Dat is wel duidelijk, ja.quote:
piewquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Maar ik discussieer niet graag met domme mensen. Die weten hun mening toch wel door te douwen, hzaw.
KAPLAUWquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Maar ik discussieer niet graag met domme mensen. Die weten hun mening toch wel door te douwen, hzaw.
dus?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet bijna ieder mens zit op FOK!.
moet altijd beetje grinniken als over domheid begintquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Stop nou maar gewoon johquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet altijd beetje grinniken als over domheid begint
Blijkbaar ben jij niet bij machte om een dombo zijn ongelijk te latej inzien
ik denk dat ik het eens ben met jou man. Fuck, nu ga ik mezelf van een hoge toren flikkeren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus?
Lijkt me ook vrij duidelijk dat jij de presentatie moet houden. Uit jouw verhaal maakte ik niet op dat er sprake is geweest van overleg. Dat jij als stresskip hun werk gaat doen is prima maar dat betekent niet dat zij dat van jou moeten doen.
haha inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus?
Lijkt me ook vrij duidelijk dat jij de presentatie moet houden. Uit jouw verhaal maakte ik niet op dat er sprake is geweest van overleg. Dat jij als stresskip hun werk gaat doen is prima maar dat betekent niet dat zij dat van jou moeten doen.
vind ik matig. Mensen die blijkbaar niet in staat zijn binnen een projectgroepje te kunnen overleggen en dan hun eigen plan maar gaan trekken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:11 schreef Pensylvania het volgende:
Buiten dat denk ik dat ik toch hetzelfde zou hebben gedaan als Cachet
Ik voorkom stress. Ik werk al 4 weken samen met hun en weet dat er niks komt als er niet iemand het initiatief neemt om iets te gaan doen. Er was overleg (voor zover dat met deze gasten lukt). Toen ik vroeg wat zij gingen doen, was het: "Niets. Er is niets te doen dus wij gaan toekijken." Dus ik maakte de presentatie. Als ze dan komen wijzen dat het mijn beurt (samen met iemand anders) is om te presenteren, hadden ze ook maar een presentatie moeten maken, niet?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus?
studeer jij nog?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:11 schreef Pensylvania het volgende:
Buiten dat denk ik dat ik toch hetzelfde zou hebben gedaan als Cachet
Zet gewoon de punten neer wat gedaan moet worden en verdeel dat samen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik voorkom stress. Ik werk al 4 weken samen met hun en weet dat er niks komt als er niet iemand het initiatief neemt om iets te gaan doen. Er was overleg (voor zover dat met deze gasten lukt). Toen ik vroeg wat zij gingen doen, was het: "Niets. Er is niets te doen dus wij gaan toekijken." Dus ik maakte de presentatie. Als ze dan komen wijzen dat het mijn beurt (samen met iemand anders) is om te presenteren, hadden ze ook maar een presentatie moeten maken, niet?
Nice, al die aannames. Ik heb dit gezegd binnen de groep. Zijn ze het niet mee eens, maar komen ook niet met andere oplossingen om de samenwerking beter te laten verlopen. Tevens kán iemand niet iemand anders uit de projectgroep zetten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik matig. Mensen die blijkbaar niet in staat zijn binnen een projectgroepje te kunnen overleggen en dan hun eigen plan maar gaan trekken.
Als je een probleem heb binnen een groep zeg je dat, wordt er niets mee gedaan dan flikker je hem of haar eruit ipv dit soort onzin
binnen hogescholen is dit gewoon mogelijk hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice, al die aannames. Ik heb dit gezegd binnen de groep. Zijn ze het niet mee eens, maar komen ook niet met andere oplossingen om de samenwerking beter te laten verlopen. Tevens kán iemand niet iemand anders uit de projectgroep zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |