Het gaat godverredomme van kwaad tot erger!quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Oh Haags heeft de OP gekaapt. Ja ik voel het, ik val in slaap
Tot morgen.
Sorry, ben te moe. Net als Jojo. Spreek je morgen.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Oh Haags heeft de OP gekaapt. Ja ik voel het, ik val in slaap
Tot morgen.
Aanstellerquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme glutenaanval hierZal gister of eergister dus wel iets met kruisbesmetting binnengekregen hebben
Je kan het gewoon nog invullen tot vanmiddagquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, dit heb ik gemist. Nu te laat.
Had je der moeder net een sneer gegeven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn dochter zegt net ineens uit het niets koekoek.
Soort van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je der moeder net een sneer gegeven?
moet wat minder Sierd samen met haar kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Me verrot voelen en paar keer kotsen.quote:
Jep. Op de fiets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hee Typisch. Morgen naar WIllem II - Feyenoord?
22e ook naar Willem 2 - Utrecht, kan gratisch. En de dag daarna de klassieker.quote:
Groot gelijk. Ik bezocht naast die van Ado ook wel eens potjes van Scheveningen in de hoofdklasse. Vond ik ook altijd wel mooi. Fox kijk ik ook steeds minder. zit serieus te overwegen het abonnement op te zeggen. Ben ook behoorlijk voetbalmoe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
22e ook naar Willem 2 - Utrecht, kan gratisch. En de dag daarna de klassieker.
Mooi spul. Merk dat ik die potjes als Willem 2 - Utrecht echt niet meer thuis FOX kijk, maar er heen gaan vind ik nog wel leuk.
Ik kijk via FoxGo van mijn pa.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik bezocht naast die van Ado ook wel eens potjes van Scheveningen in de hoofdklasse. Vond ik ook altijd wel mooi. Fox kijk ik ook steeds minder. zit serieus te overwegen het abonnement op te zeggen. Ben ook behoorlijk voetbalmoe.
Er zit een zondag voor 3 oktober dus vandaag barst het al los, in de nacht althans. Kermis, kroegen etc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is he Leids ontzet in het weekend nog wat of barst dat pas echt op 3 oktober pas los?
Blijf je dan ook weg uit VBL?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik bezocht naast die van Ado ook wel eens potjes van Scheveningen in de hoofdklasse. Vond ik ook altijd wel mooi. Fox kijk ik ook steeds minder. zit serieus te overwegen het abonnement op te zeggen. Ben ook behoorlijk voetbalmoe.
Druk. Hectisch. En zojuist bedreigd door een freelancer dat ik hem maandag (met vervaldag dinsdag) z'n factuur van 100 euro moet uitbetalen omdat hij anders m'n gezicht komt verbouwenquote:
Between late-June and early–July 2015, the rapper, along with his ex-girlfriend, were caught by officials having smuggled a knife into jail.quote:
Ah, altijd prettig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk. Hectisch. En zojuist bedreigd door een freelancer dat ik hem maandag (met vervaldag dinsdag) z'n factuur van 100 euro moet uitbetalen omdat hij anders m'n gezicht komt verbouwen
Hoe is het daar?
M'n fucking gebitsrenovatie gaat meer kosten dan die honderd eurie'squote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, altijd prettig.
Hier alles goed
Heb je zo'n rot gebit dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n fucking gebitsrenovatie gaat meer kosten dan die honderd eurie's
Maar goed, in ieder geval iemand waar niet meer mee samengewerkt zal wordenVerder geen probleem, want de 100 euro die ik er in een week op verdiend heb zet ook geen zoden aan de dijk.
heeft ie geluk dat het niet in USA wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
sexual assault charges in Oostenrijk
Overmorgen welquote:
Die Rico Verhoeven ziet er wel even wat indrukwekkender uit dat Badr moet ik zeggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:07 schreef Doublepain het volgende:
http://axed.nl/rico-verho(...)tense-training-zien/
Badr gaat hem killen
word lastig voor hem pffquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:07 schreef Doublepain het volgende:
http://axed.nl/rico-verho(...)tense-training-zien/
Badr gaat hem killen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Rico Verhoeven ziet er wel even wat indrukwekkender uit dat Badr moet ik zeggen
(Los van zijn hoofd dan)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Rico Verhoeven ziet er wel even wat indrukwekkender uit dat Badr moet ik zeggen
(Los van zijn hoofd dan)
ja man word spannend pffquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/badrhariofficial/?hl=nl
Hij is druk bezig
Walgelijk dat jij voor een Marokkaan juicht tegenover een rasechte blanke. DIt ga ik tegen je sterren.nl matties vertellenquote:
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geef geen klote om dat boksen.
het is geen boksenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geef geen klote om dat boksen.
Ik woon binnenkort nog dichterbij je in de buurt. Nu nog maar op 2 minuten fietsen van de Spoorwijk maar nog net wel in RIjswijkquote:
Gezellig. Biertje doen? Waarom ga je daar wonen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik woon binnenkort nog dichterbij je in de buurt. Nu nog maar op 2 minuten fietsen van de Spoorwijk maar nog net wel in RIjswijk
Groter, mooier en goedkoper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezellig. Biertje doen? Waarom ga je daar wonen?
Nicequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groter, mooier en goedkoper.
En prima hoor, ooit. Eerst maar eens verhuizen.
Wat een mongool.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:37 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_vrouw_kapot.html
Soms werkt uitpraten niet en ze blijft duidelijk maar doorzeiken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:37 schreef onlogisch het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_vrouw_kapot.html
*Zuuuuucht* Neeeheee, luister nou eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms werkt uitpraten niet en ze blijft duidelijk maar doorzeiken.
BAM!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
*Zuuuuucht* Neeeheee, luister nou eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |