Het gaat godverredomme van kwaad tot erger!quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Oh Haags heeft de OP gekaapt. Ja ik voel het, ik val in slaap
Tot morgen.
Sorry, ben te moe. Net als Jojo. Spreek je morgen.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Oh Haags heeft de OP gekaapt. Ja ik voel het, ik val in slaap
Tot morgen.
Aanstellerquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme glutenaanval hierZal gister of eergister dus wel iets met kruisbesmetting binnengekregen hebben
Je kan het gewoon nog invullen tot vanmiddagquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, dit heb ik gemist. Nu te laat.
Had je der moeder net een sneer gegeven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn dochter zegt net ineens uit het niets koekoek.
Soort van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je der moeder net een sneer gegeven?
moet wat minder Sierd samen met haar kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Me verrot voelen en paar keer kotsen.quote:
Jep. Op de fiets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hee Typisch. Morgen naar WIllem II - Feyenoord?
22e ook naar Willem 2 - Utrecht, kan gratisch. En de dag daarna de klassieker.quote:
Groot gelijk. Ik bezocht naast die van Ado ook wel eens potjes van Scheveningen in de hoofdklasse. Vond ik ook altijd wel mooi. Fox kijk ik ook steeds minder. zit serieus te overwegen het abonnement op te zeggen. Ben ook behoorlijk voetbalmoe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
22e ook naar Willem 2 - Utrecht, kan gratisch. En de dag daarna de klassieker.
Mooi spul. Merk dat ik die potjes als Willem 2 - Utrecht echt niet meer thuis FOX kijk, maar er heen gaan vind ik nog wel leuk.
Ik kijk via FoxGo van mijn pa.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik bezocht naast die van Ado ook wel eens potjes van Scheveningen in de hoofdklasse. Vond ik ook altijd wel mooi. Fox kijk ik ook steeds minder. zit serieus te overwegen het abonnement op te zeggen. Ben ook behoorlijk voetbalmoe.
Er zit een zondag voor 3 oktober dus vandaag barst het al los, in de nacht althans. Kermis, kroegen etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is he Leids ontzet in het weekend nog wat of barst dat pas echt op 3 oktober pas los?
Blijf je dan ook weg uit VBL?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik bezocht naast die van Ado ook wel eens potjes van Scheveningen in de hoofdklasse. Vond ik ook altijd wel mooi. Fox kijk ik ook steeds minder. zit serieus te overwegen het abonnement op te zeggen. Ben ook behoorlijk voetbalmoe.
Druk. Hectisch. En zojuist bedreigd door een freelancer dat ik hem maandag (met vervaldag dinsdag) z'n factuur van 100 euro moet uitbetalen omdat hij anders m'n gezicht komt verbouwenquote:
Between late-June and early–July 2015, the rapper, along with his ex-girlfriend, were caught by officials having smuggled a knife into jail.quote:
Ah, altijd prettig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk. Hectisch. En zojuist bedreigd door een freelancer dat ik hem maandag (met vervaldag dinsdag) z'n factuur van 100 euro moet uitbetalen omdat hij anders m'n gezicht komt verbouwen
Hoe is het daar?
M'n fucking gebitsrenovatie gaat meer kosten dan die honderd eurie'squote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, altijd prettig.
Hier alles goed
Heb je zo'n rot gebit dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n fucking gebitsrenovatie gaat meer kosten dan die honderd eurie's
Maar goed, in ieder geval iemand waar niet meer mee samengewerkt zal wordenVerder geen probleem, want de 100 euro die ik er in een week op verdiend heb zet ook geen zoden aan de dijk.
heeft ie geluk dat het niet in USA wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
sexual assault charges in Oostenrijk
Overmorgen welquote:
Die Rico Verhoeven ziet er wel even wat indrukwekkender uit dat Badr moet ik zeggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:07 schreef Doublepain het volgende:
http://axed.nl/rico-verho(...)tense-training-zien/
Badr gaat hem killen
word lastig voor hem pffquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:07 schreef Doublepain het volgende:
http://axed.nl/rico-verho(...)tense-training-zien/
Badr gaat hem killen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Rico Verhoeven ziet er wel even wat indrukwekkender uit dat Badr moet ik zeggen
(Los van zijn hoofd dan)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Rico Verhoeven ziet er wel even wat indrukwekkender uit dat Badr moet ik zeggen
(Los van zijn hoofd dan)
ja man word spannend pffquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/badrhariofficial/?hl=nl
Hij is druk bezig
Walgelijk dat jij voor een Marokkaan juicht tegenover een rasechte blanke. DIt ga ik tegen je sterren.nl matties vertellenquote:
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geef geen klote om dat boksen.
het is geen boksenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geef geen klote om dat boksen.
Ik woon binnenkort nog dichterbij je in de buurt. Nu nog maar op 2 minuten fietsen van de Spoorwijk maar nog net wel in RIjswijkquote:
Gezellig. Biertje doen? Waarom ga je daar wonen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik woon binnenkort nog dichterbij je in de buurt. Nu nog maar op 2 minuten fietsen van de Spoorwijk maar nog net wel in RIjswijk
Groter, mooier en goedkoper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezellig. Biertje doen? Waarom ga je daar wonen?
Nicequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groter, mooier en goedkoper.
En prima hoor, ooit. Eerst maar eens verhuizen.
Wat een mongool.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:37 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_vrouw_kapot.html
Soms werkt uitpraten niet en ze blijft duidelijk maar doorzeiken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:37 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_vrouw_kapot.html
*Zuuuuucht* Neeeheee, luister nou eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms werkt uitpraten niet en ze blijft duidelijk maar doorzeiken.
BAM!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
*Zuuuuucht* Neeeheee, luister nou eens.
Ze willen toch gelijke rechten en een gelijke behandeling. Zo behandel ik irritante mormels van het andere geslacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je net niet helemaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze willen toch gelijke rechten en een gelijke behandeling. Zo behandel ik irritante mormels van het andere geslacht.
Dus jij slaat ook mannen neer? Dat vind ik dan wel weer lef hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze willen toch gelijke rechten en een gelijke behandeling. Zo behandel ik irritante mormels van het andere geslacht.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof je net niet helemaal.
Check bovenstaande spoilerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij slaat ook mannen neer? Dat vind ik dan wel weer lef hebben.
Succes, wees voorzichtig en toon geen genade!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens u allen nog een goddelijk mooie middag toe. Ik ga voetballen.
Succes strijder en pas op je gewrichten en knie/enkelbandenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wens u allen nog een goddelijk mooie middag toe. Ik ga voetballen.
Dit dus. Bakkes.quote:
Ik behandel vrouwen altijd met respect ook al zit ik fout, behalve bij je moeder, die wil graag geslagen worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel zielig dat je alleen bij vrouwen van 50+ aan je trekken komt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik behandel vrouwen altijd met respect ook al zit ik fout, behalve bij je moeder, die wil graag geslagen worden.
Ik doe het alleen voor het geld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel zielig dat je alleen bij vrouwen van 50+ aan je trekken komt.
Nog altijd beter dan bij kinderen onder de vier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel zielig dat je alleen bij vrouwen van 50+ aan je trekken komt.
Is GGMM nog spoorloos na gisteren ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan bij kinderen onder de vier.
GGMM is het hier niet mee eens.
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is GGMM nog spoorloos na gisteren ?
Ik zie dat je boyz van de Hoodvlog gister bij DWDD zatenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe het alleen voor het geld.
quote:
https://www.facebook.com/100012497378066/videos/184352158658029/quote:
Kan hem niet openen op de telefoon. Kijk later wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
https://www.facebook.com/100012497378066/videos/184352158658029/
Kan jouw dochter al zo dansen?
Kees?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Die TOpnotch 'baas'Niet dat hij enkel onwaarheden bezigt maar sjongejonge.
oh ik dacht iets heel anders Lolquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga straks Lavender eten.
Ik bedoel natuurlijk dat ik een recept van Lavender ga eten.
Daar geloof ik niet zo inquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beffen geneest kanker zeggen ze, dus ik kan me dat voorstellen.
Lekker plaatjequote:
je boyz?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat je boyz van de Hoodvlog gister bij DWDD zaten
Het is juist dat je van Beffen baarmoederhalskanker in je keel kan krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beffen geneest kanker zeggen ze, dus ik kan me dat voorstellen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is juist dat je van Beffen baarmoederhalskanker in je keel kan krijgen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit de dochter van Haags of ben jij dit Haags?
Euh...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is juist dat je van Beffen baarmoederhalskanker in je keel kan krijgen.
Beidequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit de dochter van Haags of ben jij dit Haags?
Kan ook niet, straks heeft hij een hechtingdraad in de mond ineens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, stop er maar mee Jojo.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ook niet, straks heeft hij een hechtingdraad in de mond ineens.
Nee grapje.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ook niet, straks heeft hij een hechtingdraad in de mond ineens.
Nee grapje.
Trek in een stukje moederkoek?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben aan het eten, doe 's ff normaal met dat soort praat.
Schep je wel een band met je kroost.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek in een stukje moederkoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Schep je wel een band met je kroost.Dat hoeft voor mij niet op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kijk, dat is wel vies.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek in een stukje moederkoek?
Houden zo toch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, nooit gegeten.
Geen idee wat ze met dat ding gedaan hebben. Was druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gewoon bij het medisch afval.
Ik heb hem gekocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee wat ze met dat ding gedaan hebben. Was druk met andere dingen.
Alles goed met de kleine Jakub?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Of wat wil je er mee doen?
quote:
Joost Niemöllerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder dit stukje ervoor snapte ik hem niet eens, ik ben zo zwarte-pietenmoe dat ik alles wat daar ook maar iets mee heeft te maken probeer te ontwijken.
Ik ken al die twittermannetjes niet, behalve dan via jouw retweets.quote:
Joost Niemoller blok ik preventief. Die stelt letterlijk elke vluchteling gelijk aan een verkrachter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken al die twittermannetjes niet, behalve dan via jouw retweets.
Lekker, een bierfestival of zoiets?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:49 schreef Saind het volgende:
Hoi
Ik ben in Luik met anderhalf uur vertraging
Kutstation dit
Even gekeken, die gast heeft nu alweer een dagtaak aan zwarte piet, wat een kutleven moet je dan hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joost Niemoller blok ik preventief. Die stelt letterlijk elke vluchteling gelijk aan een verkrachter.
Ach, ik heb die man al maanden geblokt. Naast zijn absurd extreme gedachten zit hij ook diep in de reedt van het Kremlin en bekritiseert hij alles wat de JIT doet (zitten zeker waarheden aan overigens). Maar het meest schrijnende is dat hij zich constant gedraagt als een figuur die al twintig jaar miskend wordt terwijl het een grote randdebiel is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even gekeken, die gast heeft nu alweer een dagtaak aan zwarte piet, wat een kutleven moet je dan hebben.
Typische gevalletje van wie niet horen wil.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms werkt uitpraten niet en ze blijft duidelijk maar doorzeiken.
Het barst op twitter van de debielen die denken dat ze een groot genie zijn, misschien en mooie plek voor tong om eens te kijken tijdens zijn ban, misschien gaat er een wereld voor hem open.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb die man al maanden geblokt. Naast zijn absurd extreme gedachten zit hij ook diep in de reedt van het Kremlin en bekritiseert hij alles wat de JIT doet (zitten zeker waarheden aan overigens). Maar het meest schrijnende is dat hij zich constant gedraagt als een figuur die al twintig jaar miskend wordt terwijl het een grote randdebiel is.
Ach, ik heb na een anderhalf jaar nu wel redelijk in de gaten wie de fijnere mensen van het stel zijn. Scheelt al meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het barst op twitter van de debielen die denken dat ze een groot genie zijn, misschien en mooie plek voor tong om eens te kijken tijdens zijn ban, misschien gaat er een wereld voor hem open.
haha. Tong er weer aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het barst op twitter van de debielen die denken dat ze een groot genie zijn, misschien en mooie plek voor tong om eens te kijken tijdens zijn ban, misschien gaat er een wereld voor hem open.
Ik leg gewoon iedereen langs de Aad de Mos-twittermeetlat, er zijn er maar weinigen die die vergelijking kunnen doorstaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb na een anderhalf jaar nu wel redelijk in de gaten wie de fijnere mensen van het stel zijn. Scheelt al meer.
Dat zie ik altijd gelijk al als ik fok open, hij opent bij mij op vbl, als er dan weinig nieuwe tong topics zijn weet ik al hoe laat het is.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik leg gewoon iedereen langs de Aad de Mos-twittermeetlat, er zijn er maar weinigen die die vergelijking kunnen doorstaan.
[ afbeelding ]
Volgens mij weet hij alles ook nog gratis te regelen, gezien de reclame die hij altijd maaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Kippetjes en kokosbollen van de Eindhovense markt. Aad weet dingen.
En dan is Aad ook nog eens druk met z'n kleinzoontje. Die heeft het helemaal voor elkaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij alles ook nog gratis te regelen, gezien de reclame die hij altijd maakt
[ afbeelding ]
Zoiets. Naar een brouwerij geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, een bierfestival of zoiets?
Hey Knut-san, hoe gaat het nu?quote:
Moet iedere dag naar t ziekenhuis om.een uur aan t infuusquote:
Wowquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet iedere dag naar t ziekenhuis om.een uur aan t infuus
En mn hart is kut bij lichte inspanning ( lees wandelen )
Dus kon beter 😋
En begin me te vervelen in bed ik heb het bureau hele serie in 4 dagen uitgelezen
Dat klinkt allemaal nogal kut, ik zou me ook dood vervelen, moet je lang in bed liggen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet iedere dag naar t ziekenhuis om.een uur aan t infuus
En mn hart is kut bij lichte inspanning ( lees wandelen )
Dus kon beter 😋
En begin me te vervelen in bed ik heb het bureau hele serie in 4 dagen uitgelezen
Ik moet niet per se in bed. Sterker nog ik moet er juist zoveel mogelijk uit . Maar ben al snel weer enorm moequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal nogal kut, ik zou me ook dood vervelen, moet je lang in bed liggen?
knutgodquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet niet per se in bed. Sterker nog ik moet er juist zoveel mogelijk uit . Maar ben al snel weer enorm moe
Wat een baasquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
knutgod
musk zijn presentatie nog gezien?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een baas
Miljoen mensen op Mars
Is de bedoeling dat ze daar een basis gaan bouwen als ze geland zijn met die raket?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een baas
Miljoen mensen op Mars
Ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is de bedoeling dat ze daar een basis gaan bouwen als ze geland zijn met die raket?
Die raket die waar ze mee willen gaan zal echt gigantisch moeten worden.quote:
Gaat in etappes he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die raket die waar ze mee willen gaan zal echt gigantisch moeten worden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een baas
Miljoen mensen op Mars
Jaloers hoor, dat ga je hier niet vinden. Al zag ik gisteren wel een lege fles st lamvinus in een brewpub.quote:
Ha Opper. Leuke dag gehad?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jaloers hoor, dat ga je hier niet vinden. Al zag ik gisteren wel een lege fles st lamvinus in een brewpub.
Korea is denk ik minstens zo tof als Japan. Heerlijk land zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een baas
Miljoen mensen op Mars
Die zwanze 2011 trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jaloers hoor, dat ga je hier niet vinden. Al zag ik gisteren wel een lege fles st lamvinus in een brewpub.
De dag gaat weer beginnen. Net wakker na een avondje stappen in Gangnam. Dat deel van de stap voelt echt aan als de VS of Europa, alleen dan vol met Koreanen.quote:
bevalt de soju?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De dag gaat weer beginnen. Net wakker na een avondje stappen in Gangnam. Dat deel van de stap voelt echt aan als de VS of Europa, alleen dan vol met Koreanen.
Oh ja, natuurlijk. Is het daar nu acht uur 's ochtends?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De dag gaat weer beginnen. Net wakker na een avondje stappen in Gangnam. Dat deel van de stap voelt echt aan als de VS of Europa, alleen dan vol met Koreanen.
Is 10 voor 7 in de ochtend. Jetlag is bijna over. Wat voor smaak heeft die Zwanze ook weer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zwanze 2011 trouwens
kooonjo gek niet te handlen.
Hoe is het leven daar? Moet jij niet echt al lang slapen?
Pinot aunis maar dan gedryhopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is 10 voor 7 in de ochtend. Jetlag is bijna over. Wat voor smaak heeft die Zwanze ook weer?
Je had gelijk, is 1 merk wat je hier ziet. Is te drinken, maar heb liever bier. Gisteren koreaanse bbq gedaan bij een restaurantje zonder Engels menu, half op straat. Helemaal vol en super lekker. Waren voor 26 euro klaar met 1 fles bier en 1 fles soju. Jammer dat het bier later op de avond 8/9 euro per fles was.quote:
Dan snap je wel dat ze er soju ingooien ipv pilsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had gelijk, is 1 merk wat je hier ziet. Is te drinken, maar heb liever bier. Gisteren koreaanse bbq gedaan bij een restaurantje zonder Engels menu, half op straat. Helemaal vol en super lekker. Waren voor 26 euro klaar met 1 fles bier en 1 fles soju. Jammer dat het bier later op de avond 8/9 euro per fles was.
Pils is 3.5 euro voor een halve liter, soju ook maar dan voor 0,33 liter. Craft is duur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan snap je wel dat ze er soju ingooien ipv pils
HALLOquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Er was een tijd dat opper stelde NOOIT op internet te zitten op vakantie.
We weten niets.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe is het met de baby van jojoortje
heet ie al kuba
Goed. Mooi mannetje joh.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe is het met de baby van jojoortje
heet ie al kuba
Ben je er al!?quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In korea is overal wifi. Wel genot.
Geen corrupte internetverbindingen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In korea is overal wifi. Wel genot.
quote:
Mja het zat em nu gewoon ook niet mee. Vettel crazyyy.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan er geen Klote van die gozer.
ik kijk niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mja het zat em nu gewoon ook niet mee. Vettel crazyyy.
hij staat gewoon 3e zie ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Voor de verandering een race met aardig wat actie
Hij knokte zich direct heel goed terug. Vettel ramt vlak voor de neus van Max rosberg ff naar P17. Vettel is exit deze race.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij staat gewoon 3e zie ik.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij knokte zich direct heel goed terug. Vettel ramt vlak voor de neus van Max rosberg ff naar P17. Vettel is exit deze race.
Bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gister al gehad. Voetbalze!
Lekker voor je.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik vrees dat ik een lange tijd met een Feyenoord UI moet uitzitten, United prutsers
zalmpastaquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger. Wellicht een gesnipperd rood uitje erbij, genot.
mijn ma is er niet dus we gaan snackbarquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger. Wellicht een gesnipperd rood uitje erbij, genot.
Genot.quote:
#viesdikquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn ma is er niet dus we gaan snackbar
Een dochter kan geen Kuba heten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 05:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Mooi mannetje joh.
De naam Kuba moet je bewaren voor jouw kindje Inso
Sushi.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
lekker manquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanochtend mezelf vies dik gevreten aan een brunch na kerk.
Heerlijk toch.quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Gyros, turksbrood en knoflooksaus.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij bent de enige die er aandacht aan schenkt. Grappig welquote:Op zondag 2 oktober 2016 19:06 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel pijnlijk die topickills van haags elke keer
Waarom ga je naar de kerk?quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Napoleoncomplexjequote:Op zondag 2 oktober 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er aandacht aan schenkt. Grappig wel
Heel erg lachen was dit weekend iddquote:Op zondag 2 oktober 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv is de lachende derde dit weekend.
Wie is die gast die nu in 3 op reis zitquote:Op zondag 2 oktober 2016 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heel erg lachen was dit weekend idd
Ik kijk geen tv dus geen ideequote:Op zondag 2 oktober 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie is die gast die nu in 3 op reis zit
quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moment was er gisteren eindelijk. Ik was dronken genoeg om Café de Vink binnen te stappen
Nee joh. De muziek was beter dan de gemiddelde kroeg en al helemaal beter dan de kroegen waar ik later terecht kwam.quote:
lol. Beetje veel gays alleen daar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. De muziek was beter dan de gemiddelde kroeg en al helemaal beter dan de kroegen waar ik later terecht kwam.
Slecht.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Dit nummer staat volgensmij in elke DJ zijn tracklist
Ludiek.quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Dit nummer staat volgensmij in elke DJ zijn tracklist
Welke serie?quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga nog even lekker Netflixen en slapen. Ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |