De hele Squirtle-familie heeft een hoge kans op ontsnappenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:18 schreef eenjongen... het volgende:
Vandaag 2 nieuwe pokemon aan mijn pokedex kunnen toevoegen. Hierdoor op de 100 gekomen:) Een magmar uit een 10km ei en een butterfree gevangen:)
Ooh en een Wartortle laten ontsnappen:( Die heb ik nu nog steeds niet...
Ik denk dat ik in de winter juist ga spelen, omdat ik weet dat andere het niet doen. Dan haal je veel meer coins binnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:11 schreef eleusis het volgende:
[..]
De hele Squirtle-familie heeft een hoge kans op ontsnappen
Het Squirtle-nest hier bij mijn huis is helaas weg met de aanpassing van vorige week, dus dat wordt lopen...
Wel heb ik eindelijk een Golem bij elkaar gespaardNu 126 in de Pokedex. Maar wat een kou met die wind, zeker als je continu je mobiel in je hand hebt. Ik zie me niet heel veel spelen in de winter zo, ben bang dat het een beetje stil gaat staan...
He die heb ik nog nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Er zit as we speak een Nidoqueen even verderop.
Smijt em dood.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er zit as we speek een weedle in mijn huis!
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
Weet iemand een site die de pokemon per type kan sorteren op hun base stats?
Dus zeg maar dat ik bijvoorbeeld alle water type pokemon in een lijstje kan sorteren op hun attack stats.
Nou ja, een Starmie en een Golduck met water attacks doen veel meer damage dan een Vaporeon, hun CP is minder maar je ramt een stuk sneller door bijvoorbeeld vuurpokemon heen.quote:
Pogomoves is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou ja, een Starmie en een Golduck met water attacks doen veel meer damage dan een Vaporeon, hun CP is minder maar je ramt een stuk sneller door bijvoorbeeld vuurpokemon heen.
Ik geloof dat pogomoves ook rekening houdt met HP en Defence, als je puur op DPS af gaat zouden Starmie en Golduck beter zijn. Zoals hier wordt beweert: https://www.reddit.com/r/(...)r_against_firetypes/quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pogomoves is het hier niet mee eens.
Dat is waar, maar als je tegen een aantal flutspokemon aanloopt onderaan gyms dan knal je er zo doorheen voordat ze hun charge move kunnen doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Klopt
Maar je hebt nog steeds het no-time dood-probleem.
Dat doen ze expres.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verschijnen dit soort dingen nooit als ik wel daarnaartoe kan/wil?
Geen idee, bij mij zitten die gewoon in mijn huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verschijnen dit soort dingen nooit als ik wel daarnaartoe kan/wil?
Net ook al die Nidoqueen... maar toen ik in de auto zat, moest ik zelfs even langs de McDrive om tijd te rekkenquote:
Oh, ga ik ook gebruiken. Is wel handig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Geheugensteuntje.. zo codeer ik move sets en stats.
21CEA betekent bijvoorbeeld: second best fast move, best charge move, att: 13, def: 11, hp: 15.
Vooral als fucking Pidgeys en Rattata's dat doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ontsnappen en wegrennen heb ik ook wel gezien inmiddels. Wordt tijd dat dat aangepast wordt.
Elke rake bal gewoon succesvol. Desnoods xp omlaag als ze willen dat we niet te snel levelen.
Met lvl 28 wordt het alleen maar erger lijkt hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral als fucking Pidgeys en Rattata's dat doen
En ik heb sinds maandag blijkbaar 100 pokeballs verslonden, want ze zijn op
Enkel nog 20 Greats over, maandag weer even een tochtje Oude Vest
Ik vind het nu al erg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met lvl 28 wordt het alleen maar erger lijkt het.
De dps waardes van de moves zoek ik hier op:quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:59 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Oh, ga ik ook gebruiken. Is wel handig.
Welke site gebruik je hiervoor?
Een Lapras met 8 ultra ballen raken en dan gebeurt er niks, ultra ballen zijn op en dan met 1 pokebal de Lapras gevangenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ontsnappen en wegrennen heb ik ook wel gezien inmiddels. Wordt tijd dat dat aangepast wordt.
Elke rake bal gewoon succesvol. Desnoods xp omlaag als ze willen dat we niet te snel levelen.
Op https://www.pgnexus.gg/ kan je wel de stats van al je Pokémon zien, aan de hand daarvan kan je wel een excel bestandje aanmaken lijkt me.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
Weet iemand een site die de pokemon per type kan sorteren op hun base stats?
Dus zeg maar dat ik bijvoorbeeld alle water type pokemon in een lijstje kan sorteren op hun attack stats.
thanksquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
De dps waardes van de moves zoek ik hier op:
http://www.pokemongodb.net/2016/04/pokemon-go-types.html
Voor de stats gebruik ik:
https://www.pgnexus.gg/
en
https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator
Speel je ook nog Runescape?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Schaap ga terug in de wei.
Zubats en Golbats.. die staan dan vaak ook "ver weg" waardoor je ze amper kan raken met je gooi en de vleugels tellen niet mee voor de catch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
De Rapidash vond ik de lastigsteerste, blijft ver weg staan en erg smal
Aangevenquote:Op zondag 2 oktober 2016 01:03 schreef NoBody122 het volgende:
Kennelijk is de plaatselijke dierentuin 's nachts stiekem tóch open, want mijn daar kort voor sluitingstijd in een gym achtergelaten lapras is tussen nu en ca. 2 uur geleden dood teruggekomen...
Cheaters
Vooral als dat gebeurd bij Nice en Great worpen en vervolgens met een normale worp vang je 'm wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ligt ook aan de keuzes die je zelf maakt natuurlijk. Ik gooi op weedles, pidgeys en caterpies nog maar één rake bal. Pakt die niet, dan loop ik weg. Volgende keer weer beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kost ook te veel tijd. Meestal wil ik uiteindelijk gewoon van A naar B tijdens het spelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel als je alles bij elkaar online op loopt te zoeken om ze dan te vangen. Ik zit "pas" op 99/101.. Je verpest het spel voor jezelfquote:
Dit dus. Als je er te actief mee bezig bent, dan zal je op gen 2 ook snel uitgekeken zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel als je alles bij elkaar online op loopt te zoeken om ze dan te vangen. Ik zit "pas" op 99/101.. Je verpest het spel voor jezelf
Ik zit op 85quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel als je alles bij elkaar online op loopt te zoeken om ze dan te vangen. Ik zit "pas" op 99/101.. Je verpest het spel voor jezelf
Ik heb al 4 snorlaxen gehad... maar wil gewoon wat meer variatie... het online uitdagen ofzo, dat zou leuk zijn. een beetje net zoals de orginele spellen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op 85
Zowel mijn Lapras als mijn Snorlax zijn eerlijk gevangen.
Dat gaat niet werken op je mobiel. Hoewel beide games gaan over het vangen van Pokémon is GO essentieel anders van opzet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:32 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik heb al 4 snorlaxen gehad... maar wil gewoon wat meer variatie... het online uitdagen ofzo, dat zou leuk zijn. een beetje net zoals de orginele spellen.
In dat geval: gratz!quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:09 schreef nikky het volgende:
Ik zag een Gloom, dochterlief en ik snel naar buiten an BAM! Ik heb hem
Ik had hem nog niet![]()
91.1%quote:Op zondag 2 oktober 2016 13:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
In dat geval: gratz!
Is ie qua IV nog wat waard? Uiteindelijk zul je een keer 100 candy moeten stoppen in zo'n ding.. maar kans is groot dat je dan eerst nog een oddish naar gloom moet evolven met betere IV.
Oh, da's heel erg hoog voor iets wat je in het wild vangt. Die zou ik goed bewaren!quote:
Ik zit nu op 126, maar geen Lapras en Snorlaxquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op 85
Zowel mijn Lapras als mijn Snorlax zijn eerlijk gevangen.
Ik vind Electabuzz tegen watertypes anders best wel lekker.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
Vandaag de twee 10 km eitjes die ik had opgespaard uitgebroed tijdens een hardloopsessie. Ik hoopte op een Snorlax, maar kreeg een Electabuzz en een Aerodactyl. Ook aardig, aangezien ik beide nog niet had, maar voor gymfights zijn het allebei geen killers.
Er zijn er alleen zo veel die het veel beter doen tegen watertypes. Voor dat doel heb ik 3 beestjes met solar beam: exeggutor, victreebel en tangela. Bovendien doen de echte killers zoals dragonite en gyarados het meestal nog steeds beter dan die anti-water dingen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Electabuzz tegen watertypes anders best wel lekker.
DIE WIL IK OOKquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef Flippiee het volgende:
Net een arcanine gevangen dankzij wat gillende kinderen. "ZIT IE HIER JA?" "HIJ ZIT HIER"
quote:
Godver. ik zou snachts nog naar buiten rennen voor een growlithquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nu hoef ik niet meer per se als ik 's nachts een growlithe zie verschijnen de keuze te maken tussen mijn bed of toch nog naar buiten.
Serieus?quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Godver. ik zou snachts nog naar buiten rennen voor een growlith
Tuurlijk laatst nog naar buiten gerent voor een dragonite die om de hoek zat, was 10 seconden te laat, hufter verdween letterlijk op mijn screenquote:
Ik dacht dat die overal zo vaak verschenen zoals goldeen en gastleys enzo. Zie er nu weer 1, een straat verder met nog 8 minutenquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tuurlijk laatst nog naar buiten gerent voor een dragonite die om de hoek zat, was 10 seconden te laat, hufter verdween letterlijk op mijn screen
Waarschijnlijk lid van team geel?quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat die overal zo vaak verschenen zoals goldeen en gastleys enzo. Zie er nu weer 1, een straat verder met nog 8 minuten
Oh, dat is niet handig.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:04 schreef VerdachtParkietje het volgende:
In de regen kan ik niet spelen, als er 1 druppeltje op het scherm valt dan begint mn telefoon al te flippen. Laatst probeerde ik een dratini te vangen in de regen met een ultra ball, maar ineens begon het spel allemaal ultra balls te gooien omdat het scherm blijkbaar nat was.
Zijn die anders dan de Zeeuwse?quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:23 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb al een aantal Haagse duiven gevangen.
Ze vechten wat meer terug.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn die anders dan de Zeeuwse?
Hoiquote:Op zondag 2 oktober 2016 19:54 schreef koffiepot het volgende:
Een porygon is zeldzaam. Maar hoe zeldzaam? Wie heeft er 1?
Heb er 3, allemaal wild gevangen. Laatst ook een Chansey, 2x een Lapras, zonet een Gengar, 2e keer wild. Snelle pokemap ftw.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:54 schreef koffiepot het volgende:
Een porygon is zeldzaam. Maar hoe zeldzaam? Wie heeft er 1?
Meen je nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:07 schreef Molurus het volgende:
Wel geinig.. bij Gyarados hebben ze dragon breath als fast move eruit gehaald.. maar de mensen die hem hadden hebben hem nog steeds.
Ik heb nu dus een Gyarados met dragon breath / hydropump die niemand ooit nog kan halen.
Echt benadeeld ben je ook niet. De Bite die je er nu bij krijgt heeft exact dezelfde DPS als Dragon Breath. (Beide 12 dps.) Enige verschil is dat Bite dark is en DB dragon.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meen je niet
Ik liet ze altijd gaan met een 'die komt vanzelf wel'-gedachte
Wist ik niet eens, ging net controleren en heb er 1 met dragon breath en Twister.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:07 schreef Molurus het volgende:
Wel geinig.. bij Gyarados hebben ze dragon breath als fast move eruit gehaald.. maar de mensen die hem hadden hebben hem nog steeds.
Ik heb nu dus een Gyarados met dragon breath / hydropump die niemand ooit nog kan halen.
Dat is wel interessantquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Echt benadeeld ben je ook niet. De Bite die je er nu bij krijgt heeft exact dezelfde DPS als Dragon Breath. (Beide 12 dps.) Enige verschil is dat Bite dark is en DB dragon.
Yep, dat is wel 1 van de betere fast moves. Maar dus ook niet per se minder dan de Bite die je nu bij Gyarados krijgt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wist ik niet eens, ging net controleren en heb er 1 met dragon breath en Twister.
Maar dragon breath is goed ofzo?
En vergeet exeggutor niet. Goed tegen psychic inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel interessant
Tegen Hypno en Slowbro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |