Niet waanideeën krijgen dan blijf je hangen in je obsessie #ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 30 september 2016 11:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hate that I love you
Treinmeisje luistert deze
En denkt dan aan mij
word es wakker, je moet aan je scriptie werkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Hate that I love you
Treinmeisje luistert deze
En denkt dan aan mij
of jij en dimaquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Zou wel grappig zijn als dima en meloewa een stelletje waren en ze een real life soap hadden.
Zo die zit.quote:
allemaal real life sripted vegan gainzquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zou soap beginnen met zeer
of jij en hoinkquote:
Denk dat jullie gewoon zouden scharen. Beide vrouwtjes dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
zou hoink het mannetje of het vrouwtje zijn?
next lvl gayquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat jullie gewoon zouden scharen. Beide vrouwtjes dus.
Oh dat wil ik zien. Misschien toch maar even wat vaart zetten achter het organiseren van een kliekmeet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat jullie gewoon zouden scharen. Beide vrouwtjes dus.
en ik en TARDIS.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:27 schreef Pensylvania het volgende:
waren Tardis en Chai niet laatst samen op pad geweest? is dat geen mooie soap?
Goed alleen jammer van vervelende klanten brengen me in verlegenheid.quote:
Vraag het aan Ismail Ilgun.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:28 schreef Neverknown het volgende:
Weet je wat me echt horror lijkt als je altijd een grote bek hebt op et internet en op een dag staat er een camera ploeg voor je deur om verhaal te halen. (voor een of ander programma die uitgezonden worden)
Stel je voor![]()
Waar ben je dan?! WAAR
je bent toevallig net een vlog van gwen aan het kijken?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:28 schreef Neverknown het volgende:
Weet je wat me echt horror lijkt als je altijd een grote bek hebt op et internet en op een dag staat er een camera ploeg voor je deur om verhaal te halen. (voor een of ander programma die uitgezonden worden)
Stel je voor![]()
Waar ben je dan?! WAAR
Vervelende klanten die proberen te stelen of wat?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Goed alleen jammer van vervelende klanten brengen me in verlegenheid.
Zou nice zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:26 schreef Neverknown het volgende:
Er moet gewoon een FOK shore komen.
Succesquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat wil ik zien. Misschien toch maar even wat vaart zetten achter het organiseren van een kliekmeet.
Nou zeg dat wel.quote:
beetje saaie tvquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou nice zijn.
Wel grote zolder nodig dan.
jep zijn gemene dievenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Vervelende klanten die proberen te stelen of wat?
bij mij kwam et al erg dichtbij toen wickedflikker aan me deurstond.quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jep zijn gemene dieven
[..]
bij mij kwam et al erg dichtbij toen wickedflikker aan me deurstond.
die kerel met die afwijkende tandkleur?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:30 schreef Neverknown het volgende:
wat? serieus?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[..]
Mn moeder echt terror op me gezet daarna ''met wat voor mensen van internet hou jij je op'' wie is die. was nog een marokkaan ook volgensmij :S''quote:
jep hij kwam vragen hoe et met me ging. Want was tijdje afwezig.quote:
En iedereen altijd awkward naar de camera en crew.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:30 schreef zeer het volgende:
[..]
beetje saaie tv
allemaal mensen achter computers
Wtf manquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jep hij kwam vragen hoe et met me ging. Want was tijdje afwezig.
En ik schreeuwde vet hard en gooide de deur dicht. Uiteraard wel onzichtbaar. Voor dat die flikker me opneemt met zn tel of zo.
Lijkt me wel grappig als hij bij Braddie langsgaat.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mn moeder echt terror op me gezet daarna ''met wat voor mensen van internet hou jij je op'' wie is die. was nog een marokkaan ook volgensmij :S''
wacht, wat?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
En ik schreeuwde vet hard en gooide de deur dicht. Uiteraard wel onzichtbaar. Voor dat die flikker me opneemt met zn tel of zo.
Weet niet. Lang verhaal. Maar ben ook beetje slordig met gegevens.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtf man![]()
zieke lui. Hoe komt die vent aan jouw adres?
Hoe kan je onzichtbaar schreeuwen en de deur dichtgooien?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
'ja.... eh... ehhh... ehhh... en dan zeg ik dus iets over Niels' z'n werkloosheid en typen mensen eh... ehh.. zo... van.... eh.... eh... :..'...)....'quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
En iedereen altijd awkward naar de camera en crew.
Mja... groepsapps en al dat soort gedoe met fokkersquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet niet. Lang verhaal. Maar ben ook beetje slordig met gegevens.maar eerlijk is eerlijk als je et beetje persoonlijk maakt en mensen meeneemt naar de groepsapp weten mensen al snel meer van je dan je zou willen. Chai weet ook.
Hahahaquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:34 schreef Murdera het volgende:
![]()
![]()
Zou wel lachen als nootjes voor mijn deur stond. zou dichtdoen en weer openen in negligee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |