wie immer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:58 schreef zoem het volgende:
Ik zie RIC nog wel een supersnelle lap doen op het allerlaatste moment.
Britney ook nog wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:58 schreef zoem het volgende:
Ik zie RIC nog wel een supersnelle lap doen op het allerlaatste moment.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:58 schreef Greys het volgende:
En dat ie dan morgen als tweede start en als een onvolgbare streep uit startblokken vliegt en Ham voorbij raast en dan zijn middelvinger opsteekt in het voorbijgaan naar de hijkannietgoedstarten-roepers.
Een mens mag dromen.
Rosberg zijn schuldquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:00 schreef Beach het volgende:
als max niet p1 haalt faalt ie gigantisch
Fixed;)quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:00 schreef Beach het volgende:
als Rosberg niet p1 haalt faalt ie gigantisch
Vond je Olav weer scherp en accuraat net?quote:
Datquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:02 schreef Zorro het volgende:
Rosberg 2e, mooi. Kunnen ze elkaar er weer af rijden morgen
Zijn 2e sector was niet goedquote:
Als die start maar weer een keer goed gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:02 schreef De-Hamster het volgende:
Nette startplek, ben benieuwd wat de race brengt.
Vreemd dat de Ferrari's in de kwalificatie het aflegt.
31,2 niet goed. Dat reed Hamilton ook in zijn pole lapquote:
Klapquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Greys het volgende:
Nou dan bij die allesgoedmakende start morgen Max gewoon even voorbij de Mercjes. Ik voel het. De start van morgen gaat de voorgaande drie starts in een klap doen vergeten.
Als Britney En Ham elkaar nou weer even slopen zoals in Barcalonaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef buzz1291 het volgende:
en dan kun je Rosberg er in de eerste bocht zo afrossen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:58 schreef Greys het volgende:
En dat ie dan morgen als tweede start en als een onvolgbare streep uit startblokken vliegt en Ham voorbij raast en dan zijn middelvinger opsteekt in het voorbijgaan naar de hijkannietgoedstarten-roepers.
Een mens mag dromen.
Idd, Max maakte een fout in s3 blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
31,2 niet goed. Dat reed Hamilton ook in zijn pole lap
Voor het eerst sinds Spanje weer de mediumsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als Britney En Ham elkaar nou weer even slopen zoals in Barcalona
Dat was mss een wat ongelukkige woordkeuze ja. Maar komt goed, beloofd.quote:
Ik bedoel... in zijn laatste rondje verbeterde hij zijn tijd ten opzichte van zijn tijd die al stond. 2e en derde sector niet. Daar heeft Rosberg dus zijn voordeel gehaald op Max.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
31,2 niet goed. Dat reed Hamilton ook in zijn pole lap
de voortekenen zijn erquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds Spanje weer de mediums
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik zou het normaal echt nooit zeggen maar de Mercedesen mogen niet kapot! Gewoon beide in de top 4 samen met RBR graag.
Dat zei ik al toen bekend werd dat hij ging rijden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Palmer kan zich definitief gaan oriënteren op een nieuwe job voor 2017
Wakker worden en meteen racenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:11 schreef Fopje het volgende:
Ook gewoon om 9 uur in de ochtend. Heerlijke tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |