Je lijkt me wel zo'n casanovaquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zou goed voor haar zijn, ben geen misleider
en ik?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze zou je vast een leuke schoonzoon vinden.
Je bedoeld tussen het 'onder invloed zijn' door?quote:
Meh, jij lijkt op een Turk toch?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
niet nou weer... al een hele tijd eigenlijk.
Dat klopt ook. Wanneer gaat dat van jou kapot?quote:
Nou vooruit...quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
Willen jullie mijn probleem met mijn projectgroepje nog weten?
mocro noemde je me ooitquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Meh, jij lijkt op een Turk toch?
Iets minder geliefd dan Nutz, maar ze zou vast aan je wennen...
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
Nou kom maar met je dikke neus dit, snoop dogg dat en brillekop zo...quote:
Er staat me nog wel iets van bij dat ik je op een allochtoon vond lijken op een foto ja. Maar ja, dat was toen. Ben je veranderd?quote:
Lukt ook alleen bij meisjes. Echte vrouwen hebben dat zo door.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:54 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie maar hou nooit een vrouw voor de gek om seks te krijgen ofzo
als we nee zeggen vertellen je het tochquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:52 schreef xcachet het volgende:
wel goeie kaaklijnquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er staat me nog wel iets van bij dat ik je op een allochtoon vond lijken op een foto ja. Maar ja, dat was toen. Ben je veranderd?
We moeten vanmiddag om 12:45 een presentatie geven over de voortgang van het project. Nou kennen de leden van mijn projectgroepje het woord 'initiatief' niet, dus besloot ik vast de presentatie te maken. Echter is het ook mijn beurt om te presenteren, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken, omdat zij anders helemaal niks hebben gedaan en kunnen toekijken. Dus nu gaan er twee andere presenteren en heb ik gezegd dat er een gebrek aan initiatief is.quote:
Ik vergeet gezichten gauwquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou kom maar met je dikke neus dit, snoop dogg dat en brillekop zo...
Waarom is dat jammer? wat was je anders van plan?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2nutz is niet knap das wel jammer
kleine jongetjes worden grootquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Mn buurjongen leeftijdgenoot ex beste mattie gaat vandaag om hand meisje vragen
jij hebt geen verstand van beautyquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2nutz is niet knap das wel jammer
echte vrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt ook alleen bij meisjes. Echte vrouwen hebben dat zo door.
quote:
Ah goed bezig. Zeg ze maar hoe het echt zit idd. Walgelijk zulke teamspelersquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
We moeten vanmiddag om 12:45 een presentatie geven over de voortgang van het project. Nou kennen de leden van mijn projectgroepje het woord 'initiatief' niet, dus besloot ik vast de presentatie te maken. Echter is het ook mijn beurt om te presenteren, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken, omdat zij anders helemaal niks hebben gedaan en kunnen toekijken. Dus nu gaan er twee andere presenteren en heb ik gezegd dat er een gebrek aan initiatief is.
Kijk mij
Luckyquote:
Wat?quote:
maar dat snapten ze wrs nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
We moeten vanmiddag om 12:45 een presentatie geven over de voortgang van het project. Nou kennen de leden van mijn projectgroepje het woord 'initiatief' niet, dus besloot ik vast de presentatie te maken. Echter is het ook mijn beurt om te presenteren, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken, omdat zij anders helemaal niks hebben gedaan en kunnen toekijken. Dus nu gaan er twee andere presenteren en heb ik gezegd dat er een gebrek aan initiatief is.
Kijk mij
dit soort mensen falen doorgaans hopeloosquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk mij
Meisjes en geboren mannen die nu zich als vrouw voordoen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zijn dan de neppe vrouwen, vraag ik mij af.
Had vorige keer ook al de presentatie gemaakt, omdat zij weer niks deden en een beetje Netflix zaten te kijken. Nu was het mijn beurt om te presenteren. Ja daag, hadden ze de presentatie dan maar moeten maken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah goed bezig. Zeg ze maar hoe het echt zit idd. Walgelijk zulke teamspelers
En sommigen blijven klein (zie wicked)quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
kleine jongetjes worden groot
rtquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zijn dan de neppe vrouwen, vraag ik mij af.
Groot gelijk. En je moet maar zo denken, jij steekt er een boel van op en zij niet. Hun loss uiteindelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had vorige keer ook al de presentatie gemaakt, omdat zij weer niks deden en een beetje Netflix zaten te kijken. Nu was het mijn beurt om te presenteren. Ja daag, hadden ze de presentatie dan maar moeten maken.
Ben toe aan weekend.
hij is echt een viespeuk pas maar opquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? wat was je anders van plan?
Geen idee. Ze doen er maar mee wat ze willen. Maar als ik het niet zeg kan ik hun er achteraf ook niet op wijzen.quote:
Definieer 'soort'.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit soort mensen falen doorgaans hopeloos
Ja, dat wist ik al... begint enge vormen aan te nemen. Sowieso dat obsessief kijken naar knapheid, helemaal bij de heren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is echt een viesspeuk pas maar op
jijquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee. Ze doen er maar mee wat ze willen. Maar als ik het niet zeg kan ik hun er achteraf ook niet op wijzen.
[..]
Definieer 'soort'.
beetje onzeker wssquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al... begint enge vormen aan te nemen. Sowieso dat obsessief kijken naar knapheid, helemaal bij de heren.
(bijna) ieder mens heeft oren is toch ook geen argument?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zit ook op FOK!, dus jij behoort ook tot mijn soort?
Niet bijna ieder mens zit op FOK!.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
(bijna) ieder mens heeft oren is toch ook geen argument?
Dat is wel duidelijk, ja.quote:
piewquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Maar ik discussieer niet graag met domme mensen. Die weten hun mening toch wel door te douwen, hzaw.
KAPLAUWquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Maar ik discussieer niet graag met domme mensen. Die weten hun mening toch wel door te douwen, hzaw.
dus?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet bijna ieder mens zit op FOK!.
moet altijd beetje grinniken als over domheid begintquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Stop nou maar gewoon johquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet altijd beetje grinniken als over domheid begint
Blijkbaar ben jij niet bij machte om een dombo zijn ongelijk te latej inzien
ik denk dat ik het eens ben met jou man. Fuck, nu ga ik mezelf van een hoge toren flikkeren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus?
Lijkt me ook vrij duidelijk dat jij de presentatie moet houden. Uit jouw verhaal maakte ik niet op dat er sprake is geweest van overleg. Dat jij als stresskip hun werk gaat doen is prima maar dat betekent niet dat zij dat van jou moeten doen.
haha inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus?
Lijkt me ook vrij duidelijk dat jij de presentatie moet houden. Uit jouw verhaal maakte ik niet op dat er sprake is geweest van overleg. Dat jij als stresskip hun werk gaat doen is prima maar dat betekent niet dat zij dat van jou moeten doen.
vind ik matig. Mensen die blijkbaar niet in staat zijn binnen een projectgroepje te kunnen overleggen en dan hun eigen plan maar gaan trekken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:11 schreef Pensylvania het volgende:
Buiten dat denk ik dat ik toch hetzelfde zou hebben gedaan als Cachet
Ik voorkom stress. Ik werk al 4 weken samen met hun en weet dat er niks komt als er niet iemand het initiatief neemt om iets te gaan doen. Er was overleg (voor zover dat met deze gasten lukt). Toen ik vroeg wat zij gingen doen, was het: "Niets. Er is niets te doen dus wij gaan toekijken." Dus ik maakte de presentatie. Als ze dan komen wijzen dat het mijn beurt (samen met iemand anders) is om te presenteren, hadden ze ook maar een presentatie moeten maken, niet?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus?
studeer jij nog?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:11 schreef Pensylvania het volgende:
Buiten dat denk ik dat ik toch hetzelfde zou hebben gedaan als Cachet
Zet gewoon de punten neer wat gedaan moet worden en verdeel dat samen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik voorkom stress. Ik werk al 4 weken samen met hun en weet dat er niks komt als er niet iemand het initiatief neemt om iets te gaan doen. Er was overleg (voor zover dat met deze gasten lukt). Toen ik vroeg wat zij gingen doen, was het: "Niets. Er is niets te doen dus wij gaan toekijken." Dus ik maakte de presentatie. Als ze dan komen wijzen dat het mijn beurt (samen met iemand anders) is om te presenteren, hadden ze ook maar een presentatie moeten maken, niet?
Nice, al die aannames. Ik heb dit gezegd binnen de groep. Zijn ze het niet mee eens, maar komen ook niet met andere oplossingen om de samenwerking beter te laten verlopen. Tevens kán iemand niet iemand anders uit de projectgroep zetten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik matig. Mensen die blijkbaar niet in staat zijn binnen een projectgroepje te kunnen overleggen en dan hun eigen plan maar gaan trekken.
Als je een probleem heb binnen een groep zeg je dat, wordt er niets mee gedaan dan flikker je hem of haar eruit ipv dit soort onzin
binnen hogescholen is dit gewoon mogelijk hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice, al die aannames. Ik heb dit gezegd binnen de groep. Zijn ze het niet mee eens, maar komen ook niet met andere oplossingen om de samenwerking beter te laten verlopen. Tevens kán iemand niet iemand anders uit de projectgroep zetten.
Ze zijn niet achterlijk als er op het bord staat presentaties maken en om 12:45 presenteren, dat ik nog de punten moet neer zetten wat er gedaan moet worden. Er waren er echter twee binnen het groepje unaniem dat zij niks gingen doen en toekijken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zet gewoon de punten neer wat gedaan moet worden en verdeel dat samen.
Really? Doe jij dit ook op je werk?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groot gelijk. En je moet maar zo denken, jij steekt er een boel van op en zij niet. Hun loss uiteindelijk.
We krijgen hier verder geen cijfer of beoordeling voor hoor. Daar care ik niet om.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
iemand anders presentatie die jij hebt gemaakt laten doen is wel beetje garantie tot falen. Ze weten niet waar het over gaat meestal en mag je lekker hopen dat je nog met een zesje naar huis gaat
Je kan niet ergens vanuit gaan als je dat al niet kon.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik voorkom stress. Ik werk al 4 weken samen met hun en weet dat er niks komt als er niet iemand het initiatief neemt om iets te gaan doen. Er was overleg (voor zover dat met deze gasten lukt). Toen ik vroeg wat zij gingen doen, was het: "Niets. Er is niets te doen dus wij gaan toekijken." Dus ik maakte de presentatie. Als ze dan komen wijzen dat het mijn beurt (samen met iemand anders) is om te presenteren, hadden ze ook maar een presentatie moeten maken, niet?
je faalt gewoon net zo hard als de rest van je groepje, dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan die 2 eruit flikkeren en door met de rest.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zijn niet achterlijk als er op het bord staat presentaties maken en om 12:45 presenteren, dat ik nog de punten moet neer zetten wat er gedaan moet worden. Er waren er echter twee binnen het groepje unaniem dat zij niks gingen doen en toekijken.
Kick ze eruitquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zijn niet achterlijk als er op het bord staat presentaties maken en om 12:45 presenteren, dat ik nog de punten moet neer zetten wat er gedaan moet worden. Er waren er echter twee binnen het groepje unaniem dat zij niks gingen doen en toekijken.
Lastig he, inhoudelijk blijven ipv op de persoon gaan spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je faalt gewoon net zo hard als de rest van je groepje, dat is wel duidelijk
Je bent toch geen 14 ofzo?
Ging dat maar zo simpel he.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan die 2 eruit flikkeren en door met de rest.
Owhoh. Dan zou ik ook niks doen en toekijkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
We krijgen hier verder geen cijfer of beoordeling voor hoor. Daar care ik niet om.
Ga zo door.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lastig he, inhoudelijk blijven ipv op de persoon gaan spelen.
Waar is hele project voor danquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
We krijgen hier verder geen cijfer of beoordeling voor hoor. Daar care ik niet om.
Het moet wel gewoon gedaan worden. En als ieder wat doet is het zo gedaan. Hun houding zorgt voor irritaties en 0 samenwerking.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Owhoh. Dan zou ik ook niks doen en toekijken
Stok achter de deur (we krijgen 6 weken voor dit project en moeten zo om de twee weken onze voortgang presenteren) en oefenen om te presenteren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:22 schreef Willoow het volgende:
Waarom moet je iets doen zonder beoordeling ervoor?
Maar zonder beoordeling hoeft het toch niet gedaan te wordenquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het moet wel gewoon gedaan worden. En als ieder wat doet is het zo gedaan. Hun houding zorgt voor irritaties en 0 samenwerking.
haha wat faalpoging weerquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lastig he, inhoudelijk blijven ipv op de persoon gaan spelen.
Lame.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stok achter de deur (we krijgen 6 weken voor dit project en moeten zo om de twee weken onze voortgang presenteren) en oefenen om te presenteren.
Persoonlijke ontwikkeling. Of zit je alleen op school om die punten te scoren en verder niks?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar zonder beoordeling hoeft het toch niet gedaan te wordenMaakt niks uit dan voor je studiepunten ed.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar zonder beoordeling hoeft het toch niet gedaan te wordenMaakt niks uit dan voor je studiepunten ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |