Nu Sas ff wakker spammenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt weer wat koeler op de zolderkamer.
Om de TT aan te passen , maar OKquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms kan ik je echt niet volgen?
Zolang je niet gaat swaffelen zal het wel oke zijn.quote:
Niet bij jullie iig Dus maak je niet drukquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat swaffelen zal het wel oke zijn.
hmmmmmquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, De natuur neemt en geeft lijkt me wel goed onderwerp en muziek.
Lijkt me wel cool om te kunnen swaffelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat swaffelen zal het wel oke zijn.
waarom dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dan aangepast zou worden..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zooooooooooooooooquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Piet iets kiest en dan dat Sas dat aanpast
Nou dan gaat ie lekker zn gang..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
Piet wil het over de natuur hebben en over muziek
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool om te kunnen swaffelen
Duurde even maar nu begrijpen we hem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zoooooooooooooooo
We kennen ook deze vollullen dan is dat niet meer nodig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Piet iets kiest en dan dat Sas dat aanpast
Als jij ervoor gaat staan wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
da's geen swaffelen....
[ afbeelding ]
Ja dat bedacht ik ook al.. zo snel als de laatste 2 gingen .. Daar kan Sas geen 8 uur tegen slapenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We kennen ook deze vollullen dan is dat niet meer nodig.
ik ben weer niet goed genoeg voor je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mis Soury nu wel, die is altijd wel goed voor paar pagina's.
En niet hier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je valt wel in herhalingen vandaag oh nee dat was gisteren al weer
Dramaqueen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben weer niet goed genoeg voor je?![]()
ik ga wel slapen
Ach soms loopt Piet zn pik achterna..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben weer niet goed genoeg voor je?![]()
ik ga wel slapen
Wat lul je nou man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach soms loopt Piet zn pik achterna..
Ja dáár blijf ik liever bij uit de buurtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een richting die mijn roede absoluut niet op wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Tot op het ot beledigd ben ik nu![]()
diep teleurgesteld en verdrietig![]()
''kras''
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je dan nog nooit met dr wezen zuipen dan?
Ja jij wel , misschien ook wel beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dáár blijf ik liever bij uit de buurt
denk het ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij wel , misschien ook wel beter
Zo vaak kom ik ook niet in A'dam.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je dan nog nooit met dr wezen zuipen dan?
Je haalt weer dingen door elkaar.quote:
Die afspraak moet nog eerst geëpibreerd worden.quote:
Okquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je haalt weer dingen door elkaar.
Truste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:53 schreef FANN het volgende:
Heren en Piet.... ik wens jullie welterusten![]()
Is de drank op?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:53 schreef FANN het volgende:
Heren en Piet.... ik wens jullie welterusten![]()
Ja die was er ook al voordat we langskwamenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en nog even over de natuur, die gaat alle mensen overleven.
Het was toch ook ooit je studie? Wel interessant en je gaat ervan relativeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die was er ook al voordat we langskwamen
Ja Geologie.. Alles van voor de mensheid ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was toch ook ooit je studie? Wel interessant en je gaat ervan relativeren.
Toen was er ook al heleboel leven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Geologie.. Alles van voor de mensheid ...
Wij snappen elkaar wel, de natuur gaat zijn eigen gang en mensen zijn tijdelijke voorbijganger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit een lezing(colloquiem) over de ijstijden gehouden op basis van het CO2 gehalte, temperatuur en etc Fluctueert al 100.000 ende jaren .. en ook op kleiner nivo in de laatste 2 millenia ... Nee ik maak me niet zo druk...
Zandkorrel in de woestijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
WE blijven slechts een klein deel uit het verleden ..
Ja ook dat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zand de grondstof voor veel electronica
Die is ook mooi.. lurkertquote:
Moet jij zeggen multitaskert...quote:
Ik ben overal en nergens, maar je mag ook hier gewoon posten .. Niks mis meequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen multitaskert...
Wel een tijdje gedaan,was wel leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben overal en nergens, maar je mag ook hier gewoon posten .. Niks mis mee
Gewoon af en toe je even laten zien.. Altijd leuk.. Ja nu liggen ze allemaal te pitten op Mo en Piet na danquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel een tijdje gedaan,was wel leuk.
Ja 100% .. MAAR LIVE WAS IE GOEDquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel ok muziek maar vond het ook een watje.
Mo kent me wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon af en toe je even laten zien.. Altijd leuk.. Ja nu liggen ze allemaal te pitten op Mo en Piet na dan
Die boven je posttequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mo kent me wel.
Ik weet niet wie Piet is.
Welke zijn dat dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
No problem, heb ook zijn 2 eerste platen, constant keiharde punk werkte niet zo goed bij de vrouwen.
Was een grapje. PP komt ook wel eens in de SC van de Uto langszeilen...quote:
Ik ken u wel hoor.quote:
Dat was idd mn volgendequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 03:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Was een grapje. PP komt ook wel eens in de SC van de Uto langszeilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |