dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
Komt 'waarheen, waarvoor' dit jaar in de lijst?
Er zijn verrassingen die ik met liefde aan mij voorbij laat gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat verwacht ik niet, maar ik laat me graag verrassen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat verwacht ik niet, maar ik laat me graag verrassen.
Ik moet bij dat nummer eerder aan verassingen denkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn verrassingen die ik met liefde aan mij voorbij laat gaan.
Ik twijfelde serieus of ik die grap moest maken....na 10 maanden schat ik dit topic weer te hoog inquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Ik moet bij dat nummer eerder aan verassingen denken
Ik krijg nu al zin in de paar dagen tussen Kerst en Oud en Nieuw!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Ik laat me voorlopig nog niet graag verassen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
quote:Top 10 van de Evergreen Top 1000 editie 2016
1. Het Dorp – Wim Sonneveld
2. Hotel California – Eagles
3. Du – Peter Maffay
4. God Only Knows – Beach Boys
5. Voor Haar – Frans Halsema
6. Bridge Over Troubled Water – Simon & Garfunkel
7. Avond – Boudewijn de Groot
8. Imagine – John Lennon
9. A Whiter Shade of Pale – Procol Harum
10. Nights in White Satin – Moody Blues
Mee eens! Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:41 schreef Chiappucci het volgende:
Het wordt wel een keer tijd dat deze dames in de lijst komen. Een van mijn favoriete nummers van rond de eeuwwisseling.
Mijn stem krijgen ze in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:41 schreef Chiappucci het volgende:
Het wordt wel een keer tijd dat deze dames in de lijst komen. Een van mijn favoriete nummers van rond de eeuwwisseling.
Wat een verschrikkelijke bagger hebben die dames toch gemaakt. Met als dieptepunt hun verkrachting van Under the Bridgequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:41 schreef Chiappucci het volgende:
zie, daar moet ik heen. Dan maar ook daar maar Hotel California verdragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:42 schreef Evertjan het volgende:
binnenkort bij Radio 5 de Evergreen Top 1000 Begint op 7 november
[..]
Dat kan de beste overkomen. Pure Shores is fantastisch en ook Never Ever en Black Coffee zijn best leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke bagger hebben die dames toch gemaakt. Met als dieptepunt hun verkrachting van Under the Bridge
Voordeel van Hotel California in de top 2000 is dat - ie op een tijdstip komt dat je toch al behoorlijk aangeschoten bent. Dan maakt het niet zo veel meer uit...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zie, daar moet ik heen. Dan maar ook daar maar Hotel California verdragen
Wat een saaie nummers allemaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
die zender heette tot voor kort dan ook Radio 5 Nostalgiaquote:
Ik merk dat het een beetje een kabbelend liedje is voor mijn gevoel. Niet echt slecht, maar gewoon niet bijzonder. Dat hebben de Eagles te vaak, het klopt muzikaal allemaal wel, maar het is zo braaf..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Voordeel van Hotel California in de top 2000 is dat - ie op een tijdstip komt dat je toch al behoorlijk aangeschoten bent. Dan maakt het niet zo veel meer uit...
Daarom staat het ook zo hoog. Het is het gemiddelde van de gemiddelde smaak.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk dat het een beetje een kabbelend liedje is voor mijn gevoel. Niet echt slecht, maar gewoon niet bijzonder. Dat hebben de Eagles te vaak, het klopt muzikaal allemaal wel, maar het is zo braaf..
Dat is bij heel veel in de Evergreen top 1000, overigens. Ik word daar toch minder vrolijk van dan bijvoorbeeld Doedezemaar.
Ik ga luisteren. Dit jaar ben ik erbij met de top 2000. Vorig jaar zat ik in Duitsland tijdens de kerstdagen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:42 schreef Evertjan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |