echte vrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt ook alleen bij meisjes. Echte vrouwen hebben dat zo door.
quote:
Ah goed bezig. Zeg ze maar hoe het echt zit idd. Walgelijk zulke teamspelersquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
We moeten vanmiddag om 12:45 een presentatie geven over de voortgang van het project. Nou kennen de leden van mijn projectgroepje het woord 'initiatief' niet, dus besloot ik vast de presentatie te maken. Echter is het ook mijn beurt om te presenteren, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken, omdat zij anders helemaal niks hebben gedaan en kunnen toekijken. Dus nu gaan er twee andere presenteren en heb ik gezegd dat er een gebrek aan initiatief is.
Kijk mij
Luckyquote:
Wat?quote:
maar dat snapten ze wrs nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
We moeten vanmiddag om 12:45 een presentatie geven over de voortgang van het project. Nou kennen de leden van mijn projectgroepje het woord 'initiatief' niet, dus besloot ik vast de presentatie te maken. Echter is het ook mijn beurt om te presenteren, maar daar heb ik even een stokje voor gestoken, omdat zij anders helemaal niks hebben gedaan en kunnen toekijken. Dus nu gaan er twee andere presenteren en heb ik gezegd dat er een gebrek aan initiatief is.
Kijk mij
dit soort mensen falen doorgaans hopeloosquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk mij
Meisjes en geboren mannen die nu zich als vrouw voordoen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zijn dan de neppe vrouwen, vraag ik mij af.
Had vorige keer ook al de presentatie gemaakt, omdat zij weer niks deden en een beetje Netflix zaten te kijken. Nu was het mijn beurt om te presenteren. Ja daag, hadden ze de presentatie dan maar moeten maken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah goed bezig. Zeg ze maar hoe het echt zit idd. Walgelijk zulke teamspelers
En sommigen blijven klein (zie wicked)quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
kleine jongetjes worden groot
rtquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zijn dan de neppe vrouwen, vraag ik mij af.
Groot gelijk. En je moet maar zo denken, jij steekt er een boel van op en zij niet. Hun loss uiteindelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had vorige keer ook al de presentatie gemaakt, omdat zij weer niks deden en een beetje Netflix zaten te kijken. Nu was het mijn beurt om te presenteren. Ja daag, hadden ze de presentatie dan maar moeten maken.
Ben toe aan weekend.
hij is echt een viespeuk pas maar opquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? wat was je anders van plan?
Geen idee. Ze doen er maar mee wat ze willen. Maar als ik het niet zeg kan ik hun er achteraf ook niet op wijzen.quote:
Definieer 'soort'.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit soort mensen falen doorgaans hopeloos
Ja, dat wist ik al... begint enge vormen aan te nemen. Sowieso dat obsessief kijken naar knapheid, helemaal bij de heren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is echt een viesspeuk pas maar op
jijquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee. Ze doen er maar mee wat ze willen. Maar als ik het niet zeg kan ik hun er achteraf ook niet op wijzen.
[..]
Definieer 'soort'.
beetje onzeker wssquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al... begint enge vormen aan te nemen. Sowieso dat obsessief kijken naar knapheid, helemaal bij de heren.
(bijna) ieder mens heeft oren is toch ook geen argument?quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zit ook op FOK!, dus jij behoort ook tot mijn soort?
Niet bijna ieder mens zit op FOK!.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
(bijna) ieder mens heeft oren is toch ook geen argument?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |