Ik dacht dat die overal zo vaak verschenen zoals goldeen en gastleys enzo. Zie er nu weer 1, een straat verder met nog 8 minutenquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tuurlijk laatst nog naar buiten gerent voor een dragonite die om de hoek zat, was 10 seconden te laat, hufter verdween letterlijk op mijn screen
Waarschijnlijk lid van team geel?quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat die overal zo vaak verschenen zoals goldeen en gastleys enzo. Zie er nu weer 1, een straat verder met nog 8 minuten
Oh, dat is niet handig.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:04 schreef VerdachtParkietje het volgende:
In de regen kan ik niet spelen, als er 1 druppeltje op het scherm valt dan begint mn telefoon al te flippen. Laatst probeerde ik een dratini te vangen in de regen met een ultra ball, maar ineens begon het spel allemaal ultra balls te gooien omdat het scherm blijkbaar nat was.
Zijn die anders dan de Zeeuwse?quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:23 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb al een aantal Haagse duiven gevangen.
Ze vechten wat meer terug.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn die anders dan de Zeeuwse?
Hoiquote:Op zondag 2 oktober 2016 19:54 schreef koffiepot het volgende:
Een porygon is zeldzaam. Maar hoe zeldzaam? Wie heeft er 1?
Heb er 3, allemaal wild gevangen. Laatst ook een Chansey, 2x een Lapras, zonet een Gengar, 2e keer wild. Snelle pokemap ftw.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:54 schreef koffiepot het volgende:
Een porygon is zeldzaam. Maar hoe zeldzaam? Wie heeft er 1?
Meen je nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:07 schreef Molurus het volgende:
Wel geinig.. bij Gyarados hebben ze dragon breath als fast move eruit gehaald.. maar de mensen die hem hadden hebben hem nog steeds.
Ik heb nu dus een Gyarados met dragon breath / hydropump die niemand ooit nog kan halen.
Echt benadeeld ben je ook niet. De Bite die je er nu bij krijgt heeft exact dezelfde DPS als Dragon Breath. (Beide 12 dps.) Enige verschil is dat Bite dark is en DB dragon.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meen je niet
Ik liet ze altijd gaan met een 'die komt vanzelf wel'-gedachte
Wist ik niet eens, ging net controleren en heb er 1 met dragon breath en Twister.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:07 schreef Molurus het volgende:
Wel geinig.. bij Gyarados hebben ze dragon breath als fast move eruit gehaald.. maar de mensen die hem hadden hebben hem nog steeds.
Ik heb nu dus een Gyarados met dragon breath / hydropump die niemand ooit nog kan halen.
Dat is wel interessantquote:Op zondag 2 oktober 2016 21:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Echt benadeeld ben je ook niet. De Bite die je er nu bij krijgt heeft exact dezelfde DPS als Dragon Breath. (Beide 12 dps.) Enige verschil is dat Bite dark is en DB dragon.
Yep, dat is wel 1 van de betere fast moves. Maar dus ook niet per se minder dan de Bite die je nu bij Gyarados krijgt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wist ik niet eens, ging net controleren en heb er 1 met dragon breath en Twister.
Maar dragon breath is goed ofzo?
En vergeet exeggutor niet. Goed tegen psychic inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel interessant
Tegen Hypno en Slowbro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |