SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Volgens media slechts één wijziging tov Standard, Ziyech erin voor Gudelj
Hopelijk wordt Schone niet overlopen, triest dat Riedegod nu opeens een reeks moet banken![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt Schone niet overlopen, triest dat Riedegod nu opeens een reeks moet banken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Schone kan het niet belopen, dat weten we nu al.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt Schone niet overlopen, triest dat Riedegod nu opeens een reeks moet bankenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zucht, weer Veltman op rechtsback en weer Tete op de bank. Wanneer gaat Bosz daar nou een keer wat aan doen?![]()
Want Tete speelt zo lekker als aanvallende back?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:17 schreef TheArt het volgende:
Zucht, weer Veltman op rechtsback en weer Tete op de bank. Wanneer gaat Bosz daar nou een keer wat aan doen?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
veltman wel dan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Want Tete speelt zo lekker als aanvallende back?
tete wel 10x verdedigend beter.![]()
Dat doet er toch niet toe. Je hebt nu op linksback al iemand staat die meer vertrouwd is met aanvallen dan met verdedigen. Dan hoeft er op rechtsback toch ook niemand bij die vooral aan aanvallen denkt. Een back moet in eerste instantie kunnen verdedigen. En aangezien Veltman net zo matig in het aanvallende component is als Tete, geven wat mij betreft de verdedigende kwaliteiten op die positie de doorslag en dan hoort Tete altijd in de basis te staan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Want Tete speelt zo lekker als aanvallende back?![]()
Mwoah, vind Veltman niet zo zwak als de meesten hier. Ben fan van Tete als verdediger, maar aan de bal wel erg pover..Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Had wel het idee dat het aanvallend steeds beter ging bij hem, van mij mag hij zeker de kans krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:26 schreef Bugno het volgende:
Mwoah, vind Veltman niet zo zwak als de meesten hier. Ben fan van Tete als verdediger, maar aan de bal wel erg pover..![]()
Dit lijkt mij toch zijn vaste 11 worden. Bosz kan bij mij iig niet meer stuk door eindelijk Gudelj en Dijks eruit te gooien.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Alleen Viergever en Veltman er nog uit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef Sir.Myph het volgende:
Dit lijkt mij toch zijn vaste 11 worden. Bosz kan bij mij iig niet meer stuk door eindelijk Gudelj en Dijks eruit te gooien.![]()
Riedewald, Bazoer & Tete moeten er wel alledrie in eigenlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen Viergever en Veltman er nog uit.Oh.![]()
Ik begrijp dan ook echt niet waarom hij Riedewald niet op de plek van Viergever zetquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen Viergever en Veltman er nog uit.![]()
dat lijkt mij ook de betere optie, de enige reden die ik kan bedenken is meer rugdekking voor Sinkgravenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook echt niet waarom hij Riedewald niet op de plek van Viergever zet![]()
Bazoer voor Klaassen? dat mag van mij ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald, Bazoer & Tete moeten er wel alledrie in eigenlijk.Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Op termijn wel, als Klaassen verkocht is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef Sir.Myph het volgende:
[..]
Bazoer voor Klaassen? dat mag van mij ook wel.Oh.![]()
Viergever brengt ERVARING.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook echt niet waarom hij Riedewald niet op de plek van Viergever zet
Net als Schöne.Oh.![]()
Die is volgens Bosz een 6.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook echt niet waarom hij Riedewald niet op de plek van Viergever zet![]()
Gelukkig hebben we weer wat leuke spelertjes, maar dat bestuur van ajax en alles eromheen... nu dit weertwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 02-10-2016 om 11:50:43#Ajax anno 2016... #ajautr https://t.co/AQmG1I7Djt reageer retweet
![]()
Klaassen is wel heel taak bewust en knap (te) veel vuil werk op, Bazoer is daar weer wat minder in.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef Sir.Myph het volgende:
[..]
Bazoer voor Klaassen? dat mag van mij ook wel.
Klaassen op 6 en Bazoer rechtshalf kan naar mijn mening ook.![]()
Zou ik ook niet erg vinden, Klaassen lekker verkopen in de winter anders ben je straks Bazoer kwijt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef Sir.Myph het volgende:
[..]
Bazoer voor Klaassen? dat mag van mij ook wel.![]()
Wat een Rod Stewart.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:53 schreef skysherrif het volgende:
Gelukkig hebben we weer wat leuke spelertjes, maar dat bestuur van ajax en alles eromheen... nu dit weertwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 02-10-2016 om 11:50:43#Ajax anno 2016... #ajautr https://t.co/AQmG1I7Djt reageer retweet
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: