Is lingerie wel een leuk kado voor een vrouw. Of heeft ze dan weer moeite ermee dat hij haar als sexobject ziet !?quote:
Wilde eens naar je fimpje (zie je onderschrift) "why you should never talk to the police" kijken, is er helaas niet meer.quote:
Als je zo een gevoel oproept met een lingeriesetje heb je wel grotere issues met elkaar dan een shitty giftgevoel denk ik. Maar goed, in mijn huis hebben we zulke issues gelukkig niet zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Is lingerie wel een leuk kado voor een vrouw. Of heeft ze dan weer moeite ermee dat hij haar als sexobject ziet !?
Neen, zo makkelijk is het niet, vrees ik. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar wat de vrouwen zelf schrijven.
Überhaupt dingen die ze mooi vindt. Omdat je dan bevestigt aan haar dat je oplet en haar begrijpt. Ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 07:45 schreef LittleLady het volgende:
Ring, kettinkje met lief hangertje, oorbelletjes, lingerie ( niet te hoerig) die eene paar schoenen die ze zo mooi vond.
Vroeger was dit toch ook not done qua etiquette, vanwege de stinksuggestie dacht ik?quote:Gewaagd cadeau is altijd parfum, zeep en dergelijke, is het soms net of mensen zeggen je stinkt, is dus net hoe je het brengt en/of het haar favo parfum is.
Nou een goede bbq set zou ik anders wel waarderen. Huishoudelijke apparatuur alleen de leuke dingen. Geen stofzuiger, wel een vrijstaande mixer of zo een Magimix. Bonnen vind ik ook niet zo, want er hangt zo een opzichtig prijskaarje aan. Gereedschap kan leuk zijn, maar wees wel realistisch of het in haar straatje past. Als jij voornamelijk de klusser bent, dan zal ze die boor niet zo warm verwelkomen als een setje goede tangen die ze bij het sieraden maken goed kan gebruiken.quote:Wat vooral niet te doen: BBQ set, huishoudelijke apparatuur, bonnen, gereedschap, cactus of dieren.
once you go blackquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:55 schreef LeesFoknl het volgende:
Mijn vrouw houdt alleen van zwart! Verschrikkelijk, alles liefst zwart!
Is het ook een knap vrouwtje? Of gewoon zo'n lelijke bitch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:02 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, het is moeilijk wat voor mijn vrouw iets te vinden. Ze heeft alles wat ze wil, ook is ze rijk!
Ze heeft nameljk mij!
![]()
Je partner een beetje goed kennen omschrijven als wetenschap vind ik best treurig. Zeker als je na tig jaar samenzijn kennelijk nog niet door hebt wat de ander nou echt leuk zou vinden..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:55 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar als ik dat zo lees van vooral Scary Mary maar ook van de anderen, is het een wetenschap op zich. Je zou bijna bang worden om nog iets kado te geven, zoveel kan er fout gaan. En weet je wat ik nog veel akeliger vind? Dat is als ik zelf een kado krijg, van haar. Want als ik het niet leuk vind, en zij merkt het, vind ik dat erg voor haar. Dat meen ik echt. Met mijn laatste verjaardag heb ik gezegd, kook maar een speciaal lekker etentje voor me voor die dag.
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:12 schreef bonke het volgende:
Ik ga al tijden op een bepaalde tijd ff een bakkie doen bij een vriendin van mij. Op een gegeven moment dacht ik van "ik neem eens een bossie bloemen mee "
Dus ik bel aan, zij doet open, ziet de bloemen en zegt "nu moet ik zeker met me benen wijd ? "
Ik zeg "hoezo, heb je geen vaas dan ? "
Oh, en als je in de buurt van Amersfoort woont; ik zag gisteren dat de Chocoladebar die vorige maand geopend is ook een High Chocolate heeft, zag er erg goed uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:02 schreef Panthera1984 het volgende:
High tea, of high wine? Volgens mij is beppen met vriendinnen en lekkere hapjes met drank in 99% van de gevallen iets dat vrouwen leuk vinden.
Als een vrouw daar moeite mee heeft dan is het automatisch ook niet meer dan een seksobject.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Is lingerie wel een leuk kado voor een vrouw. Of heeft ze dan weer moeite ermee dat hij haar als sexobject ziet !?
Origineel wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en als je in de buurt van Amersfoort woont; ik zag gisteren dat de Chocoladebar die vorige maand geopend is ook een High Chocolate heeft, zag er erg goed uit
Dat hangt volledig van je meid af. Maar op het moment dat ze begint te zeuren dat je haar als een seksobject ziet dan moet je het wel echt heel bont hebben gemaakt, en anders zit er echt iets niet lekker in je relatie. Wellicht dat ze zich al langere tijd ondergewaardeerd voelde?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen, zo makkelijk is het niet, vrees ik. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar wat de vrouwen zelf schrijven.
Ik las 'Met haar laatste verjaardag heb ik gezegd, kook maar een lekker speciaal etentje voor me die dag.'quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:55 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar als ik dat zo lees van vooral Scary Mary maar ook van de anderen, is het een wetenschap op zich. Je zou bijna bang worden om nog iets kado te geven, zoveel kan er fout gaan. En weet je wat ik nog veel akeliger vind? Dat is als ik zelf een kado krijg, van haar. Want als ik het niet leuk vind, en zij merkt het, vind ik dat erg voor haar. Dat meen ik echt. Met mijn laatste verjaardag heb ik gezegd, kook maar een speciaal lekker etentje voor me voor die dag.
Precies. Ik had voor mijn vriendin een pakje tampons gekocht en vervolgens in der kont gestopt. De ochtend erna hebben we samen alle prut eruit moeten halen. Maar kan begrijpen dat Bertha uit Barneveld liever een boekenlegger als kado wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:03 schreef SemperFii het volgende:
Ik vind zulke topics altijd een beetje gek. Jij bent toch de enige die je partner kent en voor een persoonlijk cadeau kan zorgen? Een orgineel cadeau ga je hier namelijk niet horen.![]()
Godverdommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Na die ellenlange verhandeling met wensen en eisen en vooral ook wat allemaal niet goed is, kennen we je wel goed genoeg, denk ik. Ik zou je niks gevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je partner een beetje goed kennen omschrijven als wetenschap vind ik best treurig. Zeker als je na tig jaar samenzijn kennelijk nog niet door hebt wat de ander nou echt leuk zou vinden..
Erg knap zelfs. Helaas niet mijn type!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is het ook een knap vrouwtje? Of gewoon zo'n lelijke bitch.
Behalve een sneer dan, ik zal nog eens tips en wat nuance geven dat het allemaal niet zo zwart/wit hoeft te zijnquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Na die ellenlange verhandeling met wensen en eisen en vooral ook wat allemaal niet goed is, kennen we je wel goed genoeg, denk ik. Ik zou je niks geven![]()
Scary_Mary, waar zouden we zijn zonder jouw genuanceerde posts.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Behalve een sneer dan, ik zal nog eens tips en wat nuance geven dat het allemaal niet zo zwart/wit hoeft te zijn
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Dat doet me denken aan mijn oudste broer. Die kreeg vroeger bij een pas geopende schoenenwinkel een orchidee mee bij het kopen van een paar veters. Mijn moeder was helemaal ontroerd toen hij dat als kado aan haar gaf, zij dacht dat ie het speciaal voor haar gekocht had. 'Och schatttt toch!!!!'
Sigmund Freud wist dat ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:30 schreef Hallojo het volgende:
Goed topic. Ik ben een oppervlakkige botte klootzak en heb ook geen idee wat vrouwen nou eigenlijk willen.
Subsidie? Een soeppan kan ze krijgen!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Subsidie? Een soeppan kan ze krijgen!
Voor een mooie creuset braadpan wil ik dan ook wel een dagje in de keuken gaan zitten hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Subsidie? Een soeppan kan ze krijgen!
Aan de ketting voor een Creuset!quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:52 schreef probeer het volgende:
Voor een mooie creuset braadpan wil ik dan ook wel een dagje in de keuken gaan zitten hoor.
Mijn eega wil wel altijd keukendingen, maar wij doen niet aan ''verjaardagskadootjes''quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Voor een mooie creuset braadpan wil ik dan ook wel een dagje in de keuken gaan zitten hoor.
Ik ook niet. Helaas valt dat nooit zo goed bij de mensen naar wiens verjaardagsfeestjes ik ga.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn eega wil wel altijd keukendingen, maar wij doen niet aan ''verjaardagskadootjes''
Neeeeeee ik bedoel voor elkaar...quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Helaas valt dat nooit zo goed bij de mensen naar wiens verjaardagsfeestjes ik ga.
Ik snapte 'mquote:
owquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik snapte 'm![]()
Lijkt me geweldig, een partner waarvoor ik geen verjaardagscadeau hoef te kopen. Ware liefde
(Ter verduidelijking ... ik koop nooit cadeautjes, maar voor de mensen die ik erg graag mag maak ik meestal zelf iets. Van een koksmes tot een zwembroek. Altijd erg geslaagd, maar ik ben er vaak zo lang mee bezig dat hun verjaardag dan al voorbij is.)quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow![]()
neh... allemaal onzin . ontbijtje op bed kan nog wel voorkomen maar dat kan normaal ook
Doe ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:01 schreef probeer het volgende:
[..]
(Ter verduidelijking ... ik koop nooit cadeautjes, maar voor de mensen die ik erg graag mag maak ik meestal zelf iets. Altijd erg geslaagd, maar ik ben er vaak zo lang mee bezig dat hun verjaardag dan al voorbij is.)
Fotoboek was het laatste kado wat ik mijn moeder kon gevenquote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef sebaz het volgende:
Ik heb ooit voor Valentijnsdag een boel digitale foto's uit laten printen en die in een mooi fotoboek geplakt.
Het gebaar maakte meer indruk dan iets uit de winkel.
Jaaa .. portretten van de jarige doen het ook erg goed. Maarja, daar ben ik dan toch wel een groot deel van de dag mee bezig (zo'n goede schilder ben ik nog niet, en die dingen moeten natuurlijk wel aardig lijken op de betreffende persoon).quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe ik ookschilderjtjes enzo... wordt érg gewaardeerd altijd, tenminste dat hoop ik
![]()
Neh... welwant alles krijgt altijd een mooi plekkie...
en soms koop ik ook wel eens iets, ik kan niet alles zelf maken![]()
Mijn zus komt morgen langs en ik heb een ''zomaar'' kadootje voor haar liggen...
Een sjaal, ik wist dat ze zoiets zocht... en een fotoboekje met allemaal jeugdfoto's ik had allemaal
scans gemaakt enzo... dus zo'n ding van het Kruidvat, kost niet veel, alleen was wél veel werk...
Gaat ze janken zal je zien weet ik nu al![]()
kan ik me op verheugen
Bleh, zo cliché.. zou je mij niet bijzonder blij mee maken.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:03 schreef sebaz het volgende:
Ik heb ooit voor Valentijnsdag een boel digitale foto's uit laten printen en die in een mooi fotoboek geplakt.
Het gebaar maakte meer indruk dan iets uit de winkel.
De PS4 is zwart. Komt ook een nieuwe versie van uit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:55 schreef LeesFoknl het volgende:
![]()
Ho, niks mis met cactus en dierenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 07:45 schreef LittleLady het volgende:
Wat vooral niet te doen: BBQ set, huishoudelijke apparatuur, bonnen, gereedschap, cactus of dieren.
GMTA blijkt wel weer.quote:
Meestal zit er bij de cactus een onderliggende betekenis als het ware een steek onder water door. Dieren moet men zelf voor kiezen en niet krijgen. Wat ook opvallend is in heel veel gevallen, als je van je partner een hondje krijgt binnen 6 a 10 maand ga je uit elkaar.quote:
Dat van die cactus wist ik niet eensquote:Op zondag 2 oktober 2016 19:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Meestal zit er bij de cactus een onderliggende betekenis als het ware een steek onder water door. Dieren moet men zelf voor kiezen en niet krijgen. Wat ook opvallend is in heel veel gevallen, als je van je partner een hondje krijgt binnen 6 a 10 maand ga je uit elkaar.
Mensen kopen zelf wel een dier als ze die willen, je geeft ineens iemand de verantwoording voor een dier als je ze cadeau geeft en daar zitten de meesten helemaal niet op te wachten.
Tja ik zou niet blij worden als men nu ineens met een pup of kitten kwam, misschien dat er ooit weer een hond komt maar dat hoeft niet nu, ben te vaak weg en heb mijn caviastalletje al.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:02 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dat van die cactus wist ik niet eens
Dat met die hond is ook wel heel grappig inderdaad... ik ken een gezin die letterlijk uit elkaar is gegroeid toen die man thuiskwam met een hond.. (waren nog wel andere issues maar dat was toen de druppel had ik begrepen)
Alleen zelf had ik het niet zo erg gevonden als iemand mij ineens een dier of cactus zou geven(zelf een aantal malen spontaan een diertje gekregen dus
)
prima cadeaus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 07:45 schreef LittleLady het volgende:
Wat vooral niet te doen: BBQ set, huishoudelijke apparatuur, bonnen, gereedschap, cactus.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:31 schreef -Phineas- het volgende:
Iets zelfgemaakt of iets kleins is altijd zo leuk!
kleine dingen met veel waarde/ of met zorg gekozen passend bij die persoon(voorbeeld: deze schelp deed me zo denken aan jou!
)
Omdat het niet waar is! Trap er niet in!!1onequote:Op zondag 2 oktober 2016 20:02 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dat van die cactus wist ik niet eens
Nee, niets ervan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Meestal zit er bij de cactus een onderliggende betekenis als het ware een steek onder water door. Dieren moet men zelf voor kiezen en niet krijgen. Wat ook opvallend is in heel veel gevallen, als je van je partner een hondje krijgt binnen 6 a 10 maand ga je uit elkaar.
Mensen kopen zelf wel een dier als ze die willen, je geeft ineens iemand de verantwoording voor een dier als je ze cadeau geeft en daar zitten de meesten helemaal niet op te wachten.
Is dat de onderkant of de bovenkant?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:46 schreef Stratotanker het volgende:
KIJK NOU WAT EEN LIEFFIE!!!![]()
[ afbeelding ]
Bovenkant. Is een kleintje, 6cm diameter 4cm hoog.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat de onderkant of de bovenkant?
Deze schelp, mossel? Jaja ....quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:31 schreef -Phineas- het volgende:
Iets zelfgemaakt of iets kleins is altijd zo leuk!
kleine dingen met veel waarde/ of met zorg gekozen passend bij die persoon(voorbeeld: deze schelp deed me zo denken aan jou!
)
Ben gek op lingerie, en leuke woordgrap, dat orgie-neel. zeker mocht je vrouw Neeltje heten hehe.quote:Op zondag 2 oktober 2016 22:15 schreef Vimbavimba het volgende:
Iets met lingerie. Best wel orgieneel (woordgrap)
Je zou bijna denken dat een cadeau geven persoonlijk is en van de persoon afhangt aan wie je het geeft. De universele standaard vrouw is wel een makkelijk concept, maar geloof niet dat ze bestaat.quote:
Ik dacht dat ik de enige was!!quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:46 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Omdat het niet waar is! Trap er niet in!!1one
[..]
Nee, niets ervan.Opbokken met het demoniseren van onschuldige, weerloze en koddige cactusjes.
Dat verklaart meteen waarom het in dit topic zo rustig is.
BNW is een stukje verder.
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door -Phineas- op 03-10-2016 07:34:33 ]
Als eerste als je deze cactus aan iemand geeft heeft dat een heel ander doel dan van dat mooie bloemetje genieten. Ten tweede, zou er dan ook een pak ananas sap bij geven.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:46 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
[..]
Nee, niets ervan.Opbokken met het demoniseren van onschuldige, weerloze en koddige cactusjes.
![]()
[ afbeelding ]
Er is niet zoiets als 'de vrouwen'. We zijn geen homogene entiteit ofzo.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2016 07:28 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was!!
Ja he!? Word je toch blij van, zo kjoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stekelig typje, veel (lievequote:Op maandag 3 oktober 2016 08:36 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Als eerste als je deze cactus aan iemand geeft heeft dat een heel ander doel dan van dat mooie bloemetje genieten. Ten tweede, zou er dan ook een pak ananas sap bij geven.) cactusjes gehad in je leven?
![]()
Toch, ik ken er zelfs 2 !!quote:Op maandag 3 oktober 2016 03:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat een cadeau geven persoonlijk is en van de persoon afhangt aan wie je het geeft. De universele standaard vrouw is wel een makkelijk concept, maar geloof niet dat ze bestaat.
OMG, want that cactusquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:46 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hahaha nee maar ken die cactus welquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:16 schreef Stratotanker het volgende:
Stekelig typje, veel (lieve) cactusjes gehad in je leven?
Dus die baksteen door je ruit kon je wel waarderen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Sotchi2014 het volgende:
Voor mij: géén sieraden, weekendjes weg/ uit eten, lingerie, wellness, of dat soort ongein.
Wat ik wél leuk vindt, iets wat met een inside joke te maken heeft. Laat zien dat je attent bent en er over na is gedacht, en echt iets persoonlijks. Onder mijn tofste kado's horen een baksteen, rol wc-papier en mini-cactussen.
Nog nooit zo'n grote ster gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:32 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Dus die baksteen door je ruit kon je wel waarderen?
Geen dieren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 07:45 schreef LittleLady het volgende:
Ring, kettinkje met lief hangertje, oorbelletjes, lingerie ( niet te hoerig) die eene paar schoenen die ze zo mooi vond.
Gewaagd cadeau is altijd parfum, zeep en dergelijke, is het soms net of mensen zeggen je stinkt, is dus net hoe je het brengt en/of het haar favo parfum is.
Wat vooral niet te doen: BBQ set, huishoudelijke apparatuur, bonnen, gereedschap, cactus of dieren.
Neem haar mee naar de dierentuinquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:00 schreef LeesFoknl het volgende:
Hallo mensen,
nav een leuk topic over gave en orginele cadeaus voor mannen nu eenzelfde topic met tips over cadeaus voor vrouwen, met alle do´s en vooral ook do - not´s wat betreft een cadeau voor vrouwen.
Niet dat ik weer ooit mijn vriendinnetje aan het huilen maak zoals ooit toen ik haar met Kerst een kruimelstofzuiger kado gaf. Later vertelde ze me dat ze zo gehoopt had op een ringetje.
Dus mannen en vooral vrouwen, wat is een gaaf cadeau, gevoelig en lief, en wat moet je vooral NIET doen!
of ...
Ze mist die blacka dolloquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:55 schreef LeesFoknl het volgende:
![]()
Hoe zou dat toch komenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik kreeg een keer een knuffel die ik in de winkel met toenmalig vriendlief had gezien. Ik vond m heel leuk, super rolijk beestje en ik stond er echt bij te kwijlen. Alleen bleek hij kapot te zijn, dus kocht ik hem niet. Toen heeft hij m later gehaald en zelf gerepareerd en kreeg ik hem van m. Toen smolt ik even.
Don't: en ja dit heb ik zelf eens gekregen: een eetbare onderbroek als vakantiesouvenir.
Een pornofilm voor vrouwen voor mijn verjaardag.
Geen idee hoe de heren erop kwamen dat ik dat leuk zou vinden.
Ahw, ze ontdooit al wat.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:08 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha nee maar ken die cactus wel
TROUW MET MIJ!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Sotchi2014 het volgende:
Voor mij: géén sieraden, weekendjes weg/ uit eten, lingerie, wellness, of dat soort ongein.
Wat ik wél leuk vindt, iets wat met een inside joke te maken heeft. Laat zien dat je attent bent en er over na is gedacht, en echt iets persoonlijks. Onder mijn tofste kado's horen een baksteen, rol wc-papier en mini-cactussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2016 13:49:08 ]
Heb die cactussen zelf ook wel gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:38 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ahw, ze ontdooit al wat.Cooompany ATTENTION!!! Lets defrost this mthrfckr!
![]()
Ik ben benieuwd, waar had je ze vandaan? Dit geslacht wordt namelijk niet verkocht in een tuincentrum. Dat is ook onder andere de reden waarom ik er zoveel heb. Slecht vindbaar en je moet weten waar je naar zoekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Heb die cactussen zelf ook wel gehad
Juist wel dieren hier!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 07:45 schreef LittleLady het volgende:
Gewaagd cadeau is altijd parfum, zeep en dergelijke, is het soms net of mensen zeggen je stinkt, is dus net hoe je het brengt en/of het haar favo parfum is.
Ieuw... Hou al niet van poppen, maar deze zijn wel heel erg.quote:
Maar wel origineel, toch? Je kan er zelfs een persoonlijke touch aan geven door een kit te kopen en hem zelf te schilderen, dan is hij een beetje van jullie alletwee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ieuw... Hou al niet van poppen, maar deze zijn wel heel erg.
Niet alles wat origineel is is ook leuk. Hij zou dus mooi zelf mogen gaan schilderen en dat ding op zijn kantoor houden. Liefste buiten zicht, anders schrik ik elke keer als ik hem koffie breng.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:52 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar wel origineel, toch? Je kan er zelfs een persoonlijke touch aan geven door een kit te kopen en hem zelf te schilderen, dan is hij een beetje van jullie alletwee.
Dan geef ik hem aan iemand anders, mijn kleine Johnny.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet alles wat origineel is is ook leuk.
Dat vind ik dan wel weer lief van je, hoef ik die pop niet meer te zien. Poppen zijn creepy namelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:55 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dan geef ik hem aan iemand anders, mijn kleine Johnny.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:38 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ahw, ze ontdooit al wat.Cooompany ATTENTION!!! Lets defrost this mthrfckr!
![]()
[ afbeelding ]
[..]
TROUW MET MIJ!Wat voor auto heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken mensen die weer mensen kennen die weer vage kennissen hebben. Zo heb ik nu ook twee heerlijk ruikende struikjes in de tuin waar menig persoon heel relaxt van kan wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:31 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, waar had je ze vandaan? Dit geslacht wordt namelijk niet verkocht in een tuincentrum. Dat is ook onder andere de reden waarom ik er zoveel heb. Slecht vindbaar en je moet weten waar je naar zoekt.
Och als mijn vriend een mooi coronet zeugje weet te vinden in choco tan dan ben ik daar super blij mee, maar goed dat is ook mijn hobby.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist wel dieren hier!
Dat zijn de mooiste cadeautjes geweest (mijn eerste echt eigen hond en mijn eerste paard). Maar goed, hij wist dan ook wel zeker dat ik die dieren heel erg graag wilde hebben, niet dat ik ineens met een beest die hij graag wilde hebben zat opgescheept.
Verder heb ik graag een leuk uitje, hoeft niet eens geld te kosten, gewoon fijne samentijd, daar wat bijzonders van maken. Of een leuke cursus, of gewoon iets wat ik nodig heb, of een cactus (liever dan bloemen, hou van cactussen).
Als het maar iets is dat persoonlijk is, laat zien dat hij mij kent.
Een rode cabriolet. Welke maat BH's moet ik aanschaffen voor je?quote:
Duidelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik ken mensen die weer mensen kennen die weer vage kennissen hebben. Zo heb ik nu ook twee heerlijk ruikende struikjes in de tuin waar menig persoon heel relaxt van kan worden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:35 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Een rode cabriolet. Welke maat BH's moet ik aanschaffen voor je?
[..]
Duidelijk.![]()
Je luisturrrrrt nie-hietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Sotchi2014 het volgende:
Jij polst mijn wagenpark, ik jouw inhoud. Dat heeft sowieso niets met cadeaus te maken (schat. Mag dat al?quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:38 schreef vera166 het volgende:
Of gewoon een kusje met de regeling dat ik 3 uur lang op mijn rug gekriebeld kan worden zonder gezeik.
Dit exact jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:25 schreef Sotchi2014 het volgende:
De betekenis was rijk genoeg. Op een geslaagd kado kun je geen prijs plakken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:50 schreef LeesFoknl het volgende:
Een baksteen? Kom je er wel lekker goedkoop vanaf.
Dus je kan niet gestudeerd hebben EN blond zijn??quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:50 schreef LeesFoknl het volgende:
Vreemd overigens dat vrouwen daar zo van onder de indruk zijn. (Heb dat al meerdere malen meegemaakt, jong en oud, Europa en Azie, gestudeerd of blond hehe) maakt niet uit.
![]()
![]()
Mja ik vind seksen wel heel leuk om te doen. Maar vrouwenporno is zo dieptriest en slecht. En eetbaar ondergoed gaat plakken en dat eet je echt niet meer na ren dagje dragen. Laat staan alle ongemakkelijke bobbeltjes.... nee.. nee ... nee.quote:
Waarom is vrouwenporno zo dieptriest en slecht? Vind je de kwaliteit niet goed, of bedoel je als kado - idee vind je het dieptriest en slecht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 11:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mja ik vind seksen wel heel leuk om te doen. Maar vrouwenporno is zo dieptriest en slecht. En eetbaar ondergoed gaat plakken en dat eet je echt niet meer na ren dagje dragen. Laat staan alle ongemakkelijke bobbeltjes.... nee.. nee ... nee.
Hele slechte ideeën.
hmmmmm prostaat vibrator?quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:15 schreef LeesFoknl het volgende:
Lijkt mij voor een vrouw geen leuk kado een open-kruis-slipje, tocht zo met de herfst en winter in aantocht.Of toch leuk?
Maar wat vinden de vrouwen als ze een prostaat vibrator als kado krijgen.
Ik weet een prostaat heeft alleen een man maar toch hoop ik op een serieus antwoord van vrouwen. Denk er eens over en laat eens weten welke gedachten je daarover hebt. Is het een belediging, zie je het niet als een kado voor JOU, of wat?
![]()
Als je iemand niet goed genoeg kent om in te schatten of ze zo'n cadeau leuk vinden of niet, doe het dan niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:15 schreef LeesFoknl het volgende:
Lijkt mij voor een vrouw geen leuk kado een open-kruis-slipje, tocht zo met de herfst en winter in aantocht.Of toch leuk?
Maar wat vinden de vrouwen als ze een prostaat vibrator als kado krijgen.
Ik weet een prostaat heeft alleen een man maar toch hoop ik op een serieus antwoord van vrouwen. Denk er eens over en laat eens weten welke gedachten je daarover hebt. Is het een belediging, zie je het niet als een kado voor JOU, of wat?
![]()
De kwaliteit was dieptriest, het cadeauidee ronduit slecht. Ik heb liever een cadeau waaruit blijkt dat iemand moeite heeft gedaan om iets te zoeken dat ik leuk vind. Een pornofilm voor mijn verjaardag past daar niet in. Wellicht dat er dames zijn die dat graag krijgen maar ik betwijfel of ik ooit ook maar in de buurt van de suggestie dat ik dat leuk zou vinden voor mijn verjaardag ben gekomen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:17 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Waarom is vrouwenporno zo dieptriest en slecht? Vind je de kwaliteit niet goed, of bedoel je als kado - idee vind je het dieptriest en slecht?
of
Gewoon tsjakka! Geven die handelquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 04:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Ben er nog niet helemaal uit maar het begint al te dagen!
-ik heb hier een heel praktisch idee, maar niet romantisch of zo.
Het (laten) aanleggen van een waterleiding en kraan naar en aan een muur van het huis aan de tuinzijde. Nu moet ze altijd meter of 10 met water slepen om vanalles en nog wat te begieten. Tuin is haar hobby, had ze nooit eerder in haar leven dan nu met mij.Hebben we ook helemaal op haar wensen aangelegd en hou ik mij ook totaal buiten. Is helemaal haar ding.
Eigenlijk valt dat onder de "normale" dingen die ik doe voor haar, niet als kado maar zomaar.
Vind zo iets dan ook moeilijk als "kado" te zien.Kun je ook niet "inpakken", dus hoe "geef" je het dan?
Ik denk dat ze het en geweldig kado gaat vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 04:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Het (laten) aanleggen van een waterleiding en kraan naar en aan een muur van het huis aan de tuinzijde. Nu moet ze altijd meter of 10 met water slepen om vanalles en nog wat te begieten. Tuin is haar hobby, had ze nooit eerder in haar leven dan nu met mij.Hebben we ook helemaal op haar wensen aangelegd en hou ik mij ook totaal buiten. Is helemaal haar ding.
Eigenlijk valt dat onder de "normale" dingen die ik doe voor haar, niet als kado maar zomaar.
Vind zo iets dan ook moeilijk als "kado" te zien.Kun je ook niet "inpakken", dus hoe "geef" je het dan?
Zorg dat ze even weg is een dagje of weekend en leg dat dan aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 04:34 schreef LeesFoknl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |