Oh ja, dat gebruik ik ook nog.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:23 schreef TwinkleStar001 het volgende:
[...]
van te voren instellen wanneer programma begint[...]
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zet 'm op 40 graden. Ik pleur een zeepding in de trommel. Ik druk op start.
Das alles
quote:
Heb ik ook, maar nog nooit gebruikt...quote:
Ik lees dit topic en denk, dat is wel handig, sochtends was er in doen en zo laat laten beginnen dat ie klaar is als je uit je werkt komt om de was op te hangen. Jammer dat ik dat niet heb.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ook, maar nog nooit gebruikt...
Ik zou eens moeten uitzoeken hoe dat werkt![]()
Er zit wel een Silver Wash knop op die gebruik ik dan weer wel...
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:55 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik lees dit topic en denk, dat is wel handig, sochtends was er in doen en zo laat laten beginnen dat ie klaar is als je uit je werkt komt om de was op te hangen. Jammer dat ik dat niet heb.
Tot ik me net realiseer dat ik een vrij recente wasmachine heb en het wss wel gewoon heb.Maar eens uitproberen.
Is Electrolux, evenals AEG is. Dus 3 merken in 1.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:46 schreef June. het volgende:
Ik zou in dit geval ook kijken naar het merk, dacht dat Zanussi niet echt topkwaliteit is.
Heb je toevallig enig idee hoe dat komt en hoe het te verhelpen is? Ik heb een Ecobubble die een paar jaar prima z'n werk heeft gedaan, maar nu elke was naar gras laat ruikenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:22 schreef FredvZ het volgende:
Ecobubble schijnt wel snel nare luchtjes op te leveren.
Was je regelmatig op 95 graden? Gebruik je gewoon de wasmiddellade? Samsung raadt aan om geen vloeibaar wasmiddel via een wasbol te gebruiken in een eco bubble. Ik gebruik altijd gewoon de lade met die verdeler erin voor vloeibaar en niet teveel wasmiddel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heb je toevallig enig idee hoe dat komt en hoe het te verhelpen is? Ik heb een Ecobubble die een paar jaar prima z'n werk heeft gedaan, maar nu elke was naar gras laat ruiken
En geen duurdere.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gewoon Miele nemen, er is geen betere.
Werkt zo'n citroen ruikende wasmachine reiniger ding ook niet?quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:40 schreef Amsel het volgende:
Yes, ik gebruik 'm zoals het hoort en heb ook al kookwassen, soda en azijn geprobeerd. Ik wil het topic niet kapen, maar als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag
Kleren wassen.quote:Wasmachine, welke functies gebruik je?
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:39 schreef DoubleDip het volgende:
Ik heb geen eigen wasmachine, maar de standen die ik gebruik zijn katoen 60 graden, synthetisch 30 of 40 graden en dat was het wel zo'n beetje. Soms een kookwas zou ik ook aanraden, maar daar heb je geen speciale stand voor nodig. Dat kan makkelijk met een hand soda en een scheut azijn.
Het enige wat ik zou aanraden is om niet al je was op 30 graden te doen en op zijn tijd de trommel goed schoon te maken dmv een kookwas/95 graden stand. Doe je dat niet dan gaat ie op een zeker moment naar de maan. Idem voor wasverzachter, dat is ook niet zo goed voor de machine (en de droger als je die hebt).
EDIT: bij het kiezen van een wasmachine zou ik goed kijken op vergelijkingssites en naar gebruikersreviews en reviews van experts. Denk dat je daar het meest aan hebt. Als ik kijk naar de extra functies van de duurdere machine denk ik niet dat die zoveel toevoegen.
Was met soda én azijn? Die twee heffen elkaar op (een base en een zuur). Kun je net zo goed een hand zout in je wasmachine gooienquote:Op vrijdag 30 september 2016 08:40 schreef Amsel het volgende:
Yes, ik gebruik 'm zoals het hoort en heb ook al kookwassen, soda en azijn geprobeerd. Ik wil het topic niet kapen, maar als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag
Buy it for life principe.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:49 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
En geen duurdere.
De keuze gaat tussen een Samsung en een Zanussi, kom jij aan met een Miele.
"Ik twijfel tussen een appel en een peer."
"Waarom neem je geen wortel?"
Kom op hee.
Stand Katoen en babykleding kan bij mij op 95 gradenquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:32 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe doe je trouwens bij de Samsung eco buble de temparatuur op 90 graden zetten? Bij alle standen gaat hij bij mij maximaal tot 60 ofzo.
Boeien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Net dat ik achter mijn Zanussi keuze stond zie ik dat de Samsung in prijs is verlaagd. Nu bedraagt het verschil nog maar een luttele 45 euro... Staan jullie nog steeds achter je keuze?(en ja bovenstaand nieuwsbericht heb ik gelezen, maar Amerikanen suen om alles).
Zo'n twijfelkont als ik ben heb ik ze gewoon allebei besteld en cancel ik er een voor de leverdatum. Volgende week zaterdag/zondag (8/9 oktober) is er ook nog 20% korting op alle wasmachines/drogers/combi bij de Expert. Dan bepaal ik hoeveel het verschil in prijs daadwerkelijk is en of het die extra centen waard is.quote:
Het is meer dat ik ook niet de hele tijd wil twijfelen als ze er eenmaal staan: jaaaa maar voor 45 euro had ik die en die functie ook gehad (welke ik dan wel/niet zou missenquote:
Koop dan deze dooiequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is meer dat ik ook niet de hele tijd wil twijfelen als ze er eenmaal staan: jaaaa maar voor 45 euro had ik die en die functie ook gehad (welke ik dan wel/niet zou missen) Als volgende week het verschil weer meer dan 100 euro is, is die keuze makkelijker
Thanksquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 15:40 schreef FANN het volgende:
Of deze...
http://www.ao.nl/product/(...)ine-wit-40793-1.aspx
Bosch WAE28266NL Wasmachine - 6 kg, 1400 tpm, A+++
Maximaal vulgewicht 6 kg
Energielabel A+++: super energiezuinig
Verbruikt 152 kWh per jaar: gemiddeld zo´n ¤ 32,-
ActiveWater: stemt waterverbruik automatisch af
Afmetingen in cm - H84,8 x B60 x D59
Productbeschrijving
De WAE28266NL A+++ wasmachine van Bosch wast jouw kleding op de meest energie-efficiënte manier! Dankzij EcoPerfect kan je het energieverbruik van een programma nog eens verlagen. Goed voor jouw energierekening! Op drukke dagen kies je voor SpeedPerfect en bespaar je tijd. Dankzij het display met resttijdindicatie ben je altijd op de hoogte van het programmaverloop. Voor echt drukbezette mensen beschikt de machine over een ´extra snel 15´-programma: licht vervuild wasgoed is in een kwartiertje weer schoon! Gebruik de eindtijduitstel-functie en de was is klaar wanneer het jou uitkomt. Zo ligt de was na voltooiing van het programma niet te lang in de machine, en voorkom je onaangename geurtjes.
349 eurootjes
[ afbeelding ]
Nou succes dan maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
ThanksMaar ik wil 1600 toeren ivm (nog) geen droger. Zanussi kost uiteindelijk 329 euro dus betere optie dan de Bosch qua prijs/functies. Ik hak zaterdag de knoop door
Mochten mensen nog meningen hebben zoals de vraag in de TT; geef een gil! Ook vanuit een 1-persoonshuishouden meer dan welkom!
Goh, je bent wel een echte twijfelaar zeg. Gewoon knopen doorhakken, klaar!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is meer dat ik ook niet de hele tijd wil twijfelen als ze er eenmaal staan: jaaaa maar voor 45 euro had ik die en die functie ook gehad (welke ik dan wel/niet zou missen) Als volgende week het verschil weer meer dan 100 euro is, is die keuze makkelijker
Ik. Heb een Siemens IQ800. http://www.wasmachinestor(...).33397019.1459580050quote:Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef Fer het volgende:
Niemand die voor Duitse degelijkheid zou gaan?
Doe ik al, 25 euroquote:Op zondag 2 oktober 2016 17:15 schreef June. het volgende:
Trouwens een tip, als je de wasmachine online besteld doe dit dan via een cashbacksite. Krijg je vaak ook nog iets van 20 euro korting.
Kiezen tussen 499 en 399quote:Op donderdag 29 september 2016 18:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben op zoek naar een wasmachine, 1600 toeren omdat het er dan iets droger uitkomt.Allebei 8kg wat een beetje veel is in je eentje, maar ja qua prijs maakt het niet veel uit of je een 5kg of 8kg neemt.
Gestuit op een Samsung WW80J6603EW voor 499 euro of een Zanussi ZWF81663W voor 399 euro. Verschil is dus 100 euro en qua functies heeft Samsung nog een iets luxere display/draaiknop, een zogenaamde Ecobubble stand wat vlekken vooraf weekt en er zit een stand op die automatisch je trommel reinigt. Vraag: lekker 100 euro in de zak houden of toch gaan voor de luxere versie? Je koopt immers niet elk jaar een nieuwe wasmachine, dus beter in één keer goed? Hoeveel van de zoveel programma's en gemakssnufjes gebruiken jullie in de praktijk dagelijks?
Samsung:
[ afbeelding ]
Zanussi:
[ afbeelding ]
En met een droger ga je die 1600t helemaal niet meer gebruiken. k*lereherrie is een reden of dat je wasmachine heen en weer loopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
ThanksMaar ik wil 1600 toeren ivm (nog) geen droger. Zanussi kost uiteindelijk 329 euro dus betere optie dan de Bosch qua prijs/functies. Ik hak zaterdag de knoop door
Niks op 60 of 90?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:22 schreef computergirl het volgende:
Ik gebruik eigenlijk alleen dagelijkse was op 40 gr, en timer
Wat ik nu mis is de 'halve was' functie van mijn vorige machine.
Qua prijs maakt 1400 of 1600 toeren nauwelijks uit. Dus dan maar 1600.En droger weet ik niet.. toch weer 300 euro , ben in mijn uppie en kost relatief veel stroom. Rekje drogen kost alleen tijdquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:23 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En met een droger ga je die 1600t helemaal niet meer gebruiken. k*lereherrie is een reden of dat je wasmachine heen en weer loopt.
Waarom geen droger en wel een tweepersoonsbed?quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:28 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Qua prijs maakt 1400 of 1600 toeren nauwelijks uit. Dus dan maar 1600.En droger weet ik niet.. toch weer 300 euro , ben in mijn uppie en kost relatief veel stroom. Rekje drogen kost alleen tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |