Niet waanideeën krijgen dan blijf je hangen in je obsessie #ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 30 september 2016 11:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hate that I love you
Treinmeisje luistert deze
En denkt dan aan mij
word es wakker, je moet aan je scriptie werkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hate that I love you
Treinmeisje luistert deze
En denkt dan aan mij
of jij en dimaquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Zou wel grappig zijn als dima en meloewa een stelletje waren en ze een real life soap hadden.
Zo die zit.quote:
allemaal real life sripted vegan gainzquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zou soap beginnen met zeer
of jij en hoinkquote:
Denk dat jullie gewoon zouden scharen. Beide vrouwtjes dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
zou hoink het mannetje of het vrouwtje zijn?
next lvl gayquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat jullie gewoon zouden scharen. Beide vrouwtjes dus.
Oh dat wil ik zien. Misschien toch maar even wat vaart zetten achter het organiseren van een kliekmeet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat jullie gewoon zouden scharen. Beide vrouwtjes dus.
en ik en TARDIS.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:27 schreef Pensylvania het volgende:
waren Tardis en Chai niet laatst samen op pad geweest? is dat geen mooie soap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |