abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165705732
Ik vind het best amusant deze reeks. Wist je dat die Roger Stone een tattoo van Richard Nixon op zijn rug heeft laten zetten?
pi_165705751
Dus al die Trump stemmers stemmen op iemand die hen dom vindt. Haha, sukkels.
pi_165705844
Mijn God... De VS is wel erg afgezakt qua niveau... Meer dan 300 miljoen mensen in de VS alleen, geweldige politici zoals Paul Ryan, Rubio, Cruz maar dan heb je een Trump :{ Het was zo makkelijk geweest om HC te verslaan maar dan had je ook een goede tegenstander willen hebben. Nu maar hopen dat Trump het niet verneukt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2016 12:53:09 ]
pi_165705847
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:11 schreef Nintex het volgende:
De Trump Rally van gisteren was surrealistisch. The gloves are off

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

]

lijkt eerder een totale Crash and Burn van zijn kandidaatschap.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_165705886
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:52 schreef vigen98 het volgende:
Nu maar hopen dat Trump het niet verneukt.
O ja.
pi_165705919
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

O ja.
:?
  zondag 2 oktober 2016 @ 12:58:14 #282
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165705984
The 37 Fatal Gaffes That Didn't Kill Donald Trump

Alleraardigste bloemlezing over de bloopers die Trump gemaakt heeft _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165705993
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:56 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:?
Niets joh. Zolang hij niet als een dolle de hele nacht maffe berichten gaat zitten twitteren of er iets lulligs over zijn IB aangifte naar buiten komt is er niks aan de hand. Kwestie van HRC inpakken bij het debat en klaar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 oktober 2016 @ 12:59:55 #284
862 Arcee
Look closer
pi_165706023
quote:
Clinton stopt opmars Trump na rampweek miljardair

In plaats van de kwestie te laten rusten en zich te concentreren op de economie en op de schandalen rond Clinton, heeft de Republikein het alleen maar over Machado. Tot verbazing van geheel politiek Amerika, ging hij vrijdag zelfs zo ver om diep in de nacht te tweeten over een mogelijke sekstape van de voormalige Miss Universe. De nachtelijke tweets bevestigden het beeld van Trump dat hij lichtgeraakt is, niet tegen kritiek kan en altijd gelijk wil hebben. Moet je als Republikeinse kandidaat, met nog 37 dagen te gaan voor de verkiezingen, je zo laten afleiden, vroeg menigeen zich af.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 oktober 2016 @ 13:02:07 #285
862 Arcee
Look closer
pi_165706090
quote:
geweldige politici zoals Cruz
Waaaat?

Ik begrijp ook werkelijk niet dat Trump presidentskandidaat is, maar ik zou hem nog altijd verkiezen boven die enge Christenfundamentalisten uit zijn partij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_165706440
Ik bedenk me net dat al die jonge Bernie Sanders fans, als die basementbewoners, die millenials, de selfie-generatie, de jonge mensen die nu voor het eerst mogen stemmen het nog nooit hebben meegemaakt dat Trump inkomstenbelasting heeft betaald.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2016 13:21:51 ]
  zondag 2 oktober 2016 @ 13:17:22 #287
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165706471
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Beseffen jullie dat deze topicreeks is verworden tot een van de meest belabberde van FOK!?

Knappe prestatie wel.
Sluit goed aan bij de presidentenverkiezingen dan.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165706520
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Beseffen jullie dat deze topicreeks is verworden tot een van de meest belabberde van FOK!?
Says Who?
pi_165707431
Veel mensen en ook een mod vindt het niveau soms laag. Alle info hier over de pressentiële verkiezingen vind ik van waarde. Waar of niet waar, ik lees graag wat jullie allemaal vinden van filmpjes, tweets en andere bronnen. Bedankt :)
  zondag 2 oktober 2016 @ 14:36:35 #290
33189 RM-rf
1/998001
pi_165708280
quote:
Mijn God... De VS is wel erg afgezakt qua niveau... Meer dan 300 miljoen mensen in de VS alleen, geweldige politici zoals Paul Ryan, Rubio, Cruz maar dan heb je een Trump :{ Het was zo makkelijk geweest om HC te verslaan maar dan had je ook een goede tegenstander willen hebben. Nu maar hopen dat Trump het niet verneukt.
Paul Ryan is volgens mij niet iemand die succesvol als presidentskandidaat kan en zal meedoen, het is teveel een bestuurder en inhoudelijke politicus maar iemand zonder sterke achterban...

Marco Rubio kan misschien dat ooit worden, maar zal zn debatting-skills enorm moeten verbeteren en een sterkere campaigner worden (mogelijk wel iets dat hij kan leren, zn campagne nu voor de senaat in Florida lijkt een stuk succesvoller en indirect profiterde Trump ook enorm ervan, al denk ik momenteel dat Rubio zich zal distantieren juist om zn eigen kansen op de senaatszetel niet nodeloos te gevaarden)...
Rubio heeft echter wel zelf z'n kansen vergooit, deels door zn enorme 'blackout' in het debat;
gezien het verloop van de race had hij eigenlijk ook juist kunnen 'cashen' door het vroege uitvallen van andere top-favorieten en had hij eigenlijk de positie van cruz kunnen innemen, maar daarbij had hij net het nadeel dat ook Cruz een sterk voordeel had bij Latino's, als zoon van een cubaanse vader, daardoor deed juist Cruz ook Rubio's laatste kansen teniet

Uiteindelijk heft Trump in de Primarie nooit een echt sterke tegenstand gekregen, vooral Jeb Bush viel tegen,
Chris Christies is het brug-schandaal nooit goed te boven gekomen, Scott Walker viel zeer vroeg al uit:
Juist de kandidaten met de breedste politieke basis, en een toegang tot veel geld van sponsoren

Mogelijk was het deels omdat zeker in het begin veel republikeinse 'favoriete kandidaten' moeite hadden met de zeer 'laag-bij-de-grondse' en anti-politieke toon' die nodig leek te zijn om de aandacht te krijgen....
Initieel waren thema's heel sterk erop gericht Obama zo laag mogelijk aan te vallen (zn amerikaan-zijn te betwijfele, zn patriotisme aan te vallen) en en duidelijke toon tegen 'beroeps-politici' waar juist de top-favorieten last van hadden.

Ik denk dat trump al helemaal aan het begin de republikeinse race sterk 'uit haar evenwicht' getroke heeft en daar gelijk als erste de top-favorieten slachoffer van werden en afvielen...
In het tweede deel van de race had Trump et enkel nog te doen met duidelijk minder bekende en ervaren kandidaten (Cruz, Carson, Fiorina, Kasich) die deels niet beroeps-politici waren
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165708459
Ik vraag me af of de GOP een afslachting van Trump, de Senaat en het Huis gaat overleven. De Reagan-revolutie is dan dood en begraven. Wat hebben ze dan nog te bieden?
pi_165708576
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
lijkt eerder een totale Crash and Burn van zijn kandidaatschap.
Dat vond ik van zijn debat. Daarom kijk ik ook vol verbazing (en gelach) naar de laatste SouthPark gekeken. Als iemand die liever Trump ziet winnen is het ergens pijnlijk om te constateren dat het lijkt alsof Trump in het echte leven ook probeert niet te winnen. :)
pi_165708605
Wat ik alleen niet snap, en dat gebeurt hier ook op FOK, is dat hoewel Trump geen allerbeste keuze lijkt, de Hillary-aanhangers haar gebreken lijken te negeren. Zelfs SouthPark lijkt een groot deel van Hillary's fouten te negeren. Al lach ik in een deuk toen Gerald alle emails ging wissen.
pi_165708732
Wie negeert haar gebreken dan? Ze is niet perfect, maar lijkt me oneindig veel minder schadelijk voor het land, daarbij heeft ze ook nog wel over genoeg zaken gezegd dat ze fout zat of wat dan ook, iets wat ik Trump werkelijk waar nog nooit ergens heb zien doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165708888
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 14:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat vond ik van zijn debat. Daarom kijk ik ook vol verbazing (en gelach) naar de laatste SouthPark gekeken. Als iemand die liever Trump ziet winnen is het ergens pijnlijk om te constateren dat het lijkt alsof Trump in het echte leven ook probeert niet te winnen. :)
Dat debat was echt briljant ja. Zou toch wel lachen zijn als Trump en Clinton er samen opuit zijn om Clinton President te maken
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_165709210
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 15:01 schreef OMG het volgende:
Wie negeert haar gebreken dan? Ze is niet perfect, maar lijkt me oneindig veel minder schadelijk voor het land, daarbij heeft ze ook nog wel over genoeg zaken gezegd dat ze fout zat of wat dan ook, iets wat ik Trump werkelijk waar nog nooit ergens heb zien doen.
Nixon is de enige president die moest aftreden. Om wat? Iets dat vergeleken met de Hillary-schandalen geen ene fok voorstelt. En dan staat men in deze tijd achter Hillary? Onbegrijpelijk!
Dat is een gegeven dat genegeerd wordt.

Dit gegeven wordt op zich niet genegeerd, maar wel de bijbehorende intensiteit. In de 70's moest hij aftreden, maar nu zou Nixo (als hij een vrouw was) er presidentskandidaat mee worden

Links protesteerde ooit TEGEN oorlog en nu is men voor omdat Hillary een vrouw is ofzo. 8)7
Ik weet dat sommige FOKkers moe worden van memes, maar deze vind ik gewoon zo veelzeggend:

En natuurlijk de rest van de hypocrisie

En het domme volk maar achter corrupte Hillary staan, omdat Trump gevoelens kwetst. :r

[ Bericht 7% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 02-10-2016 15:44:48 ]
pi_165709230
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 15:11 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat debat was echt briljant ja. Zou toch wel lachen zijn als Trump en Clinton er samen opuit zijn om Clinton President te maken
Mr Garrison die zegt "Why did it have to be her" _O-

Ik zou eerder denken dat ze er samen op uit zijn of dat hun puppetmasters willen weten wat een volk doet als je het volk zo'n moeilijke keuze geeft waarbij de één corrupt is en de ander zijn best doet om niet gekozen te worden. :)
pi_165709366
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 15:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nixon is de enige president die moest aftreden. Om wat? Iets dat vergeleken met de Hillary-schandalen geen ene fok voorstelt. En dan staat men in deze tijd achter Hillary? Onbegrijpelijk!
Dat is een gegeven dat genegeerd wordt.
Nixon gaf het zelf op, tot de échte impeachment is het niet eens gekomen.

quote:
Links protesteerde ooit TEGEN oorlog en nu is men voor omdat Hillary een vrouw is ofzo.
Hoe precies? Met Trump ga je gegarandeerd een oorlog in, dus dat zou helemaal geen slimme keus zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165709436
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 15:42 schreef OMG het volgende:

[..]

Nixon gaf het zelf op, tot de échte impeachment is het niet eens gekomen.

[..]

Hoe precies? Met Trump ga je gegarandeerd een oorlog in, dus dat zou helemaal geen slimme keus zijn.
Heb je een bord voor je kop?
Met Hillary is USA al de oorlog ingegaan, dus dat zou helemaal geen slimme keus zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')