zou kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:35 schreef zeer het volgende:
[..]
'ja.... eh... ehhh... ehhh... en dan zeg ik dus iets over Niels' z'n werkloosheid en typen mensen eh... ehh.. zo... van.... eh.... eh... :..'...)....'
hele afdeling stil behalve Braddie die hardopt
vind wel fijn dat ik met TARDIS. via WA kan communiceren over jouw domme postsquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
Mja... groepsapps en al dat soort gedoe met fokkersdan spoor je zelf ook niet helemaal natuurlijk...
adres nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet niet. Lang verhaal. Maar ben ook beetje slordig met gegevens.maar eerlijk is eerlijk als je et beetje persoonlijk maakt en mensen meeneemt naar de groepsapp weten mensen al snel meer van je dan je zou willen. Chai weet ook.
zou pas mooi zijn als ieder nieuwe topic begonnen wordt met een 1vs1 en zo langzaam aan iedereen van NG en MYMEMME lijstje aan de beurt komtquote:
Ik zat op de bank en was al chaggy en ik zei mam deurbel gaat en ineens hoor ik die alien stem van wickedflikker toen mn moeder deur open maakte ja toen had ik et niet meer hoor toen mn moeder weggehaald bij deur en zeg maar via de deur hem dichtgeklapt voor zn nosso.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:35 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hoe kan je onzichtbaar schreeuwen en de deur dichtgooien?
wel grote nosso die jongenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zat op de bank en was al chaggy en ik zei mam deurbel gaat en ineens hoor ik die alien stem van wickedflikker toen mn moeder deur open maakte ja toen had ik et niet meer hoor toen mn moeder weggehaald bij deur en zeg maar via de deur hem dichtgeklapt voor zn nosso.
ja had ook bloedneus toen ik de deur dicht gooide dat terwijl hij in straal van 1 meter van deur stond kan je nagaan wat een nosso die man heeft.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zat op de bank en was al chaggy en ik zei mam deurbel gaat en ineens hoor ik die alien stem van wickedflikker toen mn moeder deur open maakte ja toen had ik et niet meer hoor toen mn moeder weggehaald bij deur en zeg maar via de deur hem dichtgeklapt voor zn nosso.
ja wow heeft 'ie Hebreeuwse roots denk je?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja had ook bloedneus toen ik de deur dicht gooide dat terwijl hij in straal van 1 meter van deur stond kan je nagaan wat een nosso die man heeft.
alles behalve helemaal als je moeder moet overtuigen dat et geen gevaarlijke marokkaan is maar een vieze internet held die super onzeker is en gretig op een beetje aandacht.quote:
Hoef je van mij niet in het geniep te doen hoor. Mag hier ook. Maar leuk voor je verderquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:36 schreef zeer het volgende:
[..]
vind wel fijn dat ik met TARDIS. via WA kan communiceren over jouw domme posts
sws lijkt het me sterk dat je moeder veel waarde hecht aan jouw beoordelingsvermogenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
alles behalve helemaal als je moeder moet overtuigen dat et geen gevaarlijke marokkaan is maar een vieze internet held die super onzeker is en gretig op een beetje aandacht.
probeer dat je moeder maar duidelijk te maken als ze vind dat die nossoman enge kop heeft.
Voor een onzekere jongen had hij anders wel ballen om je helemaal op te zoekenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
alles behalve helemaal als je moeder moet overtuigen dat et geen gevaarlijke marokkaan is maar een vieze internet held die super onzeker is en gretig op een beetje aandacht.
probeer dat je moeder maar duidelijk te maken als ze vind dat die nossoman enge kop heeft.
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoef je van mij niet in het geniep te doen hoor. Mag hier ook. Maar leuk voor je verder
Hou op aub met deze troepquote:
Moeders zitten altijd goed als ze denken dat die Marokkaan gevaarlijk is, Meloewaquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |