wie immer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:58 schreef zoem het volgende:
Ik zie RIC nog wel een supersnelle lap doen op het allerlaatste moment.
Britney ook nog wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:58 schreef zoem het volgende:
Ik zie RIC nog wel een supersnelle lap doen op het allerlaatste moment.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:58 schreef Greys het volgende:
En dat ie dan morgen als tweede start en als een onvolgbare streep uit startblokken vliegt en Ham voorbij raast en dan zijn middelvinger opsteekt in het voorbijgaan naar de hijkannietgoedstarten-roepers.
Een mens mag dromen.
Rosberg zijn schuldquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:00 schreef Beach het volgende:
als max niet p1 haalt faalt ie gigantisch
Fixed;)quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:00 schreef Beach het volgende:
als Rosberg niet p1 haalt faalt ie gigantisch
Vond je Olav weer scherp en accuraat net?quote:
Datquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:02 schreef Zorro het volgende:
Rosberg 2e, mooi. Kunnen ze elkaar er weer af rijden morgen
Zijn 2e sector was niet goedquote:
Als die start maar weer een keer goed gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:02 schreef De-Hamster het volgende:
Nette startplek, ben benieuwd wat de race brengt.
Vreemd dat de Ferrari's in de kwalificatie het aflegt.
31,2 niet goed. Dat reed Hamilton ook in zijn pole lapquote:
Klapquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Greys het volgende:
Nou dan bij die allesgoedmakende start morgen Max gewoon even voorbij de Mercjes. Ik voel het. De start van morgen gaat de voorgaande drie starts in een klap doen vergeten.
Als Britney En Ham elkaar nou weer even slopen zoals in Barcalonaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef buzz1291 het volgende:
en dan kun je Rosberg er in de eerste bocht zo afrossen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:58 schreef Greys het volgende:
En dat ie dan morgen als tweede start en als een onvolgbare streep uit startblokken vliegt en Ham voorbij raast en dan zijn middelvinger opsteekt in het voorbijgaan naar de hijkannietgoedstarten-roepers.
Een mens mag dromen.
Idd, Max maakte een fout in s3 blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
31,2 niet goed. Dat reed Hamilton ook in zijn pole lap
Voor het eerst sinds Spanje weer de mediumsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als Britney En Ham elkaar nou weer even slopen zoals in Barcalona
Dat was mss een wat ongelukkige woordkeuze ja. Maar komt goed, beloofd.quote:
Ik bedoel... in zijn laatste rondje verbeterde hij zijn tijd ten opzichte van zijn tijd die al stond. 2e en derde sector niet. Daar heeft Rosberg dus zijn voordeel gehaald op Max.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
31,2 niet goed. Dat reed Hamilton ook in zijn pole lap
de voortekenen zijn erquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds Spanje weer de mediums
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou het normaal echt nooit zeggen maar de Mercedesen mogen niet kapot! Gewoon beide in de top 4 samen met RBR graag.
Dat zei ik al toen bekend werd dat hij ging rijden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Palmer kan zich definitief gaan oriënteren op een nieuwe job voor 2017
Wakker worden en meteen racenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:11 schreef Fopje het volgende:
Ook gewoon om 9 uur in de ochtend. Heerlijke tijd
hij en DC zijn briljant samen. Als DC hem niet overhaalt te gaan presenteren met hem ga ik heel verdrietig zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:11 schreef Fopje het volgende:
lekker ontbijten en thee drinken en kijken. 8 uur hier. Daarna nog lekker sporten!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:11 schreef Fopje het volgende:
Had je dat gister niet ff kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:17 schreef Gezicht het volgende:
Tot morgen, en niet vergeten de wekker te zetten he.
Zelfs ik was op tijd wakker, en ik heb echt elke minuut slaap eruit geperstquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had je dat gister niet ff kunnen zeggen?
Net teruggekeken. Max P3 mooi hoor
Ik dus niet. En ik had niet eens gedronken gisterenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd wakker, en ik heb echt elke minuut slaap eruit geperst![]()
Ga vanavond gewoon eens op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik was op tijd wakker, en ik heb echt elke minuut slaap eruit geperst![]()
en Ocon bij Mercedesquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:27 schreef Pino112 het volgende:
Kvyat rijdt bij Red Bull volgens Ziggo.
Ik kan nu alvast beloven dat dat absoluut niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga vanavond gewoon eens op tijd naar bed.
Ik lag er toch op tijd in; zo rond half 3.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga vanavond gewoon eens op tijd naar bed.
1:00 hier XD, maar niet sober helaas...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik lag er toch op tijd in; zo rond half 3.
Ik wel, maar moe, want gewerkt tot 23:00 de hele week en de hele week tussen 3 en 5 naar bed gegaan zo een beetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
1:00 hier XD, maar niet sober helaas...
Ik lag rond 2 uur in bed en ik ben op tijd wakker gewordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik lag er toch op tijd in; zo rond half 3.
Iets met keuzes makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nu alvast beloven dat dat absoluut niet gaat lukken
Iets met een groot Leids feest.
Drie uur in bed, verre van nuchter, netjes op tijd voor de TV.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik lag rond 2 uur in bed en ik ben op tijd wakker geworden
Vanavond pokeren, dus dat zal wel weer een latertje wordenquote:
Enkel echte Leidenaren snappen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Iets met keuzes makenJe hoeft niet tot de allerlaatste minuut op een feestje te blijven.
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan avond diensten, aankomende tijd gelukkig alleen maar dag of nachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wel, maar moe, want gewerkt tot 23:00 de hele week en de hele week tussen 3 en 5 naar bed gegaan zo een beetje.
Jep, 2 ploegen tegenwoordig, dus elk weekend vrijquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan avond diensten, aankomende tijd gelukkig alleen maar dag of nacht
Vanavond wel vrij?
Vanuit de kroeg door naar de shoarmanees om een vette bek te halen en dan thuis met een paar man afzakken bij de race. Gouden tijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat waren tenminste starttijden.
Japan 7u volgende weekquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Race start om 9 uur toch? Zo vroeg is dat niet.
Kan me nog eind jaren '90, begin jaren '00 herinneren: seizoensstart Melbourne, gewoon om 4 uur 's nachts. Dat waren tenminste starttijden.
's avonds een vent 's ochtends een ventquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
9 uurIk wil nog gewoon kunnen zuipen vanavond
's avonds een vent 's ochtends een ventquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:00 schreef Beach het volgende:
[..]
's avonds een vent 's ochtends een vent
Die kon ik verwachtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:00 schreef Sked het volgende:
[..]
's avonds een vent 's ochtends een vent
als ik veel zuip ben ik juist vroeg wakker de ochtend erna!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
's avonds een vent, 's ochtends absent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
[..]
Die kon ik verwachten
Ik slaap na de race wel wat bij dan
Dat is me toch echt te vroeg. Kijken of ik hem op kan nemen en later die ochtend/middag terug kan kijken, maar dan wel alle media vermijdenquote:
ik dm je de uitslag zodat je ook van fok weg moet blijvenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is me toch echt te vroeg. Kijken of ik hem op kan nemen en later die ochtend/middag terug kan kijken, maar dan wel alle media vermijden
Vanzelfsprekend; jij bent geen vent!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik veel zuip ben ik juist vroeg wakker de ochtend erna!
Beachmongoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:18 schreef Beach het volgende:
[..]
ik dm je de uitslag zodat je ook van fok weg moet blijven
Fixedquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:00 schreef Sked het volgende:
[..]
's avonds een vent 's ochtends een vent met koppijn
Dat zijn tenminste nog schappelijke tijden voor als je net uit de kroeg komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Race start om 9 uur toch? Zo vroeg is dat niet.
Kan me nog eind jaren '90, begin jaren '00 herinneren: seizoensstart Melbourne, gewoon om 4 uur 's nachts. Dat waren tenminste starttijden.
Van mij mag het altijd in de ochtend zijn, heb je de hele dag nog dat je andere dingen kan doen.quote:
Nog liever 's avonds als je dat als excuus wil hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Van mij mag het altijd in de ochtend zijn, heb je de hele dag nog dat je andere dingen kan doen.
Daar heb ik geen last van hoor. Ik zat net met de Q nog bijna half te juichen omdat Rosberg zn laatste bocht een beetje verklootte en op het puntje van mn stoel om te kijken of het genoeg was om Max van P2 te drukken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:24 schreef Bluurgh het volgende:
en met de jaren gaat de "jeugdige spanning" er ook vanaf om het maar zo te noemen
amateur! Gewoon vol juichen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van hoor. Ik zat net met de Q nog bijna half te juichen omdat Rosberg zn laatste bocht een beetje verklootte en op het puntje van mn stoel om te kijken of het genoeg was om Max van P2 te drukken.
En voor morgen ook spannend natuurlijk op P3
Dan bedoel ik ook meer dat opbouwende gevoel tot de race, al is dat soms met Max toch weer wat meer, maar zoals vroeger zal dat denk ik nooit meer wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van hoor. Ik zat net met de Q nog bijna half te juichen omdat Rosberg zn laatste bocht een beetje verklootte en op het puntje van mn stoel om te kijken of het genoeg was om Max van P2 te drukken.
En voor morgen ook spannend natuurlijk op P3
Mag niet, want Manor heeft dit jaar al drie coureurs ingezet. Ze mogen dus nog maar eentje wisselenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:36 schreef MakkieR het volgende:
Als Mercedes hun constructeurs titel hebben binnen gehaald, dan mogen ze van mij wel de rest van het seizoen Ocon en Wehrlein wisselen met Hamilton en Rosberg, dat zou een stunt zijn
Ik ben echt bijna nooit zenuwachtig maar tijdens de opwarm ronde zit de spanning er altijd wel goed in hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dan bedoel ik ook meer dat opbouwende gevoel tot de race, al is dat soms met Max toch weer wat meer, maar zoals vroeger zal dat denk ik nooit meer worden
Vast wel, maar hij sjeest morgen meteen langs Hamilton en Britneyquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
Kan ik ergens geld in zetten op weer een bagger start van Max?
Alleen jammer dat die een dusdanige superieure auto hebben dat ze er zo weer voorbij zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij sjeest morgen meteen langs Hamilton en Britney
Valt wel mee toch? Hamilton achter "that guy" in Australie dit jaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die een dusdanige superieure auto hebben dat ze er zo weer voorbij zijn.
Anders krijgt Manor gridstraf en kunnen ze hun poleposition wel vergetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag niet, want Manor heeft dit jaar al drie coureurs ingezet. Ze mogen dus nog maar eentje wisselen
Incidenteel kan hij ze nog wel eens achter zich houden, maar dat is wat anders dan vanaf de start.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hamilton achter "that guy" in Australie dit jaarEn Rosberg achter Verstappen in Engeland.
Kimi heeft ook veel ervaring achter Verstappen
Of Rosberg achter Verstappen in Canadaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hamilton achter "that guy" in Australie dit jaarEn Rosberg achter Verstappen in Engeland.
Kimi heeft ook veel ervaring achter Verstappen
Mooi man ! Veel plezier daaroquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:03 schreef DutchTrain het volgende:
Mooie dag vandaag op het circuit. Niet al te warm gelukkig en morgen is er nog altijd een kans op een beetje regen.
Eerst de GP2 race gezien. Die viel een beetje dood rond de pitstops, maar door de verschillende strategieën kwam de race in de laatste vijf ronden tot leven. Gasly kon door zijn slecht start en vroege stop niets. Giovinazzi had geduld en timede zijn aanval perfect; Sirotkin kon niets meer terug doen. Daar achter leuk gevechten, waarbij duidelijk was dat inhalen voor de hairpin vaak niet voordelig is.
De race was in ieder geval vermakelijk genoeg om het F1 Fanforum te missen, dat tegelijkertijd geprogrammeerd was.
Daarna FP3, waar er aardig wat rondjes gereden en gedraaid werden. Nog niet gelezen wat er met Verstappen was; na zijn eerste run heeft hij lang binnen gestaan? Vrijwel iedereen volgde hetzelfde programma met een long run op mediums en een kwalificatie run op soft. Met daartussen proefstarts uit de pitboxen om wat rubber neer te leggen en vanaf het einde van de pitstraat.
Tussende F1 onderdelen traden de TCR tourwagens op. Een soort goedkope klasse van het FIA WTCC, met rijders als Colciago en Morbidelli. Voor Nicky Pastorelli begon de race niet zo goed; een lekkage zorgde voor uitval na 500m en voor wat vochtigheid op het rechte stuk dat opgeruimd moest worden. Na een safetycar start begonnen de heetgebakerde coureurs aan een soort destruction derby. Het valt nog mee dat er maar twee uitvallers waren, want het ging er hard aan toe; met drie naast elkaar door de hairpin, elkaar er opzettelijk afduwen en je voorligger gebruiken als remblok.... het kon allemaal.
De kwalificatie hebben jullie gezien. Mooie ronde van Max, maar het Britse publiek was toch meer op de hand van Hamilton. Het Australische publiek bleef stil. Veel Nederlanders hier, maar zeker net zoveel Zweden, Duitsers, Denen en Finnen. Leuk gemengd gezelschap, maar de tribunes zitten lang niet vol. Hopelijk houden ze vol om deze race zo dicht achter de race in Singapore te organiseren, want de faciliteiten en de organisatie zijn zeer goed op orde.
En je dan ook nog zo op laten naaien dat je spint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Of Rosberg achter Verstappen in Canada
Oh ja, jullie vieren dat jullie als tweede de Spanjaarden hebben verdreven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nu alvast beloven dat dat absoluut niet gaat lukken
Iets met een groot Leids feest.
Max deed het daar heel puik door de binnenkant te pakken en op het allerlaatste moment pas in de ankers te gaan. Rosberg moest 20 tot 30 meter later remmen om Max in te kunnen halen en kon daardoor de bocht nooit en te nimmer meer halenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:12 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En je dan ook nog zo op laten naaien dat je spint.
Die reactie van Max naderhand was ook mooi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max deed het daar heel puik door de binnenkant te pakken en op het allerlaatste moment pas in de ankers te gaan. Rosberg moest 20 tot 30 meter later remmen om Max in te kunnen halen en kon daardoor de bocht nooit en te nimmer meer halen
Long runs deden niet onder voor de mercs dus wie weet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Incidenteel kan hij ze nog wel eens achter zich houden, maar dat is wat anders dan vanaf de start.
Onafhankelijksdagquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:19 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Oh ja, jullie vieren dat jullie als tweede de Spanjaarden hebben verdreven.
ja mooi gezegd maar hoe zijn de ladyboys daar??quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:03 schreef DutchTrain het volgende:
Mooie dag vandaag op het circuit. Niet al te warm gelukkig en morgen is er nog altijd een kans op een beetje regen.
Eerst de GP2 race gezien. Die viel een beetje dood rond de pitstops, maar door de verschillende strategieën kwam de race in de laatste vijf ronden tot leven. Gasly kon door zijn slecht start en vroege stop niets. Giovinazzi had geduld en timede zijn aanval perfect; Sirotkin kon niets meer terug doen. Daar achter leuk gevechten, waarbij duidelijk was dat inhalen voor de hairpin vaak niet voordelig is.
De race was in ieder geval vermakelijk genoeg om het F1 Fanforum te missen, dat tegelijkertijd geprogrammeerd was.
Daarna FP3, waar er aardig wat rondjes gereden en gedraaid werden. Nog niet gelezen wat er met Verstappen was; na zijn eerste run heeft hij lang binnen gestaan? Vrijwel iedereen volgde hetzelfde programma met een long run op mediums en een kwalificatie run op soft. Met daartussen proefstarts uit de pitboxen om wat rubber neer te leggen en vanaf het einde van de pitstraat.
Tussende F1 onderdelen traden de TCR tourwagens op. Een soort goedkope klasse van het FIA WTCC, met rijders als Colciago en Morbidelli. Voor Nicky Pastorelli begon de race niet zo goed; een lekkage zorgde voor uitval na 500m en voor wat vochtigheid op het rechte stuk dat opgeruimd moest worden. Na een safetycar start begonnen de heetgebakerde coureurs aan een soort destruction derby. Het valt nog mee dat er maar twee uitvallers waren, want het ging er hard aan toe; met drie naast elkaar door de hairpin, elkaar er opzettelijk afduwen en je voorligger gebruiken als remblok.... het kon allemaal.
De kwalificatie hebben jullie gezien. Mooie ronde van Max, maar het Britse publiek was toch meer op de hand van Hamilton. Het Australische publiek bleef stil. Veel Nederlanders hier, maar zeker net zoveel Zweden, Duitsers, Denen en Finnen. Leuk gemengd gezelschap, maar de tribunes zitten lang niet vol. Hopelijk houden ze vol om deze race zo dicht achter de race in Singapore te organiseren, want de faciliteiten en de organisatie zijn zeer goed op orde.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja mooi gezegd maar hoe zijn de ladyboys daar??
1 land naar boven... volgens mij ben je in de warquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik vind dat zijn team hem vaak kut wegstuurt in quali. Hij zit vaak in verkeer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:51 schreef aesop het volgende:
[..]
Long runs deden niet onder voor de mercs dus wie weet?
Overigens had Max het idee dat ie p2 had kunnen halen als hij in zijn 2e run in de outlap niet achter Rosberg was komen te zitten. Daardoor moest ie even van het gas, met als gevolg dat zijn banden niet optimaal waren in zijn 2e snelle ronde. Niet voor het eerst dat hem dat overkomt, een verbeterpuntje zullen we maar zeggen. Overigens bizar dat dat zo nauw luistert.
Dat is een ander land, waar zeker de helft van het publiek de rest van zijn vakantie doorbrengt. Ik ga er vanuit dat al die Aziatische Vettelfans wel echte vrouwen zijn...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:44 schreef BeamofLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was dit keer bijna niet op te plannen: er was net voor de tweede run van iedereen en soort filevorming op het laatste rechte stuk om de hairpin zo gunstig mogelijk aan te snijden en om genoeg vrij lucht te hebben. Hamilton reed daar als eerste onnodig langzaam (er reed niemand voor hem) waardoor daar achter iedereen nog langzamer moest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:51 schreef aesop het volgende:
Overigens had Max het idee dat ie p2 had kunnen halen als hij in zijn 2e run in de outlap niet achter Rosberg was komen te zitten. Daardoor moest ie even van het gas, met als gevolg dat zijn banden niet optimaal waren in zijn 2e snelle ronde. Niet voor het eerst dat hem dat overkomt, een verbeterpuntje zullen we maar zeggen. Overigens bizar dat dat zo nauw luistert.
SPOILER: 7MB gifOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2016 07:42:41 ]
SPOILER: HennootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 07:49 schreef Twieki het volgende:
Zin in.thanksSPOILER: HennootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op zondag 2 oktober 2016 07:41 schreef CrashO het volgende:
Lewis die er nog meer douchebag als normaal uitzietDie spoiler voorkomt niet dat ie geladen wordtSPOILER: 7MB gifOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Eitje met spek, biertje erbij, is die kater zo weer wegquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
De kater komt later zeggen ze. Nou, na de race pas hoop ik.
Ik zal heel verbaasd zijn als het kan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Eitje met spek, biertje erbij, is die kater zo weer weg![]()
Iemand enig idee of je via een ps3 ook acestreams kan kijken?
da's teveel werk nu. Zo dekbed (en man) naar de bank verplaatsen en thee zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Eitje met spek, biertje erbij, is die kater zo weer weg![]()
Iemand enig idee of je via een ps3 ook acestreams kan kijken?
Daarom moet je ook zorgen dat dit nog gewoon je zaterdagavond isquote:
Dat lukt me alleen bij races die voor 7:00 eindigenquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zorgen dat dit nog gewoon je zaterdagavond is![]()
Na de wedstrijd maar even slapen
Of gewoon gaan slapen op zaterdagavond, vervolgens zondagochtend wakker worden en de race kijken. Al dat gemekker over hoe vroeg het wel niet is en hoe moeilijk het allemaal is is alleen gerechtvaardigd voor kinderen van een jaar of vijf ofzo, niet voor volwassenen. Kom op zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zorgen dat dit nog gewoon je zaterdagavond is![]()
Na de wedstrijd maar even slapen
Was de bedoeling.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stommeling, nu is dit topic ontvolgt.
Dit ja, ik sta 7 dagen per week om 6.30 op en houd zo mijn ritme prima in stand. Nergens last van dus.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon gaan slapen op zaterdagavond, vervolgens zondagochtend wakker worden en de race kijken. Al dat gemekker over hoe vroeg het wel niet is en hoe moeilijk het allemaal is is alleen gerechtvaardigd voor kinderen van een jaar of vijf ofzo, niet voor volwassenen. Kom op zeg.
Ferry Somodji ofzo, een of andere soapacteur omdat de bekende Nederlanders op warenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stommeling, nu is dit topic ontvolgt.
Hm. Ik dacht dat die er heel anders uitzag.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ferry Somodji ofzo, een of andere soapacteur omdat de bekende Nederlanders op waren
Nooit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kamphues begint misschien ooit te wennen,
Dan maar die verschrikkelijke voorbeschouwing van ziggo.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal heel verbaasd zijn als het kan.
Of je moet Android kunnen runnen.
Inderdaad, doe het gewoon zonder extra gasten. Doornbos en Coronel onderling zijn ook dik prima.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik dacht dat die er heel anders uitzag.
Stom format trouwens. Doornbos wordt steeds beter in dat studiowerk, Kamphues begint misschien ooit te wennen, Coronel is een toffe om erbij te hebben, Lammers al helemaal, maar die gasten die ze af en toe uitnodigen...
quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:34 schreef THEFXR het volgende:
zijn er mensen die de race op sky kijken ipv op ziggo?
En zonder die spelletjes graag.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, doe het gewoon zonder extra gasten. Doornbos en Coronel onderling zijn ook dik prima.
Sowieso, ik snap niet dat je vrijwillig voor Olav zou kiezen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:34 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:35 schreef Nober het volgende:
Al iets bekend over de brain management per team voor deze GP?
Gaan we weer dat gezeur beginnen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Sowieso, ik snap niet dat je vrijwillig voor Olav zou kiezen.
Normaal wel, maar dan kijk ik het op de pc. Lig nu op de bank ziggo te kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:34 schreef THEFXR het volgende:
Domste Olav-fout van dit jaar tot nu toe.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:35 schreef Nober het volgende:
Al iets bekend over de brain management per team voor deze GP?
Simulator vind ik wel leuk eigenlijk. Die kart kampioenschappen gaat nergens over als ze niet gewoon het hele rondje laat zien.quote:
Ik nog niet. Mijn stream loopt achter denk ik.quote:
Hier niet, gewoon lekker op TV kijken zonder gedoe met streams enzo, laat de Britten maar naar Sky kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:34 schreef THEFXR het volgende:
mercedes auto's die elkaar rakenquote:
Britney en Ham eraf in bocht 1. Max die pole pakt en dat de hele race kan blijvenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik nog niet. Mijn stream loopt achter denk ik.
[..]
Dan was elk raceweekend op zijn best een kleine tegenvaller.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:38 schreef THEFXR het volgende:
die STR's liggen nu ver achter, kan je nagaan als Max daarin nog reed
quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeker ook een hoge luchtvochtigheid, waardoor je zowat stikt
Of Max maakte die auto gewoon een x beter.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan was elk raceweekend op zijn best een kleine tegenvaller.
Niks mis met die auto. Met die motor daarentegen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Of Max maakte die auto gewoon een x beter.
Iemand post net een plaatje en de kans is nog 50% ook hahahquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:33 schreef King_Merc het volgende:
[..]
50% , het regent wel of het regent niet XD
idd, blijft het hele jaar een 2015quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niks mis met die auto. Met die motor daarentegen.
heb net tomatensoep opquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
Ik zit er klaar voor met ontbijt op schoot.
Ik lig nog in bed. toch maar eens opstaanquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
ik ook, maar dan met avondeten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
[..]
Met die buien daar wordt het dan een SC racequote:Op zondag 2 oktober 2016 08:52 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil bui op het circuit tijdens de race
Dat willen we niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met die buien daar wordt het dan een SC race
Op full wets en inters rijden. SC start zijn er dit jaar niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met die buien daar wordt het dan een SC race
Bah ik moet niet aan die troep denken zo vroegquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:55 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
halve liter knock off rb ( veel te vroeg voor een zondag om op te staan), zak chips, nootjes. bier is het nog te vroeg voor. I'm ready.
Die troep is gemaakt om zo vroeg te drinken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Bah ik moet niet aan die troep denken zo vroeg
quote:
ik ging er van uit dat jij dat zou doen.quote:
Gooit bier en nootjes naar hem toequote:Op zondag 2 oktober 2016 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ging er van uit dat jij dat zou doen.
Elke raceweekend moet de vraag een keer gesteld worden, dat is traditie.quote:
Half uur voor t einde is t ideaalstquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:52 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil bui op het circuit tijdens de race
Of jij bent Tom in vermomming hier op Fokquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Elke raceweekend moet de vraag een keer gesteld worden, dat is traditie.
Direct na de stop van Hamilton en dat Max dan nog niet gestopt isquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:58 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk gaat het direct na de start regenen.
Goed verhaalquote:Op zondag 2 oktober 2016 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ [url=uHQDfT5TF3X8t5oCsVp05nOu9Z2IfA]afbeelding[/url] ]
Hopelijk valt jouw tv uit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 08:58 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk gaat het direct na de start regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |