Klaassen.wooblabalurg![]()
Gudeljbashquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook al speel je met C-junioren moet je nog van Willem 2 winnen.
wooblabalurg![]()
Was iig aanvallend nergens te bekennen. Gaf geen teken vandaag een meerwaarde te zijn tov tete.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman viel me niet negatief op ofzo. In tegenstelling tot Sinkgraven, Viergever en Klaassen.![]()
Klopt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook al speel je met C-junioren moet je nog van Willem 2 winnen.Oh.![]()
Faalgever kan echt niet meer. En Klaassen begint te lijken op een leuk werkertje maar niet meer dan dat. Speelt al wedstrijden aaneen slecht, tijd voor het bankie.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja dat is het hele eieren eten. Mensen zoeken naar redenen voor Tete. Nou dan is aanval iig een kut argument.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was iig aanvallend nergens te bekennen. Gaf geen teken vandaag een meerwaarde te zijn tov tete.Charlie: How's it going in there?
De Ligt en Bazoer voor Nick en Davy.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:19 schreef Abed het volgende:
Faalgever kan echt niet meer. En Klaassen begint te lijken op een leuk werkertje maar niet meer dan dat. Speelt al wedstrijden aaneen slecht, tijd voor het bankie.
wooblabalurg![]()
Tete is verdedigend beter dan Veltman en aanvallend brengen ze evenveel. Dan kan je dus beter Tete opstellen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat is het hele eieren eten. Mensen zoeken naar redenen voor Tete. Nou dan is aanval iig een kut argument.Oh.![]()
De ligt. Niqqa please.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De Ligt en Bazoer voor Nick en Davy.Charlie: How's it going in there?
Vind ik ook, zeker met al die technische kerels wat er nu lopen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:19 schreef Abed het volgende:
Faalgever kan echt niet meer. En Klaassen begint te lijken op een leuk werkertje maar niet meer dan dat. Speelt al wedstrijden aaneen slecht, tijd voor het bankie.
Traore, Younes, Dolberg, Ziyech, Schone en dan tja.. Klaassen.![]()
Tete zou aanvallend te weinig brengen, dus als Veltman een tegengoal laat gebeuren en aanvallend niks brengt is er weinig reden Kenny niet op te stellen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat is het hele eieren eten. Mensen zoeken naar redenen voor Tete. Nou dan is aanval iig een kut argument.
Maar t zal wel niet, en Kenny gaat niet verlengen dus Mino kan weer gaan shoppen.
wooblabalurg![]()
Veltman moet gewoon spelen vind ik. Doet het ook niet zo slecht als men zegt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tete is verdedigend beter dan Veltman en aanvallend brengen ze evenveel. Dan kan je dus beter Tete opstellen.Charlie: How's it going in there?
Is inderdaad misschien wel teveel van het goede, twee centrale verdedigers die betrouwbaar overkomen.quote:wooblabalurg![]()
Kijk de voorbereiding even terug en naar jong. Die man maakt dramatische fouten af en toe.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is inderdaad misschien wel teveel van het goede, twee centrale verdedigers die betrouwbaar overkomen.Charlie: How's it going in there?
Wie wil jij daar hebben? Veltje?quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kijk de voorbereiding even terug en naar jong. Die man maakt dramatische fouten af en toe.wooblabalurg![]()
Op papier leuk maar in het moderne voetbal speel je niet met 2 rechtspoten. Snap ik wel want is behoorlijk kut uitstappen.quote:Charlie: How's it going in there?
Ik vroeg wie jij daar wil?quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op papier leuk maar in het moderne voetbal speel je niet met 2 rechtspoten. Snap ik wel want is behoorlijk kut uitstappen.wooblabalurg![]()
In de huidige selectie het liefste Riedewald. Denk dat die uitstekend naast Sanchez kan.quote:Charlie: How's it going in there?
Liever dat dan Viergever.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In de huidige selectie het liefste Riedewald. Denk dat die uitstekend naast Sanchez kan.wooblabalurg![]()
Maarja jammer dat Viergever de hele winstreeks al in de basis staat. En je 3 punten bezorgde tegen Vitesse en in Athenequote:
Prima acties en enorm sterk. Zal de bal niet heel snel kwijtraken, ook als hij weer eens een baggerpass van Klaassen krijgt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:49 schreef Baconbus het volgende:
Traore moet sowieso dodelijker worden maar ik kan zo genieten van die man.
Dat afmaken mag alleen wel snel beter worden. Blijft nog spannend ook omdat hij weigert die opgelegde kans af te maken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ideale back up met ervaring.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maarja jammer dat Viergever de hele winstreeks al in de basis staat. En je 3 punten bezorgde tegen Vitesse en in Athenewooblabalurg![]()
Klopt, Davy had er ook 2 kunnen maken trouwens.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prima acties en enorm sterk. Zal de bal niet heel snel kwijtraken, ook als hij weer eens een baggerpass van Klaassen krijgt.
Dat afmaken mag alleen wel snel beter worden. Blijft nog spannend ook omdat hij weigert die opgelegde kans af te maken.wooblabalurg![]()
Die ene kans had hij moeten maken. Waar Dolberg hem goed verlengde dacht ikquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt, Davy had er ook 2 kunnen maken trouwens.Oh.![]()
Gebrek aan techniek.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene kans had hij moeten maken. Waar Dolberg hem goed verlengde dacht ik![]()
Een functionele techniek had hij altijd wel aardig. Maar hij kan duidelijk niet mee in het kortere tikken, lekker verkopen.quote:Oh.![]()
Hij had 1 bij begin 16 waar Dolberg m achterlangs gaf en 1 waar Davy in t 5 metergebied alleen de bal hoefde te sturen maar hij schampte m naast.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene kans had hij moeten maken. Waar Dolberg hem goed verlengde dacht ikwooblabalurg![]()
Met spelers als Schone, Traore, Dolberg en Ziyech valt zoiets wel snel op.quote:
Het is tik tik tik oh davy aan de bal en toen was ie wegwooblabalurg![]()
Is dat bij Donny beter? Dat is een beetje zijn verwachte opvolger, begrijp ik. Zie te weinig van Jong om erover te kunnen oordelen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een functionele techniek had hij altijd wel aardig. Maar hij kan duidelijk niet mee in het kortere tikken, lekker verkopen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgens mij wel. Al kan Bazoer er ook gewoon spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat bij Donny beter? Dat is een beetje zijn verwachte opvolger, begrijp ik. Zie te weinig van Jong om erover te kunnen oordelen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: