Nu Sas ff wakker spammenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt weer wat koeler op de zolderkamer.
Om de TT aan te passen , maar OKquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms kan ik je echt niet volgen?
Zolang je niet gaat swaffelen zal het wel oke zijn.quote:
Niet bij jullie iig Dus maak je niet drukquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat swaffelen zal het wel oke zijn.
hmmmmmquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, De natuur neemt en geeft lijkt me wel goed onderwerp en muziek.
Lijkt me wel cool om te kunnen swaffelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat swaffelen zal het wel oke zijn.
waarom dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dan aangepast zou worden..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zooooooooooooooooquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Piet iets kiest en dan dat Sas dat aanpast
Nou dan gaat ie lekker zn gang..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
Piet wil het over de natuur hebben en over muziek
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool om te kunnen swaffelen
Duurde even maar nu begrijpen we hem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zoooooooooooooooo
We kennen ook deze vollullen dan is dat niet meer nodig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Piet iets kiest en dan dat Sas dat aanpast
Als jij ervoor gaat staan wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
da's geen swaffelen....
[ afbeelding ]
Ja dat bedacht ik ook al.. zo snel als de laatste 2 gingen .. Daar kan Sas geen 8 uur tegen slapenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We kennen ook deze vollullen dan is dat niet meer nodig.
ik ben weer niet goed genoeg voor je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mis Soury nu wel, die is altijd wel goed voor paar pagina's.
En niet hier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je valt wel in herhalingen vandaag oh nee dat was gisteren al weer
Dramaqueen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben weer niet goed genoeg voor je?![]()
ik ga wel slapen
Ach soms loopt Piet zn pik achterna..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben weer niet goed genoeg voor je?![]()
ik ga wel slapen
Wat lul je nou man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach soms loopt Piet zn pik achterna..
Ja dáár blijf ik liever bij uit de buurtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een richting die mijn roede absoluut niet op wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Tot op het ot beledigd ben ik nu![]()
diep teleurgesteld en verdrietig![]()
''kras''
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je dan nog nooit met dr wezen zuipen dan?
Ja jij wel , misschien ook wel beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dáár blijf ik liever bij uit de buurt
denk het ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij wel , misschien ook wel beter
Zo vaak kom ik ook niet in A'dam.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je dan nog nooit met dr wezen zuipen dan?
Je haalt weer dingen door elkaar.quote:
Die afspraak moet nog eerst geëpibreerd worden.quote:
Okquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je haalt weer dingen door elkaar.
Truste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:53 schreef FANN het volgende:
Heren en Piet.... ik wens jullie welterusten![]()
Is de drank op?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:53 schreef FANN het volgende:
Heren en Piet.... ik wens jullie welterusten![]()
Ja die was er ook al voordat we langskwamenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en nog even over de natuur, die gaat alle mensen overleven.
Het was toch ook ooit je studie? Wel interessant en je gaat ervan relativeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die was er ook al voordat we langskwamen
Ja Geologie.. Alles van voor de mensheid ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was toch ook ooit je studie? Wel interessant en je gaat ervan relativeren.
Toen was er ook al heleboel leven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Geologie.. Alles van voor de mensheid ...
Wij snappen elkaar wel, de natuur gaat zijn eigen gang en mensen zijn tijdelijke voorbijganger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit een lezing(colloquiem) over de ijstijden gehouden op basis van het CO2 gehalte, temperatuur en etc Fluctueert al 100.000 ende jaren .. en ook op kleiner nivo in de laatste 2 millenia ... Nee ik maak me niet zo druk...
Zandkorrel in de woestijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
WE blijven slechts een klein deel uit het verleden ..
Ja ook dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zand de grondstof voor veel electronica
Die is ook mooi.. lurkertquote:
Moet jij zeggen multitaskert...quote:
Ik ben overal en nergens, maar je mag ook hier gewoon posten .. Niks mis meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen multitaskert...
Wel een tijdje gedaan,was wel leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben overal en nergens, maar je mag ook hier gewoon posten .. Niks mis mee
Gewoon af en toe je even laten zien.. Altijd leuk.. Ja nu liggen ze allemaal te pitten op Mo en Piet na danquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel een tijdje gedaan,was wel leuk.
Ja 100% .. MAAR LIVE WAS IE GOEDquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel ok muziek maar vond het ook een watje.
Mo kent me wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon af en toe je even laten zien.. Altijd leuk.. Ja nu liggen ze allemaal te pitten op Mo en Piet na dan
Die boven je posttequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mo kent me wel.
Ik weet niet wie Piet is.
Welke zijn dat dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
No problem, heb ook zijn 2 eerste platen, constant keiharde punk werkte niet zo goed bij de vrouwen.
Was een grapje. PP komt ook wel eens in de SC van de Uto langszeilen...quote:
Ik ken u wel hoor.quote:
Dat was idd mn volgendequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was een grapje. PP komt ook wel eens in de SC van de Uto langszeilen...
Best wel,maar ik dacht met Joe Jackson kom ik leuk binnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:26 schreef chufi het volgende:
FF eigenlijk begeef je je nu uit je comfortzone...
Sinds mijn laatste ban kan ik KPD niet meer in maar boeit me weinig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Best wel,maar ik dacht met Joe Jackson kom ik leuk binnen.
En ik ben 40+
Het is dit of de KPD. Wie doet me wat?
Ja geen idee... Hoe heet ze naast je misschien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Best wel,maar ik dacht met Joe Jackson kom ik leuk binnen.
En ik ben 40+
Het is dit of de KPD. Wie doet me wat?
Heb ik een goede keus gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds mijn laatste ban kan ik KPD niet meer in maar boeit me weinig.
Soulraven ligt al op bed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Hoe heet ze naast je misschien?
Keuzes maken doe je zelf, kan niemand voor je doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik een goede keus gemaakt.
Kun je toch gewoon weer opnieuw aanvragenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds mijn laatste ban kan ik KPD niet meer in maar boeit me weinig.
Ben ik te lui voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon weer opnieuw aanvragen
Volgens mij wel .. Maar dat is ook alles wat ik weet en dat ze jonger isquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ken ik niet. is dat lekkere mokkel?
Alles wel,dat idd even een dingetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die.. Alles weer goed tussen jullie? Ik hoorde ooit wat in de wandelgangen..
Goed .. Nu gaan jullie trouwen of niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Alles wel,dat idd even een dingetje.
Zeker mooie vrouw,net 26 geworden Redheaed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ken ik niet. is dat lekkere mokkel?
Owjee, daar heb je dagtaak aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zeker mooie vrouw,net 26 geworden Redheaed.
Nog geen plannen.Ik kom uit een gezin van 6 kinderen en er is maar 1 zusje getrouwd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed .. Nu gaan jullie trouwen of niet?
Dat zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Owjee, daar heb je dagtaak aan.
Niet meer ... Was het wel 15 jaar ongeveer ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog geen plannen.Ik kom uit een gezin van 6 kinderen en er is maar 1 zusje getrouwd.
Ben jij getrouwd?
Shit ,sorry dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet meer ... Was het wel 15 jaar ongeveer ...
Oh nee hoor geen probleemquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Shit ,sorry dat ik het vroeg.
Kan gewoon hier, no problem, heb al dik 35 jaar dezelfde en raak de tel kwijt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Shit ,sorry dat ik het vroeg.
En je wilt er vanaf wat je niet lukt .. post eens een lekkere foto van je muts wie weet ..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan gewoon hier, no problem, heb al dik 35 jaar dezelfde en raak de tel kwijt.
Je begrijpt het niet helemaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En je wilt er vanaf wat je niet lukt .. post eens een lekkere foto van je muts wie weet ..
Ja maar klein ergens in een achtergrond.. Duidelijk dat je eik gewoon niet van dr f wiltquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je beetje terugzoekt staat die ook op pics ergens.
Ze wil zelf niet graag op de foto al ver voordat internet er was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar klein ergens in een achtergrond.. Duidelijk dat je eik gewoon niet van dr f wilt
Ja ok dat is herkenbaar.. Ok niet mijn ding wanneer het niet gewild is ..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wil zelf niet graag op de foto al ver voordat internet er was.
Sta zelf ook niet vaak op foto's, Facebook doe ik niet aan, geen smartphone, hoe saai kun je zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok dat is herkenbaar.. Ok niet mijn ding wanneer het niet gewild is ..
Ja herkenbaar.. k ben ook geen voorstander.. en deel dezelfde mening...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sta zelf ook niet vaak op foto's, Facebook doe ik niet aan, geen smartphone, hoe saai kun je zijn?
Vroeger had ik dat ding altijd bij me... Nu last ik regelmatig liggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet wel beetje lachen om die mensen die hele dag op dat kleine kutscherm van telefoon aan het kijken zijn.
Vergeet dat ding altijd mee te nemen wanneer ik in de buurt rondrijd, heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat ding altijd bij me... Nu last ik regelmatig liggen.
Ik heb zelfs geen plaatje van mezelf als WhatsApp afbeeldingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sta zelf ook niet vaak op foto's, Facebook doe ik niet aan, geen smartphone, hoe saai kun je zijn?
Goedemorgen maar ben nog niet wakkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 04:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed, morgen ben ik weer beschikbaar vanaf 14:00
ikkequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
De rust is wedergekeerd.
Of is het meer de stilte voor de storm?
Wie gooit vandaag een lont in het kruidvat?
En hoe mot ik dan mijn dag doorkomen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan moet je niet zo zeuren gelijk
Ga maar bij die jonkies hiernaast zeurenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoe mot ik dan mijn dag doorkomen?
Ben allround en all around.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga maar bij die jonkies hiernaast zeuren
Ik geloof sinds gisteren in sprookjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:35 schreef chufi het volgende:
Ik ook.. Soms ben ik nog maar net 22 las ik ergens
Die met een wit laken ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geloof sinds gisteren in spookjes.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geloof sinds gisteren in spookjes.
Sprookjes.....quote:
Misschien kun je samen met Fann een heel werkend toestenbord delenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sprookjes.....
Ik miste een 'r' toetsenbord waar ik achter zit mist af en toe een letter, je moet er echt op rammen zeg maar.
Ik heb er nog wel ergens een liggen hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met Fann een heel werkend toestenbord delen
Ik ook wel en zelfs zo'n bluetooth dingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel ergens een liggen hoor.
Die kleine die jij hebt heb ik ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook wel en zelfs zo'n bluetooth ding
Deze?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kleine die jij hebt heb ik ook.
Handmodelletje.
http://www.action.nl/blue(...)0-1-qwerty-incl-hoesquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet echt geschikt voor het FoK! werk van Fann
o die ligt bij ons ok nog ergens in de kast... maar ik ga niks aan mijn laptop hangen hoorquote:
Walla wat ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
o die ligt bij ons ok nog ergens in de kast... maar ik ga niks aan mijn laptop hangen hoor
al dat gedoe, het gaat weer redelijk nu, af en toe mis ik een letter, maar als ik langzamer typ
gaat het welals het écht niet meer gaat koop ik wel een nieuw lappie
![]()
Ik spaar een kortingsvoucher bijelkaar, googel een kortingscode en wálla
Ah OKquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
wálla een nieuwe laptop voor weinig...........
Als ik vervelend zou willen zijn zou ik vragen..quote:
Ik zal niet om de details vragenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik vervelend zou willen zijn zou ik vragen..
Wat oké?
Maar ik ben niet vervelend dus scheelt weer
Ik heb eindelijk weer een normaal smakende bak koffie, ik moest hem al wéken geledenquote:
Je moet ze gewoon buiten pakken, dat verwachten ze nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk weer een normaal smakende bak koffie, ik moest hem al wéken geleden
ontkalken, dus ik had een drukke ochtend, alles gedweild vanwege die klote muizen,
verse pindakaasin die valletjes![]()
ik krijg ze wel, diegene die nog binnen zitten zijn de lul
Moet ik op het balkon op de loer gaan liggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon buiten pakken, dat verwachten ze niet
Vanachter besluipen en dan snel op de staart gaan staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon buiten pakken, dat verwachten ze niet
GEwoon een paar vallen op het balkon plaatsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik op het balkon op de loer gaan liggen, neh.. 's nachts gaat vanaf nu gewoon de balkondeur dicht, die liet ik gewoon open staan, wel met hordeur, maar jah, helpt ook niet als
ze zich erdoorheen vreten
Ben jij baas?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:56 schreef FANN het volgende:
Iemand interesse?
R&P / Als onderdanige man een vrouw vinden
Lekker zo'n sloofje in huis![]()
Ga jij eens héél snel stofzuigen
Mij niet gezienquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:56 schreef FANN het volgende:
Iemand interesse?
R&P / Als onderdanige man een vrouw vinden
Lekker zo'n sloofje in huis![]()
Ga jij eens héél snel stofzuigen
Geen baas?quote:
Ze houden het al bijna 40 jaar vol toch wel knapquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen baas?
Een schip zonder kapitein, dat kan nooit goed gaan.
Nee, gewoon samen beslissen meestal, beetje overleggen enzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen baas?
Een schip zonder kapitein, dat kan nooit goed gaan.
Ik heb even iemand naar die gast toegestuurd, lees maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, gewoon samen beslissen meestal, beetje overleggen enzo...
Als ik bijvoorbeeld een nieuwe bank zou willen en hij niet of ik wil een rode en hij een
zwarte dan ga je meestal een beetje lullen tot je eruit bent, of een bank hebt die je allebei
mooi vind.
zoiets
gewoon normaal dus...
tenminste,vind ik normaal.
Wat vind jij normaal dan ?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb even iemand naar die gast toegestuurd, lees maar.
Ik was aan het multitasken,.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar is geen antwoord op mijn vraag............
Strenge Meester Moquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was aan het multitasken,.
Antwoord.
Ik ben dominant.
Het is nu eenmaal zo, maar ik ben niet zo heel erg streng hoor.quote:
Ik zit alweer aan het bier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:11 schreef FANN het volgende:
Zet effe een bakkie koffie Mo, ik heb net gezet....
Afgelopen week meer dan de bedoeling, maar dat regel ik wel weer terug.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker toch.. Lijkt wel of je er geen zin in hebt
Maar nu is het Weekend dus Who the F caresquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afgelopen week meer dan de bedoeling, maar dat regel ik wel weer terug.
Voor hem is het elke dag weekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nu is het Weekend dus Who the F cares
geen zin inquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor Fann, beetje kwaliteitsmuziek zal haar goed doen.
Ja, duh, ik laat het toch toe, het is mijn keus, als ik wil zijn ze morgen pleitte, maar dat wil ik niet, ze zijn lief.quote:
Ik klaag ook nooit, of heb je me daar wel eens op betrapt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, maar wel waar........
Wij hebben niet echt werkdagen ...
dus tja...
Maar eh Mo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, duh, ik laat het toch toe, het is mijn keus, als ik wil zijn ze morgen pleitte, maar dat wil ik niet, ze zijn lief.![]()
Het meeste verliep volgens mijn plan, maar joh, ik liet voldoende ruimte over hoor, daar klaagde ze absoluut niet over ook, iedereen heeft zijn/haar eigen kwaliteiten, en bij ons werden zowel de mijne als die van haar benut.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar eh Mo?
Was jij vroer ''de baas'' in huis?
Moest alles zoals jij dat wilde?
Je doet wel eens iets voor elkaar waar je soms niet écht zin in hebt, maar als ik bijvoorbeeld
een luchpakket voor die Griek maak, met ommeletjes enzo dan vind ik dat ook wel weer léuk,
het idee, dat ie later bij zijn koffie die pakjes uitpakt enzo en dat ik dan allemaal dingen in dat koeltasje heb gedaan die hij lekker vind, vind ik gewoon wel leuk![]()
Maar als hij zou zggen JIJ MOET mijn luchpakket maken, zou ik zeggen, doe het lekker zelluf![]()
maar hij heeft nog NOOIT gezegd dat het MOET, en soms heb ik iets anders te doen of ben ik het vergeten of heeft ie het zelf al gedaan...
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het meeste verliep volgens mijn plan, maar joh, ik liet voldoende ruimte over hoor, daar klaagde ze absoluut niet over ook, iedereen heeft zijn/haar eigen kwaliteiten, en bij ons werden zowel de mijne als die van haar benut.![]()
Alles perfect in balans.
Ik zie je denken, die Mo is echt een enorme lul van een vent.quote:
kan je dat zien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie je denken, die Mo is echt een enorme lul van een vent.
Je vindt het gewoon raar en bent bang dat de vrouw dan het onderspit delft in de relatie, maar het gaat natuurlijk om de balans, anders werkt het uiteraard niet.quote:
ejjjjjjjjjjjjjjjjjj ik vind het best als jouw vrouw het best vondquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon raar en bent bang dat de vrouw dan het onderspit delft in de relatie, maar het gaat natuurlijk om de balans, anders werkt het uiteraard niet.
Ik sprak in het algemeen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ejjjjjjjjjjjjjjjjjj ik vind het best als jouw vrouw het best vond
Zolang het werkt, werkt het, dat was mijn punt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de algemene normen zijn, maar we doen maar wat hiero
Maar je speelt wél graag de baasquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het werkt, werkt het, dat was mijn punt.
Nee, helemaal niet, ik heb gewoon niet graag als iemand in mijn vaarwater komt.quote:
Je moet ook niet in iemand vaarwater gaan zitten, da's nooit goed...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, ik heb gewoon niet graag als iemand in mijn vaarwater komt.
Alles uit vrije wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet ook niet in iemand vaarwater gaan zitten, da's nooit goed...
Maar je moet wél rekening met elkaar houden als je samenwoont, dát is nou eenmaal zo,
anders wordt het niks...
en af en toe iets voor elkaar doen mag ook bestals het maar uit vrije wil is dan..
ja jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles uit vrije wil.
En als ze niet willen de zweep eroverheen.
Nee joh, dat ging prima, ik deed de administratie en gaf alleen door wanneer ze even kalm aan moest doen, nooit problemen mee gehad, die had ze zonder mij wel altijd overigens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja![]()
Maar meestal als er ééntje voor het inkomen zorgt, krijg je dan geen gesteggel hoe het geld
wordt uitgegeven?
Ze hoefde nooit te zeggen dat jij rustig aan moest doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, dat ging prima, ik deed de administratie en gaf alleen door wanneer ze even kalm aan moest doen, nooit problemen mee gehad, die had ze zonder mij wel altijd overigens.
Nee, want ik geef niet veel uit, nooit gedaan ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hoefde nooit te zeggen dat jij rustig aan moest doen?
Ik krijg dat wel eens te horen al heb ik mijn eigen inkomenmaar dat is wel terecht soms
![]()
Vroeger was dat omgekeerd trouwens
zou ik niet tegen kunnen serieus nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, want ik geef niet veel uit, nooit gedaan ook.
Op dat gebied eiste ik overigens wel absoluut het laatste woord.
Jammer dan, het is wel mijn pakkie an, en ik had 3 kinderen dus verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ik niet tegen kunnen serieus niet
Ja dát snap ik dan weer wel...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer dan, het is wel mijn pakkie an, en ik had 3 kinderen dus verantwoordelijkheden.
ah... zo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat zet je niet op het spel voor een paar pumps.
Eindelijk, je begrijpt me.quote:
Ik heb twee boterhammen met kaas gemaaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eindelijk, je begrijpt me.
Ik ben geen boeman.![]()
Ze is meteen stil.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:25 schreef FANN het volgende:
kaas, tomaat en komkommer om precies te zijn
Ik heb alleen een Smoothie aardbei/avocado en koffie op vandaag, dus werd wel tijd...quote:
Die krijgt zijn brood belegd met kwantumfysica.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
Hoeveel bammetjes krijgt de Griek altijd in zn lunchboxje? En met wat?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
Hoeveel bammetjes krijgt de Griek altijd in zn lunchboxje? En met wat?
Je bent viesquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:23 schreef FANN het volgende:
En ik weet nu hoe die muizen steeds binnenkomen, ze hadden een gat gevreten in de hordeur
bij het balkon
quote:
Nope, dat deed ze zelf, te vroeg voor Mo, ik regelde wel het avondeten en nog vegetarisch voor haar ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Maakte jij nooit het lunch pakketje voor je vrouw?
Ik doel meer op enkel beleg ipv dubbel.. Oh ja dat doet ie zelf brie tomaat en zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lust dat niet en hij ook niet, maar jij mag dat
Ik maak het ook 's avonds laat ik ga niet om 4 uur mijn nest uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, dat deed ze zelf, te vroeg voor Mo, ik regelde wel het avondeten en nog vegetarisch voor haar ook.
Ja als het speciaal is met zoveel mosterd en zoveel dit en zoveel dat, doet ie het zelfquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doel meer op enkel beleg ipv dubbel.. Oh ja dat doet ie zelf brie tomaat en zo
Op mijn werk hadden we kantine en op werkplek een kleine keuken met koelkast, magnetron en 2 kookplaten.quote:
Ja hebben ze niet overal... nog steeds niet, ik had het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn werk hadden we kantine en op werkplek een kleine keuken met koelkast, magnetron en 2 kookplaten.
Ik had een prima keuken, ook 's avonds. Ik moet nu zelf voor mijn eten zorgen. Geen probleem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn werk hadden we kantine en op werkplek een kleine keuken met koelkast, magnetron en 2 kookplaten.
Oh jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar zij werkte toch ook? dus zo gek is dat niet dan...
Nou zeur dan nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jaMaar meestal had ik werk met kantine
Ontbreken de potten dan ook al?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een prima keuken, ook 's avonds. Ik moet nu zelf voor mijn eten zorgen. Geen probleem.
Dat ik ergens niet kan pissen is wel kut
Meestal wel ja, het grappige is als de stucadoors er zijn er wel een plee staat. Er was geklaagd dat er in de douche werd geplastquote:
gewoon een zeik emmer mee en die leeg je dan op straat bij een putje of in de grachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal wel ja, het grappige is als de stucadoors er zijn er wel een plee staat. Er was geklaagd dat er in de douche werd geplast
Je wil niet weten waar ik in heb gepistquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon een zeik emmer mee en die leeg je dan op straat bij een putje of in de gracht
Nee laat maar...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik in heb gepist
Die zou ze standaard áltijd op zak moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon een zeik emmer mee en die leeg je dan op straat bij een putje of in de gracht
Tja vrouwen zoeken het maar uit. kloptquote:
Als er geen pot is hebben mannen ook een probleem als er ook geen wastafels of gootstenen zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja vrouwen zoeken het maar uit. klopt
Doe je ook eens watquote:
Bomen struiken tuinen. Het gaat niet als vrouw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er geen pot is hebben mannen ook een probleem als er ook geen wastafels of gootstenen zijn
Koop een plasssgootjequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Bomen struiken tuinen. Het gaat niet als vrouw.
4 euro per stuk? Ik pis wel in de douche als die er nog is. Of de vuilniszakquote:
Boom.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja vrouwen zoeken het maar uit. klopt
Je snapt het weer nietquote:
Ja dat was het probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |