vlog het!quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:39 schreef xcachet het volgende:
Ga mensen in elkaar slaan op het schoolplein met een lineaal
Is goed.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:41 schreef xcachet het volgende:
Ik word boos op mijn projectgroepje straks
Vloggen!quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:39 schreef xcachet het volgende:
Ga mensen in elkaar slaan op het schoolplein met een lineaal
Je moeder heeft wel voldoende inzicht om te kunnen zien dat jij never nooit op zo'n gedrocht zou vallen toch?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
alles behalve helemaal als je moeder moet overtuigen dat et geen gevaarlijke marokkaan is maar een vieze internet held die super onzeker is en gretig op een beetje aandacht.
probeer dat je moeder maar duidelijk te maken als ze vind dat die nossoman enge kop heeft.
jaa ik kan nog niet zoveek doenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
word es wakker, je moet aan je scriptie werken
Wat deed jouw moeder eigenlijk altijd als er weer zo'n figuur voor jou aan de deur kwam?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je moeder heeft wel voldoende inzicht om te kunnen zien dat jij never nooit op zo'n gedrocht zou vallen toch?Dus ze zal vast niet gedacht hebben dat het een of ander gevaarlijk vriendje van je was.
Klopt. Maar kan best goed mensen inschatten. En hijs gretis op aand8 op beetje fame ''de stoere jongen'' doet veel om zn aandachtshoerneed te bevredigenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:41 schreef zeer het volgende:
[..]
sws lijkt het me sterk dat je moeder veel waarde hecht aan jouw beoordelingsvermogen
tja een laagbegaafde kan ook langskomen. tis gwn kneuzen actie.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:41 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Voor een onzekere jongen had hij anders wel ballen om je helemaal op te zoeken
Maar sowieso een kansloze actie natuurlijk
Hoop etquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je moeder heeft wel voldoende inzicht om te kunnen zien dat jij never nooit op zo'n gedrocht zou vallen toch?Dus ze zal vast niet gedacht hebben dat het een of ander gevaarlijk vriendje van je was.
In de auto laden en terug naar de opvang brengenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat deed jouw moeder eigenlijk altijd als er weer zo'n figuur voor jou aan de deur kwam?
Zou jouw moeder wel eens willen ontmoetenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In de auto laden en terug naar de opvang brengen
quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Das best wel lief. Je hebt wel een aanhangwagen nodig. voor die nosso.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze zou je vast een leuke schoonzoon vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou jouw moeder wel eens willen ontmoeten
:$quote:
Ja jij bent ook echt zo'n engnekquote:
Awwwwquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze zou je vast een leuke schoonzoon vinden.
Oh ja.. je was al iemand z'n schoonzoon he.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwmaar dat denk ik ook. Ben ook wel redelijk perfecte schoonzoon
Dat klopt idd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh ja.. je was al iemand z'n schoonzoon he.
niet nou weer... al een hele tijd eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |